نحوه بازی پانتومیم + راه های کسب درآمد از آن

بازی پانتومیم یکی از رایج ترین بازی های دورهمی های افراد در این روزها می باشد. این بازی بدون نیاز به امکانات و ابزار زیادی بوده و تنها برای ثبت امتیازات می توان از ورقه کاغذ و خودکار استفاده کنید. بازی پانتومیم طرفداران بسیاری دارد و افراد زیادی علاقه مند به شرکت در آن هستند.

معرفی بازی پانتومیم

معرفی بازی پانتومیم

سال ها پیش، پانتو میموس رقصنده معروف رم باستان، حرکات اکروباتیک خاصی را وارد نمایش های خود کرد. این حرکات در بین مردم بسیار محبوب و خنده دار بود و برای تماشای آن ها به صحنه تئاتر این رقصنده می رفتند. می توان گفت که سرآغاز بازی پانتومیم همین حرکات اکروباتیک از پانتو میموس بوده است. تماشاچیان این هنر، به تدریج پی بردن که می توان با استفاده از این حرکات بازی جدیدی را انجام داد. به گونه ای که گروه هایی تشکیل شود و با انجام حرکات بدون صدا و حدس آن ها برنده و بازنده مشخص شود. این بازی از بازی های فکری به سرعت در جهان گسترش یافت و پیشرفت تکنولوژی و عصر ارتباطات به گسترش و به روز شدن آن بسیار کمک کرد. این بازی لحظات شاد و هیجان انگیزی را برای افراد فراهم ساخته و برای افزایش اطلاعات مناسب می باشد. در بازی پانتومیم از دایره وسیعی از لغات، کلمات، عبارت ها، ضرب المثل ها، شعر ها و .‌‌.. می توان استفاده کرد. بازی پانتومیم در خانه، محل کار در زمان استراحت، در دورهمی های بیرون شهر و … با جمعی از دوستان و خانواده انجام می شود و لحظات خاطره انگیزی را رقم می زند.

آموزش بازی پانتومیم

بازی پانتومیم به روش های زیادی انجام می شود. برخی افراد به دو گروه تقسیم می شوند و گاهی می توان گروه های بیشتری تشکیل داد. برای شروع بازی توافق شده و یا قرعه کشی انجام می شود و گروه اول برای کسب امتیاز بازی را شروع می کند. انجام بازی اینگونه است که یکی از افراد گروهی اول انتخاب شده و به سمت گروه دوم می رود. گروه دوم کلمه، عبارت، شعر، ضرب المثل و به طور خلاصه عبارت انتخاب شده برای بازی را به آرامی برای او بیان می کنند. این شخص باید آن عبارت را با حرکات نمایشی و بدون صحبت کردن و تکان دادن لب هایش برای هم تیمی هایش اجرا کند. اگر آن گروه بتوانند در زمان تعیین شده، عبارت مورد نظر را حدس بزنند، امتیاز آن مرحله را کسب خواهند کرد. قدرت بازیگری شخص اجرا کنند و توانایی او در رساندن مفهوم از اهمیت زیادی برخوردار است و آن شاخص باید حرکات نمایشی را بسیار نزدیک به عبارت انجام بدهد تا دوستانش بتوانند آن عبارت را حدس بزنند. بعد از گروه اول نوبت به گروه بعدی می رسد و همین مراحل برای گروه دوم نیز تکرار می شود.

این بازی چه قوانینی دارد؟

این بازی چه قوانینی دارد؟

مانند بسیاری دیگر از بازی ها، بازی پانتومیم نیز دارای قوانین مهمی است. در واقع اگر این قوانین نباشند، بازی ها معنا و هیجانی نخواهند داشت. در بازی پانتومیم، زمانی که شخص انتخاب شده، حرکات نمایشی را برای فهماندن عبارت مورد نظر برای هم گروهی هایش اجرا می کند، به هیچ وجه حق صحبت کردن و یا لب زدن و لب خوانی نداشته و در صورت انجام آن، امتیاز منفی دریافت می کند. همچنین نباید از حرکات رمزگذاری شده استفاده کند. هر گروه در زمان معینی اجازه حدس کلمه را دارد و اگر در آن زمان موفق به حدس عبارت نشوند، امتیاز آن مرحله را از دست خواهند داد. دانلود بازی ادابازی پانتومیم نسخه قدیمی را که انجام دهید و آن را نصب کنید، زمان انجام بازی در این نرم افزار محاسبه می شود.

تعداد نفرات لازم برای این بازی چقدر است؟

بازی پانتومیم با تعداد گروه های مشخصی انجام نمی شود و در این باره قانون خاصی وجود ندارد. گاهی افراد به دو گروه تقسیم می شوند و گاهی گروهی نبوده و افراد قرعه کشی کرده و شخص اول کلمه ای انتخاب کرده و برای بقیه اجرا می کند. هر کدام از افراد شرکت کننده که بتواند کل عبارت را حدس بزند و یا آن جمله که ضرب المثل، شعر و … می باشد را کامل کند، به عنوان اجرا کننده بعدی انتخاب می شود. بازی پانتومیم خندوانه کمک بسیاری به آموزش این بازی در بین مردم کرد و قوانین آن وسیع تر شده بود.

آیا برای این بازی نرم افزاری هم وجود دارد؟

آیا برای این بازی نرم افزاری هم وجود دارد؟

یکی از بازی هایی که به دلیل طرفدار زیاد به صورت نرم افزاری ساخته شد و در بین مردم قرار گرفت، بازی پانتومیم می باشد که نام ۳۰۰ کلمه پانتومیم بر روی نسخه ای از آن گذاشته شده است. در این نرم افزار امکانات زیادی برای انجام بازی وجود دارد و بسیار پیشرفته می باشد. می توان نام گروه ها را وارد کرده و بازی را شروع کرد. هر گروه از داخل نرم افزار می توانند موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنند. به طوری که انتخاب هر موضوع تعداد محدودی دارد. هر موضوع نیز دارای سطح آسان تر تا سخت تر و امتیاز های مختلفی می باشد. با انتخاب عبارت اگر فرد اجرا کننده توانایی نمایش آن را نداشته باشد، با کسر امتیاز می تواند عبارت را تغییر بدهد. با شروع بازی، نرم افزار زمان را اندازه گرفته و به محض پایان زمان فرصت آن گروه به پایان می رسد.

نرم افزار بازی پانتومیم را چگونه دانلود کنیم؟

برای دانلود بهترین بازی پانتومیم اندروید به راحتی می توان از اپلیکیشن های دانلود استفاده کرد. گوگل پلی، بازار، مایک و حتی سایت های معتبر گوگل برای این امر بسیار مناسب می باشند. کافی است وارد محیط این اپلیکیشن ها شده و در قسمت جست و جو کلمه پانتومیم را وارد کنید. تمامی نسخه های بازی پانتومیم در قسمت انتخاب بازار و یا گوگل پلی در لیستی قرار گرفته و نسخه مورد نظر را می توان دانلود کرد. این نرم افزارها دارای محیطی آسان و راحت و قابل آموزش می باشند و به راحتی می توان از آن ها در بازی های خود استفاده کرد. همچنین امتیازدهی و شمارش امتیازات و اعلام برنده نیز توسط نرم افزار بازی پانتومیم انجام می شود.

چگونه کلمات این بازی را انتخاب کنیم؟

چگونه کلمات این بازی را انتخاب کنیم؟

بعد از دانلود بازی ادابازی پانتومیم و نصب آن، در هنگام بازی، وارد محیطی می شوید که عبارت ها دسته بندی شده و در موضوعات جداگانه قرار گرفته اند. این موضوعات به صورت پیش فرض در نرم افزار موجود می باشد. در هنگام بازی بدون نرم افزار، افراد گروه رقیب با مشورت کلمه و یا عبارتی را انتخاب کرده و به شخص اجرا کننده می گویند. البته باید این قوانین را رعایت کرد که کلمات حتما قابل اجرا باشند و از انتخاب کلمات خیلی سخت و غیر قابل اجرا خودداری شود. همچنین عبارت های انتخاب شده مناسب و در شان جمع بوده و برای اجرای آن ها نیاز به اجرای خاص و دور از ادب نباشد. مخصوصا زمانی که کوچک ترها وارد بازی می شوند، رعایت بسیاری از موضوعات تربیتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

آیا بازی پانتومیم شرایط سنی دارد؟

بازی پانتومیم دارای قوانین مربوط به شرایط سنی نمی باشد. اما برای کودکان بازی سختی بوده و قابل اجرا نیست. بازی پانتومیم بیشتر مناسب بزرگسالان و نوجوانان و جوانان می باشد و نیاز به دقت و هوش بالایی دارد. کودکان در تشخیص حرکات نمایشی شخص اجرا کننده بسیار سخت موفق می شوند و همچنین قدرت بالایی در اجرای کلمه و انجام قوانین آن را ندارند. می توان آن ها را در گروه ها جا داده و برای سرگرمی شان جزو بازیکنان به شمار برد و اگر به دنبال بازی جدی نبوده و برنده و بازنده بودن اهمیت زیادی ندارد، آن ها را نیز می توان در بازی شرکت داده و لحظات شادی را برایشان به وجود بیاورید.

آیا از این بازی می توان در جمع خانوادگی استفاده کرد؟

آیا از این بازی می توان در جمع خانوادگی استفاده کرد؟

بازی پانتومیم مناسب برای تمامی دورهمی های دوستانه و خانوادگی می باشد. پدر و مادر ها و بچه ها و … تمامی افراد حاضر در یک جمع می توانند در بازی شرکت کنند. این بازی کمک زیادی برا گرم تر شدن جمع ها و افزایش رابطه ها و ایجاد دوستی ها می کند. مهم ترین نکته ای در این بازی باید رعایت شوند، انتخاب کلمات و عبارت مناسب جمع و دورهمی می باشد. به گونه ای که عبارت های نامناسب به کودکان آموزش داده نشود و احترام و حرمت تمامی افراد و بزرگ تر ها حفظ گردد. همچنین برای افراد شرکت کننده کلمات بسیار سخت و غیر قابل اجرا انتخاب نشود. برای ایجاد لحظات شاد، دور شدن از حاشیه ها و جلوگیری از حوصله سر رفتن و کسل شدن مهمان ها و اعضای خانواده، می توان این بازی را به صورت گروهی انجام داده و بسیار لذت برد.

سوالات متداول

  1. آیا دانلود بازی پانتومیم در اپلیکیشن بازار موجود است؟

    در بازار می توان بازی پانتومیم را دانلود کرد.

  2. دانلود بازی پانتومیم ios از طریق سایت امکان پذیر است؟

    بله برخی سایت ها و اپلیکیشن هایی مانند بازار و شیپور، دانلود بازی پانتومیم را در اختیار کاربران گذاشته اند.

  3. دلیل محبوبیت بازی پانتومیم برای چیست؟

    به دلیل امکان انجام این بازی برای تمامی سنین و ایجاد لحظات شاد و طنز، این بازی بسیار محبوب است.

به این مقاله امتیاز دهید :

منبع: localadmins.com

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *