بازگشت مسی به بارسلونا چرا تبدیل به رویا شد؟ بررسی پشت پرده فوتبال مسی

پیش از این حواشی جدایی مسی از پاری سن ژرمن را بررسی کردیم. بازگشت مسی به بارسلونا یکی از اخباری است که با نزدیک شدن به اتمام قرارداد دو ساله لیونل مسی با پاری سن ژرمن و عدم تمایل او برای تمدید قرارداد با این باشگاه، این روزها به گوش می رسد. مسی بهترین گلزن تاریخ بارسلونا است و علیرغم جدایی غم انگیزش از بارسلونا در دو سال پیش، داستان او و بارسلونا هنوز هم یکی از زیباترین داستان های فوتبالی جهان است. به نظر می رسد این داستان قرار است با برگشتن دوباره او به خانه اش زیباتر هم بشود.

هر چند هنوز توافقی بین باشگاه و مسی صورت نگرفته است اما هر دو طرف تمایل خود را برای این موضوع اعلام کرده اند اما در این میان یک مشکل وجود دارد و آن هم لالیگا است. تا جایی که طبق اظهار نظر رئیس لالیگا، خاویر تباس: بازگشت مسی به بارسلونا خیلی دشوار به نظر می‌رسد.

  • شما کاربران محترم به راحتی و با یک کلیک ساده روی “ورود به وب سایت” به معتبرترین سایت شرط بندی فوتبال ایرانی ارائه دهنده انواع بونوس های مخصوص هدایت خواهید شد.
بازگشت مسی به بارسلونا حقیقت دارد؟

بازگشت مسی به بارسلونا حقیقت دارد؟

باشگاه بارسلونا همیشه با لیونل مسی و لیونل مسی همیشه با باشگاه بارسلونا همراه بوده است، از طرفی گویا این بازیکن آرژانتینی تمایل زیادی به تمدید قرارداد خود با پاری سن ژرمن و ماندن در پاریس هم ندارد. طبق اخباری که این روزها منتشر می شود این باشگاه خواستار بازگشت دوباره مسی به نیوکمپ است، اما رئیس باشگاه هنوز پیشنهادی با مسی مطرح نکرده است.

خوان لاپورتا رئیس فعلی باشگاه بارسا، اما در صحبت هایش این چنین گفته : لئو می داند که ما او را در قلب خود داریم. او بخشی از ما است، و همچنین تاکید کرد که درهای بارسلونا همیشه به روی اسطوره باشگاه باز خواهد بود.

آیا با بازگشت مسی به بارسلونا موافقت شده است؟

در واقع صحبت هایی که این روزها مطرح می شود نشان از این دارد که بارسا برای به خدمت گرفتن دوباره مسی مشکلات زیادی دارد. این باشگاه برای اینکه بتواند در نقل و انتقالات شرکت کند باید دستمزدهای کنونی اش به بازیکنان را کاهش دهد. او برای کاهش این دستمزدها ناچار است تعدادی از بازیکنانش را به حراج بگذارد و حتی قرارداد برخی از آن ها را فسخ کند.

اما این باشگاه امید دارد که آمدن مسی به جذب سرمایه گذاران و حامیان مالی بیشتر کمک کند و بدهی های باشگاه هم سریع تر پرداخت شود. بارسلونا هنوز نتوانسته نظر لالیگا را برای موافقیت با این موضوع جلب کند. در نتیجه باشگاه بارسا هنوز منتظر موافقت لالیگاست ، در حالی که خانواده مسی منتظر بازگشت به بارسلونا هستند.

دستمزد این بازیکن در صورت بازگشت چقدر خواهد بود؟

دستمزدی که ماه گذشته در رسانه های خارجی به عنوان رقم پیشنهادی به مسی در صورت برگشت عنوان شده بود، کاهش زیادی را نشان می دهد. در این رسانه ها گفته شده بود که باشگاه یک قرارداد یک ساله و یک سال اختیاری با رقم ۶ تا ۷ میلیون یورو برای هر فصل را برای او در نظر گرفته است.

می دانید رکورد بیشترین پاس گل در یک بازی از آن کیست؟ با ما همراه باشید.

هزینه بازگشت مسی به بارسلونا

آنچه ماه پیش روزنامه دیلی میل با عنوان ” هزینه بازگشت مسی به بارسلونا مشخص شد ” منتشر کرده بود، از رقمی معادل ۸۸ میلیون پوند خبر می داد. ۸۸ میلیون پوندی که به عقیده این روزنامه این باشگاه راهی جز فروش بازیکنانش و پیدا کردن حامی مالی و سرمایه گذار برای تامینش ندارد. بازیکنان جوانی مانند فران تورس، فرانک کسیه، اریک گارسیا، رافینیا و آنسو فاتی که باشگاه ماه گذشته آن ها را در لیست فروش گذاشت تا بتواند مسی را برگرداند.

آیا این بازیکن با بارسا به توافق نهایی رسیده است؟

هر چند این طور به نظر می رسد که هر دو موافق این موضوع هستند، اما باید گفت هنوز هیچ صحبتی به صورت مستقیم میان باشگاه و مسی صورت نگرفته است تا به توافق نهایی میان آن ها بینجامد. بنابر گزارش روزنامه موندو دپورتیوو که در کاتالونیا به چاپ می رسد، ۴ شرط برای بازگشت مسی به بارسلونا باید برآورده شود تا این توافق نهایی شود. مهم ترین آن ها جلب رضایت مالی لیونل مسی است که گویا در این شرایط برای باشگاه امکانپذیر نیست.

اما بنابر نظر دیگر رسانه های اسپانیا، مهم ترین شرط از بین سه شرطی که برای بازگشت مسی به بارسلونا وجود دارد همین میزان دستمزد است. در این رسانه ها مطرح شده است که مسی برای اینکه بتواند به بارسا برگردد باید به دستمزد کمتر راضی شود. اما راضی شدن فوتبالیستی در سطح مسی به دستمزدی کمتر، چیزی است که به نظر نمی رسد اتفاق بیفتد.

نظر کارشناسان در رابطه با بازگشت مسی به بارسلونا

بنابر عقیده گوتی هاز، اسطوره و نماد رئال مادرید، برگشتن مسی به بارسا برای او یک گام به عقب است. یکی دیگر از کسانی که نظر مساعدی نسبت به این موضوع ندارد، کانیزارس دروازه بان و اسطوره اسپانیا است. او در اظهار نظری بیان کرده که دوست دارد مسی به لالیگا برگردد اما برگشت او به بارسلونا موجب ایجاد تغییراتی کلی در ساختار این تیم خواهد شد و این چیزی است که با تصمیم دو سال پیش بارسلونا همخوانی ندارد. به نظر او بازگشت مسی اصلا به نفع بارسا نخواهد بود.

واکنش کاربران در رابطه بازگشت مسی به بارسلونا

واکنش کاربران در رابطه با این موضوع چگونه بود؟

در این میان کاربران و علاقه مندان به فوتبال و تیم بارسلونا نسبت به این موضوع بسیار خوشحال و هیجانی هستند. آن ها دوست ندارند مسی هم مانند رونالدو سطح اول فوتبال جهان را به مقصد عربستان ترک کند، هر چند خودش بابت این موضوع خوشحال باشد. آنچه فوتبال دوستان را خوشحال می کند، حضور مسی در نیوکمپ و دیدن بازی های او در مقابل باشگاه های بزرگ اروپا است.

احتمالا شما هم پست جدید لیونل مسی در اینستاگرامش را دیده اید که گفته: چه کسی فکر می کرد عربستان این همه طبیعت سبز داشته باشد؟ به نظر شما رفتن مسی به عربستان چه دلیلی می تواند داشته باشد به جز صحبت کردن در مورد توافقی میان او و تیم الهلال، تیمی که برای داشتن مسی حاضر است هر رقمی را پرداخت کند.

سوالات متداول

  1. آیا بازگشت مسی به بارسلونا حقیقت دارد؟

    بازگشت مسی به بارسلونا هنوز قطعی نشده است و نیازمند صورت گرفتن توافق مالی بین دو طرف است.

  2. در صورت بازگشت مسی به بارسلونا دستمزد او چقدر خواهد بود؟

    هنوز صحبت کردن در مورد رقم قرارداد و دستمزد او زود است، اما آنچه پیشنهاد باشگاه بارسلونا عنوان شده است ۶ تا ۷ میلیون یورو برای یک فصل است.

  3. آیا رئیس باشگاه و مربی با بازگشت مسی به بارسلونا موافق هستند؟

    به نظر می رسد همه موافق این موضوع هستند اما مشکلی که وجود دارد بحث دستمزدها در لالیگا است.

به این مقاله امتیاز دهید :

منبع: localadmins.com

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *