بیوگرافی ارسلان قاسمی به همراه ماجرای لب گرفتن ارسلان و ترلان پروانه

ارسلان قاسمی از بازیگران جوان و پر تلاش تلویزیون و سینما کشورمان است که این شغل را از کودکی و به صورت حرفه ای آغاز کرده است. در این متن قصد داریم شما را با زندگی شخصی و فعالیت های او بیشتر آشنا کنیم. در این مورد باید بدانید که در پی حاشیه های که ساخته است بسیاری او را به عنوان یکی از سلبریتی های اینستاگرام هم می شناسند.

ارسلان قاسمی کیست

ارسلان قاسمی کیست؟

ارسلان قاسمی از نام آور ترین و با استعداد ترین بازیگر های نسل جوان است که کارنامه بازیگری بسیار درخشانی از کودکی تا به حال داشته است. در ارتباط با بیوگرافی ارسلان قاسمی باید بگوییم که او متولد اولین روز ماه خرداد سال ۱۳۷۴ در شهر تهران است و از لحاظ تحصیلات به مدرک دیپلم کامپیوتر بسنده کرده است. او دو خواهر و یک برادر دارد و در حال حاضر مجرد است. پدرش مدیر شرکتی معتبر در زمینه کشتیرانی و مادرش مدیر مهدکودکی در تهران هستند. او اولین بار در سن ۷ سالگی و با معرفی بهاره رهنما برای مجموعه در چشم باد جلوی دوربین رفت و پس از نقش آفرینی موفق در آن مجموعه مورد توجه کارگردانان و مخاطبین قرار گرفت.

ارسلان قاسمی و همسرش

چندین بار خبر های مختلفی در ارتباط با ازدواج ارسلان در صفحات مختلف رسانه ای شد و نامش در کنار افراد مختلفی که هم بازی او در سینمایی های مختلف بودند قرار می گرفت. افرادی مثل ترلان پروانه، فاطیما بهارمست و روژان آریامنش که اخباری که در ارتباط با ترلان پروانه بود، برای او بسیار حاشیه ساز شده بود.

حواشی که باعث خشم او در یکی از مصاحبه هایش شد. او در این مصاحبه عنوان کرد که هیچ گونه ارتباطی با ترلان نداشته و نخواهد داشت و عاشق شخص دیگری است که او از آوردن نام ترلان کنار ارسلان به هیچ وجه راضی و خوشحال نیست. بسیاری از اطرافیان او نام عشق او را دینا صالحی عنوان کرده اند. دینا سال هاست که در حوزه مدلینگ فعالیت دارد و ارسلان یک بار پستی عاشقانه برای او در صفحه اش قرار داده است.

ارسلان قاسمی و ترلان پروانه

ارسلان قاسمی و ترلان پروانه چه رابطه ای باهم دارند؟

یکی از هم بازی های دوران کودکی ارسلان که در چند فیلم به صورت مشترک با هم همکاری داشتند، ترلان پروانه بود. مدتی در بیشتر رسانه ها خبر دوستی و ازدواج آنها بارها تیتر پیج ها و سایت های مختلف شد. خبرهایی با عناوینی همچون لب دادن ترلان پروانه و ارسلان قاسمی ، لو رفته لب دادن ترلان پروانه و ارسلان قاسمی که تا مدت کوتاهی واکنش هیچ یک از این دو بازیگر را در جهت اثبات و یا انکار این اخبار به همراه نداشت.

پریسا ابوالحسنی، مادر ارسلان برای اولین بار در مصاحبه ای اعلام کرد که این دو هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند و این اخبار دروغ باعث نگرانی و ناراحتی او و ارسلان شده است. از طرفی پس از مدتی ارسلان در مصاحبه خود عنوان کرد که با ترلان هیچ ارتباطی نداشته و شخص دیگری را دوست دارد و قصد آن ها برای ازدواج هم تقریبا جدی است.

ارسلان قاسمی اینستا دارد؟

ارسلان فعالیت خود را در اینستاگرام از سال های دور آغاز کرد. او در این صفحه با به اشتراک گذاشتن عکس ها و اخبار فیلم ها و آهنگ های خود با مخاطبینش تعامل خوبی دارد. صفحه اینستاگرام ارسلان قاسمی در حال حاضر با ۸۹۰ هزار فالوور در اینستاگرام به فعالیت خود ادامه می دهد. چندی پیش اینستاگرام او هک شده و از دسترس خارج شده بود و عکس هایی برهنه از او در آن منتشر شده بود. عکس هایی که خیلی واضح با فتوشاپ ساخته و دستکاری شده بودند. پس از مدت کوتاهی با ورود پلیس فتا پیج او بازگردانده شد و موضوع ختم به خیر شد.

او در اینستاگرامش عکس های مشترکی از خود در کنار بازیگران و سلبریتی های مطرح دیگر به اشتراک می گذارد. چندی پیش عکسی از آزاده نامداری در پیج خود قرار داد و او را خواهر خود نامید. طبق گفته اطرافیان ارسلان، پس از مرگ آزاده او چندین روز حال مساعدی نداشت و از این خبر شوکه شده بود و مرگ آزاده را باور نمی کرد.

فیلم لب دادن ترلان پروانه و ارسلان قاسمی

فیلم لب دادن ترلان پروانه و ارسلان قاسمی

نام ترلان پروانه و ارسلان قاسمی بارها و بارها تیتر اخبار مختلف می شد. اما تیترهایی با عناوین عکس ارسلان قاسمی و ترلان پروانه در بغل هم و لب دادن ترلان پروانه و ارسلان قاسمی اینستاگرام را به یک باره دچار شوک کرد. فیلمی که در این مورد منتشر شده بود، متعلق به دو نفر با شباهتی به ارسلان و ترلان بود که با تیترهای زرد دردسرهای بسیاری را برای این دو بازیگر خوش نام به وجود آورده بود. این موضوع آن قدر خلاف موازین اخلاقی بود که حتی قدرت تکذیب کردن را نیز از آن ها صلب کرده بود. البته پس از مدتی عکسی از ارسلان قاسمی و دوست دخترش که او را در مصاحبه هایش، عشقش خوانده بود منتشر شد که به حواشی مربوط به او و ترلان پایان داد.

برترین فیلم های ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است که در سن هشت سالگی جلوی دوربین رفت و این روز ها در حرفه بازیگری توانسته جایگاه خوبی را از آن خود کند و به عنوان یکی از بازیگران جوان و موفق اهل ایران شناخته می‌ شود که طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی هم دارد. بهتر است بدانید که او از سال ۱۳۸۱، فعالیت خود را شروع کرده است و تا به اکنون در برخی از فیلم های ایرانی حضور داشته است که در ادامه قرار است به معرفی برترین فیلم های این بازیگر بپردازیم، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب به همراه ما باشید.

لایه‌ های دروغ

لایه‌ های دروغ اولین فیلم اکشن مشترک کشور ایران و فنلاند محصول سال ۱۴۰۰ است. این فیلم به کارگردانی رامین سهراب، نویسندگی امیرحسین ماکویی و رامین سهراب محصول کمپانی فنلاندی Sonram Productions با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی است. حال از بازیگران این فیلم می توان به: رامین سهراب، جسیکا ولف، ارسلان قاسمی، نادر فلاح و برخی دیگر اشاره کرد. بهتر است بدانید حضور ارسلان در این فیلم باعث شد تا او به شهرت و محبوبیت بیشتری برسد.

تورنا ۲

تورنا ۲ فیلمی به نویسندگی و کارگردانی سید جواد هاشمی و با مضمون کودک و نوجوان در ژانر تخیلی می‌ باشد، این فیلم محصول سال ۱۳۹۷ است. از بازیگران این فیلم می توان به: اکبر عبدی، ارسلان قاسمی، بهنوش بختیاری، کامران تفتی، الناز حبیبی، عباس جمشیدی فر و برخی دیگر اشاره کرد.

هشتگ

هشتگ فیلم ایرانی به کاگردانی و تهیه‌ کنندگی مقصود جباری و محمدعلی کیانی و نویسندگی رحیم بهبودی‌ فر محصول سال ۱۳۹۵ است. این فیلم از چهار مهر به سرگروهی پردیس زندگی در سینما های ایران اکران شد و پخش آن هم بر عهده مؤسسه سینمایی (راه عرفان) بوده است. در فیلم هشتگ ارسلان قاسمی در نقش کامران سلطانی در کنار بازیگران دیگر از جمله: نیوشا ضیغمی، محسن ملکی، بهاره رهنما و برخی دیگر به نقش آفرینی پرداخته است.

داش‌ آکل

داش‌ آکل فیلمی به تهیه‌ کنندگی و کارگردانی محمد عرب و نویسندگی منصور براهیمی محصول ۱۳۹۶ است. از بازیگران این فیلم می توان به: حسین یاری، هلیا امامی، مهران غفوریان، فاطمه گودرزی، محمدرضا شریفی‌ نیا، علی صادقی، ارسلان قاسمی، نیما شاهرخ شاهی و … اشاره کرد.

ماه‌ گرفتگی

ماه‌ گرفتگی فیلمی به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی هادی انباردار و نویسندگی مهدی آذرپندار محصول سال ۱۳۹۵ است. در این فیلم ارسلان قاسمی در کنار بازیگرانی همچون: کامبیز دیرباز، فریبا کوثری، سارا خوئینی ها، الناز حبیبی و برخی دیگر به ایفای نقش پرداخته است. بهتر است بدانید ارسلان با بازی خوبش در این فیلم توانست توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند.

در سال ۱۳۹۲ در سریال هفت سنگ به کارگردانی علیرضا بذرافشان در کنار بازیگرانی چون مهدی سلطانی و شبنم مقدمی کار قابل قبولی از خود بر جای گذاشت. از دیگر فیلم ها و سینمایی های او می توان به رسوایی، نفوذ، تاکسی نارنجی، خاک سرد و شام عروسی اشاره کرد.

فیلم در چشم باد

ارسلان قاسمی در چشم باد به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی برای اولین بار مقابل دوربین نقش آفرینی کرد. او که قبل از این هیچ گونه تجربه بازیگری نداشت، با معرفی بهاره رهنما که از دوست های خانوادگی آن ها بود، تست داد و برای نقش کودکی پارسا پیروزفر در این فیلم انتخاب شد. او بهترین تجربه بازیگری اش را بازی در این فیلم عنوان کرده است. او که از ۸ سالگی وارد عرصه بازیگری شد، در مصاحبه ای عنوان کرد که هیچ گاه بچگی نکرده است و به صورت اتفاقی وارد حوزه ای شد که برایش در خیلی موارد گران تمام شده است.

درآمد ارسلان قاسمی چقدر است؟

ارسلان ۳۴ فیلم و سریال در کارنامه بازیگری خود دارد و از این جهت بسیار موفق بوده و قطعا طی این سال ها این حرفه درآمد خوبی را برای او به همراه داشته است. از طرفی به تازگی چندین تک آهنگ منتشر کرده که مورد استقبال مخاطبینش قرار گرفته است و در مصاحبه هایش ادامه دار بودن این موزیک ها را اطلاع رسانی کرده است.

اما طبق گفته هایش تصمیمش برای ادامه زندگیش کارهای سینمایی کم و پر ارزش و در کنار آن ادامه راه و شغل پدرش به عنوان کار اصلی اش می باشد. پدر ارسلان در صنعت کشتی رانی فعالیت می کند. عکس های مختلفی از ماشین ارسلان قاسمی در فضای مجازی وجود دارد که نشان از وضع مالی بسیار خوب اوست.

حاشیه های ارسلان قاسمی

حاشیه های ارسلان قاسمی

ارسلان از جذاب ترین بازیگران مرد سینمای ایران است که کارهای قابل قبولی تا به حال از خود ارائه داده است. همیشه در فضای مجازی شایعه ها و حواشی بسیاری در ارتباط با زندگی افراد مشهور، زندگی آن ها را تحت الشعاع قرار می دهد. اخباری که سبب رنج و اذیت بازیگران و گاها ایجاد واکنش های تند از سمت آن ها می شود. از آن جا که ارسلان از بازیگران خوش صورت سینمای ماست، عکس های مختلفی از او در کنار دختران مختلف در فضای مجازی منتشر شده است. عکس هایی که مشخص نمی کند که آیا او ارتباط خاصی با آن ها دارد یا خیر. اما چیزی که روشن و مشخص است، او با فردی در ارتباط است و طبق گفته خودش علاقه ای به حواشی و درگیری با خبر های زرد ندارد و دوست دارد با کارهای حرفه ایش مورد قضاوت قرار بگیرد نه اتفاقات شخصی زندگیش.

برترین فیلم های ارسلان قاسمی

معرفی سریال هایی که ارسلان قاسمی در آن بازی کرده است؟

بهتر است بدانید ارسلان از آن دسته از بازیگران فعال و پرکاری است که علاوه بر سینما در تلویزیون ایران نیز حضور پررنگی دارد و تا به اکنون در خیلی از سریال ها حضور داشته و به نقش‌ آفرینی پرداخته است. حال در ادامه قرار است به معرفی برخی از سریال هایی که ارسلان در آن ها حضور داشته است، بپردازیم به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

دردسرهای شیرین

دردسر های شیرین مجموعه تلویزیونی است به تهیه کنندگی سیدعلی اکبر محمودی مهریزی و کارگردانی سهیل موفق که در عید نوروز ۱۴۰۱ از شبکه پنج پخش شد. از بازیگران این سریال می توان به: پوریا پورسرخ، مریم مؤمن، پاشا جمالی، افسانه بایگان، ارسلان قاسمی، یوسف مرادیان، رضا توکلی، رسول توکلی، سمیرا حسینی و … اشاره کرد.

یاور

یاور یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی مشترک سعید سلطانی و اصغر نعیمی و نویسندگی سعید مطلبی و تهیه‌ کنندگی آرمان زرین‌کوب محصول سال ۱۴۰۰ است که از شبکه سه سیما پخش شد. در این سریال ارسلان قاسمی در کنار بازیگران دیگر همچون: داریوش ارجمند، محمد حاتمی، شبنم فرشادجو، مهوش افشارپناه و … به نقش آفرینی پرداخته است.

سلام آقای مدیر

سلام آقای مدیر سریالی است به نویسندگی و کارگردانی علیرضا توانا و تهیه کنندگی منوچهر شاهسواری که در سال ۱۳۹۸ از شبکه دو سیما پخش شد. از بازیگران معروف این سریال می توان به: داریوش فرهنگ، کاظم بلوچی، روزبه حصاری، علیرضا اوسیوند و ارسلان قاسمی اشاره کرد.

معمای شاه

معمای شاه عنوان مجموعه تلویزیونی با ژانر تاریخی به کارگردانی محمدرضا ورزی است. در این سریال ارسلان قاسمی در نقش رضا وزیری در کنار سایر بازیگران به ایفای نقش پرداخته است.

فاصله‌ ها

فاصله‌ ها سریال ایرانی به کارگردانی حسین سهیلی‌ زاده است که سال ۱۳۸۹ از شبکه سه سیما پخش شده‌ است. در این سریال ارسلان در کنار بازیگرانی همچون: دانیال حکیمی، شاهرخ استخری، مریم کاویانی و … به ایفای نقش پرداخته است.

بررسی روابط ارسلان قاسمی و دوست دخترهایش

بررسی روابط ارسلان قاسمی و دوست دخترهایش

با توجه به این که ارسلان یکی از بازیگران معروف و سرشناس اهل ایران به شمار می رود که در حال حاضر در حرفه مدلینگ و خوانندگی هم فعالیت می‌ کند، به همین دلیل از شهرت زیادی برخوردار است و مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی هم دارد. حال خیلی از طرفداران او تمایل دارند تا در مورد روابط شخصی این سلبریتی اطلاعات بیشتری را بدست آورند. در این باره بهتر است که بدانید با توجه به این که ارسلان از همان ابتدا زندگی شخصی خود را از حرفه اش جدا نگه داشته است و تا به اکنون در مورد روابط شخصی خود و دوست دختر هایش با مخاطبان خود صحبتی نکرده است تا به این گونه مشکلی برای حرفه او به وجود نیاید، به همین دلیل اطلاعات دقیق و کاملی در مورد دوست دختر های او در دسترس نمی باشد.

البته ناگفته نماند با توجه به این که ارسلان از موقعیت اجتماعی خوبی برخوردار است و هم چنین بسیار خوش تیپ و خوش چهره است، به همین دلیل فرض این که او تنها و مجرد باشد محال است. هم چنین هر چند وقت یکبار برخی از منابع دست به افشاگری در مورد روابط شخصی او می زنند و بیان شده است که ارسلان تا به امروز دوست دختر های متعددی داشته است.

مافیا بازی کردن ارسلان قاسمی

شب‌ های مافیا یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی سعید ابوطالب است. این مجموعه بر اساس بازی مافیا ساخته شده‌ است. بهتر است بدانید که در هر فصل از این مجموعه، دوازده شرکت‌ کننده از میان بازیگران سینما و تلویزیون و هم چنین سایر افراد مشهور به بازی دعوت می‌ شوند و شرکت‌ کنندگان به اتفاق برگزار کننده برنامه، بازی را به صورت واقعی و بدون دخالت گروه کارگردانی انجام می‌ دهند. حال بهتر است بدانید که در فصل سوم این مجموعه ارسلان قاسمی حضور داشته است و در قسمت اول در نقش جان‌ سخت، قسمت دوم در نقش مافیای ساده و در قسمت سوم در نقش حرفه ای حضور داشته است و عملکرد فردی او یک برد و دو باخت بوده است.

حال اگر تمایل دارید تا به مشاهده قسمت بازی کردن ارسلان در برنامه شب‌ های مافیا بپردازید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به پلتفرم‌ های ویدیویی مانند یوتیوب و یا اینستاگرام مراجعه نمایید. هم چنین این موضوع را هم باید افزود که با مراجعه به اینترنت و جستجوی فصل سوم این مجموعه هم می‌ توانید به مشاهده قسمت‌ هایی از حضور ارسلان قاسمی در برنامه شب‌ های مافیا بپردازید.

اهنگ ارسلان قاسمی

فعالیت خوانندگی او

ارسلان در سال های گذشته به خوانندگی روی آورده و چند موزیک موفق از خود بیرون داده و در مصاحبه هایش علاقه بسیار خود را به این حرفه ابراز کرده است. آهنگ های ای کاش و آفرین او از کار های موفق ارسلان در کارنامه موسیقیایی او هستند.

آهنگ ارسلان قاسمی

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید ارسلان مدتی است که فعالیت خود را به عنوان خواننده هم آغاز کرده است، چرا که علاقه بسیار زیادی به صنعت موسیقی و خوانندگی دارد و تا به اکنون آثاری را هم خوانده و منتشر کرده است. حال این موضوع را هم باید افزود با این که ارسلان از محسن چاوشی به عنوان خواننده مورد علاقه خود نام می برد، اما از طرفداران سبک رپ می باشد. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید خیلی از افرادی که آهنگ ارسلان را شنیده اند در مورد ترک او بیان کرده اند که ارسلان از صدای خوبی در خوانندگی برخوردار است و می‌ تواند در خوانندگی پیشرفت خوبی داشته باشد. هم چنین خیلی از مردم به ویژه مخاطبان و طرفدارانش، ارسلان را تشویق کردند تا فعالیت خود را در صنعت خوانندگی به صورت حرفه‌ ای‌ تری ادامه دهد.

حال این موضوع را هم باید افزود که اگر تمایل دارید تا آهنگ ارسلان را دانلود نمایید، پیشنهاد می کنیم تا به سایت های موسیقی که در اینترنت موجود هستند مراجعه نمایید. هم چنین بهتر است که بدانید علاوه بر سایت های موسیقی اگر به کانال های موسیقی که در تلگرام موجود هستند مراجعه نمایید هم می توانید آهنگ ارسلان را جستجو و دانلود نمایید.

ارسلان قاسمی و دینا صالحی

دینا صالحی شخصی است که به واسطه ارسلان قاسمی بازیگر کشورمان شناخته شده و معروف شده است. در ابتدا بهتر است بدانید مدتی قبل شایعه ازدواج ارسلان با ترلان پروانه بازیگر معروف بر سر زبان ها افتاد. ارتباط دوستانه و روابط خانوادگی ارسلان با ترانه و بازی کردن در چند مجموعه شایعه ازدواج این دو را بر سر زبان‌ ها انداخت. البته پس از مدتی تمام این شایعات تکذیب شدند. حال پس از این جریانات چندی پیش ارسلان تصویری از دختری به نام دینا به همراه یک متن در صفحه شخصی اش منتشر کرد. پس از آن خیلی از افراد بیان کردند که به احتمال زیاد ارسلان با دینا صالحی ازدواج کرده است و جنجال زیادی در پیرامون رابطه ارسلان و دینا به وجود آمد. البته بعد از مدتی برخی از منابع معتبر خبر ازدواج ارسلان و دینا را تکذیب کردند.

با این حال اگر تمایل دارید تا در رابطه با جزئیات رابطه ارسلان و دینا صالحی اطلاعات بیشتری را به دست آورید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به برخی از سایت‌ های خبری که در اینترنت موجود هستند مراجعه نمایید. هم چنین ناگفته نماند که اگر به برخی از پیج های اینستاگرام که در رابطه با حواشی بازیگران فعالیت می‌ کنند مراجعه کنید هم می‌ توانید اطلاعات جالبی در مورد رابطه ارسلان با دیانا صالحی را به دست آورید.

ارسلان قاسمی در یوسف پیامبر چه نقشی داشت؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید ارسلان در مجموعه تلویزیونی یوسف پیامبر در نقش کودکی بنیامین بازی کرده است و حضور او در این سریال پرطرفدار باعث شد تا توجهات زیادی به سمت او جلب شود و خیلی از افراد به ویژه اهالی سینما و تلویزیون به تعریف و تمجید بازی خوب او پرداختند. یوسف پیامبر یک مجموعه تلویزیونی ایرانی بر پایه داستان زندگی یوسف مطابق با روایت قرآن و به نویسندگی و کارگردانی فرج‌الله سلحشور است. اولین قسمت این سریال ۴۵ قسمتی در تاریخ ۷ تیر ۱۳۸۷ در شبکه یک پخش شد. حال ارسلان قاسمی در نقش بنیامین (دوران نوجوانی بنیامین) در کنار بازیگران دیگر همچون: مصطفی زمانی در نقش یوسف، کتایون ریاحی در نقش زلیخا و محمود پاک‌ نیت در نقش یعقوب به ایفای نقش پرداخته است.

دستاورد های ارسلان قاسمی

دستاوردهای ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است که از سن ۸ سالگی جلوی دوربین رفت و در حال حاضر خوانندگی می کند و حضور فعالی هم در عرصه مدلینگ دارد. حال بهتر است بدانید که برای اولین بار او در سن ۸ سالگی و به واسطه بهار رهنما که از دوستان صمیمی مادرش بود برای کار جدید مسعود جعفری جوزانی معرفی و در نهایت بعد از تست پذیرفته شد و به این گونه ارسلان در سال ۱۳۸۱ و زمانی که هشت ساله بود در سریال در چشم باد بازی کرد و به این گونه فعالیت خود را در حرفه بازیگری شروع کرد. حال این موضوع را هم باید افزود با این که ارسلان سال های نسبتا طولانی است که در حرفه بازیگری فعالیت می‌ کند و تا به اکنون در خیلی از سریال های سینمایی، مجموعه های تلویزیونی، نمایش خانگی و یا حتی تئاتر حضور داشته است. اما تا به اکنون هیچگونه دستاورد مهم و یا جایزه‌ ای را کسب نکرده است.

با این حال با توجه به این که ارسلان از بازیگران جوان به شمار می‌ رود که از استعداد بسیار خوبی هم در حرفه بازیگری برخوردار است، به همین دلیل خیلی از منتقدان و اهالی سینما و تلویزیون در رابطه با این بازیگر جوان بیان کرده اند که او هنوز اول راه است و آینده درخشانی در انتظار ارسلان قاسمی است و قطعا در سال‌‌ های آینده جوایز و افتخارات متعددی را کسب خواهد کرد.

سولات متداول

  1. قد ارسلان قاسمی چند است؟

    قد او ۱۶۵ سانتی متر می باشد.

  2. زن ارسلان قاسمی کیست؟

    او در حال حاضر مجرد است و همسری ندارد.

  3. ارسلان قاسمی متولد چه سالی است؟

    او متولد سوم خرداد سال ۱۳۷۴ است و در حال حاضر ۲۷ سال سن دارد.

  4. در حال حاضر رابطه او با دینا صالحی به چه صورت است؟

    او چندین سال پیش در صفحه خود عکسی از خود و دینا صالحی، مدل اینستاگرامی منتشر کرد و با نوشتن متنی عاشقانه رابطه خود را علنی کرد. چند ماه بعد یز با حضور در مصاحبه تی وی پلاس اعلام کرد که عاشق شخصی است و رابطه آن ها جدی می باشد. اما ارسلان در آخرین مصاحبه اش اعلام کرده که در حال حاضر با کسی در ارتباط نیست.

۵/۵ – (۲ امتیاز)


منبع: localadmins.com

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *