پارمیس شریفی کیست؟ عکس های حاشیه ساز پارمیس و دوست پسرش

پارمیس شریفی یکی از معروف ترین بلاگرها و واینر های اینستاگرامی و از تیک تاکرهای ایرانی می باشد که از سنین کودکی به این شغل مشغول بوده است. او از متولدین دهه هشتادی می باشد و طرفداران بسیار زیادی را در فضای اینستاگرامی به خود اختصاص داده است. در این مقاله قصد داریم که شما را با این شخص به طور دقیق آشنا کرده و توضیحاتی را در رابطه با آن ها به شما ارائه دهیم. در ادامه می توانید با مطالعه این پست از اطلاعات هیجان انگیزی پیرو این موضوع بهره مند شوید.

پارمیس شریفی کیست؟

پارمیس شریفی کیست؟

یکی از افراد مشهور و از سلبریتی های اینستاگرام، خانم پارمیس شریفی می باشند. این چهره معروف اینستاگرامی یک دهه هشتادی می باشد که متولد ۳۰ مرداد ماه سال ۱۳۸۶ می باشد و در شهر تهران به دنیا آمده است. خانم پارمیس شریفی در رشته مورد علاقه رقص و دنسر و عنوان یک مدل معروف فعالیت داشته است. قد خانم پارمیس شریفی ۱۶۵ سانتی متر می باشد بیان قد این چهره معروف سوال اکثر مخاطبین و کاربران مجازی بوده است.

خانم پارمیس شریفی به لقب فندق در میان اعضای خانواده و فضای شبکه های مجازی و شبکه اینستاگرام بسیار مشهور است. او در این فضا توانسته است با استعداد هایی که دارد بسیار معروف شود و طرفداران زیادی را به خود جذب کند. مدت ها پیش و در ابتدای فعالیت های پارمیس، پیج شخصی او مسدود شد و دلیل این اتفاق نیز مشخص شده نبود. وی در فضای اینستاگرام تلاش می کند که با استوری های جالب و جذاب و ساخت دابسمش های جنجالی کار های خود را پیش ببرد و به معروفیت خود اضافه کند. لازم به ذکر است که این شخص از زیبایی چهره بسیاری بهره مند می باشد.

عکس های پارمیس شریفی را در کجا ببینیم؟

راه های زیادی برای مشاهده تصاویر و عکس های خانم پارمیس شریفی وجود دارد که در این قسمت می خواهیم به شما نشان دهیم. یکی از این راه ها مراجعه به سایت ها و صفحات مختلف اینترنتی می باشد که با یک جست و جوی ساده می توان آن ها را یافت. از دیگر مکان هایی که می توان در آن عکس این بلاگر معروف را پیدا کرد پیج های اینستاگرامی می باشد که با یک سرچ ساده در این فضا می توانید آن ها را پیدا کنید و مشاهده نمایید. این شخص در کلاب هاوس و توئیتر نیز فعالیت گسترده و حرفه ای دارد. در ادامه می توانید یکی از عکس های با کیفیتی که از خانم پارمیس شریفی برای شما تهیه کرده ایم را مشاهده کنید.

آدرس پیج اینستاگرام پارمیس شریفی چیست؟

آدرس پیج اینستاگرام پارمیس شریفی چیست؟

برخی از افراد معروف هستند که توانسته اند با استعداد هایی که دارند در فضای اینستاگرام بسیار معروف و مشهور واقع شوند. یکی از این افراد نیز پارمیس شریفی می باشد که آیدی پیج اینستاگرام او parmis_org4 می باشد. همچنین او از مدلینگ های معروفی می باشد که در این فضا به صورت حرفه ای فعالیت می کند. پارمیس شریفی با انتشار ۹۷ پست توانسته است نزدیک به ۸۰۵ هزار دنبال کننده را به خود جذب کند. این در حالی می باشد که او در این صفحه فقط ۱۰ نفر را دنبال کرده است. شما می توانید با یک جست و جوی ساده این پیج را در اینستاگرام پیدا کنید و در صورت تمایل آن را دنبال کنید.

دوست پسر پارمیس شریفی کیست؟

زمانی که شخصی در فضای مجازی به شهرت می‌ رسد و مخاطبان و طرفدارانی را به دست می‌ آورد، گاهی اوقات خواسته و یا ناخواسته در حاشیه‌ هایی قرار می‌ گیرد. حال بهتر است که بدانید پارمیس شرفی با توجه به این که در حال حاضر در اینستاگرام به شهرت فراوانی رسیده است و مخاطبان زیادی هم دارد، به همین دلیل هر چند وقت یک بار در پیرامون این چهره معروف حاشیه‌ هایی مشاهده می‌ شود. حال این موضوع را هم باید افزود که مدتی قبل شایعاتی در مورد دوست پسر پارمیس در فضای مجازی به وجود آمد که این موضوع حاشیه‌ های بسیار زیادی را به وجود آورد و پس از آن خیلی از کاربران کنجکاو شدند تا در این باره اطلاعات بیشتری را به دست آورند. در این باره بهتر است که بدانید این موضوع تنها در حد یک شایعه است و در حال حاضر پارمیس دوست پسر و یا رلی ندارد.

در حال حاضر حواشی پیرامون پارمیس باعث شده است تا او فالووران بیشتری را جذب کند و توجهات بیشتری را در فضای مجازی به سمت خود جلب کند. حال دوست پسر پارمیس نیز یکی دیگر از این شایعه‌ ها می‌ باشد.

درآمد این فرد چقدر است؟

در حال حاضر یکی از سوالاتی که برای اکثر مخاطبان و طرفداران پارمیس به وجود می آید، این است که درآمد این فرد چقدر است؟ در این باره بهتر است که بدانید با توجه به این که پارمیس‌ تا به اکنون در هیچ کدام از صحبت‌ های خود در مورد میزان درآمدش با مخاطبان خود صحبتی نکرده است، به همین دلیل در حال حاضر در مورد میزان درآمد او اطلاعات دقیق و کاملی در دسترس نمی‌ باشد. اما با این حال این موضوع را هم باید افزود با توجه به این که پارمیس در حال حاضر در اینستاگرام بیش از یک میلیون فالوور دارد و بازدید ویدیو ها و استوری‌ های او بالاست، به همین دلیل برخی از منابع بیان کرده اند که پارمیس از طریق هر تبلیغاتی که در صفحه اینستاگرام خود قرار می‌ دهد میلیون‌ ها تومان به عنوان دستمزد دریافت می‌ کند و از درآمد بسیار بالایی در اینستاگرام برخوردار است.

هم چنین علاوه بر آن پارمیس از طریق فعالیت در یوتیوب و بازدید ویدیو هایی که در یوتیوب قرار می‌ دهد هم یک منبع درآمد عالی برای خود به وجود آورده است و به دلار درآمدزایی می‌ کند. با این که پارمیس از سن زیادی برخوردار نمی‌ باشد و متولد اواخر دهه هشتاد است، اما توانسته از طریق فضای مجازی درآمد بالایی داشته باشد و خیلی از کاربران بیان کرده اند که او تمام درآمد خود را پس انداز می کند. بهتر است که بدانید در حال حاضر اکثر کاربران فضای مجازی تمایل دارند تا مانند پارمیس در اینستاگرام به شهرت و معروفیت برسند و مخاطبان زیادی را به دست آورند تا به این گونه بتوانند یک منبع درآمد خوب برای خود به وجود آورند و درآمدزایی کنند.

پارمیس شریفی چند سال دارد؟

پارمیس شریفی چند سال دارد؟

بیشتر طرفداران خانم پارمیس شریفی دوست دارند بدانند که این بلاگر چند سال سن دارد و در چه سالی به دنیا آمده است. خانم پارمیس شریفی که از بلاگر های معروف و مشهور در فضای اینستاگرام می باشد و به لقب فندق معروف می باشد و در سال ۱۳۸۶ به دنیا آمده است. وی در حال حاضر ۱۴ سال سن داشته و در شهر تهران به دنیا آمده است. شما می توانید برای یافتن اطلاعات بیشتر در این رابطه به سایت های مختلف اینترنتی مراجعه کنید و اطلاعات زیادی را در این رابطه به دست آورید.

خانواده این اینستاگرامر در ایران زندگی می کنند؟

رایج ترین سوالاتی که کاربران و دوست داران بلاگر های معروف دارند این است که آن ها به همراه خانواده خود زندگی می کنند و یا در مکانی دیگر مشغول به زندگی کردن می باشند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خانم پارمیس در شهر تهران زندگی می کند. وی بار ها در لایوهای خود در پاسخ به این سوال که با خانواده خود زندگی می کند یا خیر، این طور عنوان کرده است که با خانواده خود در شهر تهران مشغول به زندگی می باشد و به دلیل سن کم هنوز از آن ها جدا نشده و همراه با آن ها زندگی می کند.

آیا پارمیس شریفی عمل زیبایی انجام داده است؟

برخی از سلبریتی ها و افراد معروف مانند پارمیس شریفی برای این که زیبایی چهره بیشتری را داشته باشند عمل های زیبایی بر روی صورت و بدن خود انجام می دهند. در این میان خانم پارمیس شریفی نیز یکی از این افراد می باشد که به وسیله جراحی پلاستیک و عمل زیبایی توانسته است چهره ای بسیار زیبا را برای خود داشته باشد. او با پروتز لب و کشیدن پلک های خود بسیار زیبا شده است. شما می توانید عکس ها و تصاویر زیادی را از قبل از عمل این شخص در سایت های مختلف اینترنتی و همچنین پیج های مختلف اینستاگرامی مشاهده نمایید.

این اینستاگرامر مهاجرت کرده است؟

این اینستاگرامر مهاجرت کرده است؟

برخی از بلاگر ها به دلیل موانع و محدودیت هایی که در کشور ایران وجود دارد و به دلیل پیشرفت های شغلی سعی می کنند که از ایران به کشوری دیگر مهاجرت کنند و در آن جا مشغول به کار و فعالیت شوند. در این میان خانم پارمیس شریفی، بلاگر و واینر نوجوان اینستاگرامی در حال حاضر در ایران زندگی می کند و در شهر تهران فعالیت های خود را دنبال می کند. او قصد خارج شدن از کشور را ندارد و نمی خواهد که از این جا برود. پارمیس شریفی در یکی از لایو ها و مصاحبه هایش این طور عنوان کرده است که نمی خواهد از ایران برود و می خواهد همیشه در کشور خودش فعالیت کند. شما می توانید این لایو را در سایت های مختلف اینترنتی و همچنین پیج رسمی و شخصی او مشاهده نمایید.

دابسمش های پارمیس شریفی را از کجا ببینیم؟

راه ها و روش های زیادی برای دیدن دابسمش ها و کلیپ ها پارمیس شریفی وجود دارد که در این قسمت می خواهیم به شما نشان دهیم. یکی از این راه ها مراجعه به سایت ها و وب های اینترنتی مانند آپارات و نماشا می باشد. شما می توانید با یک جست و جوی ساده این سایت ها را پیدا کنید و این دابسمش ها و کلیپ ها را مشاهده نمایید. از دیگر راه های تماشا کردن کلیپ ها و دابسمش های پارمیس شریفی جست و جو کردن در برنامه هایی مانند یوتیوب می باشد که در آن ها ویدئو های بسیاری از پارمیس شریفی وجود دارد. همچنین شما می توانید در برنامه هایی مانند کلاب هاوس و توئیتر نیز این کلیپ ها را مشاهده کرده و در صورت تمایل و علاقه مندی آن ها را دانلود کنید.

حاشیه های پارمیس شریفی

حاشیه های پارمیس شریفی

این روزها در پیرامون چهره‌ های مجازی، فعالان اینستاگرام، بلاگر ها و … که مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی دارند و از شهرت بالایی هم برخوردارند، حاشیه‌ های متعددی مشاهده می‌ شود. حال با توجه به این که پارمیس شریفی یکی از بلاگر های معروف اهل ایران است که در حال حاضر مخاطبان بسیار زیادی دارد، به همین دلیل هر از گاهی در پیرامون او نیز حاشیه‌ هایی مشاهده می شود. در این باره بهتر است که بدانید گاهی اوقات برخی از منابع اطلاعاتی او در فضای مجازی منتشر می‌ شود که این موضوع باعث به وجود آمدن حاشیه‌ هایی برای این چهره معروف شده است. هم چنین علاوه بر آن گاهی اوقات پارمیس با توجه به صحبت‌ ها و یا فعالیت‌ هایی که انجام می‌ دهد حاشیه‌ هایی را برای خود به وجود می‌ آورد.

حال از مهم‌ ترین حواشی پیرامون این چهره معروف می‌ توان به موضوعاتی همچون: منبع درآمد پارمیس، مهاجرت او به خارج از کشور، روابط شخصی این بلاگر، دوست پسر پارمیس، درگیری‌ هایی که او با برخی از بلاگرهای دیگر داشته است و … اشاره کرد.

یوتیوب پارمیس شریفی

یوتیوب پارمیس شریفی

اگر در شبکه‌ های مجازی مانند اینستاگرام فعالیت می‌ کنید، شاید تا به اکنون نام پارمیس شریفی را شنیده باشید. او یکی از فعالان فضای مجازی است که در ابتدا فعالیت خود را از سن کم و با حمایت خانواده اش در اینستاگرام آغاز کرد و به انتشار تصاویر خود و پس از آن انتشار کلیپ‌ های رقصش پرداخت و به این گونه توانست در میان جوانان و نوجوانان طرفداران زیادی را به دست آورد. حال بهتر است که بدانید پارمیس مدتی است که فعالیت خود را در یوتیوب که یکی دیگر از شبکه‌ های اجتماعی است هم آغاز کرده است.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در حال حاضر اکثر سلبریتی‌ های اینستاگرام و کسانی که در صفحه اینستاگرام دنبال کنندگان زیادی دارند و به شهرت فراوانی هم رسیده‌ اند در یوتیوب هم فعالیت خود را آغاز کرده اند، چرا که یوتیوب یک شبکه اجتماعی است که به کاربرانش در ازای بازدید ویدیو هایشان مبلغی را پرداخت می‌ کند. به همین دلیل این روز ها اکثر فعالان اینستاگرام سعی کرده اند تا در یوتیوب هم فعالیت خود را شروع کنند تا به این گونه بتوانند یک منبع درآمد عالی برای خود به وجود آورند و به دلار درآمدزایی کنند.

حال ناگفته نماند که پارمیس شریفی مدتی قبل در یوتیوب یک چنل برای خود راه اندازی کرده است و از آن زمان به بعد او تمام ویدیو های خود را همچون دابسمش، کلیپ‌ های تیک تاک، ولاگ، کلیپ‌ های رقص خود و … را در چنل یوتیوبش با کیفیت بسیار بالا منتشر می‌ کند که تمام کلیپ‌ های او تا به اکنون از بازدید بسیار بالایی برخوردار شده‌ اند و مورد استقبال کاربران یوتیوب قرار گرفته‌ اند.

حال اگر تمایل دارید تا آدرس چنل یوتیوب پارمیس را پیدا کنید پیشنهاد می‌ کنیم تا به قسمت سرچ یوتیوب مراجعه کنید و نام پارمیس شریفی را به انگلیسی جستجو کنید تا به این گونه چنل او برای شما نمایش یابد. حال شما با سابسکرایب کردن چنل یوتیوب پارمیس و هم چنین فعال کردن زنگوله می‌ توانید هر زمانی که او پستی را در چنل خود آپلود کرد آن را با کیفیت بسیار بالا مشاهده کنید.

پارمیس شریفی ولاگ

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در حال حاضر ولاگ گرفتن در میان بلاگر ها، یوتیوبر ها و فعالان مجازی بسیار رایج و متداول شده است. به طوری که این روز ها ولاگ گرفتن به یکی از ویدیو های اصلی اکثر افرادی که در یوتیوب فعالیت می‌ کنند تبدیل شده است. در این باره می‌ توان این گونه بیان کرد که این روز ها اکثر بلاگر هایی که در اینستاگرام فعالیت می‌ کنند ولاگ‌ هایی از فعالیت‌ هایی که در طول روز انجام می‌ دهند را ضبط می کنند و در چنل یوتیوب خود به اشتراک می‌ گذارند و لینک این ویدیو ها را از طریق استوری صفحه شخصی شان در اینستاگرام منتشر می کنند تا به این گونه مخاطبان آن ها با مشاهده این ولاگ ها از فعالیت‌ هایی که این افراد انجام می دهند، مطلع شوند و آن ها نیز بتوانند از طریق بازدید ویدیو ولاگ‌ هایشان یک منبع درآمد خوب برای خود به وجود آورند و درآمدزایی کنند.

حال این موضوع را هم باید افزود از زمانی که پارمیس فعالیت خود را در یوتیوب آغاز کرده است، ولاگ های متعددی را ساخته و در چنل خود منتشر کرده است که تمام ولاگ‌ های او تا به اکنون از بازدید بسیار بالایی نیز برخوردار شده اند. هم چنین پارمیس از طریق ساخت ولاگ توانسته به میزان محبوبیت و شهرت خود در یوتیوب بیفزاید. پارمیس به همراه خانواده‌ و یا دوستانش سعی می‌ کند تا ولاگ‌ هایی با موضوعات متفاوت و جذاب بسازد و این موضوع باعث شده است تا ولاگ های او از بازدید بسیار بالایی برخوردار شوند. حال اگر تمایل دارید تا به مشاهده ولاگ های این چهره معروف بپردازید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به چنل یوتیوب او مراجعه کنید تا به این گونه بتوانید ولاگ های پارمیس شریفی را با کیفیت بسیار بالا مشاهده کنید.

پارمیس شریفی رقص جدید

پارمیس شریفی رقص جدید

پارمیس با توجه به این که از دوران کودکی علاقه بسیار زیادی به رقص داشته است، به همین دلیل مادرش او را از همان دوران کودکی در کلاس‌ های رقص ثبت نام کرده است و در حال حاضر او به یکی از دنسر های حرفه‌ ای تبدیل شده است که در ابتدا به واسطه کلیپ‌ های رقصش توانست در فضای مجازی توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند. حال این موضوع را هم باید افزود که پارمیس هر چند وقت یک بار کلیپ‌ های رقص خود را با آهنگ‌ های جدید و وایرال شده در صفحه شخصی اش در اینستاگرام و یا در چنل یوتیوب خود منتشر می‌ کند که تمام کلیپ های او تا به اکنون از بازدید بسیار بالایی برخوردار شده اند و مورد استقبال مخاطبانش قرار گرفته اند. حال اگر تمایل دارید تا به مشاهده کلیپ های رقص جدید این چهره معروف بپردازید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به یکی از شبکه‌ های مجازی پارمیس همچون یوتیوب و یا اینستاگرام او مراجعه نمایید.

سوالات متداول

  1. لقب پارمیس شریفی چه می باشد و در چه تاریخی به دنیا آمده است؟

    وی در فضای پر طرفدار و بزرگ اینستاگرام به فندق معروف می باشد و در تاریخ ۱۳ مرداد ماه سال ۱۳۸۶ در شهر تهران به دنیا آمده است.

  2. آیا پارمیس شریفی قرار است از کشور ایران خارج شود؟

    این بلاگر معروف و مشهور در کشور ایران و شهر تهران زندگی می کند و در یکی از لایو هایش گفته است که قصد خارج شدن از کشور را ندارد.

  3. این بلاگر معروف و مشهور اینستاگرامی دارای چند دنبال کننده در پیج خود می باشد؟

    وی در این فضای پر طرفدار دارای هشتصد و پنجاه هزار دنبال کننده می باشد و تنها ۱۰ نفر را در این فضا دنبال کرده است.

  4. دلیل مسدود شدن پیج پارمیس چه بود؟

    علت مسدود شدن پیج این شخص به صورت دقیق مشخص نبود.

۵/۵ – (۳ امتیاز)

منبع: localadmins.com

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *