بیوگرافی حمید شربتی و راز درآمد بالای او از اینستاگرام

حمید شربتی واینر معروف اهل ایران است که مدتی است فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کرده است و در حال حاضر دنبال کنندگان و طرفداران بسیار زیادی دارد. او یکی از دوستان عرفان علیرضایی و در کلیپ های او بدون شک حمید را مشاهده کرده اید.

معرفی حمید شربتی

معرفی حمید شربتی

این روز ها خیلی از افرادی که در فضای مجازی مانند اینستاگرام فعالیت می‌ کنند ویدیو های طنز حمید شربتی که از سلبریتی های اینستاگرام می باشد را مشاهده کرده اند و یا این که صفحه اینستاگرام او را دنبال می‌ کنند. حال در ادامه قرار است به بیوگرافی حمید شربتی بپردازیم و اطلاعات جالبی را در رابطه با این واینر معروف اهل ایران قرار دهیم، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

حمید شربتی در تاریخ ۱۹ اسفند ۱۳۷۳ در اردبیل به دنیا آمده است و در حال حاضر به عنوان واینر در اینستاگرام فعالیت می‌ کند. با این که این واینر تورک اردبیل است، اما در حال حاضر ساکن اسلامشهر تهران است. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید حمید در سال ۱۳۹۴ با انتشار یک کلیپ ۱۵ ثانیه ای از رقصش در فضای مجازی توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرد و این کلیپ مورد استقبال خیلی از کاربران اینستاگرام قرار گرفت و به همین دلیل حمید تصمیم گرفت تا فعالیتش را در فضای مجازی به صورت حرفه ای تری شروع کند و پس از آن با ساخت دابسمش کم کم به چهره معروف اینستاگرام تبدیل شد. سپس با ادیت سازی، ایده سازی و هم چنین سناریو نویسی شروع به ساخت کلیپ های طنز کرد. این روز ها او به یکی از واینرهای معروف تبدیل شده است که در اینستاگرام دنبال کنندگان و مخاطبان بسیار زیادی دارد و از شهرت خوبی هم برخوردار می باشد.

حمید شربتی چگونه به شهرت رسید؟

بهتر است بدانید حمید شربتی در سال ۹۴ یک کلیپ رقص از خود را در فضای مجازی منتشر کرد که این کلیپ مورد استقلال خیلی از افراد قرار گرفت و توسط کاربران در اینستاگرام دست به دست شد و او توانست با انتشار این کلیپ توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند. پس از آن حمید تصمیم گرفت تا به صورت حرفه ای تری فعالیت خود را در این شبکه اجتماعی ادامه دهد و شروع به ساخت دابسمش کرد و از این طریق به شهرت خوبی هم رسید. اما با این حال ناگفته نماند که اوج شهرت حمید مربوط به زمانی است که او فعالیت خود را به عنوان واینر شروع کرد و به ساخت کلیپ های طنز پرداخت.

کلیپ های این بلاگر را در کجا مشاهده کنیم؟

اگر تمایل دارید تا مشاهده کلیپ ها و ویدیو های این واینر معروف بپردازید، پیشنهاد می کنیم تا به پیج شخصی حمید در اینستاگرام مراجعه نمایید، چرا که این روز ها حمید تمام کلیپ های خود را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر می‌ کند. هم چنین ناگفته نماند که فن پیج های این واینر نیز کلیپ های حمید شربتی و هم چنین ویدیو های طنز حمید شربتی را منتشر می‌ کنند و به این گونه سعی در مطرح شدن حمید را دارند. اگر شما نام حمید شربتی و یا هشتگ اسم او را در اینستاگرام جستجو کنید با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد و اکثر کلیپ های او برای شما نمایش خواهد یافت. هم چنین ناگفته نماند که یکی دیگر از روش های مشاهده کلیپ های این واینر معروف مراجعه به اینترنت است. اگر در اینترنت نام کلیپ مورد نظر خود از این واینر را و یا حتی به صورت کلی عباراتی همچون جدیدترین کلیپ های طنز حمید شربتی را جستجو کنید با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد و کلیپ های این واینر برای شما نمایش خواهد یافت که می توانید به مشاهده این کلیپ ها و یا دانلود آن ها بپردازید.

عکس های حمید شربتی

عکس های حمید شربتی را در کجا می توان مشاهده کرد؟

بهتر است بدانید در حال حاضر روش‌ های مختلفی برای جستجو و مشاهده تصاویر این شخص از مدل های اینستاگرام معروف وجود دارد. به عنوان مثال برای دیدن تصاویر حمید کافیست تا نام این واینر را در اینترنت جستجو کنید تا به این گونه با نتایج خوبی رو به رو شوید و تمام تصاویر او برای شما نمایش یابد. هم چنین ناگفته نماند که علاوه بر اینترنت اگر شما به صفحه اینستاگرام حمید مراجعه کنید هم می توانید تصاویر با کیفیتی از او را در لوکیشن های مختلف مشاهده نمایید و به این گونه بیشتر با این واینر آشنا شوید.

آدرس پیچ اینستاگرام حمید شربتی چیست؟

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب و کاربردی است که این روز ها برخی از کاربران با فعالیت گسترده ای که در اینستاگرام انجام می دهند و انتشار کلیپ های طنز خود توانسته اند به شهرت خوبی برسند و به عنوان واینر شناخته می شوند که یکی از این افراد حمید می باشد. بهتر است بدانید در اکتبر ۲۰۱۴ حمید یک صفحه شخصی در اینستاگرام برای خود راه اندازی کرد و از آن زمان به بعد حمید شربتی اینستا را به یک پایگاه ارتباطی قوی بین خود و مخاطبانش تبدیل کرده است و به صورت روتین کلیپ های طنز خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر می‌ کند. حال برای پیدا کردن صفحه اینستاگرام این واینر معروف کافیست تا عبارت (hamid.agha.mashti) را در قسمت سرچ اینستاگرام جستجو کنید تا به این گونه پیج حمید با بیش از ۱.۸ میلیون فالوور برای شما نمایش یابد. حال با دنبال کردن صفحه اینستاگرام این واینر می توانید از جدید ترین فعالیت های او مطلع شوید و هم چنین به مشاهده کلیپ های او همچون کلیپ حمید شربتی دزدی، کلیپ حمید شربتی لات، فیلم حمید شربتی دعوا و … بپردازید.

این بلاگر کجا زندگی می کند؟

مدتی قبل اخباری در رابطه با این که این واینر معروف به خارج از کشور مهاجرت کرده است، در فضای مجازی منتشر شد که این اخبار حاشیه های بسیار زیادی را به وجود آورد. البته پس از مدتی تمامی این اخبار توسط حمید تکذیب شدند. بهتر است بدانید که در حال حاضر این واینر ساکن اسلامشهر است و در اسلامشهر به فعالیت های خود می پردازد.

این بلاگر چه حاشیه هایی داشته است؟

بهتر است بدانید به طور معمول در پیرامون خیلی از فعالان در زمینه طنز و افرادی که به عنوان واینر شناخته می شوند و از شهرت خوبی برخوردارند، حاشیه هایی مشاهده می شود که این موضوع شامل حمید شربتی هم می باشد. در این باره می توان این گونه بیان کرد که گاهی اوقات حمید باتوجه به فعالیت هایی که انجام می دهد، حاشیه هایی را برای خود به وجود می آورد و یا این که در حاشیه هایی قرار می گیرد. حال از مهم ترین حواشی پیرامون این واینر می توان به: مهاجرت حمید به خارج از کشور، فعالیت هایی که در فضای مجازی انجام می دهد، کلیپ هایی که با همکاری سایر واینر ها می سازد، هک شدن پیج اینستاگرام او، روابط شخصی حمید و … اشاره کرد.

آیا حمید شربتی ازدواج کرده است؟

در حال حاضر حمید به یکی از واینر های معروف و سرشناس تبدیل شده است که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. حال خیلی از طرفداران او تمایل دارند تا در مورد روابط شخصی این واینر معروف اطلاعات بیشتری را به دست آورند. در ابتدا بهتر است بدانید که حمید تا به اکنون ازدواج نکرده است و در حال حاضر مجرد می باشد. با این حال در مورد روابط شخصی او و دوست دخترش اطلاعات دقیقی در دسترس نمی باشد. البته مدتی قبل اخباری در رابطه با این که دوست دختر او زهرا منجی یکی از اینستاگرامر های معروف است در فضای مجازی منتشر شد با این حال این اخبار توسط حمید تایید نشده اند.

درآمد این بلاگر

درآمد این بلاگر مشخص است؟

حمید با توجه به این که در حال حاضر دنبال کنندگان بسیار زیادی در اینستاگرام دارد و شهرت خوبی هم برخوردار است، به همین دلیل توانسته از طریق اینستاگرام یک منبع درآمد عالی برای خود به وجود آورد و درآمدزایی کند. بیان شده است که او برای هر تبلیغاتی که در اینستاگرام انجام می دهد میلیون‌ ها تومان به عنوان دستمزد دریافت می‌ کند. البته با این حال در مورد درآمد دقیق این واینر اطلاعاتی در دسترس نمی باشد.

حمید شربتی در یوتیوب هم فعالیت دارد؟

یکی دیگر از شبکه های اجتماعی که این واینر معروف در آن فعالیت می‌ کند یوتیوب است. حال شما با سابسکرایب کردن چنل یوتیوب حمید می توانید به مشاهده جدید ترین ویدیو های او و هم چنین ویدیو های پربازدید این واینر مانند کلیپ خنده دار حمید شربتی طولانی، کلیپ مرگ حمید شربتی، کلیپ حمید شربتی خوش مغز و حمید شربتی خوش مغز قسمت ۱، کلیپ های حمید شربتی و آرش اصلی، کلیپ فیلم حمید شربتی در مدرسه فصل ۲ و … بپردازید.

سوالات متداول

  1. حمید شربتی کیست؟

    حمید شربتی یکی از واینر های معروف اهل ایران است که در حال حاضر دنبال کنندگان و مخاطبان بسیار زیادی در اینستاگرام دارد.

  2. چگونه می توان آدرس اینستاگرام حمید شربتی را پیدا کرد؟

    برای پیدا کردن صفحه اینستاگرام حمید شربتی کافیست تا عبارت (hamid.agha.mashti) را در قسمت سرچ اینستاگرام جستجو کنید تا پیج او با بیش از ۱.۸ میلیون فالوور برای شما نمایش یابد.

  3. آیا حمید شربتی ازدواج کرده است؟

    این واینر معروف تا به اکنون ازدواج نکرده است و در حال حاضر مجرد می باشد.

۵/۵ – (۱ امتیاز)

منبع: localadmins.com

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *