بهترین فیلترشکن بدون قطعی و پرسرعت جهان برای سیستم عامل های مختلف

فیلتر کردن یا محدود کردن دسترسی کاربران به اینترنت و وب سایت ها، وظیفه ای است که توسط سازمان های بالا دستی انجام می شود. اصلی ترین روش برای دور زدن این فیلتر ها، استفاده از بهترین فیلترشکن های معتبر و با سرعت بالا می باشد. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم که اطلاعاتی ایده آل در این باب را برای تان بیان کنیم.

  • اگر برای ورود به سایت شرط بندی به دنبال فیلتر شکن هستید! دیگر نگران نباشید؛ زیرا آدرس ورود به بهترین سایت ایرانی را بدون فیلتر برای شما در مقاله فراهم کرده ایم.

علت استفاده از فیلترشکن در ایران چیست؟

در ابتدا این مقاله قصد داریم این موضوع را به صورت تخصصی مطرح کنیم و بدانیم دلیل استفاده از فیلترشکن در ایران چیست؟ یکی از دلایل آن این است که بهترین فیلترشکن ها می توانند امنیت اطلاعات کاربران را تامین کنند، به عبارتی هدف از ایجاد بهترین فیلترشکن ها حفظ امنیت فضای اینترنت و اطلاعات و داده های کاربران است. همچنین می توانید به سایت ها یا برنامه های فیلتر شده توسط بهترین فیلترشکن ها دسترسی داشته باشید

همچنین این فیلترشکن ها آی پی شما را تغییر می دهند که باعث امنیت بیشتر هویت شما در فضای مجازی می شود. به عنوان مثال می توان گفت برخی از صرافی های دیجیتال کاربران ایرانی را تحریم کرده اند و به همین دلیل شما نمی توانید با آی پی ایرانی به این سایت های صرافی متصل شوید، بنابراین برای این کار باید از فیلترشکن استفاده کنید تا IP خود را مسدود کنید. البته بعضی از سایت ها معتبر مثل سایت بازی انفجار آدرس هایی را بدون فیلتر در اختیار شما قرار می دهند که پیشنهاد می شود از این آدرس های برای ورود به وب سایت به جای فیلتر شکن استفاده کنید.

چگونه بهترین فیلترشکن را برای گوشی انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین فیلترشکن باید به سراغ افراد فعال و قابل اعتماد در این زمینه رفته و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنید و حتی می توانید از تجربیات افراد در این زمینه بهره مند شوید و بهترین VPN دنیا را برای خود انتخاب کنید. برای یافتن بهترین برندهای وی پی ان نیز می توانید از منابع معتبر در این زمینه مانند صفحات و وب سایت های اینستاگرام و حتی افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

شما می توانید در این زمینه از وب سایت ما مشاوره دریافت کنید. به طور کلی، راه های زیادی برای یافتن بهترین فیلترشکن برای گوشی وجود دارد و نیازی نیست نگران این موضوع باشید. با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین انتخاب برای دانلود و خرید فیلترشکن برای اندروید و هر نوع سیستم عامل تلفن همراه تان را داشته باشید.

بهترین فیلترشکن ها در ایران کدامند؟

متاسفانه به دلیل محدودیت های اینترنت در ایران بسیاری از کاربران به دنبال راهی برای اتصال به اینترنت جهانی هستند و بهترین راه برای این کار استفاده از بهترین فیلترشکن های دنیاست. چند VPN برتر در جهان که می توانند اینترنت جهان را دور بزنند عبارتند از:

شیر بت

فیلترشکن شیر بت

فیلترشکن شیر بت در بین تمام ی پی ان هایی که تا کنون در ایران در دسترس کاربر ها قرار گرفته است، بیشترین نظر مثبت را به سمت خود جذب کرده است. دلیل این موضوع این مورد است که با سرعتی بسیار بالا به همراه حفظ حریم هر کاربر در اختیار کاربر ها قرار داده شده است. دقت داشته باشید که این وی پی ان دارای آی پی ثابت می باشد و همین موضوع باعث می شود که در ایده آل ترین حالت برای فعالیت های تان از آن استفاده کنید.

اوربات (orbot)

این وی پی ان هم یکی از بهترین فیلترشکن های موجود بوده و می توان آن را برای سیستم عامل مورد نظر دانلود و نصب کرد. این مورد برای سیستم عامل اندروید در دسترس بوده و می توانید آن را از منابع مختلف دانلود کنید. تنها کافی است که نام آن را سرچ کنید تا فایل مدنظر شما در دسترس قرار بگیرد.

اکسپرس وی پی ان

یکی از بهترین وی پی ان ها اکسپرس وی پی ان می باشد که بر روی سیستم عامل اندروید و آیفون قابل اجرا است. با این فیلترشکن به صورت رایگان می تواند به ۱۸۰ سرور مختلف در کشور های دیگر وصل بشوید. این وی پی ان چون به صورت رایگان قابل دانلود است در بین کاربران محبوبیت زیادی دارد. این فیلتر شکن برای کاربران بازی انفجار می تواند بسیار کار آمد و به صرفه باشد.

سایفون

ممکن است فیلترشکن سایفون را بشناسید زیرا در بین همه مردم ایران محبوبیت دارد و تا به امروز هیچ کاربری از آن ناراضی نبوده است و جزو بهترین فیلترشکن ها است.

لنترن

این فیلتر شکن در دسته فیلترشکن های رایگان قرار می گیرد و منبع باز است، جالب است بدانید که زمانی که تشخیص می دهد شما از یک وب سایت مسدود شده بازدید می کنید به طور پیش فرض فعال می شود.

توربو وی پی ان

توربو وی پی ان فیلتر شکن خرگوش نارنجی و یا همان توربو در حال حاضر بهترین فیلتر شکن VPN موجود برای گوشی های اندرویدی در جهان است. متاسفانه این فیلترشکن در ایران مشکل دارد و دیگر در ایران کار نمی کند. این فیلترشکن برای سیستم عامل اندروید طراحی شده و از گوگل پلی قابل دانلود است.

نورد وی پی ان

نورد وی پی ان یکی دیگر از VPN های پرسرعت که هنگام تصمیم گیری در مورد بهترین فیلتر شکن قوی اندروید باید در نظر گرفت NordVPN است. این VPN حدود ۶۰۰۰ سرور در بیش از ۵۰ کشور دارد.

بهترین فیلترشکن رایگان چیست؟

خوشبختانه فیلترشکن های رایگان زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید، در مورد تمامی این وی پی ان ها صحبت کرده ایم و کمی در بالا اشاره کردیم که پس از نصب به راحتی می توانید با اتصال به اینترنت آنها را دانلود کنید. لینک مستقیم نصب فیلتر شکن های رایگان را در بسیاری از سایت های موجود در اینترنت می توانید پیدا کنید.

دانلود و نصب فیلتر شکن از بازار نیز یک گزینه مناسب برای کاربران ایرانی است. کشورهایی مانند چین و امارات متحده عربی قوانینی علیه استفاده از وی پی ان ها دارند، اما وی پی ان ها برای استفاده تجاری نمی توانند کاملاً ممنوع شوند. با این حال لازم است که، این نکته را به شما گوشزد کنیم، استفاده از فیلترشکن ها بستگی به نیاز شما دارد. ما سعی کرده ایم مزایا و‌ معایب استفاده از وی پی ان را برای شما شرح بدهیم. در نهایت تصمیم گیرنده خودتان هستید.

بهترین فیلترشکن سال 2023 چه می باشد؟

بهترین فیلترشکن سال ۲۰۲۳ چه می باشد؟

برای کشف بهترین فیلترشکن ها می توانید از منابع معتبر در این زمینه کمک بگیرید. به عنوان مثال می توان به پیج های اینستاگرامی و سویت های اینترنتی و حتی افراد متخصص در این زمینه اشاره کرد. در حالت کلی می توان گفت که روش های زیادی وجود دارد تا بتوان بهترین فیلترشکن های ۲۰۲۳ را پیدا کرد.

فیلترشکن ادگارد (Ad Gaurd)

از بهترین فیلترشکن های موجود در ایران می توان به این مورد اشاره کرد. این وی پی ان در ایران به راحتی قابل دسترس و نصب بوده و می توان به راحتی آن را دانلود و نصب کرد.می توان گفت که سرور های این وی پی ان بسیار امن و پر سرعت بوده و می توان با اطمینان کامل از آن استفاده کرد.

فیلترشکن فری بروزر (free browser)

در ادامه به یکی دیگر از بهترین فیلترشکن هایی میرسیم که در لیست بهترین ها قرار گرفته است. این نرم افزار یک برنامه مرورگر رایگان بوده و برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است. همچنین متعلق به یک پروژه ضد سانسور می باشد. توسط این مرورگر می توانید بدون استفاده از فیلترشکن، سایت های فیلتر شده را باز و به آن ها دسترسی پیدا کنید.

فیلترشکن کلش (clash)

این وی پی ان یک فیلترشکن این سورس بوده و هیچ سروری را برای اتصال ارائه نداده است. سرور ها باید به صورت جداگانه و بوسیله کاربر به این نرم افزار وارد شوند. این وی پی ان از پروتکل های با کیفیتی پشتیبانی کرده و جهت کاهش دادن حملات آلودگی، دی ان اس این سرور دارای dns داخلی است. این فیلترشکن برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است و از گوگل پلی قابل دانلود است.

ویژگی های بهترین فیلترشکن چیست؟

بدون شک ارزیابی فیلترشکن ها با توجه به ویژگی ها و خدمات آن ها انجام می شود. یک فیلترشکن خوب باید دارای ویژگی هایی باشد تا به بهترین گژینه تبدیل شود. در ادامه به بررسی این ویژگی ها می پردازیم.

رمزگذاری قوی

رمزگذاری قوی و حرفه ای برای هر سرویس وی پی انی ضروری است. بدون آن، این شانس وجود دارد که ISP شما بتواند بر آنچه که در اینترنت انجام می دهید نظارت کند. همانطور که می دانید هکر ها در هنگام ورود می توانند اطلاعات حساس را از شما بدزدند. همینطور این امر از طریق اتصال شما به شبکه های وای فای امکان پذیر است.

پروتکل های vpn امن

هر ارائه دهنده قابل اعتماد وی پی ان، توانایی اتصال به سرور را برای شما فراهم می کند. هر چند فقط وجود این مورد به این معنی نیست که فیلترشکن مورد نظر ایمن ارزیابی شود. البته اگر ارائه دهنده های وی پی ان به شما اجازه می دهند از پروتکل هایی با ایمنی کمتر نیز استفاده کنید، صدمه ای نخواهید دید. شاید شما فقط گاهی اوقات نیاز به رفع فیلتر محتوا براساس محدودیت جغرافیایی در حین انجام کار های خود، داشته باشید.

حفاظت از لو رفتن DNS

از دی ان اس برای ترجمه آدرس های IP به نام وب سایت و برعکس استفاده می شود. در نتیجه لو رفتن دی ان اس، می تواند به ISP شما اجازه دهد تا ببیند به چه وب سایت هایی دسترسی پیدا می کنید. این امر انجام می شود حتی اگر به فیلترشکن متصل باشید. این مورد در بسیاری از بهترین فیلترشکن ها رعایت می شود.

آدرس های IP مشترک

ارائه دهنده فیلترشکن که آدرس های IP اختصاصی ارائه می دهد، پرچم قرمز است. زیرا یک آدرس IP اختصاصی می تواند به شما متصل شود. یک آدرس IP مشترک همانطور که از نامش مشخص است، بین کاربران فیلترشکن به اشتراک گذاشته شده است. بنابراین پیوند فعالیت های آنلاین به کاربران خاص فیلترشکن تقریبا غیرممکن است.

پشتیبانی از اتصالات همزمان

اگر ارائه دهندگان فیلترشکن ها، حساب ها را به دستگاه اای خاصی پیوند دهند، این یک مشکل است. اگر این کار انجام شود، به این معنی است که هنگامی که می خواهید از یک سرویس وی پی ان به صورت همزمان در چندین دستگاه استفاده کنید، به اشتراک های اضافی نیاز دارید. یا قبل از ورود به سیستم دیگر در حساب خود، باید از حساب خود خارج شوید.

بهترین فیلترشکن برای مک چیست؟

اگر چه سیستم عامل مک، ایمن تر و پایدار تر از سیستم عامل پنجره ها است. اما به این معنی نیست که شما می توانید از انواع ردیابی ها جلوگیری کنید و حریم خصوصی خود را در اینترنت حفظ کنید. خوشبختانه شما انتخاب های زیادی در در رابطه با بهترین فیلترشکن ها دارید. تا کنون تعداد زیادی از وی پی ان های رایگان و پولی برای سیستم عامل مک منتشر شده اند.

فیلترشکن اکسپرس وی پی ان (expressVPN)

اولین و بهترین فیلترشکنی که می توان برای سیستم عامل مک معرفی کرد، فیلترشکن اکسپرس وی پی ان است. این نرم افزار یکی از بهترین و قدیمی ترین ها محسوب می شود. همچنین شما می توانید به تمام سرور های آن در تمام نقاط جهان دسترسی داشته باشید.

بهترین فیلترشکن های پولی یا اشتراکی کدامند؟

فیلترشکن ۱۰۰% پولی سرعت و امنیت بهتری دارد، توصیه می شود در صورت امکان از فیلترشکن پولی استفاده کنید. اتصال اینترنت با فیلتر شکن های پولی نامحدود است و امکانات خوبی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند، بنابراین در صورت نیاز استفاده از فیلترشکن های پولی توصیه می شود. وقتی می خواهید کاری را انجام بدهید بهترین کار این است که روی بهترین گزینه ها دست بگذارید تا احتمال ریسک شما کمتر بشود. وی‌ پی ان های پولی این امکان را دارند که بدون نگرانی به صفحه اینترنت جهانی وصل بشوید. حتما فیلترشکن خود را از سایت های معتبر تهیه کنید. تا احتمال افشای اطلاعات شما کمتر بشود.

بهترین فیلترشکن برای ایفون

در بییشتر موارد، برنامه های وی پی ان دارای گزینه های دور زدن ساده و تغییر سرور برای فعال کردن مرور یکپارچه هستند. خود آیفون دارای تنظیمات اختصاصی فیلترشکن با ابتدایی ترین ویژگی ها است. اما در حال حاضر، فیلترشکن های بسیاری برای آیفون در سراسر دنیا منتشر شده است.

فیلترشکن پروکسی مانستر (proxy monster)

این وی پی ان برای آیفون، ساده ترین، آسان ترین و امن ترین برنامه در لیست های موجود است. این مورد دارای هزاران پروکسی آیفون است که بلافاصله پس از باز کردن برنامه متصل می شوند. بنابراین برای لذت بردن از وبگردی ناشناس، نیازی به ورود به سیستم، ثبت نام یا هر چیز دیگری ندارید.

چگونه می توانیم بهترین فیلترشکن ها را دانلود کنیم؟

سرعت و امنیت یک فیلتر شکن VPN بسیار مهم و حائز اهمیت است. برای دانلود بهترین وی پی ان را از سایت ها و پلتفرم های مطمئنی مانند گوگل پلی دانلود کنید. یا از افرادی مطمئن اشتراک آن را تهیه کنید. بنابراین به نظرات افراد در این باره توجه کنید. همچنین دانلود فیلتر شکن از بازار با لینک مستقیم موجود است. این نکته قابل ذکر است که فیلترشکن های موجود در سایت بازار با کمی اختلال مواجه هستند و هیچ تضمینی درباره حفاظت از اطلاعات شما وجود ندارد. در حال حاضر فیلتر شکن هایی که با کانفیگ وصل می شوند بین مردم محبوبیت زیادی دارند سعی کنید از شخص مورد اطمینان این کانفیگ ها را تهیه کنید تا دچار دردسر نشوید.

خرید سرور برای برترین vpn ها چگونه ممکن می شود؟

اگر قصد خرید یک سرور برای وی پی ان خود را دارید باید چند نکته مهم را رعایت نمایید. همانطور که می دانید این امر در شرکت های داخلی امکان ندارد و طبق قانون شما اجازه خرید سرور مجازی برای وی پی ان خود را ندارید. در این صورت باید از روش های دیگری برای خرید سرور برای وی پی ان خود، اقدام نمایید.

اولین نکته مهم در هنگام خرید سرور، محل و مکان آن است. چرا که فقط کشور ایران نیست که محدودیت نصب وی پی ان را روی سرور مجازی قرار داده است. دومین نکته در هنگام خرید سرور، امنیت آن است. توصیه می شود برای این امر به دنبال شرکت های خارجی باشید که به این موضوع اهمیت می دهند. همچنین به دنبال ارائه دهنده ای باشید که رمز گذاری قوی ای ارائه می دهد و اقدامات لازم را برای محافظت در برابر تهدیدات سایبری در نظر گرفته است.

بهترین فیلترشکن ها برای بازی های آنلاین کدامند؟

در ادامه به این بحث می رسیم که باید گفت امروزه بازی های آنلاین طرفداران زیادی پیدا کرده اند و بسیاری مشغول انجام این بازی ها هستند که متاسفانه برخی از آنها از کاربران ایرانی دور هستند و برای استفاده از آنها باید از یک فیلتر شکن که در ادامه بیشتر به آن پرداخته خواهد شد، استفاده کنند.

بهترین فیلترشکن برای PUBG که این بازی یکی از پرطرفدارترین بازی های آنلاین است که توسط بسیاری از کاربران ایرانی انجام می شود، می تواند فیلتر پولی باشد. زیرا سرعت بیشتری دارد و مشکلی برای بازی ندارد. همچنین برای ورود به بازی های کازینو نیز می توانید از این فیلتر شکن ها استفاده کنید.

قیمت بهترین فیلترشکن چقدر است؟

به طور کلی نمی توان قیمت واحدی را برای وی پی ان تعیین کرد زیرا قیمت هر وی پی ان با معیارهای مختلفی تعیین می شود و هر فیلترشکن وابسته به کارایی هایی که دارد قیمت گذاری می شود. بعضی از فیلترشکن ها توانایی اتصال به سرور‌ ها فقط در کشور های اطراف دارند، که فقط مخصوص باز کردن سایت های کوچک فیلتر شده هستند.

اما بعضی از فیلترشکن ها توانایی اتصال خودکار به تمامی سرور ها در کشور های مختلف را دارند. این فیلترشکن ها مناسب برای اینستاگرام و یوتوب می باشند. کاربران با استفاده از این نوع وی پی ان ها می توانند به راحتی شبکه های نتفلکس را هک کرده و فیلم ها را رایگان تماشا کنند.

آیا این فیلترشکن ها در نت ملی هم کارایی دارند؟

خب، در ادامه بهتر است در مورد بهترین فیلترشکن های پولی و فیلتر شکن پرسرعت قوی جدید رایگان صحبت کنیم، در این زمینه می توان گفت که فیلترشکن رایگان همانطور که از نامش پیداست رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه ندارید. . فیلترشکن پولی گزینه بهتری است و بنابراین برای استفاده از امکانات آن باید هزینه ای پرداخت کنید.

در نهایت باید گفت که فیلترشکن اشتراکی ارزانتر است، اما باید آدرس IP را با دیگران به اشتراک بگذارید. در ادامه یکی وی پی ان عالی که با استفاده از نت ملی هم کار می کند به شما معرفی می کنیم. فیلترشکن شیر بت که در حال حاضر در صدر لیست بهترین VPN های ما قرار دارد. دلایل زیادی وجود دارد، اما به طور خلاصه، اتصالات سریع و قابل اعتماد سرور را فراهم می کند. این وی پی ان با نت ملی هم به راحتی کار‌ می کند.

تفاوت تحریم شکن و فیلتر شکن در چیست؟

تفاوت تحریم شکن و فیلتر شکن در چیست؟

طبیعی است که امروزه همه ما با تحریم های مختلفی همچون اقتصادی، گردشگری، دارویی و تکنولوژی سر و کله می زنیم. اما با کمی همت و تلاش می توان آن ها را دور زد. فیلتر شکن ها، در این سال ها از پردانلودترین مبحث جستوجوی موتور های جستوجوی گوگل بوده اند. همچنین در گوگل پلی بالاترین میزان دانلود را به خود اختصاص داده اند. اما نکته قابل توجه این است که دانلود فیلتر شکن راهی عقلانی برای دور زدن فیلتر ها نیست. چرا که فیلتر شکن ها با دسترسی های بیش از حد به موبایل و تراکنش های ثانیه ای فراوان، باعث آسیب دیدن موبایل و سیستم شما می شوند.

در حالت کلی تحریم و فیلتر تفاوتی با یکدیگر ندارند. اما از لحاظ علمی با توجه به فرهنگسازی ای که صورت گرفته است، تفاوت این دو کلمه را می توان فهمید. تحریم یعنی مسدود سازی ظالمانه و تحمیل گرایانه که باعث قطع دسترسی های یک فرد، به صورت استبدادی می شود. این کلمه مصداق بسیاری از سایت ها است که ایران را در لیست تحریم های خود قرار داده اند.

اما نوبت به معنی فیلتر می رسد. گاهی اوقات، دولت ها و وزارتخانه های مربوط به فضای مجازی سایت هایی را مسدود می کنند. این امر می تواند به دلایل مختلف و متنوعی اتفاق بیافتد. در این شرایط، گفته می شود که این سایت فیلتر شده است. فیلتر شکن ها، تحریم ها و فیلتر های ملی را پشت سر می گذارند.

بهترین فیلترشکن ها برای کامپیوتر کدامند؟

همانطور که می دانید فیلترهای زیادی برای سیستم عامل های مختلف وجود دارد و می توانید به راحتی آنها را از وب سایت ها و پلتفرم های مربوطه دانلود و نصب کنید و سپس از آنها استفاده کنید. سیستم عامل ویندوز نیز طرفداران خود را دارد و در دنیای دیجیتال بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین فیلترشکن های موجود نیز برای سیستم عامل ویندوز طراحی و ساخته شده اند و می توانید به راحتی آن ها را دانلود کرده و بعدا از آنها استفاده کنید. در نهایت باید گفت که راه های زیادی همچون نصب فیلتر شکن قوی از گوگل برای دانلود فیلترشکن برای ویندوز به صورت معتبر وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

روش اول، می توانید برای ثبت درخواست و دریافت بهترین فیلترشکن به پشتیبانی وب سایت ما پیام دهید. اما روش دوم، به کانال های تلگرام بروید و دانلود فیلتر شکن VPN معتبر را از آنجا دانلود کنید. روش سوم، به اپ استور رسمی بروید و فیلتر شکن مناسب را دانلود کنید.

بهترین فیلترشکن برای فضای مجازی چیست؟

سیستم عامل اندروید یکی از بهترین سیستم عامل های موجود است و فیلترشکن های زیادی برای آن طراحی و ساخته شده است که می توانید از طریق پلتفرم های موجود مانند گوگل پلی دانلود و نصب کنید. فیلتر شکن آمریکایی قوی برای گوشی سامسونگ بسیار وجود دارد که می توان گفت طرفداران خاص خود را دارد، در بین کاربرانش بسیار محبوب است و یک فیلترشکن منحصر به فرد است که از پلتفرم های موجود قابل دانلود است.

بهترین فیلتر شکن برای اندروید رایگان با لینک مستقیم در اینترنت موجود است. نورد وی پی ان برای اتصال به فضای مجازی بهترین گزینه است. همچنین با این فیلترشکن می توانید به مدت یک هفته از سرویس رایگان VPN استفاده کنید. تمام ترافیک اینترنت کاربران را از طریق سرور راه دور به راحتی هدایت می کند، آدرس IP آنها را مخفی می کند و تمام داده های ورودی و خروجی را رمزگذاری می کند.

بهترین فیلترشکن برای ssh

بهترین فیلترشکن برای ssh

باید بگوییم که ssh یک پروتکل اینترنتی است که احتمال خطر را بسیار پایین می آورد. پروتکلی که به خاطر رمزنگاری ها و احراز هویت هایی که طلب می کند، از امینت بسیار بالایی برخوردار است. این پروتکل برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ توسط یک محقق فنلاندی که در دانشگاه هلسینکی فعالیت می کرد، ایجاد شد. او برای اولین بار ssh را به دنیا معرفی کرد. این یک پلتفرم ایمن بود که آمده بود تا جایگزین تمام پلتفرم های ناایمن شود. اتفاقا در این امر بسیار موفق عمل کرد و به یکی از بهترین فیلترشکن ها تبدیل شد.

این بستر اینترنتی کمک می کند تا دو کامپیوتر، از طریق روشی امن روی یک شبکه ناامن به یکدیگر متصل شوند. در این صورت افراد می توانند بدون هیچ نگرانی و با خیال راحت، از راه دور سیستم ها و اپلیکیشن ها را مدیریت کنند. آن ها می توانند به سادگی فرامین مختلف را روی سرور مقصد اجرا یا فایلی را از کامپیوتری به کامپیوتر منتقل کنند.

در حالی که ssh نقش مهمی در مدیریت تشخیص هویت و مدیریت دسترسی، ایفا می کند؛ می تواند خدمات دیگری علاوه بر تایید روی یک اتصال رمز گذاری شده را انجام دهد و یکی از بهترین فیلترشکن ها است. تمام ترافیک ssh رمز گذاری شده است؛ خواه کاربران در حال انتقال یک فایل باشند، در بروزر به وب گردی بپردازند و یا در حال اجرای یک کامند باشند. تمام اقدامات آن ها خصوصی و محرمانه خواهد بود.

۱.KiTTY

اولین و بهترین نرم افزاری که می توانید از آن برای ssh استفاده کنید، کیتی است. استفاده از آن رایگان است که یکی از مزیت های بی شمار آن محسوب می شود. KiTTY یک کلاینت ssh می باشد که بر اساس یک نسخه فوق العاده است. این یک ویژگی رمز عبور خودکار را ارائه می دهد که به شما در اتصال خودکار به سرور های اس اس اچ کمک می کند. در این حالت، مقدار رمز عبور رمز گذاری می شود. این کلاینت ظرفیت آن را دارد که یک توالی پورت را مدیریت کند. می توانید KiTTY را در اینترنت یا مرورگر های دیگری همچون فایرفاکس ادغام کنید.

برخی از امکانات آن عبارت اند از :

  • ویژگی فیلتر جلسات، قابلیت حمل و رمز عبور خودکار را ارائه می دهد.
  • دارای ویژگی های send to the tray و یک نماد برای هر جلسه است.
  • به شما این امکان را می دهد که یک اسکریپت ذخیره شده محلی را در یک جلسه راه دور اجرا نمایید.
  • یک جلسه تکراری را می توان به سرعت شروع کرد.

۲.salar

نرم افزار salar-PuTTY به شما در مدیریت جلسات راه دور از یک کنسول با رابط ساده کمک می کند. این کلاینت یک ابزار کاملا رایگان است که پس از برقراری ارتباط، می توانید تمام اسکریپت ها را خودکار کنید. یکی دیگر از نکات قابل توجه درباره آن، این است که نیازی به نصب ندارد و جزو بهترین فیلترشکن ها است.

برخی از امکانات آن عبارت اند از :

  • یک رابط زبانه دار فراهم می کند بنابراین مدیریت جلسات متعدد، از یک کنسول آسان تر خواهد بود.
  • با کمک یکپارچه سازی جستوجوی ویندوز، جلسه ذخیره شده را می توان به راحتی پیدا کرد.
  • پس از برقراری ارتباط می توانید تمام اسکریپت ها را به حالت خودکار تغییر دهید.

۳.MobaXterm

این کلاینت یکی دیگر از کلاینت های رایگان و کاربردی است. اما برای ویژگی های پیشرفته یا استفاده حرفه ای از آن، می توانید در نسخه پولی آن عضو شوید. نسخه حرفه ای برای کاربران دارای هزینه ای است که باید پرداخت شود. MobaXterm یک برنامه قابل حمل و سبک است.

برخی از امکانات آن عبارت اند از :

  • دارای یک سرور X تعبیه شده و یک ترمینال تب دار با SSH است.
  • دستورات یونیکس را به ویندوز آورده است.
  • یک پلتفرم قابل گسترش از طریق پلاگین ها است. امنیت شبکه را برای برنامه های گرافیکی و انتقال فایل از طریق رمز گذاری با استفاده از یک اتصال امن SSH فراهم می کند.

بررسی راه های پرداخت و خرید بهترین فیلترشکن

حال بهتر است به بهترین روش های پرداخت فیلتر شکن VPN نگاهی بیندازیم و آن ها را برای شما توضیح دهیم، یعنی: خرید وی پی ان از طریق درگاه بانکی: همه با این روش آشنایی دارند و حتما تا به حال از این روش برای پرداخت های مختلف استفاده کرده اید و می توان گفت روشی رایج و پرطرفدار است و برای سهولت خرید شما امن ترین درگاه بانکی را برای شما در این سایت قرار داده ایم.

خرید وی پی ان از طریق ارزهای دیجیتال و بیت کوین: بیت کوین یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال در جهان است که می توان از آن برای پرداخت استفاده کرد و در صورت تمایل می توانید با بیت کوین پرداخت کنید که می توانید این کار را انجام دهید.

خرید وی پی ان از طریق تتر: در نهایت می توان در مورد تتر اشاره کرد که می توانید پرداخت های خود را از طریق آن انجام دهید و این امکان نیز برای این کار فراهم شده است و می توان گفت بهترین راه برای انجام آن است. برای خرید فیلترشکن باید به صفحه مورد نظر برای آن مراجعه کنید سپس از بین فیلترشکن موجود مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سپس هزینه آن را پرداخت کنید.

سوالات متداول

  1. کدام فیلترشکن قوی ترین و سریعترین و بهترین فیلترشکن است؟

    بهتر است ابتدا سایفون و همچنین شیر بت را امتحان کنید زیرا این دو با انواع گوشی ها سازگارتر هستند و از بهترین فیلترشکن ها می باشند.

  2. بهترین فیلترشکن برای آیفون ارزان اما قوی چه چیزی را پیشنهاد می کنید؟

    اگر می خواهید قطع و وصل فیلترشکن را درست کنید، می توانید از فیلتر شکن پرسرعت شیر بت استفاده کنید.

  3. کدام فیلترشکن برای اندروید یا آیفون یا ویندوز یا مک استفاده می شود؟

    اگر قصد استفاده از فیلترشکن موبایل و دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید را دارید به شما توصیه می کنیم از فیلترشکن سریع Expressvpn استفاده کنید که علاوه بر نسخه اندروید و آیفون دارای نسخه موبایل مک و ویندوز نیز می باشد.

۵/۵ – (۴ امتیاز)

منبع: localadmins.com

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *