فیلترشکن tunnelbear رایگان (فیلترشکن خرس) + لینک دانلود

فیلترشکن ها ابزاری هستند که به وسیله آن می توان فیلتر شبکه های اجتماعی و سایت های مسدود شده را شکست و به راحتی به آن ها دسترسی پیدا کرد. بهترین فیلترشکن که در این مورد بسیار عالی عمل کرده است، فیلترشکن tunnelbear است که به نام، فیلترشکن خرس نیز شناخته می شود.

  • لینک جدیدترین فیلترشکن برای ویندوز به همراه بررسی مزیت ها و نحوه خرید و دسترسی آزاد به اینترنت را در دسترس شما قرار داده ایم.
معرفی فیلترشکن tunnelbear

معرفی فیلترشکن tunnelbear

شرکت سازنده فیلترشکن خرس، یک شرکت کانادایی است که بسیار سریع پیشرفت کرده است و محصولاتش مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. فیلترشکن tunnelbear یک فیلترشکن قوی و پر سرعت است که حدود ۴۴ میلیون کاربر آن را دانلود و نصب کرده اند، و این به خاطر امنیت بالای فیلترشکن خرس است. شما با استفاده از این وی پی ان خیلی راحت می توانید ویدئوها و سایت های مورد علاقه خود را که فیلتر شده اند باز کرده و مشاهده کنید. برای دانلود فیلترشکن tunnelbear به سایت apkonline مراجعه کنید.

فیلترشکن خرس در سال ۲۰۲۰ توانست عنوان بهترین فیلترشکن را از آن خود کند. یکی از ویژگی های این فیلترشکن، رمزگذاری اتصالات کاربر است که دسترسی دیگران را محدود می کند و از حریم شخصی شما به خوبی محافظت می کند. فیلترشکن tunnelbear از امتیاز ۵ ستاره ۴.۵ را دریافت کرده است. نشان این فیلترشکن در اینترنت یک خرس قهوه ای رنگ است. فیلترشکن مدنظر ما از قوی ترین وی پی ان های موجود در گوگل است که توانسته بیشترین محدودیت های اینترنتی را رفع کند و پاسخگوی خواسته های مشترکین باشد.

می توانید از TunnelBear به عنوان فیلترشکن برای شرط بندی خود استفاده کنید.

فیلترشکن tunnelbear دارای سرور کدام کشور ها می باشد؟

فیلترشکنtunnelbear سرور چندین کشور را دارد. کشورهایی مانند کانادا، دانمارک، هلند، آلمان، انگلیس، آمریکا و… از سرورهای این فیلترشکن هستند. در نظر گرفتن سرورهای زیاد در فیلترشکن tunnelbear به خاطر آسودگی خاطر کاربر است که اگر در اتصال به مشکل برخورد کرد یا اینترنت قطع شد، به سرور دیگری وصل شود و مشکل اینترنتی به وجود آمده را رفع کند. فیلترشکن خرس سرور چندین کشور از قاره های اروپا و اقیانوسیه را هم دارد که باعث شده بیشترین پوشش را در دنیا داشته باشد.

آیا فیلترشکن tunnelbear به اندازه فیلترشکن شیر بت سرعت دارد؟

آیا فیلترشکن tunnelbear به اندازه فیلترشکن شیر بت سرعت دارد؟

با توجه به این که فیلترشکن شیر بت بالا ترین سرعت را در بین فیلترشکن های ایرانی دارد، به مقایسه این دو وی پی ان پرداخته ایم. از این رو باید به شما بگوییم که فیلترشکن tunnelbear توانسته است سرعت بسیار بالایی را به کاربر هایش ارائه دهد، اما هنوز به سرعت شیر بت نرسیده است و وی پی ان شیر بت در صدر جدول برای سرعت قرار دارد.

آیا فیلترشکن tunnelbear معتبر و مطمئن است؟

آیا فیلترشکن tunnelbear معتبر و مطمئن است؟

فیلترشکنtunnelbear با ایجاد تونلی امن از داده های شما محافظت می کند و آن را از دسترس هکرها و افرادی که به دنبال سوء استفاده از اطلاعات دیگران هستند دور نگه می دارد و حفظ می کند. همان طور که در قسمت معرفی فیلترشکن خرس عرض کردیم حدود ۴۴ میلیون کاربر این وی پی ان را نصب کرده اند و این نشان از امنیت بالای آن دارد.

نصب و راه اندازی فیلترشکن tunnelbear چگونه است؟

نصب و راه اندازی فیلترشکن tunnelbear به صورت رایگان آسان است. بعد از دانلود و نصب فیلترشکن خرس با زدن یک دکمه فیلترشکن برای اندروید و یا هر سیستم عامل دیگری فعال می شود. در صورتی که بخواهید اشتراک شش ماهه تا دوساله داشته باشید باید به فروشگاه ها و مراکز معتبری که مخصوص انجام این کار هستند بروید و با پرداخت هزینه ای اشتراک تهیه کنید.

راه دیگری هم وجود دارد؛ شما می توانید داخل برنامه، یک حساب مانند ایمیل برای خودتان ایجاد کنید. برای ایجاد حساب باید مبلغی پرداخت شود. بعد از نصب برنامه به قسمت اشتراک پولی بروید و دکمه شروع را لمس کنید. حالا صفحه تنظیم حساب باز می شود.

برای عضو شدن در این سرویس باید سه مرحله را پشت سر بگذارید. اول این که دوره صورت حساب شما هر چند ماه باشد را انتخاب کنید. مرحله دوم وارد کردن آدرس ایمیل است و مرحله آخر روش پرداخت و اطلاعات پرداخت را وارد کنید. بعد از انجام این سه مرحله برای شما پیام کوتاهی ارسال می شود که کد عضویت در آن درج شده است. پیام کوتاه ارسال شده در بر دارنده اطلاعات حساب و ورود شما است. بعد از عضویت می توانید برنامه موردنظر را برای سیستم عامل خود انتخاب کنید.

آشنایی با ویژگی های فیلترشکن tunnelbear در ایران

آشنایی با ویژگی های فیلترشکن tunnelbear در ایران

فیلترشکن tunnelbear از سال ۲۰۱۱ تا به این لحظه بسیار پرفروش بوده و آمار دانلود بسیار زیادی داشته است. با توجه به آنکه از سال ۲۰۱۱ تا کنون شرکت تولید آن تمام معایب و ایرادات آن را برطرف کرده‌ اند، می توان به آن اعتماد نمود. با گذر زمان تیم سازنده این فیلترشکن امکانات خوب و سرویس های کارآمدی را در این vpn ارائه کردند. در ادامه همراه ما باشید تا به طور مفصل درباره فیلترشکن TunnelBear جزئیاتی را در اختیارتان بگذاریم.

رمز گذاری قوی

رمزگذاری قوی و محافظت از تمام اطلاعات کاربران در این فیلترشکن یک امتیاز اصلی و ویژگی مهم به شمار می‌ رود. زمانی که شما یک وی پی ان را بر روی گوشی موبایل خود نصب کنید انتظار دارید که از اطلاعاتتان محافظت شود. این وی‌ پی‌ ان دقیقاً انتظار شما را رفع خواهد کرد و از اطلاعاتتان مراقبت می‌ کند.

سرعت بالا

هر فیلترشکن باید یک سرعت مطلوبی داشته باشد تا در وقت و انرژی کاربر آن صرفه‌ جویی شود. اگر شما برای دانلود هر کلیپ و ویدیو یا هر مطلبی زمان زیادی را صرف کنید قطعاً از فیلترشکن تان رضایت نخواهید داشت و به همین دلیل می توانیم فیلترشکن خرسی را به عنوان بهترین فیلترشکن برای تلگرام معرفی کنیم.

امنیت بالا

تمام خروجی و ورودی اینترنت شما از طریق این فیلترشکن رمزنگاری شده و سپس از آن عبور می‌ کند. به همین دلیل است که حریم خصوصی شما ردیابی و تحت نظر نخواهد بود و امنیت شما حفظ خواهد شد.

دریافت اینترنت از ۵۰ کشور

این فیلترشکن سرورهای بیش از ۳۰ کشور معروف و ۲۰ کشور نا آشنا را در اختیار کاربران خود قرار می‌ دهد و می‌ توانید از تمام خدمات ارائه شده این کشورها استفاده لازم را ببرید.

بدون هیچ گونه قطعی در حین اتصال

یکی از مزایایی که در فیلترشکن نام برده در اختیار کاربران قرار می‌ گیرد این است که در حین اتصال شما هیچگونه قطعی را تجربه نخواهید کرد. از این رو یک تجربه بسیار خوب و بدون دردسر در این نصب این فیلترشکن خواهید داشت.

سرعت فیلترشکن tunnelbear چگونه است؟

سرعت فیلترشکن tunnelbear چگونه است؟

فیلترشکن tunnelbear از سرعت فوق العاده ای برخوردار است. با وجود رایگان بودن این برنامه با دیگر فیلترشکن ها که باید برای نصب آن ها هزینه پرداخت شود بهتر عمل کرده است. از وی پی ان تونل بیر در باز کردن بازی ها نیز استفاده شده است. بسیاری از کافی نت ها برای این که بتوانند مشتریان خود را داشته باشند، اشتراک دو ساله فیلترشکن خرس را خریداری کرده اند تا مشکل مسدودیت بازی ها را حل کنند.

در صورتی که قصد خرید فیلترشکن خرس را دارید؛ می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر راهنمای خرید فیلترشکن که در اختیار شما کاربران محترم قرار داده ایم را دنبال نمایید.

استفاده از فیلترشکن tunnelbear بر روی سیستم عامل های رایج مختلف

همانطور که می‌ دانید هر فیلترشکن تنها برای یک یا دو پلتفرم مناسب باشد و تنها بر روی یک سیستم عامل کیفیت لازم را داشته باشد. از این رو نیاز است که قبل از نصب هر فیلترشکن اطلاعات لازم را درباره پلتفرم مناسب آن به دست آورید.

استفاده بر روی ویندوز

برای دانلود این فیلترشکن برای نصب بر روی ویندوز باید به وب سایت رسمی فیلترشکن TunnelBear مراجعه کنید. بعد از آن می‌ توانید اکانت مخصوص خود را فعال کنید و فایل اجرایی لازم را از طریق آن دانلود نمایید.

استفاده بر روی اندروید

برای دانلود فیلترشکن TunnelBear مخصوص سیستم عامل اندروید، لازم است به گوگل پلی استور مراجعه کنید و بعد از دانلود آن بر روی اندروید این فیلترشکن را نصب کنید.

استفاده بر روی مک و IOS

همانطور که می‌دانید فیلترشکن TunnelBear برای این سیستم عامل کاملاً مناسب است و از طریق مراجعه به اپل استور می‌ توانید آن را دانلود و نصب نمایید‌. توجه داشته باشید که این فیلترشکن برای آیفون و مک با آی پی ثابت ارائه داده شده است.

استفاده بر روی لینوکس

سیستم عامل لینوکس برای استفاده این فیلترشکن چندان مناسب نیست و لازم است که به سختی یک فیلترشکن برای لینوکس جستجو کنید. این فیلترشکن بر روی سیستم عامل لینوکس کارایی نداشته و شاید در آپدیت‌ های بعدی آن این امکان فراهم شود.

این وی پی ان را چگونه می توان دانلود کرد؟

دانلود این وی پی ان کار سختی نیست. شما می توانید با رفتن به گوگل یا سایت های شناخته شده موجود در اینترنت، به راحتی این فیلترشکن محبوب را دانلود کنید. برای نصب فیلترشکن tunnelbear به فارسروید یا سایت ایران اپ بروید.

چه سرور هایی بر روی فیلترشکن tunnelbear قابل اجرا هستند؟

چه سرور هایی بر روی فیلترشکن tunnelbear قابل اجرا هستند؟

در این فیلترشکن چندین کشور سرورهایی را ارائه کرده اند که هر کدام به نوعی کارایی بالایی دارند. در مجموع می‌ توان گفت نزدیک به ۵۰ سرور به طور کلی در این فیلترشکن وجود دارند. برای استفاده از هر کدام به راحتی می‌ توانید تنها با یک کلیک ساده فیلترشکن خود را متصل نمایید.

آلمان

آلمان دارای چندین سرور مختلف بر روی این فیلترشکن می‌ باشد که هر کدام بسیار قوی هستند. شما می‌ توانید به یکی از سرورهای این کشور متصل شوید و ساعت‌ ها از اتصال خود لذت ببرید و از آن استفاده کنید‌.

فرانسه

فرانسه در میان سرور های این فیلترشکن از بهترین سرور های موجود است که می توان ساعت ها به سرور های آن متصل باقی ماند. همچنین این سرور امن است و رمز گذاری های خوبی بر روی آن انجام شده است.

کانادا

کانادا از جمله سرور های پر طرفدار در فیلترشکن های معروف به شمار می رود که به راحتی متصل می شود. این سرور خود دارای چندین سرور مختلف است که هر کدام از سرعت و قابلیت خاص خود برخوردارند.

آیا برای استفاده از فیلترشکن tunnelbear نیاز به وارد کردن سرور است؟

همان طور که گفته شد فیلترشکن خرس سرور کشورهای بسیاری را دارد. برای استفاده از این فیلترشکن نیازی به وارد کردن سرور دیگری نیست و سرورهای موجود در این اپ برای اتصال امن و سریع به اینترنت نا محدود کافی است.

آیا برای استفاده از این وی پی ان نیاز به ساخت اکانت است؟

فیلترشکنtunnelbear برنامه ای رایگان است و برای استفاده از آن نیاز به ساخت اکانت نیست. اگر دوست دارید اکانت داشته باشید در اینجا آموزش ساخت اکانت TunnelBear VPN را به طور مختصر خدمت شما ارائه می دهیم. برای ساخت اکانت به ایمیل نیاز دارید. اگر نخواستید با ایمیل خود وارد شوید از ایمیل فیک استفاده کنید. حتما این ایمیل فیک را ذخیره داشته باشید ممکن است به آن نیاز پیدا کنید.

بعد از وارد کردن ایمیل به لینک https://www.tunnelbear.com می روید و گزینه مای اکانت را لمس می کنید و اطلاعاتی که از شما خواسته شده را وارد می کنید. اگر تمایل دارید بیشتر با ساخت اکانت آشنا شوید عبارت ساخت اکانت را در گوگل دنبال کنید. سایت هایی برای شما بالا خواهد آمد که، این کار را به صورت ویدئویی و یا با توضیحات کامل تر به شما آموزش خواهند داد تا خیلی آسان تر با روش ساخت اکانت برای فیلترشکن های مختلف آشنا شوید.

استفاده از این vpn رایگان است؟

استفاده از این vpn رایگان است؟

فیلترشکن مورد بحث ما کاملا رایگان است. این موضوع بستگی به شما دارد که می خواهید از نسخه رایگان آن استفاده کنید و یا بابت آن هزینه پرداخت کنید. اگر قصد دارید در این وی پی ان عضویت و اشتراک داشته باشید مسلما باید مبلغی را متقبل شوید و موارد مورد نیاز را برای دریافت عضویت وارد کنید.

  • فیلترشکن Fish Vpn نیز یکی از برترین ارائه دهنده های رایگان فیلترشکن می باشد، می توانید برای اطلاعات بیشتر آن را دنبال کنید.

ساخت سرور های فیلترشکن vpn tunnelbear چگونه ممکن می شود؟

فیلترشکن tunnelbear برای کامپیوتر گزینه مناسبی است و کاربران ویندوز از استفاده این فیلترشکن راضی بوده اند. از این رو برای عده زیادی مطلوب است که سرور های فیلترشکن را خود بسازند و از آن استفاده کنند. ساخت سرور های یک فیلترشکن برای کسانی که دانش آن را دارند کار سختی نیست. روش ساخت این سرور ها درون چنل های یوتیوبی و سایت های معتبر در دسترس می باشد.

گرفتن این vpn از سایت tunnelbear چگونه ممکن می شود؟

فیلترشکن tunnelbear با لینک مستقیم هم اکنون در سایت های معتبر دانلود فیلترشکن در دسترس است. فیلترشکن tunnelbear دانلود بسیار راحت و کم هزینه ای دارد زیرا حجم فایل آن مناسب است. فیلترشکن قوی گوشی tunnelbear با جستجو نام آن و از طریق سایت رسمی فیلترشکن TunnelBear به راحتی در دسترس خواهد بود.

آیا فیلترشکن tunnelbear دارای اشتراک پریمیوم هم می باشد؟

آیا فیلترشکن tunnelbear دارای اشتراک پریمیوم هم می باشد؟

فیلترشکن خرس مانند دیگر وی پی ان ها دارای اشتراک پریمیوم است. برای داشتن این اشتراک باید پولی بپردازید اما درعوض از مزایای بیشتری استفاده می کنید. اشتراک پریمیوم از سرعت بالاتر و امنیت بیشتری برخوردار است.

تفاوت های فیلترشکن tunnelbear پلاس با ورژن اصلی

نسخه فیلترشکن tunnelbear vpn پلاس محدودیتی برای کاربران ایحاد نمی کند و کاملا نامحدود است. دانلود فیلترشکن tunnelbear برای اندروید به صورت رایگان است ولی نسخه پلاس آن با پرداخت مبلغی برای زمان مشخص فعال می گردد. از این رو اگر به دنبال امکانات بیشتری هستید این نسخه کاملا مناسب شما است.

این فیلترشکن امکان آپدیت دارد؟

همه برنامه هایی که در گوگل بارگذاری شده اند بعد از مدتی توسط ارائه دهندگان خود به روز رسانی می شوند تا ایرادها و مشکلاتی که در نسخه های قدیمی تر داشته اند برطرف شود. آخرین نسخه آپدیت شده این اپلیکیشن نیز در ۲۳ مارس ۲۰۲۳ به بازار عرضه شده است. برای دریافت این نسخه و دانلود فیلترشکن tunnelbear با لینک مستقیم به گوگل سر بزنید.

سوالات متداول

  1. فیلترشکن tunnelbear چیست؟

    فیلترشکن tunnelbear یک فیلترشکن کاملا رایگان است که، توسط یک شرکت کانادایی ارائه شده است. در طول این مقاله به معرفی کامل این برنامه پرداخته ایم.

  2. چگونه اشتراک چند ماهه فیلترشکن tunnelbear را داشته باشیم؟

    از طریق بخش خرید این وی پی ان در مقاله می توانید نحوه دریافت آن را آموزش ببنید.

  3. آخرین نسخه به روز رسانی شده فیلترشکن خرس در چه تاریخی ارائه شده است؟

    آخرین نسخه این فیلترشکن پرقدرت در ۲۳ مارس ۲۰۲۳ ارائه شده است.

۵/۵ – (۲ امتیاز)

منبع: localadmins.com

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *