فیلترشکن آرگو وی پی ان (Argo VPN) با سرورهای رایگان و قوی

فیلترشکن آرگو وی پی ان یک فیلترشکن معتبر و قابل اعتماد و همچنین پر سرعت می باشد. این وی پی ان با داشتن ویژگی های بسیار خاص توانسته توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کند. به گونه ای که هر کدام از این افراد به دنبال استفاده از این اپلیکیشن هستند. بهترین فیلترشکن برای شرط بندی به دلیل امنیت نیز همین وی پی ان است. پس با ماه همراه باشید تا اطلاعاتی دقیق نسبت به این وی پی ان کسب کنید.

معرفی فیلترشکن آرگو وی پی ان

هر کدام از فیلترشکن های مختلف برای خود یک بیوگرافی دارند. که در این بیوگرافی ویژگی های آن ها معرفی شده است. فیلترشکن آرگو وی پی ان با داشتن هر کدام از ویژگی های خاص توانسته برای افراد مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. در هنگام اتصال افراد به این اپلیکیشن آن ها می توانند سرور های مخصوصی را وارد کنند تا اتصال خود را قوی تر و با سرعت بالاتری انجام دهند. بهترین فیلترشکن اندرویدی را شاید به جرعت بتوان آرگو معرفی کرد.

فیلترشکن آرگو وی پی ان دارای سرور کدام کشور ها می باشد؟

اگر فیلترشکن های مختلف دارای سرور های کشور های مختلف باشند می توانند مورد استقبال قرار گیرند. زیرا افراد با متصل شدن به هر کدام از این سرور ها می توانند از شبکه مجازی استفاده کنند. دانلود نسخه قدیمی ArgoVPN نشان می‌ دهد که در نسخه قدیمی این اپلیکیشن سرورهای کمی در آن دیده می‌ شد اما بعد از آپدیت هایی که برای آن در نظر گرفته شده به سرورهای آن نیز افزوده شده است. از جمله سرور های کشوری که در این اپلیکیشن استفاده می شود می توانیم به کشور ترکیه و آمریکا و کانادا و چین اشاره کنیم.

بهترین vpn های جایگزین برای argo چه مواردی هستند؟

در حال حاضر وی پی ان‌ های بی‌ شماری با کارایی‌ ها و ویژگی‌ های مختلف ارائه شده اند. حال بهتر است بدانید که برخی از وی پی ان‌ ها می‌ توانند بهترین جایگزین برای وی پی ان آرگو باشند که در ادامه قرار است به این معرفی وی‌ پی‌ ان‌ ها بپردازیم.

شیر بت

شیر بت

اولین و برترین فیلترشکن ایرانی را می توانیم شیر بت وی پی ان معرفی کنیم. به همین دلیل در این قسمت مقاله می توانیم به عنوان اولین جایگزین برای آرگو وی پی ان، فیلترشکن شیر بت که دارای سرعت و امنیتی بالایی می باشد را به شما معرفی کنیم تا با دانلود و نصب آن برای راحتی فعالیت های مختلف از آن استفاده نمایید.

اکسپرس

یکی از بهترین و معتبر ترین وی‌ پی‌ ان‌ هایی که در حال حاضر مورد استفاده خیلی از کاربران اینترنتی قرار گرفته است وی پی ان اکسپرس می باشد که می‌ تواند بهترین جایگزین برای فیلترشکن آرگو وی پی ان باشد.

fast vpn

وی پی ان fast vpn همان طور که از نامش مشخص است، یکی از وی پی ان‌ هایی است که از سرعت و کیفیت بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل این روز ها خیلی از کاربرانی که از سرعت اینترنت ایران ناراضی هستند، از این وی پی ان استفاده می‌ کنند تا به این گونه با سرعت بالا به اینترنت متصل شوند.

outline

از دیگر وی پی ان‌ های خوب و کاربردی که می‌ توان جایگزین فیلترشکن آرگو وی پی ان کرد، وی پی ان outline می‌ باشد. این وی پی ان از سرعت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و امنیت کاربران را در هنگام استفاده از اینترنت تضمین می‌ کند.

آیا فیلترشکن آرگو وی پی ان معتبر و مطمئن است؟

در هنگام استفاده از فیلترشکن آرگو وی پی ان افراد می توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند. زیرا از اعتبار بالایی برخوردار شده است. علت داشتن اعتبار بالای این اپلیکیشن اینگونه است که توانسته اطلاعات افراد را رمزگذاری و از آن ها حفاظت کنند و این اطلاعات را در اختیار افراد دیگری قرار نمی‌ دهد.

استفاده از فیلترشکن آرگو وی پی ان بر روی ویندوز چگونه ممکن می شود؟

استفاده از فیلترشکن آرگو وی پی ان بر روی ویندوز چگونه ممکن می شود؟

این روز ها نام فیلترشکن آرگو وی پی ان در بین کاربران اینترنتی زیاد شنیده می شود. حال این موضوع باعث شده است تا خیلی از افراد به بررسی نرم افزار آرگو وی پی ان بر روی ویندوز بپردازند و در صورت تمایل آن را بر روی سیستم خود نصب کنند.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در ابتدا این فیلترشکن تنها برای یک سیستم عامل ارائه شده بود. اما با توجه به این که از کیفیت و سرعت بسیار بالایی برخوردار بود، به همین دلیل مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفت و تقاضای استفاده از آن افزایش یافت. این موضوع باعث شد تا طراحان این فیلترشکن را برای ویندوز نیز ارائه دهند. به همین دلیل در حال حاضر این فیلترشکن برای ویندوز هم ارائه شده است و در دسترس می‌ باشد.

این وی پی ان را چگونه می توان دانلود کرد؟

راه های مختلفی برای دانلود این vpn وجود دارد که از متداول ترین روش ها می توانیم به استفاده از گوگل اشاره کنیم. در گوگل در سایت های مختلف اپلیکیشن های بسیار زیادی دیده می شود. دانلود Argo VPN از بازار امکان پذیر نیست زیرا بازار به عنوان فروشگاهی برای اپلیکیشن های ایرانی شناخته می شود و این فیلترشکن ها را که غیرقانونی هستند ندارد.

دقت داشته باشید که در گوگل پلی در هنگام دانلود این اپلیکیشن می توانیم بازخوردی را که افراد دیگر نسبت به دانلود و استفاده از آن را داشته اند را مشاهده کنیم.

استفاده از فیلترشکن آرگو وی پی ان برای IOS ممکن است؟

استفاده از فیلترشکن آرگو وی پی ان برای IOS ممکن است؟

در حال حاضر این وی پی ان برای اکثر سیستم عامل‌ ها از جمله ios در دسترس می‌ باشد. حال بهتر است بدانید اکثر افرادی که به دانلود این فیلترشکن برای آیفون پرداخته اند و از آن استفاده می‌ کنند از عملکرد این وی پی ان بسیار راضی بوده اند تا جایی که امتیاز بالایی را به آن داده اند.

ویژگی های فیلترشکن آرگو وی پی ان

مدتی است که در کشور طرح جدیدی ارائه شد که در این طرح اکثر شبکه های مجازی و سایت های پربازدید فیلتر شده اند. از این رو خیلی از کاربران به استفاده از انواع مختلف فیلترشکن روی آوردند که یکی از آن ها فیلترشکن آرگو وی پی ان می باشد.

این فیلترشکن با توجه به این که ویژگی های زیادی دارد تا به اکنون بیش از صد هزار بار توسط کاربران دانلود شده است. حال در ادامه قرار است به بررسی ویژگی‌ های این فیلترشکن بپردازیم. به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

سرعت

اگر از وی پی ان آرگو استفاده می کنید، به طور قطع متوجه سرعت بالای آن شده اید. این وی پی ان از سرعت بالایی برخوردار است. حال این موضوع باعث شده است تا مورد استقبال کاربران اینترنتی قرار گیرد. اگر می خواهید تا یک وی پی ان با سرعت بالا برای دور زدن فیلترینگ استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم تا از فیلترشکن آرگو استفاده نمایید.

امنیت

یکی از مهم ترین ویژگی های این وی پی ان برای اندروید و هر سیستم عامل دیگری امنیت بالای آن می باشد. امنیت آرگو باعث شده است تا کاربران بتوانند تجربه آنلاین خصوصی امن و مطمئن را داشته باشند.

حداقل جمع آوری اطلاعات کاربران

بهتر است بدانید این وی پی ان به گونه ای طراحی و ارائه شده است که حداقل جمع آوری اطلاعات از کاربر را دارد و نهایتا ایمیل، نام کاربری و در نهایت پسورد هر کاربر را جمع آوری کند.

آیا برای استفاده از این وی پی ان نیاز به ساخت اکانت است؟

یکی از ویژگی هایی که برای وی پی ان های مختلفی در نظر گرفته شده ساخت یک حساب کاربری است که افراد با توجه به قرار دادن ایمیل و یا شماره تلفن خود باید اکانتی را برای خود بسازند. این ویژگی باعث شده که افراد علاقه ای را به استفاده از این وی پی ان ها که نیاز به ساخت اکانت دارند را نداشته باشند زیرا آن ها از قرار دادن اطلاعات خود در این اپلیکیشن ها مطمئن نیستند. برای فیلترشکن آرگو وی پی ان نیاز به ساخت اکانتی وجود ندارد و افراد با نصب و اجرای این اپلیکیشن می توانند به راحتی از آن استفاده کنند‌.

این وی پی ان رایگان است؟

دانلود Argo VPN با لینک مستقیم در گوگل امکان پذیر است که افراد با مراجعه به گوگل و جستجو کردن در سایت های مختلف می توانند با استفاده از لینک های مستقیمی این فیلترشکن ها را دانلود کنند. فیلترشکن آرگو وی پی ان به صورت رایگان در اختیار افراد قرار گرفته و آن ها در هنگام دانلود این نرم افزار نیازی به پرداخت هزینه ای را ندارند.

علاوه بر این نرم‌ افزار در بسیاری از نرم افزارهای دیگر هم این ویژگی دیده شده که هر کدام از افراد برای استفاده از سرورهای پرسرعت و خصوصی می توانند هزینه هایی را بپردازند و از این سرور ها استفاده کنند. هزینه ای که افراد برای این سرور های خصوصی می پردازند به صورت مدت دار است. وی پی ان هلند به صورت رایگان در دسترس است که می توانید به راحتی آن را به جای آرگو در اختیار بگیرید.

خرید فیلترشکن آرگو وی پی ان چگونه ممکن می شود؟

خرید فیلترشکن آرگو وی پی ان چگونه ممکن می شود؟

بهتر است بدانید که بهترین و مطمئن‌ ترین روش برای خرید این وی پی ان مراجعه به سایت رسمی آن می‌ باشد. توصیه می‌ کنیم به هیچ عنوان از سایت‌ های واسطه برای خرید این وی پی ان اقدام نکنید تا به این گونه با مشکلی رو به رو نشوید.

هم چنین ناگفته نماند که در حال حاضر برخی از پیج‌ های معتبر در اینستاگرام و هم چنین کانال‌ های معتبر در تلگرام نیز به فروش این فیلترشکن می‌ پردازند. به همین دلیل با مراجعه به این صفحات هم می‌ توانید به خرید این وی پی ان اقدام نمایید.

آیا برای استفاده از فیلترشکن آرگو وی پی ان نیاز به وارد کردن سرور است؟

نصب ArgoVPN بسیار آسان است و افراد بعد از نصب آن می توانند به راحتی برای متصل شدن به شبکه های مجازی از این اپلیکیشن استفاده کنند. در هنگامی امکان دارد که سرعت این وی پی ان بسیار کاهش پیدا کند و افراد می توانند از سرورهای مختلفی استفاده کنند تا سرعت اپلیکیشن خود را بالاتر ببرند. برای استفاده از هر کدام از این سرور ها افراد باید در کانال های تلگرامی مربوطه عضو باشند تا بتوانند از این سرورها استفاده کنند. قابلیت متصل شدن به صورت خودکار و قرار دادن سرور برای این اپلیکیشن بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

آموزش نصب فیلتر شکن آرگو وی پی ان

بهتر است بدانید که معمولاً سایت‌ هایی که لینک دانلود این نرم‌ افزار را در صفحات خود قرار داده اند، در کنار لینک دانلود راهنمای آموزش نصب آن را نیز قرار داده اند. به همین دلیل کاربران با مشاهده این راهنما می‌ توانند به راحتی به نصب این فیلترشکن بپردازند.

آیا فیلترشکن آرگو وی پی ان دارای اشتراک پریمیوم هم می باشد؟

در این فیلترشکن برای استفاده از سرور های مختلف اشتراک پریمیوم وجود دارد که افراد با پرداخت هزینه های مختلفی می توانند اقدام به خرید فیلترشکن به صورت یک ماهه و یا دو ماهه و یا بیشتر کنند. علاوه بر این که برای بسیاری از فیلترشکن های مختلف اشتراک پریمیوم قرار داده شده برای بسیاری از شبکه های مجازی مختلف مانند اینستاگرام و تلگرام هم این اشتراک دیده شده است.

امکان آپدیت این وی پی ان وجود دارد؟

شرکت های مختلفی که هر کدام از این وی پی ان ها را طراحی می‌ کند برای جذب بیشتر مخاطبان بعد از مدتی آپدیت هایی را برای اپلیکیشن های خود در اختیار مردم قرار می دهند. آپدیت هایی که برای فیلترشکن آرگو وی پی ان وجود دارد باعث شده که افراد در هنگام اتصال به سرورهای مختلف بتوانند آن ها را با سرعت های مختلف انتخاب کنند. آپدیتی که برای این اپلیکیشن در نظر گرفته شده است به صورت رایگان در اختیار افراد قرار داده می‌ شود و آن‌ ها می‌ توانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ ای در صورت نیاز اپلیکیشن خود را به آخرین نسخه آپدیت کنند.

سوالات متداول

  1. اشتراک فیلترشکن آرگو وی پی ان برای چه مدتی است؟

    اشتراک های فیلترشکن آرگو وی پی ان متفاوت می باشد و هر کدام از آن ها برای مدت زمان های معینی مانند یک تا چند ماه کاربرد دارند.

  2. آیا فیلترشکن آرگو وی پی ان فقط برای افراد ایرانی طراحی شده می باشد؟

    فیلترشکن آرگو وی پی ان نه تنها برای افراد ایرانی بلکه برای افراد دیگر در کشورهای دیگری هم طراحی شده است.

  3. فیلترشکن آرگو وی پی ان در چه سالی طراحی شده است؟

    برای مشاهده اطلاعاتی در ارتباط با اینکه این اپلیکیشن که در چه سالی طراحی شده می توانیم به گوگل مراجعه کنیم.

۵/۵ – (۲ امتیاز)

منبع: localadmins.com

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *