رکورد قهرمانی لیگ برتر ایران تا به امروز

در این جا قصد داریم شما را با رکورد قهرمانی لیگ برتر ایران از مهم ترین رکوردهای ثبت شده کمی بیشتر آشنا کنیم‌. لیگ قهرمانی می تواند تیم برنده را از دیگر تیم های مقابل خود متمایز سازد. در ادامه همراه ما باشید تا با رکوردهای مهم این لیگ بیشتر آشنا شویم.

رکورد قهرمانی لیگ برتر ایران مربوط به چه تیمی است؟

رکورد قهرمانی لیگ برتر ایران مربوط به چه تیمی است؟

لیگ برتر خلیج فارس تیمی می باشد که تا کنون رکورد قهرمانی لیگ برتر ایران را برای خود به دست آورده است. این تیم در بالا ترین سطح حرفه ای بودن تیمی قرار دارد و با قهرمانی های پی در پی توانسته است به این رکورد برسد. تیم پرسپولیس و تیم استقلال نیز از جمله مدعیان ثبت رکورد در لیگ برتر ایران هستند اما تا کنون مفتخر به این قهرمانی نشده اند.

این لیگ به اسم های مختلف به صورت سالیانه برگزار می شود و تمامی تیم های حرفه ای را به چالش می کشد. با وجود این که تیم های زیاد دیگری نیز در این لیگ شرکت کرده اند و حتی به قهرمانی های زیادی رسیده اند اما با وجود خطاهای فراوان هنگام بازی نتوانسته است رکورد لیگ را بزنند.

چند تیم می توانند شانس رکوردزنی در لیگ را داشته باشند؟

شانزده تیم شرکت کننده در این رقابت می تواند سطح بازی را تا حد چشم گیری بالا ببرد و رقابت را دشوارتر سازد. به همین منظور لیگ برتر همیشه از حساس ترین تورنمت های فوتبال در ایران محسوب می شود. تماشگران زیادی حتی از ماه ها قبل برای دیدن این رقابت ها بلیط ورزشگاه ها را خریداری می کنند.

 رکورد قهرمانی بدون باخت لیگ برتر ایران

رکورد قهرمانی بدون باخت لیگ برتر ایران

قهرمانی بدون باخت از مهم ترین رکورد های موجود در لیگ برتر ایران می باشد. تیم پرسپولیس از جمله تیم های رکوردار در این زمینه بوده که تا کنون پانزده قهرمانی پی در پی بدون باخت را در کارنامه خود ثبت کرده است. این تیم تا به امروز در رقابت های زیادی در مقابل تیم های قدرتمندی مانند استقلال قرار گرفته است. اما با وجود ترکیب عالی تیم و شرایط مساعد بازیکنان توانسته است از پس تمامی تیم های شرکت کننده در لیگ بر بیاید.

پس از تیم پرسپولیس تیم های دیگری نیز در رتبه های پایین تری قرار دارند. استقلال از جمله تیم هایی می باشد که تا کنون تنها نه قهرمانی بدون باخت را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. سپاهان و سایپا نیز در رتبه های بعدی این رده بندی قرار دارند. البته با توجه به تمرینات تیم ها گمان می شود که در لیگ پیش رو، رکورد قهرمانی بدون باخت قرار است توسط تیمی جدید زده شود.

رکورد بیشترین برد در لیگ برتر ایران

قهرمانی های پی در پی در لیگ برتر می تواند رکورد بیشترین قهرمانی را برای تیم برنده به ارمغان بیاورد. در سهمیه بندی قهرمانی لیگ برتر به صورت کامل تمامی تیم ها بر اساس گل های زده شده و قهرمانی های خود تحت قضاوت قرار گرفته اند. در نهایت این آمار به صورت رسمی در سایت های موجود منتشر شده است تا افراد نیز بتوانند کمی بیشتر با تیم های حرفه ای لیگ آشنا شوند.

پرسپولیس با داشتن سی و هفت درصد از سهمیه قهرمانی تا کنون رکورد بیشترین قهرمانی را به اسم خود ثبت کرده است. پانزده برد و ده نائب قهرمانی به خوبی توانسته است تا در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرد. پس از آن تیم استقلال با داشتن بیست و دو درصد از سهمیه قهرمانی به عنوان دومین رکوردار قهرمانی لیگ برتر معرفی می شود.

این دو تیم از گذشته تا کنون دارای حساسیت های زیادی به یک دیگر می باشند که حتی این حساسیت به طرفدارانشان نیز سرایت کرده است. به همین دلیل از جمله حساس ترین و سرنوشت ساز ترین رقابت های موجود در لیگ برتر رویارویی استقلال و پرسپولیس به حساب می آید.

رکورد قهرمانی با اختلاف گل زیاد در لیگ برتر ایران

رکورد قهرمانی با اختلاف گل زیاد در لیگ برتر ایران

رکورد قهرمانی با اختلاف گل زیاد در لیگ برتر ایران مانند رکوردهای قهرمانی دیگر در دست تیم پرسپولیس می باشد. یکی از بردهای مهم و ارزشمند پرسپولیس در لیگ برتر مربوط به رویارویی او با تیم شاهین بوشهر می باشد. این بازی در سطح کاملا حرفه ای و با بازیکنانی در سطح جهانی برگزار شد و طرفداران این دو تیم نیز به خوبی در ورزشگاه برای لذت بردن از بازی حضور یافتند.

در نهایت این بازی با نتیجه ده بر صفر، رکورد قهرمانی با اختلاف گل زیاد را برای پرسپولیس ایجاد کرد. همچنان تا کنون تمامی بردهای پرسپولیس با اختلاف گل های زیادی بوده است که باعث شده تا نام او درخشان تر شود. همچنان بهتر است توجه کنید که پرسپولیس تنها در یک فصل توانست هفتاد گل را به ثمر برساند.

تمامی این گل ها نیز برای قهرمانی او زده شده اند که با اختلاف بیش از دو گل از رقبای او بوده است. با این وجود هم اکنون نیز رکورد قهرمانی با اختلاف گل بالا در دست تیم حرفه ای پرسپولیس می باشد.

رکورد قهرمانی زنان لیگ برتر ایران

لیگ برتر زنان از جمله مهم ترین لیگ هایی می باشد که به صورت سالانه با بالا ترین کیفت برگزار می شود. در صورتی که در ابتدا تنها هشت تیم برای رقابت کنار یک دیگر حضور پیدا می کردند، هم اکنون چهار تیم حرفه ای و سطح بالا در لیگ برای ثبت رکورد با یک دیگر رقابت می کنند.

لیگ برتر زنان ایرانی نیز به نوبه خود با توجه به فاکتورهای موجود دارای رکوردهای خاص و منحصر به فردی برای خودش می باشد. تیم شهرداری بم، تیمی می باشد که توانسته است با هفت قهرمانی پی در پی رکورد قهرمانی زنان لیگ برتر ایران را برای خود کند. البته مدتی می شود که این تیم اسم باشگاهی خود را تغییر داده اند و هم اکنون با اسم خاتون بم فعالیت می کنند.

پرافتخارترین تیم رکوردزن لیگ بانوان

این تیم تا کنون در کنار لیگ های داخلی در لیگ های خارجی نیز در سطح کشوری شرکت کرده است. در این زمینه نیز تیم خاتون بم موفق شده است تا یک طلا و دو نقره کسب کند. شما می توانید به راحتی و تنها با مشاهده تمرینات این تیم به سطح حرفه ای و پیشرفته آنان پی ببرید.

به این مقاله امتیاز دهید :

منبع: localadmins.com

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *