معتبر ترین سایت شرط بندی و پیش بینی ایرانی

الکساندر فیتزجرالد یکی از بازیکنان حرفه ای پوکر است که از سن ۱۵ سالگی وارد دنیای بازی پوکر شد. او پس از اتمام دوران دبیرستان خود یعنی در سال ۲۰۰۶ دیگر به عنوان یک پوکرباز حرفه ای شناخته می شد. این پوکرباز آمریکایی در حال حاضر هم یکی از تاثیرگذارترین مربیان است که به علاقه مندان پوکر در سطوح مبتدی و متوسط آموزش پوکر می دهد. 

بیوگرافی الکساندر فیتزجرالد

بیوگرافی الکساندر فیتزجرالد

این پوکر باز حرفه ای اصالتی آمریکایی دارد و در حال حاضر ۲۷ سال سن دارد. او در سن جوانی به دلیل سازگازی نداشتن با خانواده تصمیم گرفت که تنها زندگی کند. فیتزجرالد برای تامین زندگی خود به شغل های زیادی پرداخت اما نتوانست مدت زیادی در این شغل ها بماند.

او در بازی پوکر لقب Assassinato یا قاتل را دارد و به عنوان یکی از پوکربازان برتر دنیا و برنده شناخته می شود. الکس نویسنده سه کتاب شناخته شده در دنیای پوکر است. اولی کتاب ” افسانه استعداد پوکر ” و دومی کتاب ” بازی استثماری در پوکر زنده “. سومین کتاب الکساندر فیتزجرالد با نام ” ۱۰۰ تا از بزرگترین اشتباه بازیکنان پوکر ” در جولای ۲۰۲۲ منتشر شد.

بیشترین برد این پوکر باز چقدر بوده است؟

او در ژوئن ۲۰۰۹ در مسابقه EPT Main Event – Event 1 موفق به بردن ۲۲۲ هزار و ۳۰۰ دلار شد و جایگاه هفتم را در این رویداد کسب کرد. او بخشی از این مبلغ را سرمایه گذاری و بخشی از آن را صرف کارهای خیریه کرد.

عکس های الکساندر فیتزجرالد را در کجا مشاهده کنیم؟

برای دیدن عکس های این پوکرباز حرفه ای می توانید نامش را در گوگل وارد کنید، به این ترتیب عکس هایی از او برایتان به نمایش در می آید.

اینستاگرام الکساندر فیتزجرالد

در اینستاگرام پیجی با آیدی alexfitzgerald88 از این پوکرباز حرفه ای موجود است. اگر می خواهید از دنبال کنندگان او باشید باید ابتدا درخواست بدهید تا او درخواست دنبال کردن شما را بپذیرد. اینستاگرام الکساندر فیتزجرالد پرایویت است و تنها ۳۴۰ دنبال کننده و ۲ پست دارد.

مصاحبه با این پوکرباز

مصاحبه با این پوکرباز

او در سال ۲۰۱۶ مصاحبه ای با ایان جان داشت که در چندین مجله و سایت مرتبط با پوکر منتشر شد. فیلم این مصاحبه هنوز هم در یوتیوب موجود است. او در آن سال به عنوان یک پوکرباز حرفه ای با بیشتر از ۳ میلیون دلار درآمد در مسابقات پوکر آنلاین شناخته می شد. الکساندر فیتزجرالد همچنین یک مربی پرکار پوکر بود که به افراد زیادی آموزش داده بود و در چند مقاله و کتاب آموزش های خود را منتشر کرده بود.

۲ سال پیش هم او مصاحبه ای دیگر با بایرون جیکوبز داشت که به بهانه انتشار سومین کتابش با عنوان کتاب ” ۱۰۰ اشتباه بزرگی که بازیکنان پوکر مرتکب می شوند ” به این برنامه دعوت شده بود.

ویژگی های الکساندر فیتزجرالد در بازی پوکر

او مهارت زیادی در خواندن دست و بازی بازیکن حریف دارد و به همین دلیل به راحتی می تواند حریفان خود را شکست دهد. الکساندر فیتزجرالد از جمله کسانی است که مطالعه زیادی در مورد بازی پوکر انجام داده است و در کنار این مطالعه چندین سال هم بازی آنلاین و زنده را تجربه کرده است.

این پوکر باز چه حاشیه هایی داشته است؟

این پوکر باز چه حاشیه هایی داشته است؟

این پوکرباز اصولا به دنبال ساختن حاشیه و جنجال برای خود و دیگران نیست. او آنقدر مشغول بازی کردن، کسب مهارت و دانش و انتقال آن به دیگر علاقه مندان به بازی پوکر است که وقتی برای پرداختن به حاشیه ندارد. همین دوری از حاشیه موجب شده است که او امروز یکی از پوکربازان حرفه ای و مربیان موفق در این زمینه باشد.

درآمد الکساندر فیتزجرالد چقدر است؟

مجموع درآمد او تا کنون از بازی های پوکر زنده حدود ۶۲۰ هزار دلار آمریکا است. علاوه بر این او بیشتر از ۳ میلیون دلار درآمد از بازی های آنلاین پوکر کسب کرده است. البته او در زمینه آموزش این بازی هم فعالیت دارد و چند کتاب پرفروش در این زمینه منتشر کرده است که درآمدش را بالاتر برده است.

این پوکر باز کجا زندگی می کند؟

این پوکر باز علاقه زیادی به جهانگردی دارد و بنابر گفته خودش بیشتر از ۴۰ کشور را دیده و در آن ها زندگی کرده است. او در هر زمانی در یکی از شهرها یا کشورهای دنیا به سر می برد، اما طبق اطلاعات به دست آمده محل زندگی او در سیاتل آمریکا است.

الکساندر فیتزجرالد در چه تورنومنت هایی حضور داشته است؟

این پوکرباز در تورنمنت های پوکر زیادی شرکت داشته است، اما او در برخی از آن ها بیشترین میزان پول نقد را برنده شده است. در سال ۲۰۰۹ الکس در EPT Main Event هفتم شد و ۲۲۲ هزار دلار پول نقد برنده شد. او در این سال ها در تورنمنت پوکر جهانی و تورهای پوکر اروپا و جهان شرکت کرده است.

اصلیت این پوکر باز کجایی است؟

این بازیکن پوکر ملیتی آمریکایی دارد و در آلاسکا متولد شده است. الکساندر فیتزجرالد بزرگ شده شهر بوتل Bothell، شهری در ایالت واشنگتن است.

به این مقاله امتیاز دهید :

منبع: localadmins.com

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *