مهراد جم کجاست؟ با پرحاشیه ترین خواننده پاپ آشنا شوید

در این مقاله قصد داریم مهراد جم که یکی از خوانندگان بسیار مشهور ایرانی است، خدمتتان معرفی نماییم. مهراد جم از جمله فعالان عرصه موسیقی ایران می باشد که به تازگی به کشور ترکیه مهاجرت نموده و در حاشیه سازی شاخ های اینستاگرام شرکت کرده است. اگر شما نیز مایل هستید که با این خواننده بیشتر از گذشته آشنا شوید پیشنهاد می کنیم که در ادامه ما را همراهی نمایید تا اطلاعاتی را پیرامون زندگی شخصی و هنری او در اختیارتان بگذاریم.

بیوگرافی مهراد جم

بیوگرافی مهراد جم

اگر مایلید که بدانید مهراد جم کیست؟ پیشنهاد می کنیم که در این قسمت با ما همراه باشید. مهراد با نام اصلی محسن سعیدی کیا از جمله خوانندگان مشهور ایرانی می‌ باشد که در چهاردهم آبادان متولد شده است. او در شهر تهران فعالیت های خود را به صورت حرفه ای آغاز نمود و علاوه بر خوانندگی و ترانه سرایی، در زمینه آهنگسازی نیز شهرت و مهارت بالایی به دست آورد. فعالیت جدی او از سال ۱۳۹۷ آغاز شد و به سرعت با انتشار چند ترک بسیار زیبا، مسیر پیشرفت و کسب شهرت را طی نمود.

مهراد در حال حاضر تمرکزش بر روی انتشار ترک های بیشتر می باشد و به خاطر شیوع بیماری کرونا کنسرت هایش، همه لغو شده است. او علاوه بر آنکه قدرت صدای بسیار خوبی دارد، انرژی خوبی برای حضور در صحنه دارد و این باعث شده تا هنر و توانایی او در کوتاه ترین زمان به نمایش گذاشته شود و گام موثری برای کسب شهرت او برداشته شود. او هم اکنون در یک رابطه جدی می باشد و در سال ۱۳۹۹ اعلام نمود که با دنیا جهانبخت مدیر سایت هات بت در رابطه می‌ باشد. آن ها هم اکنون صاحب یک فرزند شده‌ اند. البته مهراد قبل از به دنیا آمدن فرزندش از دنیا جدا شد که ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

پیج مهراد جم در اینستاگرام

مهراد جم اینستا فعالی دارد و با توجه به آنکه اینستاگرام را محلی برای اعلام انتشار آهنگ ها و آثار جدیدش قرار داده است، افرادی که طرفداران این خواننده اند سعی در دنبال نمودن و فالو نمودن این خواننده دارند تا بتوانند اطلاعات بیشتری از فعالیت‌ های هنری و یا زندگی شخصی او به دست آورند. حتی طرفداران مهراد‌ جم، دنیا جهانبخت را نیز در اینستاگرام دنبال نموده اند تا بتوانند با فعالیت های او بیش از گذشته آشنایی پیدا کنند. اینستاگرام مهراد جم بیش از ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار فالوور دارد و تنها ۷۹ نفر را دوباره کرده و ۱۴ پست را به اشتراک گذاشته است.

اهنگ های برتر مهراد جم

آهنگ های برتر مهراد جم

از جمله آهنگ های برتر مهراد جم می توان به آثار شمال و کاپوچینو او اشاره نمود. این آهنگ به قدری مورد توجه قرار گرفته اند که می توان گفت طرفداران او را چند برابر نموده است. آهنگ شمال که مقدمه‌ ای برای کسب شهرت این خواننده به شمار می‌ رفت، همچنان مورد توجه و علاقه طرفداران او قرار گرفته است.

مهراد جم کاپوچینو

کاپوچینو نام اثری بود که او بعد از رابطه اش با دنیا جهانبخت آن را منتشر نمود. رابطه دنیا جهانبخت و مهراد جم بسیار به مهراد کمک نمود تا بتواند آثار بسیار باکیفیت تری را به صورت مستقل منتشر نماید.

مهراد جم شمال

در سال ۱۳۹۸ مهراد اثری را منتشر نمود که شمال نام داشت و به قدری مورد توجه قرار گرفت که بسیاری از افراد آثار دیگر او را نیز از سایت های معتبر دانلود آهنگ دریافت کردند و سعی در شناخت این خواننده نمودند‌.

مهراد جم نامرد بودی

یکی از آهنگ های بسیار غمگین و عاشقانه این خواننده نامرد بودی نام داشت که به قدری زیبا و تاثیرگذار بود که هنوز که هنوز است در پلی لیست موسیقی بسیاری از افراد دیده می شود‌.

مهراد جم و دنیا جهانبخت

مهراد جم بعدت و یا Mehraad Jam نامرد بودی و یا اولین اهنگ او، همه از جمله آثار این خواننده می باشد که همه به کسب شهرت بیشتر برای او کمک نمودند. مهراد‌ جم و دنیا جهانبخت تصمیم گرفتند که زمانی که رابطه شان جدی شد، به همدیگر کمک کنند تا در مسیری که پیش می‌ روند موفق واقع شوند.

به همین دلیل است که آهنگ هایی که او بعد از دوستی اش با دنیا جهانبخت منتشر می کند، تا این اندازه کیفیت بالایی دارد زیرا به کمک همدیگر مسیر پیشرفت را طی می‌ کنند. مهراد جم غمت نباشه را در سال ۱۳۹۷ منتشر نمود. مهراد جم هی یا مهراد جم دیدی یا مهراد جم قسم، از جمله عناوینی بودند که مردم در اینترنت سرچ می کردند تا با آهنگ های او بیشتر از گذشته آشنا شوند.

خواهر مهراد جم کیست؟

خواهر مهراد جم کیست؟

مدتی قبل یک سلفی از مهراد جم خواننده معروف ایرانی در کنار یک دختر در فضای مجازی منتشر شد که این تصویر بسیار جنجال آفرین شد. اما پس از مدتی مشخص شد که مهراد این سلفی را در کنار خواهر کوچکترش به نام ملیکا گرفته و منتشر کرده است. بعد از آن نیز خیلی از افراد به ویژه مخاطبان و طرفداران مهراد کنجکاو شدند تا در رابطه با خواهر او اطلاعات بیشتری را به دست آورند.

در این باره بهتر است بدانید با توجه به این که مهراد تا به اکنون در مورد اعضای خانواده‌ خود به ویژه خواهرش در هیچ کدام از مصاحبه‌ ها و گفتگوهای خود به صحبت نپرداخته است. به همین دلیل اطلاعات دقیق و کاملی در این باره در دسترس نمی‌ باشد. البته گفتنی است که تنها مدتی قبل مهراد در یکی از مصاحبه‌ هایش بیان کرد که یک خواهر کوچکتر از خود به نام ملیکا دارد که همیشه به حمایت و پشتیبانی خواهرش می‌ پردازد و رابطه بسیار خوبی با او دارد.

دانلود آهنگ های مهراد جم

اگر شما می خواهید بدانید که دانلود آهنگ های مهراد از چه طریقی امکان پذیر است، پیشنهاد می کنیم که این آهنگ ها را از کانال‌ های دانلود آهنگ تلگرام و یا از طریق گوگل دریافت نمایید.

آلبوم جدید مهراد جم

بسیاری از افراد با جستجوی عنوان آلبوم جدید مهراد جم، سعی در شنیدن آثار بسیار زیبای او دارند. اما باید بگوییم که تا کنون مهراد وقت و انرژی اش را برای انتشار آلبوم صرف نکرده است و او بعد از انتشار هر ترک آهنگ، پس از گذشت مدت کوتاهی، اثر جدید خود را منتشر می کند.

دوستی مهراد با امین حیایی

دوستی مهراد با امین حیایی

گفته می شود که آهنگ شمال را مهراد برای امین حیایی اجرا کرده است. چرایی آن را دوستی مهراد جم و امین حیایی اعلام کرده‌ اند.

کلاب هاوس مهراد

مهراد همانند همسرش دنیا جهانبخت در کلاب هاوس، فعالیت دارد اما باید بگوییم که مهراد فقط در زمینه کار در اینستاگرام و کلاب هاوس فعال است و به غیر از آن سعی کرده که فعالیتش را در فضای مجازی کم نماید. به همین دلیل این اواخر فعالیت زیادی از این خواننده در کلاب هاوس مشاهده نکرده‌ ایم.

یوتیوب مهراد

مهاجرت مهراد جم باعث شد تا او در کنار فعالیت در خوانندگی بتواند تمرکزش را در درآمد زایی از یوتیوب صرف نماید. یوتیوب مهرادجم با نام مهراد می باشد و شما می توانید کلیپ آهنگ های او را در یوتیوب مشاهده نمایید.

عکس های مهراد با پسرش

به دلیل این که مهراد قبل از به دنیا آمدن فرزندش او و مادرش را ترک کرد؛ در حال حاضر هیچ عکسی از او و فرزندش موجود نمی باشد.

حاشیه های مهراد جم در رابطه با چه موضوعاتی است؟

حاشیه های مهراد جم در رابطه با چه موضوعاتی است؟

اولین حاشیه مهراد مربوط به اولین کنسرتش می‌ باشد. برگزاری اولین کنسرت مهراد جم حواشی بسیار زیادی برای او به وجود آورد زیرا کیفیت کنسرت او به قدری پایین بود که همه طرفدارانش را مبهوت و متعجب ساخت. اما بعد از آن رفته رفته کیفیت کنسرت‌ هایش بالا آمد و متقاضیان بیشتری مایل به شرکت در این کنسرت ها شدند. حاشیه اصلی که مثل بمب در ایران صدا کرد حاشیه برقراری ارتباط عاطفی اش با دنیا جهانبخت می‌ باشد. دنیا جهانبخت و مهراد هر دو از سلبریتی هایی بودن که حواشی در زندگی آن ها به وجود آمده بود؛ اما رابطه عاطفی شان با یکدیگر حاشیه ای بود که همه را مبهوت و متعجب ساخت.

الته که هدف اصلی این رابطه راه اندازی سایت شرط بندی بود! سایت مهراد جم هیس بت نام دارد. سایتی که کمتر تبلیغ شده است ولی خب ما آدرس جدید آن را برایتان در دسترس قرار داده ایم.

درآمد مهراد جم چقدر است؟

با توجه به گفته‌ های دنیا جهانبخت در لایو های مهراد در اینستاگرام متوجه شده‌ ایم که درآمد مهراد جم بسیار بالا است. او بعد از آن که به ترکیه مهاجرت نمود توانست بسیار مستقل شود و جدا از وابستگی به مسئولین ایرانی بتواند به کسب درآمد بپردازد.

حق حضانت بچه دنیا به چه کسی می رسد؟

با توجه به گفته هایی که دنیا در لایوها و استوری های خود در اینستاگرام داشته است، متوجه شده ایم که مهراد حق حضانت پسرش را به دنیا جهانبخت داده است تا نشان دهد که به حقوق مساوی زن و مرد بسیار معتقد می باشد.

ری اکشن به آهنگ های مهراد جم

ری اکشن به آهنگ های مهراد جم

مهراد در سبک رپ و مانند خواننده های زیرزمینی آهنگ های خود را منتشر می‌ کند اما ری اکشنی که مردم نسبت به آهنگ های داشته اند این چنین است که آن ها گمان می‌ کنند که این خواننده سبک مخصوص به خود را ندارد و سبک او مخلوطی از سبک های خواننده های دیگر می باشد.

خانواده mehrad jam

مهراد جم تا کنون اطلاعات خیلی زیادی از خانواده‌ اش منتشر نکرده است. حتی در مصاحبه هایی که با او صورت گرفته، اطلاعاتی در این زمینه به دست نیامده است. اما زمانی که شما در گوگل نام این خواننده را جستجو کنید، عکس های او را مشاهده می کنید که در کنار مادرش منتشر شده است.

خبر دستگیری مهراد جم واقعی است؟

بعد از آن که mehrad jam در ترکیه دیده شد و خبر مهاجرتش به ترکیه علنی شد، شایعه ای به وجود آمد که گفته می‌ شد مهراد جم دستگیر شده است. اما با توجه به گفته‌ های دنیا جهانبخت و خود مهراد، این شایعه نادرست بود و توسط آن ها تکذیب شد.

صحبت های مهراد جم در خصوص پسرش آرتام

صحبت های مهراد جم در خصوص پسرش آرتام

اگر مهراد جم و دنیا جهانبخت را می‌ شناسید و فعالیت‌ های آن ها را دنبال می‌ کنید. به احتمال زیاد می‌ دانید که این دو چهره معروف مدتی را با یکدیگر در رابطه بودند که حاصل این رابطه نیز یک فرزند پسر می‌ باشد. البته ناگفته نماند که مهراد در اواخر دوران بارداری دنیا از او جدا شد و به ایران بازگشت. دلیل جدایی اش را نیز خیانت دنیا جهانبخت و این که پدر فرزند دنیا نمی‌ باشد بیان کرد. این موضوع حواشی بسیار زیادی را به وجود آورد و خیلی از کاربران اینستاگرام به انتقاد از مهراد پرداختند که نباید دنیا را در دوران بارداری اش تنها می‌ گذاشته است.

به هر حال مهراد به هیچ عنوان فرزند خود آرتام جم را گردن نگرفت و بیان کرد که پدر واقعی فرزند دنیا نمی‌ باشد. هم چنین پس از به دنیا آمدن فرزندش هم هیچ گونه واکنشی به آرتام نشان نداد. این موضوع باعث شد تا خیلی از افراد تصور کنند که مهراد هیچگونه علاقه‌ ای به فرزندش ندارد و او را در آینده هم گردن نخواهد گرفت. اما مدتی قبل به یک باره مهراد عکسی از پسرش آرتام را در صفحه شخصی خود منتشر کرد و تولد آرتام را به او تبریک گفت. هم چنین ناگفته نماند که چندی قبل مهراد در یکی از ویدیوهای خود با حالت بغض آلود بیان کرد که نباید فرزندش آرتام را تنها می‌ گذاشته و به ایران باز می‌ گشته است و از این کارش بسیار پشیمان است.

این خواننده با ایران آمدنش چه کسانی رو لو داد؟

مهراد جم که خواننده نوظهور و با استعداد اهل ایران است مدتی را به ترکیه مهاجرت کرد و پس از آن به همراه دنیا جهانبخت راهی لندن شدند. حال با توجه به این که دنیا جهانبخت یکی از پرحاشیه‌ ترین شاخ‌ های مجازی است که پرونده سنگینی را برای خود به وجود آورده است. به همین دلیل خیلی از افراد تصور می‌ کردند که مهراد پس از بازگشتش به ایران با توجه به پرونده‌ ای که در کنار دنیا برای خود به وجود آورده دستگیر و روانه زندان خواهد شد. اما در عین ناباوری او بدون هیچ گونه ماخذه و یا بازداشتی در ایران به فعالیت های خود ادامه داد.

این موضوع باعث شد تا خیلی از کاربران اینستاگرام بیان کنند قطعاً مهراد به لو دادن خیلی از افراد پرداخته است و با پلیس همکاری کرده است. حال در این باره برخی از منابع بیان کردند که این خواننده به لو دادن برخی از مدیران سایت شرط بندی و فعالیت‌ هایی که آن ها انجام می‌ داده‌ اند پرداخته است. به همین دلیل توانسته در مجازاتش تخفیف بگیرد. اما با این حال اطلاعات دقیقی در رابطه با این که این خواننده چه کسانی را لو داده منتشر نشده است.

به هر حال ناگفته نماند که در حال حاضر مهراد ساکن تهران است و بدون هیچ مشکلی به فعالیت‌ های خود می‌ پردازد. هم چنین او تا به اکنون کنسرت‌ هایی را نیز برای مخاطبان و طرفدارانش در شهرهای مختلف ایران برگزار کرده است.

آهنگساز مهراد جم کیست؟

آهنگساز مهراد جم کیست؟

مهراد جم یکی از خوانندگان با استعداد و خوش صدای اهل ایران می‌ باشد که پس از علنی شدن رابطه‌ اش با دنیا جهانبخت توانست در میان مردم به شهرت بیشتری برسد. هم چنین آهنگ‌ های او نیز بیشتر از قبل دیده شدند. حال این موضوع را هم باید افزود که مهراد تا به اکنون آهنگ‌ های متعددی را خوانده و منتشر کرده است که آهنگ‌ های او از ریتم و متن بسیار خوبی برخوردارند. به همین دلیل خیلی از افراد به ویژه مخاطبان او کنجکاو هستند تا بدانند که مهراد با کدام آهنگسازها همکاری می‌ کند؟

در این باره بهتر است بدانید که مهراد علاوه بر این که به عنوان خواننده مشغول به فعالیت است. به عنوان آهنگساز نیز فعالیت می‌ کند و تا به اکنون آهنگسازی اکثر آهنگ‌ های خود را بر عهده داشته است. البته ناگفته نماند که با این حال این خواننده مشهور تا به اکنون با برخی از آهنگسازان معروف و به نام همچون شاهین شیخی و فریان نیز همکاری‌ های بسیار خوبی داشته است.

تکست های Mehrad jam را چه کسی می نویسد؟

مهراد جم از خوانندگان جوان و توانمند ایران به شمار می‌ رود. او در کنار این که از صدای بسیار خوب و فوق العاده ای برخوردار است تکست آهنگ‌ هایش نیز بسیار جذاب و قوی هستند. حال شما با گوش کردن به آهنگ جدید مهراد جم و یا حتی آهنگ هایی نظیر مهراد جم کاپوچینو، مهراد جم مگه میشه، مهراد جم جدید، مهراد جم شمال و مهراد جم غمت نباشه علاوه بر این که می‌ توانید از صدای دلنشین مهراد لذت ببرید متوجه تکست قوی این آهنگ‌ ها نیز خواهید شد.

حال این موضوع باعث شده تا خیلی از شنوندگان آهنگ‌ های مهراد کنجکاو شوند تا بدانند که به طور معمول تکست آهنگ‌ های مهراد جم را چه کسی می نویسد؟ طبق گفته‌ های مهراد تکست اکثر آهنگ‌ های او توسط خودش نوشته می‌ شود.

این خواننده چه تلاشی برای درست کردن رابطه اش کرده است؟

این خواننده چه تلاشی برای درست کردن رابطه اش کرده است؟

گفتنی است که مهراد مدت زمان نسبتا طولانی با دنیا جهانبخت یکی از شاخ‌ های مجازی در رابطه بوده است که حاصل این رابطه نیز یک فرزند پسر به نام آرتام می‌ باشد. البته ناگفته نماند که در پیرامون این رابطه فراز و نشیب‌ های بسیار زیادی مشاهده می شده است. در نهایت نیز این زوج به دلیل شک و تردید مهراد از یکدیگر جدا شدند و پس از آن هم مهراد جم به ایران بازگشت.

حال بهتر است بدانید که برخی از نزدیکان این خواننده بیان کردند که مهراد به دلیل وجود فرزندش آرتام تا به اکنون چندین بار سعی کرده است تا رابطه‌ اش را با دنیا بهتر کند و حتی رابطه آن ها مجدداً شکل بگیرد. اما با این حال به نظر می‌ رسد که دنیا دیگر تمایلی به برقراری رابطه با مهراد جم خواننده نوظهور ایرانی را ندارد. چرا که مهراد با تنها گذاشتن دنیا در دوران بارداری اش تمام پل‌ های پشت سرش را خراب کرده است.

دوست دختر جدید مهراد جم کیست؟

بهتر است بدانید مهراد جم قبل از این که با دنیا جهانبخت وارد رابطه شود. زندگی شخصی خود را از حرفه‌ اش جدا نگه داشته بود و هیچگونه حاشیه‌ ای در پیرامون زندگی شخصی و روابط خصوصی او مشاهده نمی شد. البته پس از این که مهراد با دنیا جهانبخت وارد رابطه شد حاشیه‌ ها و جنجال‌ های بسیار زیادی برای این چهره معروف به وجود آمد. به همین دلیل زمانی که مهراد از دنیا جدا شد و به ایران بازگشت تصمیم گرفت تا برای بار دیگر ارتباطات شخصی خود را از حرفه‌ اش جدا نگه دارد.

به همین دلیل در حال حاضر هیچگونه اطلاعاتی در مورد این که مهراد پس از جدایی‌ اش از دنیا جهانبخت با چه کسی وارد رابطه شده و یا این که دوست دختر جدید او کیست در دسترس نمی‌ باشد. از این رو به نظر می‌ رسد که مهراد جم با به دور نگه داشتن زندگی شخصی‌ اش از رسانه‌ ها و فضای مجازی قصد دارد تا هیچگونه حاشیه و هیاهویی را در زندگی شخصی اش وارد نکند.

البته با توجه به این که مهراد از موقعیت اجتماعی بسیار خوبی برخوردار است و خوشتیپ و خوش چهره می‌ باشد. به همین دلیل خیلی از افراد بر این باورند که او به صورت مخفیانه با یکی از مدل‌ های معروف تهران وارد رابطه شده است.

این فرد با چه خوانندگانی همکاری داشته است؟

این فرد با چه خوانندگانی همکاری داشته است؟

مهراد جم خواننده خوش صدا و با استعداد اهل ایران در طول دوران فعالیتش به عنوان خواننده همکاری‌ های بسیار جذابی با خوانندگانی همچون آرش و مسیح، میثم ابراهیمی، دانوش و برخی دیگر داشته است. حال گفتنی است که خیلی از افراد بر این باورند که مهراد با همکاری با این خوانندگان توانسته به شهرت و محبوبیت بیشتری برسد. هم چنین آهنگ‌ های او نسبت به قبل در میان مردم از بازدید بیشتری برخوردار شده اند. به هر حال در حال حاضر مهراد جم یکی از خوانندگان خوش صدا و پرطرفدار در ایران به شمار می رود.

سوالات متداول

  1. mehrad jam کیست؟

    مهراد خواننده فعال موسیقی ایران می باشد که در سال گذشته به ترکیه مهاجرت کرده است.

  2. دوست دختر mehrad jam کیست؟

    دنیا جهانبخت دوست دختر مهراد می باشد که با هم در ترکیه زندگی می کنند.

  3. فرزند مهراد جم کیست؟

    فرزند او هنوز به دنیا نیامده است.

  4. فعالیت مهراد به طور حرفه ای از چه سالی آغاز شد؟

    مهراد فعالیت خود را به صورت حرفه ای از سال ۱۳۹۷ آغاز نمود.

۵/۵ – (۱ امتیاز)


منبع: localadmins.com

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *