بیوگرافی سارا طاهری مدل ایرانی به همراه شناخت با دوست پسر سارا طاهری

اگر معنی بلاگر و فشن بلاگر بودن را بدانید بدون شک ایم موضوع برایتان خیلی جذاب می باشد. در واقع از جمله مدل های مشهوری که امروزه وارد صنعت مدلینگ شده است و به کسب درامد پرداخته است، سارا طاهری می باشد که به عنوان دختر شایسته ی ایرانی معرفی می شود. این مدل با وجود سن کمش، راه بسیار سختی را پشت سر گذاشته است و هم اکنون نیز از ایران خارج شده و در فرانسه زندگی می کند. در این مقاله با این دختر ایرانی بیشتر اشنا خواهید شد.

بیوگرافی سارا طاهری مدل

بیوگرافی سارا طاهری مدل

امروزه در این موضوع که ایرانی ها و به خصوص دختران ایرانی از زیبا ترین و جذاب ترین افراد جهان هستند، هیچ گونه شکی وجود ندارد. از جمله افرادی که در لیست شرکت کنندگان مسابقه ی دختران شایسته شرکت داشتند، سارا طاهری مدل ایرانی نیز دیده می شد‌. بیوگرافی سارا طاهری و عکس سارا طاهری همه نشان دهنده ی ورود او به فینال این مسابقه می باشد. او به عنوان دختر ایرانی در این رقابت شرکت کرد و تندیس برنده ی این مسابقه را به دست اورد. او به عنوان ملکه ی با حجاب در این مسابقه برنده شد.

لباس پاکستانی در مسابقه

او با لباسی پاکستانی در این مسابقه حضور به عمل اورد و به عنوان بانوی با حجاب در میان زیبا ترین دختران جهان دیده می شد. او این تجربه را یکی از بهترین و شیرین ترین تجربیات خود به یاد می اورد و می گوید با به یاد افتادن به ان روز احساس غرور و شعف درونم ایجاد می شود. ناگفته نماند که شانس، بسیار با او یار بود و او حتی فکر نمی کرد که تا مرحله ی فینال هم برسد ولی با ملاک هایی که داوران اعمال کردند شانس با او همراهی کرد و او پیروز این فینال اعلام شد.
 
عکس های این دختر ایرانی با لباس و پوشش پاکستانی و با حجاب زیبایی که در طراحی لباس خود به کار برده بود، در عکس ها و در کلیپ های به جای مانده از آن روز به چشم می آید. او بیست سال داشت که صفحه اینستاگرام خود را ایجاد کرد و با به اشتراک گذاشتن عکس های خود با پوشش اصیل پاکستانی، بسیار به دل مخاطبین اینستاگرام نشست و فالور های بسیاری به دست اورد.

سارا طاهری به عنوان دختر شایسته

انتخاب شدن سارا طاهری به عنوان دختر شایسته

 او توانست در سال ۲۰۱۹، به عنوان مدل، عکس هایی که در کار های مختلف از او گرفته شد را در صفحه ی شخصی خود بارگزاری نماید و به طور رسمی فعالیت مدلینگ خود را آغاز نماید. او در همان سال تندیس زیبا ترین دختر جهان را نیز به دست اورد. این دختر با استعداد از کودکی به فعالیت در رشته ی ارایشگری علاقه داشته است. او هیچ گاه فکرش را هم نمی کرد که زمانی در مسابقات ارایشگری وارد شود و در این زمینه افتخار کسب نماید. او به خاطر حجابش کمی نگران بود و گمان می کرد که به خاطر تفاوت در پوششی که دارد نتواند مانند بقیه در مسابقات حضور پیدا کند. اما او هیچ تبعیضی را میان خود و بقیه مشاهده ننمود.

فعالیت های مختلف

این دختر ایرانی هنگامی که مشغول به تحصیل بود، فعالیت های هنری خود را ادامه داد و در حوزه های ارایشگری و نقاشی نیز به کسب مهارت پرداخت. او هنگامی که در مسابقات ارایشگری شرکت کرد به خاطر ان که ممنوعیت در برداشتن حجاب خود داشت در مصاحبه مورد سوال قرار گرفت و در جواب گفت که من باید محدودیت ها را رعایت کنم و این مشکلی برای من ایجاد نخواهد کرد. سارا به دلیل ممنوعیت هایی که در ایران به خاطر حجاب و پوشش داشت، مجبور به مهاجرت شد. این مدل ایرانی هم اکنون در فرانسه ساکن است و در اینستاگرام فعالیت های خود را در انظار عموم قرار می دهد. او هنگامی که از ایران مهاجرت نمود حدود ۸۰ هزار فالور داشت.

قد سارا طاهری

قد سارا طاهری چقدر است؟

صنعت مد نیازمند مدل های بلند قامت است و دیگر مدلی زیر قد ۱۷۰ نمی پذیرد. مگر ان که مدلی با پارتی وارد این صنعت شده باشد. این مدل نیز قد بلندی دارد و از زیبایی و قد و اندام هیچ عیب و نقصی تا کنون از او گرفته نشده است. قد سارا ایزابلا طاهری به طور رسمی اعلام نشده است. ولی او مطابق عکس ها قد بلند و مناسب اکثر مدل ها را دارد.

سارا ایزابلا طاهری، متولد نهم بهمن ماه سال ۷۳ می باشد. او ملیتی ایرانی دارد و هم اکنون در کشور فرانسه و شهر پاریس زندگی می کند. او هم اکنون مجرد است و به طور رسمی وارد رابطه با کسی نشده است. او با ایدی اینستاگرامی saraisabellataheri در شبکه اجتماعی اینستاگرام به طور رسمی فعالیت می کند‌.

عکس سارا طاهری

این مدل ایرانی در شبکه های اجتماعی یوتیوب و اپارات و همین طور اینستاگرام فعالیت چشم گیری دارد و عکس ها و فیلم های کار های خود را با فالور های خود به اشتراک می گذارد.

عکس سارا طاهری

سارا طاهری بازیگر

دو فیلم سینمایی حالا چه شود و سیاوش، دو کاری می باشند که این مدل پیش از خروجش در ان بازی کرده است. این دو کار با استقبال خوبی رو به رو شده است.

اینستاگرام سارا طاهری

او مدتی پیش در مسابقه ی دختر شایسته ی جهان شرکت کرد و هنگامی که به مرحله ی فینال رسید، فرصت بسیار خوبی برای کسب شهرت برای این مدل ایرانی بود. او در پیج اینستاگرام خود طی اعلام خبری، فینالیست شدنش اعلام کرد که این فرصت تا ابد او را مدیون خود کرده است. او در رقابت با سوفی هال قرار گرفت و پیروز این رقابت اعلام شد. برای دنبال کردن اینستاگرام سارا طاهری کلیک کنید.

فیلم سارا طاهری سینما و تلوزیون

فیلم سارا طاهری سینما و تلوزیون

سارا طاهری در سینما و تلوزیون فعالیت داشته است و تا کنون در دو اثر سینمایی فعالیت داشته است. دو اثر سیاوش و حالا چه شود، دو اثری است که در کارنامه ی بازیگری او وجود دارد.

درامد سارا طاهری چقدر می باشد؟

صنعت مدلینگ از جمله صنعت های مورد علاقه ی دنیای امروز شده است. این دختر ایرانی کسب و کار خود را در صنعت مدلینگ گسترش داده است. درامدی که از این راه به دست می آید، به شدت چشم گیر است و فرقی نمی کند در کجای دنیا در این حرفه قدم گذاشته باشد، این حرفه درامد بالایی برای فعالان خود در پی دارد. البته این مدل ایرانی در کنار فعالیت در این حرفه به فعالیت های دیگری نیز مشغول شده است. از او انتظار می رفت که در کنار کسب درامد خود از راه های گوناگون، هنگامی که پس از مدتی که شهرت بالایی به دست آورد، وارد فاز ایجاد و راه اندازی سایت شرط بندی بشود. ولی همچنان فعالیتی از او در این زمینه ندیده ایم. این گونه سایت ها به قدری برای مدیران خود درامد به همراه دارند، که کمتر کسی به فعالیت در این سایت ها علاقه نشان نمی دهد.

دوست پسر سارا طاهری کیست؟

تا کنون به طور رسمی رابطه ی خود را با فردی اعلام نکرده است. این مدل ایرانی تا کنون مجرد بوده است و وضعیت تاهلش را مجرد اعلام کرده است و خبری درباره ی تاهل او به دستمان نرسیده است.

سوالات متداول

سارا طاهری متولد چه تاریخی می باشد و هم اکنون در کجا زندگی می کند؟

او متولد تاریخ نهم بهمن ماه سال ۷۳ می باشد وه به دلیل محدودیت هایی که در پوشش و حجاب خود داشته است، مجبور به ترک ایران شده است و هم اکنون در فرانسه سکونت گزیده است.

در چه سالی طاهری به عنوان دختر شایسته ی جهان اعلام شد؟

این دختر ایرانی با حضور در این مسابقه، شانس خود را امتحان کرد و با ظاهر شدن در لباس پاکستانی و با حجاب ویژه ی خود، توجه همگان را به خود جلب نمود و به عنوان شایسته ترین دختر جهان در سال ۲۰۱۹ در این مسابقه شناخته شد و افتخار کسب این عنوان را نصیب خود نمود.

وضعیت تاهل این دختر ایرانی چگونه است؟

او مجرد است و تا کنون رابطه ای را به طور رسمی اعلام ننموده است.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *