بیوگرافی سوشا مکانی به همراه فیلم سوشا مکانی با دوست دخترش

سوشا مکانی بازیکن فوتبال اهل کشور ایران و دروازه بان معروف و موفق کشور است که در حال حاضر در تیم میوندالن نروژ بازی می کند، او یکی از پر حاشیه ترین و جنجالی ترین بازیکنان فوتبال ایران است که تا به حال تا مرز اخراج از تیم و زندان اوین نیز پیش رفته است در ادامه ی این مطلب به بیوگرافی سوشا و بررسی حواشی این سلبریتی اینستاگرام می پردازیم.

سوشا مکانی کیست

سوشا مکانی کیست

سوشا مکانی در بیست و هفتم آبان ماه سال ۱۳۶۵ در شهر بندر انزلی متولد شده است، او ورزش فوتبال را به طور رسمی از تیم نونهالان استقلال بندر انزلی آغاز کرده است و سپس به تیم های فوتبال امید، جوانان و بزرگسالان کوثر تهران پیوست؛ این دروازه بان ایرانی سابقه ی حضور در تیم ملی فوتبال ایران، تیم فوتبال پرسپولیس و تیم نفت مسجد سلیمان را در ایران و حضور در لیگ برتر کشور نروژ را نیز دارد.

سوشا مکانی باب اسفنجی

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که ماجرای سوشا مکانی و باب اسفنجی چیست؟ چندی پیش سوشا مکانی به دلیل پوشیدن شلواری که عکس باب اسفنجی بر روی آن وجود داشت به مدت شش ماه از فعالیت در فوتبال کشور محروم شد؛ او در یکی از مصاحبه هایی که انجام داده است در خصوص محرومیتش از فوتبال ایران به دلیل پوشیدن شلوار باب اسفنجی گفت که فکر می کند این موضوع برای بسیاری از افراد عجیب است.

سوشا مکانی در این مصاحبه عنوان کرده است که او علاقه ای به صحبت کردن در مورد موضوعات عجیب و غریب ندارد، او گفت که پوشیدن یک شلوار با طرح باب اسفنجی واقعا مسئله ی مهمی برای محرومیت از فعالیت ورزشی اش نبوده است؛ او می گوید که در همه جای دنیا حتی آنجا در کشور نروژ هم گاهی مشکلات خنده داری برای مردم پیش می آید و این مسئله یکی از مشکلات خنده داری بود که برای من پیش آمده است.

سوشا مکانی باب اسفنجی

سوشا مکانی اینستاگرام

آدرس پیج اینستاگرام سوشا مکانی، sosha_makani می باشد؛ پیج سوشا مکانی در اینستاگرام حدود ۷۲۳ هزار نفر دنبال کننده دارد، فعالیت این دروازه بان ایرانی در شبکه های مجازی همواره جنجال آفرین بوده و حاشیه های زیادی برای او ایجاد کرده است که در ادامه به تعدادی از این حاشیه خواهیم پرداخت، سوشا تا به حال مدعی هک شدن صفحه ی شخصی اش توسط هکر ها شده است.

جالست بدانید که در اینستاگرام سوشا مکانی هیچ گونه تبلیغاتی مبتنی بر این که اقدام به راه اندازی سایت شرط بندی کرده است قرار نگرفته ولی به نظر می رسد او هم بی انگیزه برای این کار نیست!

فیلم رقصیدن سوشا مکانی

یکی از حاشیه های ایجاد شده در سال های اخیر برای این دروازه بان ایرانی در دی ماه سال ۱۳۹۴ اتفاق افتاد، در این سال تعدادی از فیلم های رقص سوشا مکانی با دختری به نام ساناز و فیلم های حضور این دروازه بان ایرانی در پارتی ها و مهمانی های شبانه در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شد که جنجال های بسیاری بر پا کرد و در آن زمان به تیتر اول رسانه ها و خبرگزاری های ورزشی تبدیل شد.

سوشا مکانی به دلیل انتشار تصاویر خصوصی اش و ویدیو های رقص منتشر شده از او همراه با دختران دیگری در پارتی های شبانه توسط پلیس بازداشت شد و به زندان اوین منتقل شد، او در این خصوص بارها اعلام کرد که اینستاگرامش هک شده است و قصد انتشار این تصاویر در شبکه های اجتماعی را نداشته است اما این حرف ها موجب تبرئه شدن او نشد و در نهایت به مدت شش ماه از فعالیت در فوتبال کشور ایران بازماند.

سوشا مکانی خندوانه

سوشا مکانی خندوانه

سوشا مکانی در رابطه با شوخی جنسی یکی از اعضای خنداننده شو به نام سیده زینب موسوی که با فامیلی اش شده بود واکنش نشان داد و در خصوص این موضوع گفت من چندین سال است که تلویزیون نمی بینم و تمرکزم را بر روی موفقیتم در فوتبال و اعضای خانواده ام قرار داده ام، این مسائل بسیار پیش پا افتاده هستند و اهمیت خاصی ندارند؛ این دروازه بان موفق کشور در ادامه گفت جنبه ی من خیلی بالاتر از این حرف هاست و به خاطر قلب پرسپولیسی که دارم به این راحتی ها از کسی دلخور نمی شوم.

سوشا مکانی در ادامه با گلایه ای از مسئولین صدا و سیما گفت در تلویزیون ما حتی به شخص رییس جمهور نیز توهین می شود و با او شوخی می کنند من که دیگر کسی نیستم، تعجبی ندارد که صاحبان رسانه و اشخاصی که تریبون را در دست گرفته اند از هر فرصتی برای دیده شدن بیش تر خود استفاده می کنند اما سر انجام زمانی می رسد که یک سری از افراد در مقابل مردم سر بلند می شوند و من یکی از این افراد خواهم بود.

حاشیه های این بازیکن با تیم های استقلال و پرسپولیس

در فروردین ماه سال ۱۳۹۴ بود که سوشا مکانی به نشانه ی اعتراض اردوی تیم فوتبال پرسپولیس را ترک کرد، اعتراض این دروازه بان به دلیل قرار نگرفتن در ترکیب اصلی تیم فوتبال پرسپولیس و قرار گرفتن بر روی نیمکت ذخیره برای بازی مقابل راه آهن بود؛ این مسئله موجب درگیری لفظی و پرخاش او به حمید درخشان شد، در این سال برای سوشا جلسه ی فوق العاده تشکیل شد و به عنوان جریمه ۲۰ درصد از قرارداد او کم شد.

سوشا مکانی پس از یک بازی موفقیت آمیز تیم پرسپولیس در مقابل تیم استقلال، در زمین بازی عدد شش را به طرفداران آبی ها نشام داد که سبب اعتراض عده ی بسیاری از جمله حنیف عمران زاده و درگیری فیزیکی میان او و این دروازه بان شد؛ این زد و خورد سبب شد که این دو از همراهی با تیمشان در سه بازی آینده محروم شوند، به این ترتیب سوشا مکانی در سه بازی اول تیمش در لیگ پانزدهم شرکت نکرد.

سوشا مکانی وحید قلیچ

سوشا مکانی وحید قلیچ

یکی دیگر از حاشیه های ایجاد شده توسط سوشا مکانی ماجرای درگیری لفظی این دروازه بان ایرانی با وحید قلیچ می باشد، وحید قلیچ یکی از دروازه بان های تیم فوتبال پرسپولیس در سال های گذشته می باشد؛ سوشا مکانی در یکی از لایو هایی که در صفحه ی شخصی اش در اینستاگرام برگزار کرده بود خطاب به وحید قلیچ گفت که تمام این کارها را انجام می دهی تا تعداد فالوور های بیش تری داشته باشی و با گذاشتن یک تبلیغ ۱۰۰ تومن بگیری من خودم آن صد تومن را به تو می دهم.

وحید قلیچ نیز در خصوص صحبت های سوشا مکانی واکنش تندی از خود نشان داد و همین مسئله آتش خشم و دشمنی را میان این دو دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس شعله ور کرد تا جایی که وحید قلیچ با گذاشتن یک استوری در صفحه ی شخصی اش در اینستاگرام از تصویر باب اسفنجی کنایه ای در خصوص پوشیدن شلوار های عجیب و غریب به سوشا مکانی زد که همین باعث پاسخ تند تر این دروازه بان جوان شد.

وحید قلیچ در خصوص درگیری لفظی اش با سوشا مکانی در یکی از مصاحبه هایی که انجام داده است در پاسخ به سوال گزارشگر که از او نظرش را درباره ی سوشا پرسید گفت نظر مرا درباره ی این شخص نپرسید تنها خدا می تواند بین من و او قضاوت کند، برخی وحید قلیچ را به دلیل اظهارات تندش درباره ی بازیکن های پرسپولیس و ماجرای او و امیر تتلو پر حاشیه ترین دروازه بان این تیم فوتبال می دانند.

تیم سوشا مکانی

تیم سوشا مکانی کدام است؟

در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ میلادی سوشا مکانی برای دومین بار به تیم فوتبال میوندالن پیوسته است، سوشا مکانی سابقه ی سه فصل حضور در این تیم فوتبال نروژی در طول سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ میلادی را نیز در کارنامه ی حرفه ای خود دارد، به این ترتیب این دروازه بان ایرانی در حال حاضر قراردادی برای حضورش در این تیم تا سال ۲۰۲۲ میلادی بسته است، تیم میوندالن در جایگاه نخست لیگ برتر فوتبال کشور نروژ قرار دارد.

در تیم مورد می توانید تمام تیم هایی که سوشا در آن ها بازی کرده است را با کمک sosha makani در ویکی پدیا مورد بررسی قرار دهید.

حضور سوشا در تیم های خارجی

سوشا مکانی در ورزش فوتبال ایران سابقه ی حضور در تیم های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان را دارد اما این تنها بخشی از فعالیت های ورزشی این دروازه بان ایرانی است، او در طول سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ میلادی به مدت سه فصل سابقه ی حضور در یک تیم فوتبال موفق نروژی را نیز دارد که پس از مصدومیت این دروازه بان از ناحیه ی پا در سال ۲۰۱۹ میلادی این باشگاه فوتبال نروژی از سوشا مکانی خداحافظی کرد.

خداحافظی سوشا مکانی از فوتبال

پس از پیروزی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در مقابل تیم فوتبال شاهین شهر، مهدی تارتار سر مربی نفت مسجد سلیمان از این تیم خداحافظی کرد و شوک بزرگی به طرفداران این تیم وارد شد؛ هنوز زمان زیادی از این خبر نگذشته بود که سوشا نیز با انتشار یک پست در صفحه ی شخصی اش در اینستاگرام از تیم فوتبال مسجد سلیمان خداحافظی کرد و دومین اتفاق شوکه کننده را برای هواداران تیم نفت رقم زد.

سوالات متداول

ماجرای درگیری سوشا و تیم استقلال چیست؟

نشان دادن عدد شش به هواداران تیم استقلال پس از پیروزی پرسپولیس در دربی باعث درگیری فیزیکی این دروازه بان با حنیف عمران زاده و محرومیت آنها از سه بازی آینده ی تیم هایشان شد.

سوشا در کدام تیم های فوتبال ایرانی بازی کرده است؟

او تاکنون در تیم های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان بازی کرده است، اما سابقه ی حضور در تیم هایی مثل کوثر تهران را نیز در ابتدای فعالیتش دارد؛ هم چنین در تیم ملی فوتبال نیز حضور داشته است.

سوشا در حال حاضر در کدام تیم فوتبال بازی می کند؟

او در حال حاضر در تیم فوتبال میوندالن بازی می کند، این تیم فوتبال در رده ی نخست لیگ برتر کشور نروژ قرار گرفته است؛ قرار داد این دروازه بان ایرانی تا سال ۲۰۲۲ میلادی است.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *