نسیم پاریزه کیست؟ آهنگ جدید نسیم پاریزه و پویان مختاری

نسیم پاریزه خواننده رپ فارسی می باشد که در کالیفرنیا به دنیا آمده است. او از طریق رابطه گرفتن با برخی از اعضای گروه زدبازی در فرانسه توانست عضو این گروه معروف شود و از این طریق فعالیت های خود در این زمینه را شروع کند. همچنین او توانست در یک برنامه تلویزیونی نیز شرکت کند و ترانه ای را بخواند و موجب توجه دیگران به او شود که موجب شد به شهرت برسد. اما مشکلی که داشت این بود که همسرش هرگز با این کار موافق نبود و به همین دلیل بارها با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کرده بودند. بالاخره این درگیری ها بالا گرفت موجب شد تا از هم دیگر جدا شوند.

در حال حاضر او با پویان مختاری مدیر سایت شرط بندی حضرات بت و ریحانه پارسا کاری مشترک را بیرون داده اند که گفته می شود استقبال خوبی هم از آن شده است. در ادامه این مقاله به مسائل مختلفی در مورد این سلبریتی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

نسیم پاریزه کیست

نسیم پاریزه کیست

یکی از معدود دخترانی است که در زمینه خوانندگی به سبک رپ کار می کند و توانسته توجهات زیادی را به طرف خود جلب نماید. در حال حاضر او با پویان مختاری یک موزیک ویدئوی جدید را به بیرون داده است که گفته می شود که به سبک بسیار جنجالی درست شده است. او به تازگی از شوهر خود طلاق گرفته است که دلیل جدایی آن هم فعالیت او در زمینه موسیقی می باشد. شوهر سابق او دوست نداشت که همسرش در این زمینه فعالیت کند و به همین خاطر چند باری درگیری هایی در این زمینه داشته اند تا اینکه تصمیم گرفتند از هم جدا شوند. او مدتی را از موسیقی دور بود اما در حال حاضر زمینه را مناسب می بیند تا دوباره در این رشته کار کند. در حال حاضر هم او با پویان همکاری می کند و گفته می شود که در ترکیه در خانه او ساکن است. پویان هم به تازگی از نیلی طلاق گرفته است و با او و ریحانه پارسا روزهای خوبی را می گذراند.

بیوگرافی نسیم پاریزه

در سال 1985 میلادی در شهر کالیفرنیای آمریکا متولد شده است. گفته می شود که از همان دوران کودکی به رشته موزیک علاقه خاصی داشته و از نوجوانی هم در این زمینه فعالیت را آغاز کرده است. او به همراه خواهرش در یکی از برنامه های تلویزیونی که در کشور فرانسه پخش می شد شرکت کرد و با خواندن ترانه ای در آن نام خود را به عنوان یک پدیده ثبت کرد. از همان زمان بود که این موضوع را جدی تر دنبال کرد و از طریق رابط هایی با افراد گروه زدبازی آشنا شد و عضو این گروه شد. او آهنگ هایی را هم به زبان های خارجی به بازار عرضه کرده است اما نخستین کار فارسی خود را هم در سال 2019 به بازار منتشر کرد که اسم آن بی تو خوش میگذره بود. این آهنگ مورد استقبال خوبی قرار گرفت.

نسیم در زدبازی

فعالیت نسیم در زدبازی

همانطور که گفته شد او از همان دوران کودکی به این رشته علاقه داشت و از دوران نوجوانی هم فعالیت هایی در این زمینه داشت. تا اینکه در کشور فرانسه به همراه خواهرش در یکی از تلند شوی های این کشور شرکت کرد و توانست اجرای خوبی داشته باشد و مورد تشویق و تحسین حاضران قرار گرفت. او از آن به بعد روحیه گرفت و از طریق برخی از دوستانش با اعضای گروه زدبازی آشنا شد و با کمک آنها به سبک رپ بیشتر پرداخت. او آهنگ های زیادی به زبان های انگلیسی و نیز فرانسه منتشر کرده است. اما نخستین آهنگ فارسی خود را دو سال پیش منتشر کرده است که توجه زیادی را به طرف خود جلب کرد.

نسیم پاریزه و پویان مختاری

آهنگ نسیم و پویان مختاری در سایت های زیادی منتشر شده است و در دسترس قرار گرفته است. این آهنگ نوید یک همکاری جدید میان این دو را می دهد و از آنجایی که تمام امکانات و تجربه لازم را دارند، می توانند گروه و تیم خوبی را در کنار همدیگر تشکیل دهند. همچنین با اضافه شدن ریحانه پارسا در کنار آنها هم موجب شده تا توجهات زیادی هم به طرف این چهره تازه جلب شود. او هیچ سابقه خوانندگی ندارد و گفته می شود که قرار است جای نیلی افشار را بگیرد. اما نسیم و پویان یک موزیک ویدئویی ساختند که در آن خط قرمزهای زیادی را رد کرده اند و به همین خاطر واکنش های زیادی را در پی داشته است.

شوهر نسیم زدبازی

شوهر نسیم زدبازی چه کسی است؟

همسر نسیم پاریزه فردی است که نگذاشت او در کارش موفق باشد. او همیشه مخالف این بود که همسرش در زمینه موسیقی فعالیت کند و معتقد بود که خانمش نباید ترانه بخواند. او از این کار بدش می آمد و به همین خاطر همیشه درگیری لفظی داشت. تا حدی که نسیم بالاخره تصمیم گرفت تا مدتی را از این کار دست بکشد و فقط به زندگی و بچه اش برسد. اما باز هم نتوانست از میزان درگیری های لفظی بکاهد و پس از مدتی تصمیم گرفتند تا از همدیگر جدا شوند. در حال حاضر هم نسیم با پویان مختاری همکاری می کند که به تازگی همسر خود نیلی افشار را طلاق داده است. هر چند که گفته می شود که او قصد دارد تا با ریحانه پارسا رابطه برقرار کند اما نیم نگاهی هم به نسیم خواهد داشت.

دانلود آهنگ جدید نسیم پاریزه

دانلود آهنگ جدید نسیم پاریزه

اهنگ جدید نسیم پاریزه در حالی منتشر شده است که مدت ها بود خبری از این سلبریتی نبود. او به خاطر اختلافاتی که با همسر خود داشت مدتی را از این حرفه دور بود و به همین خاطر آهنگی را بیرون نمی داد. اما پس از اینکه از همسر خود جدا شد، به ترکیه آمده است و در کنار پویان مختاری یک موزیک ویدئوی جدید را ضبط کرده است و در حال حاضر هم در برخی از سایت هایی که در این زمینه کار می کنند، به اشتراک گذاشته شده است. شما نیز می توانید با عضویت در این سایت ها یا اینکه در شبکه اجتماعی این سلبریتی این آهنگ را بشنوید. البته گفته می شود که این موزیک ویدئو خطوط قرمزهایی را هم رد کرده است که شنیدن آن برای سنین پایین توصیه نمی شود.

درگیری لفظی سپهر خلسه و نسیم

ماجرای درگیری این دو سلبریتی، به موضوع درگیری لفظی میان خلسه و پارسالیپ برمی گردد. این دو از خوانندگان مطرح سبک رپ می باشند که هر دو هم مدتی عضو گروه زدبازی می باشند. همانطور که می دانید در چند وقت اخیر درگیری های زیادی میان خوانندگان به وجود آمده است و گفته می شود که این درگیری ها هم ادامه خواهند داشت. خلسه به پارسالیپ گفته است که تا زمانی که تو عضو گروه زدبازی نبودی هیچ شهرتی نداشتی و تمام شهرت خود را مدیون این گروه هستی. سپس پارسالیپ هم جواب او را می دهد و موجب می شود که عصبانی شود. خلسه سپس او و تمام کسانی که با او همکاری کرده اند را فحش می دهد که شامل نسیم هم می شود. نسیم نیز نمی تواند ساکت بماند و به خلسه می گوید که اگه تو به من فحش دادی این رو بدان که هنوز هم یکی از اعضای گروه زدبازی هستم و پس بنابراین تو به همه گروه از جمله خودت فحش دادی. این کار موجب عصبانیت بیشتر او شد.

حواشی نسیم پاریزه

حواشی نسیم پاریزه

اما پس از اینکه درگیری لفظی نسیم و خلسه ادامه پیدا کرد و سر و صدای زیادی هم ایجاد کرد، دیگر اعضای گروه تصمیم گرفتند تا او را از گروه اخراج کنند. پس از اخراج او باعث شد تا به طور کلی گروه زدبازی منحل شود که نسیم هم در مصاحبه ای اعلام کرد که اصلا دوست نداشت این اتفاق بیافتد. همه اعضا فکر می کنند که گروه به خاطر او از هم پاشیده است.

نسیم پاریزه و خواهرش

او خواهری به نام نیسا دارد که گفته می شود که دوقلو می باشند. آنها زمانی که 15 ساله بودند در یک برنامه تلویزیونی شرکت می کنند و اجرایی موفقیت آمیز را انجام می دهند و از همان زمان موجب می شود که به این رشته علاقه بیشتری داشته باشند. خواهرش کمک می کند تا او از طریق افرادی با گروه زدبازی آشنا شود و از همان زمان فعالیت های حرفه ای تری در زمینه رپ داشته باشد.

نسیم پاریزه ویکی پدیا

برخی ها به دنبال اطلاعاتی در مورد این سلبریتی در سایت ویکی پدیا هستند که این امر میسر نیست. هیچ اطلاعات خاصی در واقع در مورد این خواننده وجود ندارد و این مقاله کامل ترین منبعی است که می توانید اطلاعات کاملی را بدست بیاورید. به همین خاطر است که او چندان شناخته شده نمی باشد.

سوالات متداول

نسیم پاریزه در چه کشوری متولد شده است؟

او در شهر کالیفرنیای آمریکا متولد شده است و برای تحصیلات به فرانسه رفته است و در حال حاضر هم در ترکیه است.

نسیم پاریزه در چه رشته ای تحصیل کرده است؟

او در رشته طراحی تا مقطع لیسانس در یکی از دانشگاه های فرانسه تحصیلات خود را به پایان رسانده است.

دلیل طلاق نسیم پاریزه از همسرش چه بود؟

همسرش دوست نداشت که او در زمینه موسیقی فعالیت کند و بارها با هم درگیری های لفظی داشته اند.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *