بیوگرافی حمید فدایی و همسرش فشن بلاگر های ایرانی

حمید فدایی یکی از مشهور ترین مدل های مرد ایرانی و سلبریتی های اینستاگرام است، که مدت بسیاری از کشور خود، ایران مهاجرت کرده است. او که این روز ها در کشور دبی به فعالیت های حرفه ای و زندگی شخصی خود می پردازد. در کشور خود ایران طرف دار های بسیاری دارد. این طرف داری و حمایت ها را می توان از طریق تعداد دنبال کننده های پیج او متوجه شد.

او که مدت بسیاری در ایران به فعالیت در زمینه مدلینگ پرداخته بود، بلافاصله با داشتن شرایط مهاجرت، رفتن را بر ماندن در کشور خود ترجیح داد. به صورتی که در مصاحبه های بسیاری که از شده است، دلیل مهاجرت خود را پیشرفت در زمینه کاری خود دانسته است. حمید مدلینگ در ایران را بسته به شرایط و ضوابطی که بسیار سخت و سفت تعیین شده است، کاری بسیار سخت می پندارد.

بیوگرافی حمید فدایی

بیوگرافی حمید فدایی

در مقاله بلاگر کیست می توانید ببینید که فشن بلاگر بودن یکی از مهم ترین عرصه های این زمینه می باشد که خب این سلبریتی هم در آن فعالیت فوق العاده ای دارد. در واقع حمید فدایی مدلینگ جذاب و خوش تیپ ایرانی سال های بسیاری است، که علارغم سن کمش در این حرفه فعال است. او که در روز سوم ماه شهریور و در سال هزار و سی صد و شصت و هفت هجری شمسی در شهر تهران متولد شده است و این روز ها در سن سی و دو سالگی به سر می برد.

حمید نیز مانند دیگر جوان های ایرانی و بسته به شرایط اجتماعی و جو موجود در کشور، دانش آموخته رشته ای است، که هیچ ربطی به علایق او ندارد. از آن جایی که در دورانی که حمید در ایران زندگی می کرد، رشته های مهندسی بسیار تقاضا داشت. او نیز مانند هم سن و سال های خود، این مسیر را انتخاب کرده است. به شکلی که او در رشته مهندسی عمران فارق التحصیل شده است. البته او تنها کارشناسی این رشته را دارد و بعد از آن دیگر مسیر تحصیل در دانشگاه را ادامه نداد.

در دوران دانشجویی بود، که حمید به پیش نهاد دوستان و نزدیک های خود، به سمت مدلینگ و شرکت در این کار رفت. او که در ابتدا تصور نمی کرد، زمانی این حرفه مهم ترین قسمت زندگی حرفه ای او شود. چندین جلسه در این برنامه ها شرکت کرد، سپس متوجه علاقه خود در این مسیر شد. به این دلیل که توانایی و پتانسیل آن را نیز داشت، زودتر از آن که تصور شود، به شهرت رسید و محبوب شد.

حمید فدایی کیست

حمید فدایی کیست

حمید فدایی که مدل جذاب و خوش چهره ایرانی می باشد. یکی از پر طرف دار ترین و پر مخاطب ترین مدل های ایرانی است. که این روز ها با حواشی که در اطراف خود درست کرده است، بیش از پیش دنبال می شود. حمید بعد از مهاجرت از ایران، در کشور دبی مستقر شد، اما مدت کوتاهی است، که به کشور فرانسه و شهر پاریس نقل مکان کرده است.

حمید مدت زمان بسیاری است که با الناز گلرخ، یکی از جذاب ترین و مشهور ترین بیوتی بلاگر ها و مدل های ایرانی آشنا شده است. این رابطه به گفته خود این زوج، پر از عشق است، به صورتی که هیچ اتفاقی قادر نخواهد بود، شرایط را برای آن ها تغییر دهد. درست است که بسیاری در تلاش برای حاشیه سازی برای این زوج زیبا هستند، اما تا به الان حمید و الناز، نگذاشته اند که بحث ها و حاشیه ها رابطه آن ها را تحت شعاع قرار دهد.

بسیاری بر این باورند، که چهره حمید بسیار اروپایی می باشد. به همین خاطر است که او توانسته است، در مدت کوتاهی در کشور های خارج از ایران به خصوص کشور های اروپایی به شهرت برسند. اما بسیاری نیز معتقدند، که چهره حمید کاملا شرقی است، چرا که حمید دارای چشم و موهای قهوه ای رنگ است و در کنار او پوستی گندمی دارد، که بسیار او را شرقی نمایش می دهد.

حمید فدایی و الناز گلرخ چه رابطه ای با هم دارند؟

حمید فدایی و دوست دختر زیبا و ثروت مندش، الناز گلرخ سال های سال است، که در کنار یک دیگر به زندگی عاشقانه ای پرداخته اند. این دو با آن که مدت ها است با یک دیگر زندگی می کنند، اما قصد ندارند، تا این رابطه را به شکل قانونی و یا همان ازدواج تبدیل کنند. الناز معتقد است، که ازدواج شرایط را به شکلی تغییر می دهد، که افراد برای هم عادی و معمولی می شوند. همین حس تکرار است، که حمید و الناز را از محکم تر کردن رابطه شان می ترساند.

الناز گلرخ که یکی از سوپر مدل های لوازم آرایشی است. سه سال از دوست پسر خود، حمید، بزرگ تر می باشد. به شکلی که او متولد سال 1364 هجری شمسی می باشد. الناز نیز در شهر تهران به دنیا آمده است و یک خواهر کوچک تر دارد.

به گفته حمید و الناز در مصاحبه های دو نفره و یا تک نفره ای که داشته اند. آشنایی آن ها از تهران و حضور در ایران آغاز شده است. حمید که در آن روز ها به صورت حرفه ای به صنعت مد و فشن می پرداخته است. برای میکاپ های خود و یا گریم خود از الناز و تیمش کمک می گرفته است. همین شرایط باعث شده است، تا این دو با هم و شخصیت های هم آشنا شوند، سپس رابطه عاشقانه ای به این شکل که این روز ها شاهد آن هستیم، شکل بگیرد.

عکس های حمید فدایی

اطلاعات کامل در خصوص این مدل مرد جذاب ایرانی

حمید فدایی که یکی از مدل های جذاب و بی نظیر ایرانی است. در کشور های مختلفی به فعالیت پرداخته است. به صورتی که ابتدا در شهر تهران دوره های آموزشی را گذراند. سپس برای پیشرفت هر چه بیش تر در این زمینه به کشور های دوبی و کشور ترکیه سفر کرد. تا بتواند خود را در این زمینه بیش از پیش حرفه ای و یا به اصطلاح خفن کند. او که مدتی در کشور ترکیه و شهر آنتالیا، به یادگیری و گذراندن دوره های آموزشی پرداخت، سپس توسط الناز گلرخ، دوست دختر فشن بلاگرش، به کشور دوبی سفر کرده. در آن جا برای سال های بسیار ساکن شد، اما این روز ها در شهر پاریس و کشور فرانسه به فعالیت می پردازد.

حمید که دارای چهره و بدنی جذاب می باشد، ویژگی هایی دارد، که باعث شده است تا او بسیار سریع در زمینه مدلینگ و فشن به شهرت برسد. حمید، پسر ایرانی جذاب و پر طرف دار، دارای قدی برابر با 184 سانتی متر است. بدن این پسر زیبا و خوش اندام، به صورت سیکس پک می باشد، که بر جذابیت او بسیار افزوده است. چشم و ابرو او که هم رنگ موهایش خرمایی می باشد، چهره ای شرقی را به نمایش گذاشته است. در کنار حمید پوستی گندمی مانند دارد، که جذابیت او را دو چندان کرده است.

عکس های حمید فدایی در چه شاخه ای ارائه شده است؟

با درک درست از معنی بلاگر باید بگوییم که حمید فدایی از آن جایی که یک فشن بلاگر است و در حیطه مدلینگ فعالیت می کند. عکس های بسیاری دارد. درست است که اکثر عکس هایی که از او موجود می باشد، در زمینه تبلیغ محصول های مختلف است. اما می توان در صفحه و پیج اینستاگرام او عکس های زیبا و بسیاری را مشاهده کرد.

البته بسیاری از طرف دار ها و دنبال کننده های او به دنبال عکس های قبل عمل او می باشند. در برنامه ای که حمید و الناز با سینا ولی الله در ام بی سی پرشیا داشتند. ادعا کردند که حمید هیچ گونه عمل زیبایی نداشته است. البته خبر هایی نیز موجود است که حمید فک خود را عمل کرده است. تا زاویه فک داشته باشد، حتی عکس هایی نیز برای این مورد وجود دارد.

چندی پیش عکسی منتشر شد، از حمید و الناز گلرخ که در کنار مهران مدیری حضور داشتند. این عکس حواشی بسیاری را در پی داشت. به صورتی که بسیاری بر این باور بودند، که حمید فرزند مهران مدیری است و الناز نیز عروس او می باشد. این اتفاق و داستان سازی ها آن قدر جدی شد، که بسیاری را بر این اشتباه مصمم کرد. حتی شایعه هایی موجود بود، مبتنی بر آن که حمید و الناز به برنامه دورهمی، مهران مدیری دعوت شده اند، که همه این شایعه پراکنی ها و اخبار کذب، توسط خود حمید فدایی رد شد.

حمید فدایی مدل فیلا

حمید فدایی مدل فیلا بوده است؟

بر اساس ادعا هایی که شده است و اخباری که در دست می باشد. حمید اهل مشهد می باشد، اما در شهر تهران بزرگ شده است. به شکلی که او و خانواده اش اصالتا مشهدی هستند، اما ساکن پایتخت ایران می باشند. حمید فدایی مشهدی، این بار به عنوان مدلینگ فیلا انتخاب شد. این خبر مانند توپ در میان دیگر اخبار منفجر شد، چرا که خبر از پیشرفت بسیار او در زمینه مدلینگ و فشن شو ها را می داد.

حمید که دارای اندام زیبا و بسیار جذابی است، یکی از افرادی بود که از سمت فیلا ( فدراسیون بسکتبال جهانی ) به عنوان مدل انتخاب شد. تا لباس های ورزشی و به خصوص در زمینه بسکتبال را تبلیغ کند. او زمانی که این قرار داد را بست، یکی از اتفاقات مهم در زندگی او به حساب می آمد، چرا که باعث شده بود، تا در بین مدل های مشهور سراسر جهان دیده شود. این اتفاق یک برد بزرگ در زمینه کاری و فعالیت های شغلی او محسوب می شد.

البته حمید دارای تیپ و اندام بسیار زیبایی است، که او را به عنوان یک مدل لباس های ورزشی آماده می کند. چرا که او با این که 184 سانتی متر قد دارد. تنها 74 کیلو گرم وزن دارد، که خود این نشان از تیپ آماده و ورزش کاری او می باشد.

آهنگ حمید فدایی و الناز گلرخ

سال گذشته یکی از ترند ترین اتفاقات توییتر همین موزیک ویدیو جنجالی و پر بازدید بود. مدتی تمام فضای مجازی حرف از این ویدیو و اتفاقات موجود در آن بود. حمید فدایی و الناز گلرخ که هر دو در زمینه بازیگری نیز فعالیت هایی داشته اند. این بار تصمیم گرفتند، تا خود را در زمینه خوانندگی و موسیقی مورد سنجش قرار دهند. آن ها که مدت ها به دنبال کننده های خود موعد یک سورپرایز را یادآوری می کردند. در یک روز این ویدیو را در چنل یوتیوب خود منتشر کردند.

در این ویدیو اتفاق عجیبی رخ داد، به شکلی که حمید و الناز متن ها آهنگ را به دو زبان فارسی و انگلیسی می خواندند. در زبان انگلیسی مورد ها و تلفظ های عجیبی دیده می شد، که به سرعت سوژه فضای مجازی به خصوص اینستاگرام شد.

تیکه های مختلف این ویدیو بیرون آمد و به شکلی تمسخر آمیز در دنیای مجازی منتشر شد. بلافاصله بعد از آن که این بازخورد های پر از تحقیر و تمسخر دریافت شد. حمید و الناز این ویدیو را یک موزیک ویدیو فان و بامزه خطاب کردند. به صورتی که این مورد را به صورت مصاحبه ای آنلاین، در برنامه ” چند شنبه ها با سینا ” نیز بیان کردند.

آهنگ حمید فدایی و الناز گلرخ

منبع درآمد حمید و الناز چیست؟

حمید فدایی که در صنعت مد و فشن بسیار فعال می باشد، تنها راه درآمد خود را از این طریق تامین می کند. البته الناز گلرخ که در اصل دوست دختر او می باشد، اما در بسیاری از سایت ها و یا مجلات خبری از او با عنوان همسر حمید فدایی نام برده شده است. یک فشن بلاگر و بیوتی بلاگر می باشد، که در زمینه تبلیغ و معرفی لوازم آرایشی و لباس های شرکت ها و یا برند های مختلف فعالیت می کند. بخش عمده ای از هزینه زندگی این دو زوج زیبا و خوش تیپ، از سمت الناز گلرخ تامین می شود.

سوالات متداول

حمید فدایی متولد چه سالی است ؟

حمید فدایی متولد سال 1367 هجری شمسی است.

الناز گلرخ چند سال با حمید فدایی اختلاف سنی دارد ؟

الناز گلرخ 3 سال از حمید فدایی بزرگ تر می باشد.

شغل و حرفه الناز گلرخ چه می باشد ؟

الناز گلرخ به عنوان فشن بلاگر، بیوتی بلاگر و مدل فعالیت می کند.

قد و وزن حمید فدایی چقدر می باشد ؟

حمید فدایی زیبا و جذاب، دارای قد 184 سانتی متر و وزن 74 کیلوگرم می باشد.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *