بیوگرافی آرش ساغری طراح لباس تتلو به همراه بررسی حواشی او

امروزه طراحی لباس جزو مشاغل محبوب به حساب می آید و فضای مجازی باعث شده است این شغل طرفداران زیادی پیدا کند و فروش محصولات نیز افزایش یابد. در این مقاله به زندگی نامه آرش ساغری می پردازیم.

آرش ساغری کیست

آرش ساغری کیست؟

آرش ساغری مربی هیپ هاپ، پارکور، ایروبیک حرفه ای، فیتنس، اسکی، ژیمناستیک و داور بین المللی است و در دنیای مدلینگ هم فعالیت می کند. اما به دلیل نبود پیشنهادات مناسب و پایین بودن دستمزد مدلینگ در ایران ترجیح می دهد مدلینگ را به طور حرفه ای انجام ندهد و مربی گری و طراحی را به طور حرفه ای دنبال می کند.
آرش ساغری برای معرفی خود از کلمه مربی ژیمناستیک استفاده می کند و موفقیت خود در رشته های دیگر مانند پارکور را مدیون ژیمناستیک می داند. با این وجود که در رشته های ورزشی دیگر هم به موفقیت های بسیاری دست یافته است.

وی از 5-6 سالگی در رشته ژیمناستیک فعالیت داشته و پس از آن تمرینات فیتنس را شروع کرده است. از نظر او ژیمناستیک کارها فیزیک بدنی خوبی دارند و استایل مناسبی دارند.

آرش ساغری به مربی گری کودکان علاقه مند است و به گفته خود کودکانی که مانند بچگی خودش اهل شیطنت هستند را خیلی دوست دارد. او در کل سال های تحصیل خود 9 بار مدرسه خود را عوض کرد و در کلاس های ورزشی انرژی مضاعفی داشته است.

از زندگی شخصی وی این چنین می توان گفت که در امور خیریه کمک می کند و به افراد جذامی سر می زند. طبق گفته های خود این افراد از دیدن مردم و سر زدن به آنها خوشحال می شوند. برای کودکانی که دچار ایدز هستند و یا مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند برنامه اجرا می کند. همچنین دو تا از باشگاه هایش را در اختیار کودکان بی بضاعت قرار داده است تا در فصل تابستان به آنجا بروند و بتوانند آموزش های رایگان ببینند.

آرش ساغری طراحی لباس تتلو

آرش ساغری طراح لباس تتلو

آرش ساغری به عنوان طراح لباس هم شناخته می شود و برای امیر تتلو که مدیر سایت شرط بندی تتل بت و از خوانندگان مطرح است لباس طراحی می کند. او از رنگ های شاد و پر انرژی در طراحی هایش استفاده می کند و طراحی های او معمولا خاص و منحصر به فرد هستند.

آرش ساغری وارد کننده کفش است و اکثر فعالیت وی در شبکه های اجتماعی مربوط به واردات و طراحی های خودش است. صفحه اینستاگرام مربوط به کفش او با نشانی fashion_shoese2 قابل مشاهده است.

فروشگاه این پسر واقع در تهران، نیاوران، سه راه یاسر، خیابان صادقی قمی، خیابان بوکان، خیابان مرجان، مرکز خرید البرز، طبقه اول، واحد 28 است و نشانی صفحه اینستاگرام فروشگاه arashsaghari_shop می باشد.
صفحه شخصی اینستاگرام وی تا این لحظه 364 هزار دنبال کننده دارد و نشانی آن arashsaghari است و از طریق شماره 09303838007 می توان با او در ارتباط بود. آرش ساغری کاستوم دیزاینر و صاحب اولین برند اکستریمی و طراح شخصی امیر تتلو است. برای اطلاعات بیشتر به اینستاگرام آرش ساغری مراجعه کنید.

فروشگاه آرش ساغری کجاست؟

آرش ساغری 13 سال است که در رشته پارکور فعالیت دارد و جزو بهترین مربیان پارکور محسوب می شود و قدیمی ترین سالن های پارکور را در تهران افتتاح کرده است. او پارکور را ورزش صلح می داند. ویدیو های پارکور وی در اینستاگرام بیش از 5 میلیون بازدید داشته و به جرات می توان او را پر بازدید ترین پارکور کار ایران دانست.

آرش ساغری پستی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و این چنین نوشت: “ما آخرین نسل از این استعدادهاییم؟ نسلی که در ابتدا پلیس آن ها را دنبال می کرد و مردم در خیابان ما را دیوانه فرض می کردند اما بعد که ما به دلیل سن و شدت آسیب ها از کار افتاده شدیم این ورزش در تلویزیون ایران پخش شد که البته شاگردان ما پرچم را بالا نگه داشتند اما ای کاش…”. او با انتشار این پست از ناراحتی اش درمورد بی اهمیتی به رشته پارکور گفته است و اگر چه الان این رشته مخاطبان زیادی پیدا کرده ولی همچنان اهمیت زیادی به آن داده نمی شود.

برند آرش ساغری چیست؟

امیر تتلو در یکی از لایوهایش آرش ساغری را به لایو اضافه کرد و لباس خود را نشان داد که محصول برند اکستریمی و طراحی آرش بود. علاوه بر این آرش یکی از بهترین دوستان امیر تتلو است و مطمئنا این قضیه کمک بزرگی به معروفیت، جذب فالور و فروش محصولات او کرده است. لباس هایی که او برای امیر تتلو طراحی می کند مخصوص خود تتلو هستند و فقط یکی از آن لباس ها تولید می شود.

آرش ساغری علاوه بر طراحی لباس و کفش، به طراحی عطر هم می پردازد و تعداد این عطرها کاملا محدود است‌. برخی از این عطرها برای طرفداران امیر تتلو حائز اهمیت هستند. چون عطرهای دست ساز امیر تتلو هستند. امیر تتلو با همکاری با آرش ساغری باعث شد استعداد این جوان ایرانی شکوفا شود. یکی از عطرهای این کالکشن از روی عود مورد علاقه امیر تتلو که در آهنگ هنوزم به آن اشاره شده است با ترکیبی خاص ساخته شده است. یکی دیگر از عطرهای این کالکشن کینگ امیر با تاج نام دارد و رایحه ای پیچیده و شیرین در عین تلخی و سردی دارد.

او اولین برند کاپشن اسکی در ایران را افتتاح کرده است و همینطور که به ورزش اسکی علاقه دارد به طراحی لباس های مربوط به اسکی هم علاقه مند است. این لباس ها‌ دیزاین منحصر به فردی دارند و در طراحی آن ها از پارچه ضد آب، نسوز و بادگیر استفاده شده است و تحمل دمای زیر صفر درجه را دارند. در طراحی این لباس ها نهایت دقت و ظرافت را می توان دید و همه نیازهای یک اسکی باز مورد توجه قرار گرفته است.

برند آرش ساغری

مصاحبه با آرش ساغری

اولین سوالی که از آرش شد این بود که ما او رو به عنوان یک مربی یا یک مدل و یا یک بیزینس من موفق بشناسیم؟ اگر بخواهی خود را معرفی کنی چگونه معرفی می کنی؟

پاسخ این پسر به این سوال خیلی جالب بود. او پاسخ داد که آرش ساغری یک آدم معمولی است و این نشانه فروتنی اوست. در ادامه درمورد مزایای ژیمناستیک صحبت کرد.

از این پسر درباره اهمیت مربی و ورزشکاری پرسیده شد. او در پاسخ جواب داد که : من بیشتر شاگرد هستم تا استاد و سعی می کنیم در زندگی ام بیشتر یاد بگیرم تا اینکه یاد بدهم.

از او سوالات دیگری برای قدمت و گذشته پارکور پرسیده شد. او ادعا کرد که پارکور رشته ای نوپا محسوب می شود و چیزی که مشهود است این است که از سال 2002 این رشته در ایران شناخته شد. از این پسر درباره سابقه پارکورد نیز سوالاتی پرسیده شد و مشخص شد که او جزو نسل دوم پارکور است. سبک موسیقی مورد علاقه او آهنگ رواز همای است و آهنگ های محمدرضا شجریان و احسان خواجه امیری را هم‌ دوست دارد.

از زندگینامه آرش ساغری نیز سوالاتی پرسیده شد و از او خواسته شد که نظرش را درباره کلمات زیر بگوید:

  • امیر تتلو: آرش گفته که امیر از دوستان خیلی خوب او است. امیر بسیار با استعداد، خفن، تنها، هنرمند و بسیار خوش قلب است.
  • محمدرضا گلزار: آرش ساغری در یوتیوب پاسخ داد که به نظر او، گلزار سوپر استار و خیلی موفق است و از او الهام می گیرد.
  • گروه های جدید مثل ماکان بند، پازل بند : آرش بر این عقیده است که موسیقی بر ذهن و جسم انسان تاثیر دارد. او سعی می کند که موسیقی گوش دهد که در نتیجه در روان و آرامش او تاثیر داشته باشد. این افراد هنرمند هستند ولی سبک مورد علاقه او نیست.
  • مادر: آرش گفت که به خاطر کار پدرش چند سالی است که پدر و مادرم خارج از ایران زندگی می کنند. او بزرگترین کمبودی که در زندگی دارد دست پخت مادرش است. ولی هر کجا که هست دستش را می بوسد و امیدوار است که خوشحال باشد و خیلی دوستش دارد.
  • پدر: آرش ادعا کرد که پدرش بسیار مرد بزرگی هستند، مردی تحصیل کرده، مدیری موفق، انسانی منظم و با تقوا، چشم و دل سیر و چشم و دل پاک است. اما چند سالی است که بخاطر اختلاف سلیقه با هم قهر هستند اما ایشان الگوی آرش هستند و خیلی دوستشان دارد.

عکس های این طراح ایرانی را در کجا می توان مشاهده کرد؟

در این مقاله چندین عکس از این پسر در اختیار شما قرار خواهیم داد. از او درباره ورود خانم ها به استادیوم های ورزشی سوال شد و پرسیده شد که آیا به فرهنگ سازی نیاز است؟ آرش ساغری گفت: بله چون همه افراد جامعه این حق را دارند که چیزی که دوست دارند را ببینند. در نتیجه می توان گفت که به فرهنگ سازی خیلی نیاز است.

از آرش درباره استقلال و پرسپولیس پرسیده شد. او پرسپولیسی است. چرا که علی کریمی را خیلی دوست دارد. ولی استقلال هم بازیکن های خوبی هم چون آقای فرهاد مجیدی دارد.

آرش درباره اعتقاد به خدا نیز این گونه گفت که به خدایی که درون قلب انسان هاست عقیده دارد. او همیشه به شاگردانش می گوید که خدا در قلب انسان هاست و خوشبخت کسی است که خدا را در قلب خود دارد.

هم چنین از او درباره عشق و عاشق شدن پرسیده شد. او این چنین ادعا کرد که
بدون عشق که نمی شود زندگی کرد. همیشه به شاگردانش این چنین می گوید که چهار نوع عشق داریم. که سه نوع آن عشق خدا به بنده، عشق مادر به فرزند و عشق استاد به شاگرد است. آرش ساغری گفت که من در زندگی اش سه تا مادر دارد. یک مادری که او را به دنیا آورده، خاله اش که حکم مادرش را دارد و چون مادرم ایران نیست هر وقت دلش می گیرد پیش او می رود. یکی از دوستانش که در حق او مادری کرده است و دو سال از زندگی اش که خیلی سختی کشیده را به من کمک کرد.

سوالات متداول

آیا آرش ساغری طراح لباس تتلو می باشد؟

بله این موضوع حقیقت دارد.

نظر آرش ساغری درباره سینما چیست؟

او به سینما علاقه دارد.

چه سایت های معتبری به زندگینامه آرش ساغری پرداخته اند؟

خواندن سایت آرش ساغری ویکی پدیا خالی از لطف نیست.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *