دانلود اهنگ های کید کادی (Kid cudi) به همراه بیوگرافی و حواشی

کید کادی به عنوان یکی از کاندید ها برای بهترین رپر جهان شناخته می شود که توانسته تا به حال دو بار جایزه معروف گرمی را به خاطر کارهای ناب خودش برنده شود. او در سال 2009 میلادی بود که اولین آلبوم خودش را به بیرون داده بود که مورد توجه بسیاری از موزیک دوستان قرار گرفته بود. یکی از آهنگ های این آلبوم توانست بود تا رتبه پنجم چارت سبک آر اند بی هم بالا بیاید و همه را متعجب کند. در آن زمان بود که کانیه وست هم در ومرد کارهای او نظر دارد و موجب شد تا این خواننده بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. این خواننده پس از اینکه موفق شد تا اعتماد به نفس خود را حفظ کند کارهایش از کیفیت بهتری برخوردار شد و یکی پس از دیگری پله های ترقی را طی می کردند. تعداد فروش برخی از آهنگ های وی به حدود 16 میلیون نسخه رسیده بود که رقمی چشمگیر می باشد. در ادامه این مقاله به معرفی بیشتر  Kid cudi خواهیم پرداخت.

بیوگرافی کید کادی

بیوگرافی کید کادی

کید کادی کیست از جمله سوالاتی است که پس از خواندن این مقاله به آن پی خواهی برد. در واقع باید بگوییم که اسم اصلی او اسکات رامومن سگورو مسکادی می باشد که در تاریخ 30 ژانویه سال 1984 میلادی در کلیولند اوهایو متولد شده است. وی در دو محله معروف شاکر هایس و سالون رشد یافته است و در میان دو برادر و یک خواهر خود، او جوان ترین آنها به شمار می رفت. مادرش به عنوان معلم در مدرسه ای کار می کرد و پدرش هم نقاش بود و یک از اعضای سابق نیروی هوایی آمریکا در جنگ جهانی دوم بود.

زندگینامه Kid cudi از آنجایی سخت می شود که وی زمانی که 11 ساله بود، پدر خود را به خاطر بیماری سرطان از دست می دهد. تاثیر این حادثه ناگوار آنقدر گران بود که تاثیر مستقیمی بر شخصیت وی گذاشته بود. در دبیرستان محله خود ثبت نام و دو سال هم در آن محل درس خواند و بعد از آن به مدرسه سالون نقل مکان کرد. ناگهان مدرسه را بیخیال شد و عضو یکی از گروه های رپ آن محله شد. سپس به نیویورک سیتی پیش عموی خود کالیل مدی رفت و در آنجا فعالیت های خود در زمینه موسیقی را هم ادامه می داد. شاگرد رستورانی بود و سپس به کلیولند رفت و در مغازه ای استخدام شد تا اینکه در آنجا به طور اتفاقی با کانیه وست برخورد کرد. این موضوع موجب شد تا بعدها که اولین کار خود را بیرون دهد توجه این خواننده را جلب کند.

همسر کید کادی چه کسی است؟

كيد كادي با فردی به نام جیمی باراتتا در سال 2009 میلادی آشنا می شود. جیمی یک وکیل بوده است و در این زمینه کار می کرده است. این دو در ابتدا رابطه دوستی می ریزند و سپس چند ملاقات را با هم می گذارند. این دو پس از مدتی عاشق هم می شوند و به طور مخفیانه رابطه برقرار می کنند. آن طور که گزارش شده است پس از مدتی رابطه میان آنها تیره می شود و اختلافاتی میان آنها به وجود می آید و موجب قهر و آشتی های زیادی شده است. این خواننده حتی یک موزیک هم به نام وی اجرا کرده است اما موجب نشده است که او را منصرف از جدایی کند. جالب است .

درآمد کید کادی

درآمد کید کادی چقدر می باشد؟

در سال 2019 میلادی برآورد شده است که وی حدود 13.8 هزار دلار درآمد داشته است و این میزان در سال های پس از آن مختلف بوده است. برخی از گزارش ها اعلام کرده اند که این خواننده در سال 2019 تا 18 هزار دلار هم دریافتی داشته است. اما وی در سال 2020 میلادی چندین برابر آن درآمد داشته است. طبق برآوردها این خواننده 321.9 هزار دلار را به جیب زده است. به طور کلی برخی از سایت ها تخمین زده اند که ثروت کلی وی حدود 4 میلیون دلار می باشد که البته این میزان در برخی دیگر از سایت ها دو برابر اعلام شده است.

در واقع اگر به لیست بهترین آهنگ های رپ جهان نگاه بیندازی می بینید که همواره اثر هایی از او در این لیست حضور دارد! این موضوع درآمد بالای او را گواه می باشد.

فرزندان Kid cudi چه کسانی می باشند؟

وادا وامون مسکادی متولد(2010) در حال حاضر 10 ساله می باشد و تنها دختر او است. اما موضوع جالب توجه اینکه مشخص نیست که مادر او چه کسی است و او از چه کسی به دنیا آمده است. در مورد سرگذشت پدر او هم اطلاعات چندانی در دست نیست که با چه کسانی رابطه برقرار کرده است. تنها اطلاعاتی که موجود می باشد رابطه او با جیمی باراتتا می باشد که در سال 2009 با این وکیل آشنا می شود و تا سال 2012 میلادی با ی در رابطه بوده است. احتمال دارد که در این مدت آنها این دختر را به دنیا آورده باشند. اما در این مورد هیچ اطلاعاتی در دست نیست. گفته می شود که کید کادی همسرش را به شدت دوست داشت و حتی برایش یک ترانه هم خوانده است. اما این هم موجب نشده است که شکاف میان آنها ترمیم یابد و بالاخره از همدیگر جدا می شود.

خانه کید کادی چه مشخصاتی دارد؟

در این باره اطلاعات زیادی در دست نیست و مشخص نیست که او در چه خانه ای زندگی می کند. وی یکی از خواننده هایی است که نسبت به سایر خوانندگان دیگر وضعیت متفاوت تری داشته است و تا به حال هم توانسته است ترانه های زیادی را اجرا کند. وی از جمله افرادی است که مسیر زندگی خود را تغییر داده است و توانسته است که ثروت زیادی را کسب کندو ترانه های او بارها در چارت های کشورهای مختلف امتیازات خوبی را کسب کرده اند و توجهات بسیاری را هم جلب کرده اند.

ماشین کید کادی

ماشین کید کادی چه مدلی می باشد؟

او برندهای زیادی را در پارکینگ خانه خود دارد که می توان به مرسدس بنز اس ای اس، پورشه 911 کاریرا فور اس، رنج راور استاندارد، مرسدس بنز چری رد، بنویل، کن ام اسپایدر یک وسپا قرمز اشاره کرد. او همچنین چند اتومبیل شیک و مدرن دیگر را هم دارد که هر از چند گاهی از آنها استفاده می کند. وی بارها با شرکت های مختلف اتومبیل سازی قرادادهای تبلیغاتی امضاء کرده است و در انتها هم یکی از مدرن ترین اتومبیل های آنها را به عنوان دستمزد تا هدیه دریافت کرده است. همچنین وی یکی از طرفداران پر و پا قرص ماشین های کلاسیک می باشد که در پارکینگ خود برخی از مدل های قدیمی و لوکس آن را هم دارد.

آیا مرگ کید کادی حقیقت دارد؟

همواره افراد زیادی هستند که قصد دارند شایعاتی را در مورد مرگ وی منتشر کنند که بارها این کار را هم کرده اند و توجه بسیاری را هم به خود جلب کرده اند. این افراد معمولا رقیبان وی می باشند و می خواهند با منتشر کردن چنین اخباری تا حدودی تمرکز وی را برای اجرای کنسرت و برنامه به هم بزنند. او بارها اعلام کرده است که هوادارانش نباید به این چنین خبرهای کذبی توجه کنند و هشدار داده است که برای این موضوع همیشه باید اخبار را از مبادی رسمی دنبال کنند. تا به حال چندین بار اتفاق افتاده است که چنین اخباری منتشر شده است.

بهترین آهنگ های کید کادی شامل چه مواردی می باشد؟

در سال 2012 میلادی بود که در جنسئو نیویورک آهنگی را به سبک هیپ هاپ اجرا کرد که مورد توجه بسیاری از علاقمندان به این سبک بود. در واقع او این کار را در سال 2010 هم انجام داده بود. در همان سال بود که با یک آهنگ رپ دوباره به عرصه موسیقی بازگشت و طرفداران خود راشاد کرد. در ادامه به برخی از معروف ترین آهنگ های وی اشاره می کنیم.

The Scott

از جمله آهنگ های برتر وی می باشد که در سال 2020 میلادی به بازار عرضه شده است و پس از آن موفق به کسب رتبه خوبی در بیلبورد هات 100 آمریکا شده بود. همچنین تراویس اسکات هم در آن هنرنمایی کرده بود.

Damaged

یکی دیگر از کارهای جدید وی است که در سال 2020 میلادی به بازار عرضه شده است و سبک آن هیپ هاپ می باشد. این آهنگ هم رتبه های نسبتا خوبی در چارت ها کسب کرده بود.

Day n Nite

زمانی که در سال 2008 میلادی روانه بازار شد، در کشور آمریکا 2 میلیون بار توسط علاقمندان دانلود شد. این موسیقی رتبه سوم را در بیلبورد هات آمریکا کسب کرده بود و در سال 2009 میلادی از بیبن 25 آهنگ رتبه 15 را کسب کرد.

Pursit of Happiness

یکی دیگر از کارهای ناب این خواننده است که در سال 2009 میلادی روانه بازار شد و موفق شد جایگاه نخست چارت کشور فرانسه را کسب کند. همچنین جایگاه سوم بریتانیا  بلژیک را هم بدست آورده بود.

Sound track 2 my life

از جمله کارهای برتر کید کادی محسوب می شود که در سال 2009 میلادی به بازار عرضه شد و توانست توجه بسیاری را به سمت خود جلب کند.

Solo Dolo

یکی دیگر از کارهای برتر وی می باشد که از آلبوم مرد روی ماه است و در زمان انتشار استقبال خوبی از آن شده بود و فروش خوبی را ثبت کرد.

Me Rager

امیلی نز یکی از افرادی است که در تولید آن با وی کار کرده است و در سال 2010 روانه بازار شد. این موسیقی در بیلبورد آمریکا جایگاه هفتاد و هفتم را از آن خود کرد و استقبال خوبی هم از آن شد.

Erase Me

از جمله کارهای ناب وی می باشد که با همکاری کانیه وست ضبط شده است و در تولید آن هم جیم جانسین هم همکاری کرده است. رتبه آن در بیلبورد هات آمریکا 40 می باشد.

بهترین آهنگ های کید کادی

اینستاگرام Kid cudi در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟

بیشتر تصاویر و کلیپ های مخصوص به خود را در آن منتشر می کند و از این طریق هم با هواداران خود در ارتباط می باشد. همچنین وی در این صفحه تاکنون توانسته حدود دو میلیون دنبال کننده را جذب کند و بیش از 150 پست مختلف را نیز منتشر کند. او در این صفحه آهنگ های خود را نیز با هواداران خود به اشتراک می گذارد. همچنین در یکی از پست هایی که منتشر کرده بود وی یکی از آهنگ هایی را که موفق به کسب رتبه یک چارت شده بود را نیز منتشر کرده بود که استقبال خوبی هم از آن شده بود.  این پست کامنت، لایک و ویوی زیادی خورده بود. برای مشاهده این پست می توایند به اینستاگرام Kid cudi مراجعه کنید.

فیلم های Kid cudi شامل چه مواردی می باشند؟

سفر آقای راجر یکی از فیلم های او بود که در سال 2010 به بازار آمد. او در این فیلم نقش خودش را بازی کرده است. در سال بعد وی در فیلم مانیاک حضور یافت و در آن نقش توستد کیلر را ایفا کرد. همچنین در سال 2012 فیلم تابستان بی رحم را بازی کرد که یک فیلم کوتاه بود. در سال بعد از آن هم، دو فیلم را بازی کرد. اولین فیلم خداحافظ جهان بود که نقش لو بر کوویتز را بازی کرد و سپس در فیلم تاکوما نقش یانی را ایفا کرد. سپس در سه فیلم نید فرو اسپید، The ever After  و Two night stand Hassehoff ظاهر شد. او در سال 2019 میلادی هم در 3 فیلم دیگر ظاهر شد و در سال 2020 هم در فیلمی به نام Bill and Ted face the music هنرنمایی کرد.

جوایز Kid cudi شامل چه مواردی می باشد؟

در سال 2008 بود که اولین کار خود به نام Akid named Cudi را به بازار عرضه کرد و توجه کانیه وست را جلب کرد. پس از آن یک کار استودیویی به نام موزیک خوب را به بازار عرضه کرد. کید کادی در سال 2010 میلادی 3 آهنگ معروف را خواند که هر 2 آنها نامزد دریافت 3 جوایز گرمی شده ند. از میان آهنگ های او یک آهنگش نامزد دریافت دو جایزه جشنواره گرمی و نیز یک آهنگ او نیز نامزد یک جایزه شده بود. به طور کلی او تا به حال با خواننده های زیادی همکاری کرده است که می توان به کانیه وست، ریحانا و فرگی اشاره کرد. یکی از آهنگ های وی به نام Day n Nite موفق شد تا در لیست جوایز شبکه ام تی وی ثبت شود. در همان سال وی موفق به کسب جایزه بیت پووورت موزیک شده بود. همچنین وی جایزه اوربان موزیک را نیز از آن خود کرده بود.

حاشیه های Kid cudi

حاشیه های Kid cudi شامل چه مواردی می باشد؟

خوانند کید کادی همواره از افرادی بوده است که به دیگران احترام گذاشته است اما در برخی از سایت ها آمده است که اخیرا او رابطه اش با کانیه وست به هم زده است. این خواننده مشهور تا به حال تکنیک های مختلفی را به او یاد داده است و بیشتر افراد او را مربی وی می دانند. داستان آشنایی آنها عجیب بوده است و در واقع در آن زمان کید در مغازه ای مشغول به کار بوده است که به یک باره به طور اتفاقی در آن مغازه با کانیه روبرو می شود.

سپس وی نخستین کار خود را به بیرون می دهد که مورد توجه وست قرار می گیرد و برای اینکه بفهمد که او چه کسی است درباره اش تحقیق می کند و با کمال تعجب در می یابد که همان شاگرد مغازه دار است. آنها پس از مذاکراتی با هم قراردادی را امضاء می کنند و تیمی قوی ای را تشکیل می دهند. به همراه هم کارهای زیادی را اجرا می کنند که حتی یکی از آنها نامزد دریافت جایزه گرمی هم شده بود. طبق این گزارش رابطه آنها تیره شده است و با هم هیچ ارتباطی ندارد. البته برخی از خبرگزاری ها این خبر را تکذیب می کنند.

همکاری Kid cudi و خواننده های دیگر به چه صورت بوده است؟

بسیاری آهنگ های کید کادی با همکاری دیگر خواننده ها اجرا شده اند. ریحانا یکی از آنها می باشد و توانسته تا به حال در کارهایی با وی همکاری کند. همچنین وی تا به حال کنسرت هایی را هم به طور مشترک برگزار کرده اند که همکاری بیش از حد آنها موجب شد تا شایعاتی در مورد رابطه آنها پخش شود که پس از مدتی تکذیب شد. کانیه وست، فرگی و چند تن دیگر از خوانندگان از جمله افرادی بودند که با وی آهنگ هایی را خوانده بودند. برخی از آهنگ های مشترک وی با دیگر خواننده ها نامزد دریافت جایزه های متعددی در جشنواره های مختلف شده بود.

عکس های کید کادی

تصاویر کید کادی در کنار همسرش از جمله عکس هایی است که در گوگل زیاد سرچ شده است. همچنین شما می توانید برای اینکه به تصاویر او دسترسی داشته باشید به صفحه اینستاگرام وی مراجعه کنید و شاهد بروزترین تصاویر وی باشید. علاوه بر آن، سایت هایی هستند که تصاویری به روز را از برخی از کنسرت های وی ارائه می دهند و می توانید با مراجعه به آن، به آنها دسترسی داشته باشید. در حال حاضر او نیز یک سایت شخصی دارد که برنامه کنسرت و تورهای خود را در آن قرار می دهد. در بخش گرافیک آن هم می توانید به تصاویرش به طور کامل دسترسی داشته باشید.

دانلود آهنگ های کید کادی

دانلود آهنگ های کید کادی از کدام منبع امکان پذیر است؟

منابع زیادی هستند که می توانید آهنگ های این خواننده را از آنها دانلود نمایید و روی سیستم خود داشته باشید. این موسیقی را می توانید از سایت هایی که در زمینه موسیقی کار می کنند، دانلود کنند. همچنین برخی از سایت ها هستند که کیفیت های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهند و می توانید با مراجعه به آن این موسییقی ها را دانلود کنید. علاوه بر آن، برخی از سایت ها هم در کنار لینک دانلود، این امکان را فراهم می آورد تا بتوانید به طور آنلاین به آنها گوش دهید و در صورتی که نظر شما را جلب کرد، اقدام به دانلود آن نمایید. در زیر آن ها معمولا برای اینکه توانند نظر کاربران را به طرف خود جلب کنند، لیریک آهنگ را قرار می دهند که بتوانند مشتری جلب کنند. همچنین برخی ها هم ترجمه فارسی آن ها را هم در اختیار کاربران قرار می دهند که کار بسیار جالبی می باشد.

یوتیوب کید کادی در چه زمینه ای فعالیت می کند؟

کید کادی نیز مانند سایر خواننده ها در این شبکه ویدئویی فعالیت خود را آغاز کرده است و در آن تمام ترانه های خود را بارگزاری می کند. وی نیز از این طریق تتوانسته است که طرفداران زیادی را به طرف خود جلب کند. در واقع این شبکه مخصوص افرادی است که کارهای اختصاصی را انجام می دهند و هیچ کپی برداری را انجام نمی دهند و ویدئوی تولیدی خود را روی آن بارگزاری می کنند. او در این شبکه هم فعالیت این چنینی دارد و تمام کارهای خود را برای علاقمندان خود به صورت یکجا منتشر کرده است. شما نیز می توانید با مراجعه به آن، این کارهای ناب را با چند کیفیت در اختیار داشته باشید. یکی از مسائلی که این خواننده ها به آن توجه دارند، جنبه مالی استفاده از شبکه ویدئویی یوتیوب می باشد. همانطور که می دانید سیاست این شبکه به گونه ای است که هر چقدر ویدئوی شما بازدید بیشتری بخورد، به همان اندازه درآمد شما بالاتر می شود.

دلیل شهرت کید کادی چه می باشد؟

گفته می شود که یکی از مهمترین دلایل آن سبکی است که در ترانه هایش به کار می برد. او توانسته با سبکی نوین در میان ترانه خوان های مشهور اسم و رسم بدست بیاورد. همچنین گفته می شود که یکی دیگر از این دلایل همکاری او با چهره های مشهور مانند کانیه وست و ریحانا می باشد. او تا به حال همکاری های زیادی داشته است و حتی برخی از آهنگ های مشترک آنها نامزد دریافت جایزه های زیادی شده است. وی همچنین تا به حال توانسته است که 2 بار جایزه گرمی را تصاحب کند که یکی دیگر از دلایل مشهور شدنش می باشد.

سوالات متداول

کید کادی تا به حال چند جایزه گرمی برنده شده است؟

این خواننده مشهور تا به حال توانسته است که دو بار به این مهم دست یابد و باز هم عطش وی ننشسته و قصد دارد تا باز هم این عنوان را تکرار کند.

آیا کید کادی با ریحانه عاشقانه بوده است؟

بر اساس گزارش های منتشر شده این دو با همدیگر رابطه مخفیانه داشته اند اما مشخص نیست که به چه صورت بوده است.

کید کادی با چه کسانی همکاری داشته است؟

این خواننده حرفه ای تا به حال با افرادی مانند کانیه وست، ریحانا و فرگی همکاری های مشترکی داشته است.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *