شهرام شیخان کیست؟ شناخت بیشتر با معروف ترین پوکر باز ایرانی

در این مقاله قصد داریم فارغ از آموزش بازی پوکر درباره شهرام شیخان یکی از پوکر بازان معروف ایرانی با شما صحبت کنیم. این پوکر باز ایرانی مقیم امریکا که در زمینه پوکر به بدنام ترین پوکر باز معروف است یکی از ماهر ترین و قهار ترین پوکر بازان است که تا کنون جوایز زیادی را از این راه کسب کرده است. در این مقاله قصد داریم درباره زندگی نامه او بازی هایش و همچنین دلیل دستگیری اش توسط پلیس آمریکا با شما صحبت کنیم. امیدواریم که تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

شهرام شیخان کیست؟

شهرام شیخان کیست؟

قبل از هر چیزی به بیوگرافی شهرام شیخان پوکر باز مطرح ایرانی می پردازیم. او در سال ۱۳۶۹ در کشور ایران به دنیا آمده است. شهرام تا سن ۹ سالگی اش را در کشور ایران گذراند ولی به دلایلی ایران را در سن ۹ سالگی ترک کرد و عازم آمریکا شد. او بعد از اقامت در آمریکا برای تابعیت این کشور اقدام نکرد و به صورت غیر قانونی در این کشور مستقر شد. او در آمریکا پرورش یافت، عاشق شد، ازدواج کرد و صاحب فرزند دختری شد. شهرام پوکر را از نوجوانی یاد گرفت و در حال حاضر یکی از بالاترین های این بازی به حساب می آید.

او به چه چیزی معروف است؟

او به دلیل این که در حین بازی برای حریفان خود جنگ روانی به راه می اندازد شهرت زیادی دارد و به نوعی کابوس برای قماربازان به حساب می آید. عکس های زیادی از این پوکر باز در حالات مختلف در فضای مجازی وجود دارد که می توانید برای دیدن آن ها نام او را در اینترنت و یا دیگر شبکه های مجازی جستجو کنید. این پوکر باز ایرانی تا کنون جایزه های بی شماری را از سایت شرط بندی پوکر است و درآمد او از این راه درآمد بالایی به حساب می آید. از دارایی های معروف این پوکر باز ماهر می توان به فروشگاه های زنجیره ای اشاره کرد که به فروش توتون و تنباکو مشغول هستند.

نام دیگر شهرام شیخان چیست؟

شهرام شیخان یک لقب معروف دارد که همه او را به این نام می شناسند و آن شاون است. البته او به نام دیگری هم شهره است و آن بد نام است. قماربازان او را بد نام ترین پوکر باز می دانند و دلیل ان این است که او بسیار عصبانی می شود و خشن است و همین موضوع باعث شده است که اخطار های زیادی دریافت کند. به عنوان مثال او در یکی از مسابقات پوکر سال ۲۰۰۵ به قدری عصبانی شد و محکم بر روی میز کوبید که حریف مقابل خود را نیز عصبانی کرد و درگیری لفظی سختی بین آن ها صورت گرفت و همین موضوع باعث شد که به او یک اخطار بدهند و یا در مسابقه بعدی عینک گران قیمت یکی دیگر از بازیکنان را شکست.

ماجرای دستگیری شهرام شیخان چیست؟

ماجرای دستگیری شهرام شیخان چیست؟

همان طور که در قبل هم به این موضوع اشاره کردیم شیخان در سال ۱۳۶۹ در کشور ایران متولد شد و در ۹ سالگی ایران را ترک کرد و به صورت آزاد در کشور آمریکا زندگی می کرد و این به معنی این است که او شهروند کشور آمریکا نشده بود و حتی از لحاظ قانونی شهروند هیچ کشوری به حساب نمی آمد. همین موضوع باعث شده بود که او قوانین و مقررات کشور آمریکا را زیر پا بگذارد. بعد از مشخص شدن این ماجرا پلیس به دنبال او بود و او را تحت پیگرد قانونی گذاشته بود تا سرانجام او را در منزل خودش در شهر لاس وگاس آمریکا پیدا کرد و او را دستگیر کرد.

بعد از دستگیری او چه اتفاقی افتاد؟

بعد از دستگیری او فرد دیگری هم با اتهام سوء استفاده جنسی به یک نوجوان زیر ۱۸ سال از او شکایت کرد و بعد از اثبات ماجرا او به ۱۸ سال حبس در کشور آمریکا متهم شد. پلیس آمریکا بعد از گذراندن ۹ ماه از محکومیت او و همچنین ۵ سال آزادی مشروط تصمیم گرفت او را از آمریکا اخراج کند و دلیل این ماجرا این بود که او به سوء استفاده جنسی از یک آمریکایی متهم شده بود و این مساله برای پلیس امریکا بسیار مهم و حساس است ولی با پیگیری های شیخان بالاخره توانست این حکم را لغو کند و در امریکا بماند.

اینستاگرام شهرام شیخان به چه صورت است؟

همان طور که گفتیم شیخان بدترین پوکر باز نام دارد و خیلی راحت اختیار از کف می دهد و عصبانی می شود از این رو اخطار های زیادی را دریافت می کند ولی با این وجود تا به حال بسیار برنده مسابقات شده است و توانسته جوایز زیادی را کسب کند به همین دلیل شهرت او در زمینه پوکر بسیار است. شیخان طرفداران خاص خود را دارد از این رو طرفدارانش در شبکه اینستاگرام و یا دیگر شبکه ها او را دنبال می کنند. برای مشاهده عکس های شهرام شیخان می توانید در فضای مجازی نام او را جستجو کنید و یا در صفحه اینستاگرامش عکس های او را تماشا کنید.

شهرام شیخان در WSOP به چه صورتی است؟
Shawn Sheikhan

شهرام شیخان در WSOP به چه صورتی است؟

مسابقات wsop از جمله معروف ترین و حساس ترین مسابقات پوکر جهان است که پوکر بازان معروف در سراسر دنیا در این مسابقات حضور دارند. جوایز این مسابقات بسیار ارزنده است و یکی از قوانین این مسابقه پرداخت ورودی است که این هزینه هم هزینه قابل توجهی است. این مسابقات دو روی یک سکه است به این صورت که اگر فردی در این مسابقات پیروز شود هزینه بسیار زیادی را دریافت می کند ولی برعکس اگر پیروز نشود مبلغ زیادی را باخته است و ضرر بزرگی کرده است. شماره شهرام شیخان در مسابقات همیشه جزو چند نفر اول بوده است ولی با توجه به اخلاق بد و غیر حرفه ای او این پوکر باز از محبوبیت زیادی برخوردار نیست ولی در کل سابقه بازی شهرام شیخان در بازی های پوکر درخشان است ولی این موضوع هم نتوانسته برای او محبوبیت زیاد به دنبال بیاورد و همه این ها به دلیل اخلاق بد و غیر حرفه ای این بازیکن پوکر است.

همسر شهرام شیخان کیست؟

همان طور که در قبل هم اشاره کردیم شهرام شیخان متولد ۱۳۶۹ در کشور ایران است. او در اوج کودکی ایران را ترک می کند و در کشور آمریکا ساکن می شود و پس از مدتی عاشق دختری می شود و با او ازدواج می کند. ثمره ازدواج آن ها یک دختر است. آقای شیخان درآمد زندگی اش را از راه قمار به دست می آورد و از این طریق تا به حال توانسته زندگی راحتی را برای خانواده خود فراهم کند.

او تابه حال جوایز زیادی را کسب کرده ولی بزرگ ترین ان ها کسب ۳ دستبند طلای قهرمانی پوکر است. البته باید بگوییم که درآمد شهرام شیخان از راه های دیگری هم هست. او چند شعبه فروشگاه توتون و تنباکو هم دایر کرده است که از این فروشگاه ها هم کسب درآمد می کند. در سال ۲۰۱۹ درآمد این پوکر باز بزرگ را چیزی حدود ۱۴۶۰۰۰۰ دلار برآورد کردند که این میزان دارایی بسیار زیاد است.

شهرام شیخان کجاست؟

شهرام شیخان کجاست؟

همان طور که در قسمت های قبل گفتیم آقای شهرام شیخان در کشور لاس وگاس کشور آمریکا زندگی می کند و همچنین بعد از ماجرای دستگیری شیخان توسط پلیس آمریکا او همچنان در آمریکا ماند و با توجه به شغل او که پوکر بازی است او در هیچ کجای دنیا به اندازه لاس وگاس آمریکا نمی تواند موفق باشد و کسب درآمد کند. روزهای زندان شیخان خیلی برای او سخت گذشت و او را از زندگی عقب انداخت ولی او همچنان برای خود آینده ای روشن را در نظر گرفته است. شیخان از جمله پوکر بازان پر ریسک است و همیشه با مبالغ بالا وارد بازی می شود. او با توجه به درآمد بالایی که دارد از امکانات رفاهی خوبی هم برخوردار است که از جمله آن ها می توان به ماشین شهرام شیخان اشاره کرد. او از یک ماشین با کلاس و به روز برخوردار است که آن را هم از جوایز بازی های پوکرش خریداری کرده است. در کل او از زندگی خوبی برخوردار است و بازی های پوکر را واقعا دوست دارد.

سوالات متداول

با توجه به اخلاق و رفتار شهرام شیخان به او چه لقبی را داده اند؟

معروف ترین لقب شهرام شیخان شاون است و همه او را با این نام می شناسند ولی به دلیل اخلاق بد و عصبی بودنش به او بد نام ترین مرد پوکر هم می گویند.

شهرام شیخان در چه سالی متولد شده است و در حال حاضر او در کجا زندگی می کند؟

آقای شیخان در تاریخ ۱۳۶۹ در کشور ایران متولد شده است و در ۹ سالگی ایران را ترک کرد و به امریکا مهاجرت کرد. او در حال حاضر در لاس وگاس آمریکا زندگی می کند.

ماجرای دستگیری و زندانی که برای این پوکر باز به وجود آمد به دلیل چیست و نتیجه آن چه شد؟

شیخان بعد از رفتن به آمریکا بدون هویت زندگی می کرد و خود را تبعه کشور آمریکا نکرده بود از این رو شهروند غیر قانونی بود و دستگیر شد که بعد از مدتی آزاد شد.

بعد از دستگیری شهرام شیخان چه اتهامی به او وارد شد؟

بعد از دستگیری شهرام شیخ از او به اتهام تجاوز به یک نوجوان شکایت شد و محکومیت او بیشتر شد حتی دولت آمریکا اقدام به اخراج او از کشورش کرد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *