مصاحبه اختصاصی با مه لقا جابری از تاپ مدل‌های معروف ایرانی

از چندی پیش با پیشرفت اینترنت زندگی انسان ها در ابعاد گسترده ای آسان تر شده است و این تکنولوژی رفاه بیشتری را برای انسان ها به همراه آورده است. آثار این تکنولوژی را در زمینه های مختلفی می توانید مشاهده کنید. یکی از این زمینه ها به شهرت رسیدن است، این به صورتی است که امروزه با استفاده از شبکه های اجتماعی، مخصوصا اینستاگرام دستیابی به شهرت به کاری نسبتا آسان تبدیل شده است. این عامل باعث شده که ما امروزه شاهد ظهور سلبریتی های اینستاگرام در سراسر دنیا باشیم. امروز قصد داریم به یکی از سلبریتی های اینستاگرامی که با استفاده از این شبکه به شهرت رسیده است بپردازیم. مه لقا جابری یکی از مدل های اینستاگرام است که با استفاده از شبکه اینستاگرام به شهرت رسیده است. در ادامه با ما همراه باشید و با مه لقا جابری بیوگرافی و همچنین حواشی او آشنا شوید.

مه لقا جابری کیست؟

مه لقا جابری کیست؟

اگر در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت داشته باشید و همچنین علاقه مند به زمینه مدلینگ باشید، احتمالا با مه لقا جابری، مدل خوش چهره ایرانی آشنا هستید. این مدل اینستاگرامی که فعالیت خود در زمینه مدلینگ، با تبدیل شدن به سوژه عکاسی خواهرش آغاز کرد، امروز به عناون یکی از معروف ترین مدل ها ایرانی شناخته می شود. مه لقا در ۲۷ خرداد سال ۱۳۶۸ در شهر اصفهان به دنیا آمد. او در خانواده ای ۵ نفره بزرگ شد و خانواده جابری علاوه بر مه لقا از دو دختر دیگر هم برخوردار می باشند.

مه لقا دوران دبیرستان خود را در رشته ریاضی فیزیک گذراند و جزو دانش آموزان نمونه کلاس بود. پس از پایان دوران دبیرستان راهی دانشگاه شد و پس ازگذراندن دوران کارشناسی خود از رشته تجارت فارغ التحصیل شد. او پس از مدتی همراه با خانواده خود از ایران مهاجرت کردند و اکنون در کشور آمریکا زندگی می کنند. او هم اکنون در شهر سن دیگو، ایالت کالیفرنیا آمریکا زندگی می کند. همان طور که گفته شد او فعالیت خود را همراه با خواهرش آغاز کرد و پس مدتی استعداد او توسط خواهرش کشف شد. اما عوامل دیگری هم وجود داشت که در به شهرت رسیدن او تاثیر داشت. در بخش های بعدی به این عوامل می پردازیم و با آن ها آشنا می شویم، پس آن ها را از دست ندهید.

مه لقا جابری و خواهرانش

همان طور که گفته شد مه لقا جابری دارای دو خواهر می باشد. یکی از خواهر او که عکاس است و نقش بسیار کلیدی ای هم در زندگی او داشته است، راحله نام دارد. راحله با بسیار نقش موثری در زندگی مه لقا داشت و او را با دنیا مدلینگ آشنا کرد. این به صورتی بود که در سال ۱۳۸۸ خواهر مه لقا جابری به عکاسی می پرداخت و به صورت اتفاقی از مه لقا برای استفاده از سوژه های عکاسی خود استفاده کرد. پس از مدتی راحله پتانسیل مه لقا را برای تبدیل شدن به یک مدل کشف کرد و فعالیت در این زمینه را به او پیشنهاد کرد.

آغاز فعالیت در عرصه مدلینگ

آغاز فعالیت در عرصه مدلینگ

پس از مدتی مه لقا به پیشنهاد خواهرش در کلاس های مدلینگ و فشن شرکت کرد و پس از مدتی به یک مدل ایرانی تبدیل شد. پس از مدتی فعالیت در این زمینه به شهرت اندکی رسید و در بین مردم طرفدارانی پیدا کرد. یکی از عواملی که بسیار شهرت او را تحت تاثیر قرار داد، یکی از حواشی هایی بود که او به طور اتفاقی درگیر آن شده بود. در بخش بعدی به این حواشی او می پردازیم، پس با ما همراه باشید. در کنار این موضوع مه لقا جابری در خارج از کشور به نام آیشا یونیک شناخته می شود.

مه لقا جابری و بوراک

در بخش قبلی با تاثر خواهر مه لقا جابری در زندگی او آشنا شدیم، اما عامل مهم دیگری هم در به شهرت رسیدن او نقش بسیاری داشت و آن هم حواشی او با یکی از بازیگران سریال ترکی «حریم سلطان» بود. این حواشی که به مدت ها پیش بازمی گردد با چندین کامنت از طرف مه لقا آغاز شد. آغاز این حواشی به این صورت بود که مه لقا که به تماشا سریال ترکی حریم سلطان می پرداخت، به میزان فراوانی جذب بازی یکی از بازیگران مرد این سریال که «بوراک اوزچیویت» نام داشت، شد. بوراک در این سریال در نقش مالکوچ اوغلو یا همان بالی بی بازی می‌ کرد.

در ادامه مه لقا در برای نشان دادن علاقه خود به عنوان یک طرفدار در زیر یکی از پست‌ها بوراک او را با الفاظ خوشتیپ و دوستت داریم خطاب کرد. اما در طی یک اقدام ناگهانی بوراک، مه لقا را در اینستاگرام بلاک کرد. این اقدام او با حواشی بسیاری همراه شد و برای مدتی خود را در حاشیه قرار داد و مه لقا را هم با این اتفاق به شهرت رسید. دلیل این اقدام هیچگاه توسط بوراک منتشر نشد، اما بر اساس شواهد به نظر می‌رسد، بوراک تصور کرده که مه لقا عاشق او شده و به همین دلیل هم او را بلاک کرده است.

در ادامه این حواشی مه لقا جابری در مصاحبه ای با خبرگزاری haberturk حاضر شد و در این باره گفت: «بوراک خیلی بازیگر با استعدادی هست، بازیش تو سریال حریم سلطام نظرمو جلب کرد و طرفدارش بودم. یک هفته قبل کامنت گذاشتم اما منو بلاک کرد. من هیچ هدفی جز نظر دادن نداشتم، در مورد زندگی خصوصیش هم هیچ اطلاعی ندارم! دیگه اونو یک بازیگر حرفه‌ای نمی دونم چون یه بازیگر حرفه‌ ای هیچ کدوم از طرفداراش را بخاطر اینکه کامنت خوب گذاشته بلاک نمی‌ کند.»

روابط عاشقانه آیشا

روابط عاشقانه آیشا

شاید برایتان سوال شده باشد که دوست پسر مه لقا جابری کیست؟ درجواب این سوال باید بگوییم که تا به امروز هیچگونه تصویری از مه لقا جابری و دوست پسرش منتشر نشده است. از همین رو ما نمی توانیم هیچ خبری در جهت در رابطه بودن و همچنین هویت همسر او ارائه دهیم.

مه لقا جابری قبل از عمل

مدتی پیش بود که مه لقا جابری عکسی از خود منتشر کرد که با چهره امروزی او تفاوت هایی داشت و به نوعی نشان دهنده این بود که او عمل های زیبایی انجام داده است. اما شاید بریتان سوال شده باشد که او چه عمل هایی انجام داده است؟ در جواب این سوال باید بگوییم که از مهم ترین عمل های او می توانیم به عمل بینی و گونه او اشاره کنیم. اما او به عمل های بیشتری پرداخته است و این تنها بخشی از عمل های او بود.

مه لقا جابری بدون آرایش

تا به این جا متوجه شدیم که مه لقا عمل های زیبایی انجام داده و همچنین برای زیبایی بیشتر در عکس های خود با آرایش حضور پیدا می کند. حال شاید شما علاقه داشته باشید که عکس های مه لقا جابری بدون آرایش را پیدا و مشاهده کنید. اما بهترین راه برای پیدا کردن این عکس ها چیست؟ برای مشاهده عکس های او چندین راه پیش روی شما قرار دارد.

یکی از این راه ها استفاده از اینستاگرام او می باشد که البته این راه را ما به شما پیشنهاد نمی کنیم. زیرا مه لقا معمولا عکس هایی در راستای مدلینگ خود پیجش منتشر می کند و در اکثر آن ها با آرایش می باشد. از همین رو استفاده از موتور جستجوگر گوگل می تواند روش خوبی برای مشاهده عکس های بدون آرایش او باشد. در ادامه با پج مه لقا جابری اینستا آشنا می شویم و آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

اینستاگرام مه لقا جابری

اینستاگرام مه لقا جابری

تا به اینجا با بیوگرافی مه لقا جابری آشنا شدیم و متوجه شدیم که به نوعی مهم ترین عامل به شهرت رسیدن او فعالیت در شبکه اجتماعی اینستاگرام بود. اگر با پیج اینستاگرام او آشنا باشید، با خبر هستید که اکثر پست ها و فعالیت های او در این شبکه در ارتباط با حرفه اش یعنی مدلینگ می باشد. اما در کنار فشن و مدلینگ، در برخی از پست هایش به خانواده اش نیز می پردازد و عکس هایی همراه با خواهرش منتشر می کند همچنین می توانید چهره مادر مه لقا جابری را هم در پست های او مشاهده کنید.

مه لقا در بخش های دیگری از اینستاگرامش یعنی در قسمت هایلایت های، به سفر هایی که تا به امروز رفته است پرداخته و عکس های آن را با مخاطبانش به انتشار گذاشته است. همان طور که گفته شد او به عنوان یکی از محبوب ترین مدل های ایرانی شناخته می شود و هم اکنون در پیج خود دارای بیش از ۳.۶ میلیون دنبال کننده می باشد.

سوالات متداول

رنگ اصلی چشمان مه لقا جابری چیست؟

چشمان او به رنگ خاکستری می باشد.

پدر مه لقا جابری کیست؟

متاسفانه تا به امروز هویت پدر او مشخص نشده است.

مه لقا جابری در کجا زندگی می کند؟

او هم اکنون در سن دیگو آمریکا زندگی می کند.

مه لقا چند سال دارد؟

او متولد ۲۷ خرداد سال ۱۳۶۸ می باشد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *