مشهورترین رپرهای ایرانی در سال 1400 که فعالیت خوبی داشته اند

جالب است بدانید که مشهورترین رپرهای ایرانی را می توان در سطح مشهور ترین رپر های خارجی دانست. از همان ابتدا که موسیقی رپ به داخل ایران راه پیدا کرد نگاه خیلی از افراد علاقه مند به موسیقی را به خود گرفت و در حقیقت بیشتر این افراد شیفته این سبک شدند. ولی در حقیقت شاید نشود در فهرست بهترین رپر های جهان اسمی از آنها یافت کرد ولی آنچه که مهم است این است که خیلی زود رپ پارسی به قدرت و جایگاه ویژه ای خواهد رسید. رپ پارسی به این خاطر که شباهت ویژه‌ای به گفتار دارد به سبک آوا گفتار نیز در میان مردم شناخته شده است. در ادامه می خواهیم شما را با مشهور ترین رپر های ایرانی آشنا کنیم.

مشهورترین رپرهای ایرانی چه کسانی هستند؟

مشهورترین رپرهای ایرانی چه کسانی هستند؟

افراد زیادی هستند که در عرصه موسیقی به سبک رپ حضور پیدا کرده اند بند و ترک ها و موسیقی های زیادی از خود به انتشار درآورده و به درجه شهرت و محبوبیت بالایی در میان مردم دست پیدا کرده اند. چیزی که مسلم است این است که از نظر هر شخص عکس بهترین رپر ایرانی متفاوت است چرا که رپرها اغلب با یکدیگر در حال رقابت برای بهترین بودن هستند و از نظر هر کسی این رپر ها هر کدام جایگاه خود را دارند. ممکن است یک رپر از نظر یک نفر بهترین رپر باشد ولی از نظر نفر دیگر همان رپ جایگاه متوسطی در دنیای موسیقی و رپ داشته باشد. عکس های مشهورترین رپر های ایرانی را می توان در تصاویر گوگل جستجو کنید.

یاسر بختیاری ملقب به یاس از مشهورترین رپرهای ایرانی

یاس یک نام بسیار آشنا در دنیای موسیقی و رپ می باشد چرا که این رپر حرفه ای از اولین نفر ها در ایران است که به خوانندگی در این سبک روی آورده است. نام اصلی او یاسر بختیاری می باشد و نام هنری او یاس است. آهنگ های بسیاری از یاس در سایت های دانلود موزیک منتشر شده است که هر کدام زیبایی خاص خود را دارد و شما می توانید با مراجعه به این سایت ها به دانلود این آهنگ ها رجوع کنید.

هیچکس از مشهورترین رپرهای ایرانی

یکی از رپر ها با نام اصلی سروش لشکری و نام هنری هیچکس عکس از بهترین رپر ها در دنیای موزیک می باشد او متولد سال ۱۳۶۴ است و اصالتاً قزوینی می باشد. هیچکس هم آهنگ های زیادی خوانده که شما می توانید نسبت به دانلود آن ها مراجعه کنید.

رضا پیشرو

از دیگر رفتارهای حرفه‌ ای رضا پیشرو یا رضا پیشگام می باشد که علاوه بر خوانندگی به ترانه سرایی و تهیه کنندگی و آهنگسازی نیز مشغول است. او نیز از چهره های بسیار شناخته شده در رپ فارسی می باشد.

حصین

در مرداد ماه سال ۱۳۶۶ یکی دیگر از چهره های برتر رپ فارسی دیده به جهان گشود که نام هنری او حسین ابلیس می باشد که پس از مدتی این نام را از خود حذف کرده و نام حصین را برای خود برگزیده است و ادعایش هم این است که به احترام نام امام حسین نام خود را تغییر داده است.

امیر تتلو رپر نسل یک

یکی از رپر های معروف و البته پر حاشیه در رپ فارسی امیرتتلو می باشد که نام اصلی او امیر حسین مقصود لو و نام هنری اش امیر تتلو می باشد. به جز رپ از سلبریتی های اینستاگرام نیز می‌باشد که در شبکه های مجازی جنجال‌های فراوانی به پا کرده است.

شایع

یکی از جوان ترین و مودب ترین خوانندگان رپر شایع می‌باشد که از رپر های نسل سوم است. او متولد سال ۱۳۷۲ است که آهنگ های فراوانی را به سبک رپ خوانده است. شما می توانید برای دانلود آهنگ های آن به سایت های دانلود موسیقی مراجعه کنید.

بهرام اسطوره

از دیگر فعالان در حوزه رپ فارسی بهرام‌ نورایی می باشد که با نام هنری بهرام اسطوره شناخته شده است. او در سال ۱۳۶۷ به دنیا آمد و از کسانی می‌باشد که در رپ فارسی پیشگام بوده و آهنگ های زیادی را به سبک رپ خوانده است.

عرفان پایدار

یکی دیگر از چهره های شناخته شده در موسیقی فارسی عرفان پایدار می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد و به خاطر آهنگ های زیادی که دارد همیشه از لایک ها و نظرات فراوانی برخوردار می باشد. شما می توانید برای دانلود آهنگ ها به سایت های دانلود موسیقی مراجعه کنید.

سهراب ام جی

سهراب ام جی یکی از مشهورترین افراد در دنیای رپ فارسی است که در گروه زد بازی حضور داشته است. او در سال ۱۳۶۵ به دنیا آمد و از چهره های مشهور در رپ فارسی می باشد که برای دانلود آهنگ های او می توانید به سایت های دانلود موزیک مراجعه کنید.

بهزاد لیتو

از مشهور ترین رپر های فارسی زبان بهزاد لیتو می باشد که از اعضای اصلی گروه زدبازی بوده و با نام هنری بزی لی به فعالیت خود ادامه می دهد. او متولد سال ۱۳۷۰ در خمینی شهر اصفهان می باشد برای دانلود آهنگ های او می‌توانید به سایت های متعدد دانلود موسیقی مراجعه کنید.

درآمد مشهورترین رپرهای ایرانی

درآمد مشهورترین رپرهای ایرانی

شاید برای این سوال پیش بیاید که درآمد مشهور ترین رپر های ایرانی از چه راه هایی تامین می شود. در پاسخ به این سوال باید گفت که سبک رپ یکی از پرطرفدارترین سبک های موجود در موسیقی فارسی می باشد که قطعا از درآمد بالایی برخوردار است چرا که خوانندگان فعال در این سبک به برگزاری کنسرت‌ های متعددی پرداخته و علاقمندان به این حوزه با شرکت در این کنسرت ها و خرید بلیط نسبت به تماشای رپر محبوبشان می پردازند و رپر ها هم از این طریق درآمد بالایی دارند.

اینستاگرام مشهورترین رپرهای ایرانی

اینستاگرام مشهورترین رپرهای ایرانی

مشهورترین رپرهای ایرانی اینستا را می توان با جستجوی نام آن ها در فضای اینستاگرامی پیدا کرد. چرا که تقریباً همه رپر ها در فضای اینستاگرام به فعالیت گسترده پرداخته اند و از خودشان و کار هایشان کلیپ ها و تصاویر متعددی به نمایش قرار می دهند و همواره مورد توجه دوست دارانشان قرار گرفته اند. بسیاری از آن ها به دلیل شهرت بالایی که دارند به کار های درآمد زایی در اینستاگرام مانند واینری نیز مشغول می باشند.

هیت ترین کار های مشهورترین رپرهای ایرانی

هیت ترین کار های مشهورترین رپرهای ایرانی

رپر های ایرانی کار های مشهور زیادی اجرا کرده اند. این کار های اجرایی از هواداران بالایی برخوردار است که همواره آن ها به کار های رپر های مورد علاقه شان توجه ویژه ای نشان داده اند. در ادامه به معرفی چند مورد از کار های مشهور می پردازیم.

آهنگ تابستون کوتاهه از گروه زدبازی

موزیک تابستون کوتاهه از مشهور ترین موزیک های سال ۱۳۸۶ در رپ فارسی به شمار می‌آید. این موزیک توسط گروه معروف زدبازی به اجرا درآمده است. شما می توانید نسبت به دانلود آن از سایت های موسیقی اقدام نمایید.

آهنگ اختلاف از هیچکس

آهنگ اختلاف نیز از مشهور ترین آهنگ های سال ۱۳۸۵ از سروش لشکری می باشد. شما می توانید این آهنگ بسیار زیبا را دانلود کنید و از شنیدن آن لذت ببرید.

آهنگ سرباز وطن از یاس از مشهورترین رپرهای ایرانی

سرباز وطن را می توان از پر آوازه ترین آهنگ های فارسی به سبک رپ به حساب آورد چرا که خواننده آن یاسر بختیاری می باشد که هنوز که هنوزه این خواننده آثار فراوانی را تولید می کند.

 آهنگ اینو بفهم از عرفان و بهرام

یکی از کارهای زیبا و البته مشترک در رپ فارسی موزیک اینو بفهم از عرفان و بهرام می باشد. این آهنگ بسیار زیبا را می توانید با مراجعه به سایت های دانلود موزیک نسبت به دانلود آن اقدام کنید و از شنیدن آن لذت ببرید.

 آهنگ آدمک از صادق

آهنگ آدمک از از شاهکارهای این رپر صادق می باشد. صادق یکی از مشهور ترین رپر های فارسی زبان است که آهنگ های بسیاری را به سبک رپ خلق کرده است.

حاشیه های مشهورترین رپرهای ایرانی
Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2016-06-08 09:42:01Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

حاشیه های مشهورترین رپرهای ایرانی

دنیای موسیقی یا بهتر است بگوییم دنیای هنر و سلبریتی ها دنیایی است که مملو از حاشیه‌های فراوان می‌باشد. این حواشی معمولاً توسط خود این افراد ساخته می‌شود و خوانندگان هم از این قاعده مستثنا نیستند و اتفاقاً جنجال‌های زیادی از طرف آنها به پا شده است.

فحاشی کردن رپر ها در موزیک ها

در ابتدا رپ به صورتی بود که رپرها در آهنگ هایشان به یکدیگر فحاشی می کردند و کلاً سبک رپ به این صورت پیش می‌رفت و البته الان هم همچین مواردی هست ولی کاهش یافته است.

به کار بردن الفاظ رکیک در آهنگ ها

برخی از رپر ها در آهنگ هایشان از الفاظ و کلمات رکیک استفاده می کنند که همین منجر به حاشیه سازی علیه آن ها شده است چرا که در همه حال باید ادب را رعایت کرد.

شرکت در پارتی های شبانه

اصولاً کسانی که به عنوان یک سلبریتی شناخته می شوند باید از همه نظر خصوصاً ادب و احترام و همچنین این ساده بودن بهترین باشند ولی برخی از رپرها به صورت مداوم در فارسی های شبانه حضور دارند که همین منجر به حاشیه سازی علیه آن ها شده است.

بتل های مشهورترین رپرهای ایرانی

بتل های مشهورترین رپرهای ایرانی

خوب است بدانید که از مشهورترین بتل رپ ها پوتک، خشی، امیر خلوت، کورش وانتونز می باشند. آن ها بتل ها و مسابقه های زیادی را برگزار کرده اند که بسیار هم در آن ها درخشیده اند.

یوتیوب مشهورترین رپرهای ایرانی

یوتیوب مشهورترین رپرهای ایرانی

خوانندگان رپ زیادی هستند که علاوه بر فضاهای مجازی متعدد در یوتیوب نیز اقدام به اشتراک گذاری کلیپ ها و فیلم های اجرا هایشان می کنند. مشهورترین رپرهای ایرانی آپارات نیز در یوتیوب هستند. در ادامه به چند نفر از یوتیوبر های رپ فارسی اشاره می کنیم.

امیرتتلو

تتلو یکی از یوتیوبر های معروف در فضای مجای می باشد که شما می توانید با جستجوی نام او در این پلتفرم (یوتیوب) به فیلم های متعدد از او دست یابید.

یاس

یاس نیز علاوه بر اینستاگرام در یوتیوب هم مشغول به کار است. او هر از گاهی از کار ها و اجرا های خود کلیپ هایی در یوتیوب می گذارد.

شایع

شایع نیز از یوتیوبر های مشهور می باشد که در پلتفرم یوتیوب مشغول فعالیت است و شما می توانید به کلیپ های او دسترسی داشته باشید.

سوالات متداول

  1. چه کسانی از معروف ترین رپر ها می باشند؟

    البته رپر های معروف زیادند ولی به یاس، هیچکس، شایع و … می توان اشاره کرد.

  2. ماشین رپر های معروف ایرانی چیست؟

    اطلاعاتی از نوع ماشین آن ها در دست نیست ولی در تصاویر منتشره از سوی آن ها همراه ماشین های لوکس هستند.

  3. خانه رپر های ایرانی کجاست؟

    عده‌ای از آنها در داخل ایران و بعضی از آنها در خارج از ایران زندگی می کنند.

  4. جوان ترین رپر ایرانی چند ساله است؟

    رپر های ایرانی معمولاً از ۱۸ سالگی کار خود را آغاز می‌کنند.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *