دانلود 10 آهنگ برتر رپ فارسی تند و بدون فحش که جهانی شده اند

در مقاله امروز به ۱۰ آهنگ برتر رپ فارسی می پردازیم و آهنگ های برتر رپرهای زیرزمینی ایران را تحلیل کرده و اطلاعاتی در رابطه با انواع سبک ها و آرتیست های این سبک را در اختیار شما مخاطبین عزیز قرار دهیم.

معرفی 10 آهنگ برتر رپ فارسی

معرفی ۱۰ آهنگ برتر رپ فارسی

شاید بسیار سخت باشد که از بین این همه موسیقی رپ خوب، ترک های انتخاب کنیم و این بین آهنگی جا بماند، اما تا جایی که امکان دارد به این موضوع می پردازیم و به نحوه دانلود ۱۰ آهنگ برتر رپ فارسی بدون فش نیز می پردازیم.

آهنگ ما یه مشت سربازیم

در این قسمت به رپر قدیمی ایران یعنی هیچکس می پردازیم، آهنگی که در زمان خود سرو صدای بسیاری کرد و همچنان جاودانه ماند، زمانی که سروش هیچکس هنوز در ایران و به قول خودش در کف خیابان زندگی می کرد، این آهنگ به صورت ویدئو کلیپ هم پخش شد درست زمانی که هنوز ساخت ویدئو کلیپ رپ ایرانی مد نبود، آهنگی که جزو کارهای گنگ سروش هم محسوب می شد با آهنگسازی مهدیار که جزو بهترین ها بود توانست در کنار سروش، ما یه مشت سربازیم را بسازد.

آهنگ فاز سنگین

همکاری بسیار زیبا و ماندگار از دو رپر که هر کدام وزنه ای در سبک رپ ایران هستند، بله درست متوجه شدید حصین و صادق، این ترک در اوج شهرت همکاری این دو هنرمند ساخته شد و به شدت هم در تمام‌ ایران ظرف یک ساعت پخش و بازار رپ ایران را تکان داد، این آهنگ با تنظیم و آهنگسازی تی دی که آهنگسازی بزرگ در سبک رپ به حساب می آید ساخته شد و این ترک همچنان جزو آهنگ های تاپ رپ به حساب می آید.

سیگار صورتی

هنگی بسیار زیبا از گروه زدبازی که در سال ۲۰۱۲ در آلبوم زاخار نامه قرار دارد، این ترک هم مدت زیادی هیت شد و در همه پارتی و جشن ها، پخش های ماشین و کافه ها و خلاصه هرکجا که موسیقی بروز پخش می شد جزو ترک های پر طرفدار بود و خاطرات زیادی هم با این آهنگ ساخته شد، البته ناگفته نماند در کارنامه زدبازی ترک های ناب مثل سیگار صورتی زیاد دیده می شود.

اهنگ ۲۴ ساعت

بهرام نورایی با نام بهرام توانست کل موسیقی رپ ایران را با آهنگ ۲۴ ساعت جا به جا کند؛ موسیقی عالی، تکست عالی، وکال عالی کافی بود که بهرام با دیوار رکوردز وارد موسیقی رپ ایران بشود و بتواند به سادگی با استعداد خود جایگاهی در حد لیاقت خود به دست بیاورد. هنوز هم اگر از طرفداران این هنرمند بپرسید این آهنگ را جزو بهترین کارهای بهرام می دانند.

آهنگ بازم کلان

آهنگ مشترک رضا پیشرو و سروش هیچکس که جدا از فان بودن داستان این ترک می توان گفت جایگاهی بزرگ بین بهترین آهنگ های رپ فارسی بدست آورد و به شدت هیت شد و مخصوصا کلیپی که برای این آهنگ ساخته شد بسیار بیش از پیش باعث دیده شدن این ترک شد.

عید امسال

آهنگی تقریبا جدید از امیر تتلو که آهنگی در سبک آر اند بی ساخته شد، امیر که خود ترانه سرا و آهنگساز پروژه های خودش است با این آهنگ که حال و هوای به خصوصی داشت و در چهارچوب هیپ هاپ ساخته شده بود توانست کاری ماندگار بسازد که تا مدت ها مورد استقبال قرار گرفت.

کوچه های ۳ متری

آهنگی از رپر پرطرفدار یعنی شایع که با همکاری دانیال منتشر شد، آهنگی که با مضمون اجتماعی، فقر و مشکلات عادی شده برای آدم ها ساخته شده است، البته این سبک مختص به شایع است و مانند بسیاری از کارهای دیگر این رپر با سبکی خاص ساخته شده است.

من می جنگم

ترکی به یاد ماندنی از یاس یکی از رپرهای قدیمی رپ فارسی که البته کم ترک درجه یک منتشر نکرده است، اما یاس بیشتر در این ترک و دیگر ترک های خود از جنگیدن و تسلیم نشدن می خواند، مساله ای که به زندگی شخصی او برمی گردد و باعث شده سبک موسیقی او هم برگرفته از سختی هایی که تجربه کرده است باشد.

بگو یادته

ترک بسیار زیبا از گروه اپیکور که جزو گروه های درجه یک هیپ هاپ ایران می شود منتشر شد و مانند سایر اثار گروه اپیکور منتشر با استقبال شدید طرفداران رپ قرار مواجه شد، این ترک هم بسیار زیبا بوده و با ملودی گیرا و میکس عالی جزو کارهای موفق این بند به حساب می آید.

اینو بفهم

آهنگ مشترک عرفان و بهرام که در دورانی منتشر شد که می توان گفت دوران طلایی هردو هنرمند بود، ترکی با تم گنگ که حسابی هم مورد توجه همه رپ دوستان قرار گرفت و جزو آثار ماندگار در رپ فارسی قرار گرفت.

10 آهنگ برتر رپ فارسی فروش هم داشته اند؟

۱۰ آهنگ برتر رپ فارسی فروش هم داشته اند؟

همانطور که طرفداران چند آتیشه رپ فارسی می دانند درآمد کسب کردن از طریق انتشار آلبوم یا آهنگ کاری بسیار سخت است، چون در ایران قانون کپی رایت رعایت نمی شود؛ اما مثال هایی مانند رضا پیشرو هست که آلبوم خود را به صورت شخصی تهیه و برای فروش گذاشت که البته هیچکس متوجه نشد مبلغ درآمد او چقدر بود، یا گزینه هایی مانند ساندکلاد، آمازون و اسپاتیفای هم منبع درآمد بعضی از این آهنگ ها بودند که البته باز هم مبلغ ان ها کاملا نا مشخص است.

کاور آلبوم های ۱۰ آهنگ برتر رپ فارسی

می توان گفت حدود نیمی از کاور ها با انتخاب و طراحی خود صاحب اثر انجام می شود، اما درصدی هم با طراح های حرفه ای گرافیک کار می کنند که همین مساله باعث حرفه ای تر شدن کاور آلبوم ها شده است و کاورها کاملا مفهومی طراحی می شوند تا با دیدن کاور حسی که باید را به شنونده مننقل کنند. هم اکنون فرهنگ خرید کاورها و پکیج های اختصاصی خوانندگان سبک های مختلف از جمله رپ در ایران نیز تقریبا جا افتاده و در حال برداشتن اولین قدم های خود می باشد. شما هواداران گرامی برای دیدن کاورها می توانید به اینستاگرام خوانندهای ۱۰ آهنگ برتر رپ فارسی سر بزنید.

خواننده 10 آهنگ برتر رپ فارسی چه کسانی بوده اند؟

خواننده ۱۰ آهنگ برتر رپ فارسی چه کسانی بوده اند؟

در این قسمت می توان به سروش لشگری با نام هنری هیچکس و یا به رضا ناصری با نام هنری پیشرو اشاره کرد، بهرام نورایی با نام بهرام کار می کند. هنرمند دیگر نیز یاسر بختیاری است که با نام یاس مشغول به کار است، عرفان رسولی ملقب به عرفان و همچنین اپیکور که گروهی متشکل از امیر، حسین، آتنا، آرمان مشغول به کار هستند، همگی لیست محبوب ترین اهنگ های رپ فارسی را تشکیل می دهند و همواره عضو ثابت جدول اهنگ های برتر رپ فارسی بوده اند.

دانلود ۱۰ آهنگ برتر رپ فارسی

هم اکنون به لطف پیشرفت فضای مجازی و پشتیبانی بیشتر از موزیک زیر زمینی و رپ فارسی، شما هواداران عزیز می توانید برای دانلود آهنگ های برتر به سایت های قدیمی مثل رپفا، بیست رپ، رپ صدا و تاپ صدا سر بزنید و ۱۰ آهنگ برتر لیست را در این سایت های معتبر سرچ کرده و دانلود کنید و همینطور از اخبار و کارهای جدید هم با خبر شوید.

دانلود 10 آهنگ برتر رپ فارسی شاد

دانلود ۱۰ آهنگ برتر رپ فارسی شاد

در کنار سبک های رپ، رپ شاد هم در ایران طرفدار دارد به طور مثال آهنگ تکون بده و بابا کرم از اپیکور، یا آهنگ هایی مانند دکتر، جنتلمن، تهران و ال ای کن، وای چقدر مستم من از ساسی مانکن که خود را سلطان رپ شیش و هشت می داند یا خانوم ببخشید، دوستات یا دختر بندر از تی ام بکس جزو پرطرفدار ترین و محبوب ترین اهنگ های شاد رپ فارسی می باشند. این سبک هم نمونه خاصی از هیپ هاپ ایران است و مخاطب خاص خود را دارد و شما هم می توانید از طریق سایت های که در قسمت قبل اشاره شد کارها را دانلود کنید و البته می توانید دانلود ۱۰ آهنگ برتر رپ فارسی ریمیکس را هم در سایت ها مشاهده کنید که برای جشن ها و شادی ها عالی هستند.

۱۰ آهنگ برتر رپ فارسی یاس

یاس یکی از قدیمی های سبک رپ در ایران است و کلی ترک منتشر کرده است که می توان به آهنگ هایی مثل سفارشی که کاری بسیار خاص و تقریبا دیس است اشاره کرد. آهنگ هایی مانند اصالت، سرکوب، چارسو، من ادامه می دم یا آهنگ از چی بگم که در زمان خودش بسیار مورد توجه قرار گرفت، آهنگ سرباز وطن، من می جنگم، پیاده میشم و یا صدای اتحاد که با رپری از آمریکا به صورت مشترک منتشر شد از دیگر اثار مشهور این رپر می باشند.

دانلود 10 آهنگ برتر رپ فارسی تتلو

دانلود ۱۰ آهنگ برتر رپ فارسی تتلو

امیر تتلو هنرمندی که بسیار با استعداد است و اهنگ های جذابی را منتشر ساخته است. از جمله محبوب ترین اهنگ های وی، آهنگ یه چیزی بگو که بسیار زیبا و با ملودی و شعر خود تتلو ساخته شده است، یکی از بهترین اثار وی بوده و در ادامه می توان به آهنگ های معروف او مانند کی مثل من، من، من ۲، حس معمولی، عید امسال، من دلم پاکه، من آرومم، منو ببخش، جهنم و دیگر آهنگ های زیبای این هنرمند اشاره نمود.

دانلود ۱۰ آهنگ برتر رپ فارسی غمگین

یکی از سبک ها در رپ ایران به اصطلاح رپ غمگین است، مانند آهنگ هایی از آرمین ۲afm که یکی از شروع کننده های این سبک در ایران بود. برای مثال می توان به آهنگ های مانند قلبم، طبق معمول، رفت که برو برنگرد نام برد. در این خصوص می توان به هنرمند دیگری هم مانند مهراب که آثاری مانند الوداع، سنگ صبور، هم قسم،  دیوانه بازی، همیشه تو و ترک های بسیار دیگری که در این سبک منتشر کرده است، اشاره نمود که تقریبا تلفیقی از موسیقی پاپ و تکست رپ می باشد.

سوالات متداول

  1. ۱۰ آهنگ برتر رپ فارسی توسط کدام خواننده ها خوانده شده است؟

    ۱۰ آهنگ برتر رپ فارسی توسط رپر های نسل اول مثل بهرام نورایی، هیچکس، رضا پیشرو و… خوانده شده است.

  2. بزرگترین دیس رپ فارسی بین کدام رپر ها بود؟

    یکی از بزرگترین درگیری ها و دیس و دیس بک دادن ها بین زدبازی و پیشرو اتفاق افتاد که سال ها طول کشید، همینطور بین سروش هیچکس و پیشرو هم پیام‌هایی در ترک ها رد و بدل می شد.

  3. حوانندگان ۱۰ آهنگ برتر رپ فارسی غمگین در حال حاضر در چه کشور هایی زندگی می کنند؟

    طبق اخرین اطلاعات، هیچ کس در انگلیس زندگی می کند، ساسی مانکن آمریکا زندگی می کند، عرفان بین آمریکا و امارات در رفت و آمد است، بهرام در سوئد، صادق در ارمنستان و تتلو در ترکیه زندگی می کند.

  4. رپ ایران در منطقه در چه جایگاهی قرار دارد؟

    رپ فارسی پرچمدار خاورمیانه است، اما در نزدیکی‌ ما ترکیه قرار دارد که می‌توان گفت در رتبه بالاتر هستند.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *