رپرهای پرسپولیسی که طرفدار دو آتیشه این تیم هستند

در این مقاله قصد داریم شما را با رپرهای پرسپولیسی آشنا کنیم. شما دوستان و علاقه مندان به پرسپولیس قطعاً با کسانی که آهنگ هایی برای این تیم خوانده اند آشنا هستید. در اینجا می خواهیم رپرهای زیرزمینی ایران که برای این تیم ترک و ویدئو کلیپ منتشر کرده اند بیشتر آشنا کنیم. از شما علاقه مندان به این مطلب می خواهیم تا آخر این مقاله را مطالعه کنید و با ما همراه باشید.

رپرهای پرسپولیسی چه کسانی هستند؟

رپرهای پرسپولیسی چه کسانی هستند؟

باشگاه پرسپولیس طرفداران بسیار زیادی از خوانندگان رپ دارد که برای این تیم ترک و ویدیو کلیپ های زیادی منتشر کرده اند. مثل حصین، شایع، بهزاد لیتو، عرفان پایدار، مهراد هیدن، سالومه ام سی، سوگند، جاستینا، رضا پیشرو، امیرتتلو و سهراب ام جی. در ادامه شما را بیشتر با این خوانندگان رپ آشنا می کنیم. تیم پرسپولیس جزو تیم های پرطرفدار در آسیا است. این تیم طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد و قطعاً طیف کثیری از این طرفداران خوانندگان و بازیگران معروف می باشند.

حصین

حصین که یکی از خوانندگان معروف رپ می باشد از طرفداران تیم پرسپولیس است و جزو رپر های محبوب و موفق پرسپولیسی به شمار می آید. او به دلیل انتشار کار های بسیار زیاد در بین جوانان ایرانی طرفداران بسیاری دارد. نام اصلی وی حسین رحمتی و معروف به حصین، او متولد ۱۲ مرداد سال ۱۳۶۷ است.

بهزاد لیتو

بهزاد لیتو نیز از رپرهای پرسپولیسی محبوب است، که نام شناسنامه ای او بهزاد داورپناه می باشد و با نام هنری لیتو نیز شناخته می شود. بهزاد لیتو در ۷ اسفند سال ۱۳۷۰ متولد شده است. بهزاد لیتو در سبک هیپ هاپ مشغول به فعالیت می باشد و در زمینه های ترانه سرایی و آهنگسازی هم مهارت زیادی دارد.

عرفان

عرفان پایدار یکی دیگر از رپر های پرسپولیسی می باشد. وی متولد ۱۲ مرداد ۱۳۶۲ است. عرفان تا کنون با گروه پایدار، سوگند، بهرام، رضا پیشرو، بهزاد لیتو، علیرضا جی جی و خیلی دیگر از رپر های ایرانی همکاری داشته است و کارنامه ای درخشان دارد از خود به نمایش گذاشته است.

شایع

شایع با نام اصلی محمدرضا شایع یکی دیگر از رپر های معروف پرسپولیسی است. شایع جزو جدیدترین رپر ها به شمار می آید که در مدت زمان کوتاه توانسته است هواداران و طرفداران بسیاری را به سوی خود جذب نماید. وی متولد ۹ مرداد سال ۱۳۷۲ در تهران می باشد.

امیر تتلو

امیر حسین مقصودلو با نام هنری امیر تتلو متولد ۳۰ شهریور سال ۱۳۶۶ از معروف ترین و محبوب ترین رپر های پرسپولیسی است. امیر تتلو را به جرأت می توان محبوب ترین، معروف ترین و پر حاشیه ترین خواننده رپ دانست. وی علاوه بر خوانندگی در زمینه های ترانه نویسی و آهنگسازی نیز مهارت بسیار زیادی دارد.

رضا پیشرو

از دیگر رپرهای پرسپولیسی مشهور می توان رضا پیشرو را نام برد. نام اصلی او محمدرضا ناصری بوده که در ۱۲ بهمن سال ۱۳۶۶ در شهر تهران به دنیا آمده است. رضا پیشرو علاوه بر خوانندگی در زمینه های تهیه کنندگی، موسیقی و آهنگسازی نیز مهارت دارد.

سهراب ام جی

یکی دیگر از خوانندگان رپ که طرفدار تیم پرسپولیس است سهراب ام جی با نام اصلی سهراب مصطوفی که متولد ۱۹ آبان سال ۱۳۶۴ در شهر تهران می باشد. وی در سبک های رپ فارسی، رپ راک، گانگستری رپ و هیپ هاپ مشغول فعالیت است.

سوگند

یکی از خوانندگان معروف رپ سوگند می باشد که طرفدار تیم محبوب پرسپولیس می باشد. سوگند متولد شهر زیبا و هنرپرور اصفهان در ۲۲ مرداد سال ۱۳۶۶ بدنیا آمده است. از سبک های وی می توان رپ، هیپ هاپ، آر اند بی، فانک، پاپ و سنتی را نام برد. او با خوانندگانی مثل عرفان، صادق، حصین، رضا پیشرو و بهزاد لیتو همکاری داشته است.

سالومه ام سی

نخستین رپر زن ایرانی سالومه ام اسی که از طرفداران تیم پرسپولیس نیز به شمار می آید. او فعالیت خود را سال ۱۳۸۱ شروع کرده و سبک او هیپ هاپ، تریپ هاپ، موسیقی تجربی و هنر ویدئویی می باشد. وی علاوه بر خوانندگی در زمینه های تهیه کنندگی موسیقی و هنر های چندرسانه نیز مشغول به فعالیت می باشد. سالومه که یکی از رپرهای پرسپولیسی است با هیچ کس، کوهسار، درانک الدر، فردیک سادرلند، تهم و شیر علی قطعات مشترکی را اجرا کرده است.

جاستینا

فریماه حبشی زاده با نام هنری جاستینا متولد ۳۰ بهمن ۱۳۶۸ در تهران که از طرفداران و رپرهای پرسپولیسی می باشد. او ترانه سرا و خواننده سبک رپ فارسی می باشد. او علاوه بر خوانندگی، بازیگری در تئاتر را هم تجربه کرده است. او در نواختن سازهای مختلف هم مهارت دارد اما بیشترین مهارت را در نواختن پیانو و گیتار دارد.

عکس رپرهای پرسپولیسی را در کجا می‌توان دید؟

عکس رپرهای پرسپولیسی را در کجا می‌توان دید؟

اگر شما هم جزو علاقه مندان به این خوانندگان رپ می باشید می توانید برای شناخت بیشتر این خوانندگان و دیدن عکس های رپرهای پرسپولیسی با سرچ در گوگل و شبکه های اجتماعی مثل اینستا، توییتر، فیس بوک، تلگرام و یوتیوب دست پیدا کنید. همچنین شما می‌توانید با سرچ در گوگل ویدئو کلیپ هایی که رپرهای پرسپولیسی برای تیم محبوب خود خوانده اند و یا با بازیکنان تیم پرسپولیس عکس گرفته اند را نیز مشاهده کنید. شما علاقمندان به تیم پرسپولیس و استقلال قطعا خیلی کنجکاو هستید که بدانید این خوانندگان رپ با کدام بازیکنان تیم های محبوب استقلال و پرسپولیس رفاقت و دوستی صمیمانه دارند؟ برای دانستن این موضوع می توانید در صفحات مجازی آنها را دنبال کنید.

کلیپ رپرهای پرسپولیسی در کجا می‌توان مشاهده کرد؟

ویدیو کلیپ های بسیار زیادی برای تیم محبوب و پرطرفدار پرسپولیس ساخته شده است. برای مشاهده این کلیپ های خوانندگان رپرهای پرسپولیسی می توانید با سرچ در شبکه های اجتماعی و همچنین با سرچ در گوگل این ویدیو کلیپ های جذاب و پر هیجان را مشاهده نمایید. خیلی از این ترک ها و ویدیو کلیپ هایی که ساخته شده در جواب به آهنگ هایی است که برای تیم رقیب یعنی تیم استقلال بوده است. شما علاقه مندان به این دو تیم یعنی پرسپولیس و استقلال می توانید با دنبال کردن این خوانندگان در شبکه های اجتماعی مثل یوتیوب، توییتر، اینستاگرام و تلگرام این ترک ها و آهنگ هایی که برای این دو تیم محبوب پایتخت ساخته شده اند را مشاهده کنید.

کل کل های رپرهای پرسپولیسی

کل کل های رپرهای پرسپولیسی

دو تیم پرسپولیس و استقلال تیم های پرطرفدار و محبوب ایرانی می باشند که طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارند. از سالیان پیش طرفداران این دو تیم رقیب کل کل هایی برای هم می گفتند. دو تیم پرسپولیس و استقلال طرفدارانی از خوانندگان و بازیگران دارند که همیشه با هم کری خوانی می کنند. کل کل های رپرهای پرسپولیسی نیز حاشیه‌های فراوانی را به وجود آورده است، این خوانندگان رپ با خواندن و منتشر کردن آهنگ برای این دو تیم محبوب طرفداران بیشتری را برای خود جذب کرده اند. همیشه کل کل ها و کری خوانی بین این دو تیم محبوب و پرطرفدار پایتخت برای همه جذاب و دیدنی بوده است.

آهنگ های رپرهای پرسپولیسی برای کدام خوانندگان می باشد؟

آهنگ های زیادی برای تیم پرسپولیس خوانده شده است اما بهترین آهنگ های رپی که برای تیم پرسپولیس خوانده شده است می توانید در این مقاله مشاهده کنید شما علاقه مندان به تیم پرسپولیس و خوانندگان رپ می توانید برای دیدن و دانلود آهنگ ها و موسیقی های مربوط به این تیم در گوگل سرچ کنید. اما معروف ترین آهنگ های رپرهای پرسپولیسی به شرح ذیل می باشد. اختلاف از هیچ کس، لمس از بهرام، یه مشت سرباز هیچ کس، خداحافظی از عرفان، دلخوشی از حصین، کرم از شایع، ادمک از صادق.

اینستاگرام رپرهای پرسپولیسی

اینستاگرام رپرهای پرسپولیسی

خیلی از شماها علاقه‌مندان به دو تیم پر هوادار و محبوب استقلال و پرسپولیس می دانید که خوانندگان رپ آهنگ ها و ویدیو کلیپ های بسیار زیبایی برای این دو تیم خوانده اند. شما هواداران و علاقه مندان به آهنگ های رپ می‌توانید اینستاگرام رپرهای پرسپولیسی را دنبال نمایید. شما با دنبال کردن این خوانندگان رپ در شبکه های اجتماعی علاقه خود را به تیم محبوب خود نشان دهید.

دانلود آهنگ های رپرهای پرسپولیسی

همانطور که می دانید بعضی از خواننده های‌ سبک رپ طرفدار بعضی از تیم های‌ ورزشی هستند برای تیم محبوبشان آهنگ و ویدئو هایی منتشر کردند تا با این آهنگ های‌ خود در شادی تیم محبوبشان سهیم باشند. اهنگ رپ پرسپولیس قهرمان از میلاد نصی و کیوان انصاری می باشد کـه این دو خواننده با همکاری هم برای قهرمانی پرسپولیس اهنگ منتشر کردند و این آهنگ را می‌توانید از تمامی سایت ها و اینستاگرام شخصی این دو خواننده دانلود کنید. یکی دیگر از آهنگ های‌ رپرهای پرسپولیسی از علی ضد حال اسـت کـه برای دانلود آن می توانید بـه گوگل مراجعه کنید.

رپرهای استقلالی و پرسپولیسی کدام خوانندگان هستند؟

رپرهای استقلالی و پرسپولیسی کدام خوانندگان هستند؟

دو تیم پرطرفدار پرسپولیس و استقلال طرفداران زیادی دارد که برخی از این طرفداران خوانندگان سرشناس رپ کشورمان هستند که از رپرهای پرسپولیسی به شمار می روند. حصین، شایع، سوگند از معروف ترین خوانندگانی هستند که هوادار این تیم هستند. امیر خلوت، ساسی مانکن از دیگر طرفداران تیم استقلال هستند.

سوالات متداول

معروف ترین خواننده رپ فارسی پرسپولیس چه کسی است؟

محمدرضا شایع که بـه شایع مشهور اسـت. شایع بـه طور اتفاقی در مدرسه با شنیدن آهنگ رپ عاشق آهنگ های‌ رپ شد و عاشق تیم پرسپولیس است.

کدام خواننده رپ پرسپولیسی پیراهن کاپیتان پرسپولیس را دارد؟

بهرام به دلیل علاقه زیاد به جلال حسینی لباس او را دارد.

کدام خواننده رپ پرسپولیسی با بازیکنان تیم پرسپولیس و استقلال دوست است؟

شایع از انجایی که طرفدار دو آتیشه پرسپولیس است و دوستان استقلالی زیادی هم دارد.

رپرهای پرسپولیسی کدام خوانندگان هستند؟

بهترین رپر ها که طرفدار دو آتیشه پرسپولیس است می توان به تتلو اشاره کرد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *