مهدیار آقاجانی کیست؟ دانلود آهنگ های بی کلام مهدیار آقاجانی

ممکن نیست که شما موسیقی رپ گوش داده باشید اما نام مهدیار آقاجانی را نشنیده باشید او آهنگسازه مشهورترین رپرهای ایرانی است. مهدیار آقاجانی آهنگساز، موسیقی‌دان و تهیه‌کننده موزیک است. او سنتور می نوازد و یکی از شاهکارهای او تلفیق موسیقی سنتی ایرانی و راک است. با ما همراه باشید تا در این مقاله به جزئیات بیشتری از زندگی این هنرمند فاخر ایران بپردازیم.

مهدیار آقاجانی کیست؟

مهدیار آقاجانی کیست؟

بیوگرافی مهدیار آقاجانی یکی از اساسی ترین سوال ها در رپ فارسی است زیرا آقاجانی تأثیر بسیار و عمیقی در موسیقی رپ داشته و شاهکار های فراوانی را از خود به جای گذاشته است. زندگینامه مهدیار آقاجانی از دوم بهمن ماه ۱۳۶۷ آغاز می شود او در ژانرهای هیپ هاپ، الکترونیک، موسیقی فیلم و هیپ هاپ آلترناتیو ترانه هایی را ساخته است. اغلب افراد او را آهنگساز، تنظیم‌کننده و تهیه‌کننده موسیقی می دانند او نوازنده سازهای ویولن، پیانو، سنتور و قانون است. فعالیت هنری او از سال ۱۳۸۳ آغاز می‌شود و تا به امروز ادامه داشته است. او در گروه های صامت و ملتفت کار کرده است و همکاری های درخشانی با هیچ‌کس، فدایی، قاف، سعید دهقان، حسن و حکمت داشته است. عکس های مهدیار آقاجانی در تمامی سایت های اینترنت موجود است چرا که او یک آهنگساز سرشناس می باشد. قابل تامل ترین نکته ای که در رابطه با زندگی آقاجانی وجود دارد این است که او فعالیت خود را در زمینه موسیقی از سنین پایین شروع کرده است. همچنین وی درگیری های زیادی با علیرضا جی جی دارد که به همه آن ه خواهیم پرداخت.

اینستاگرام مهدیار آقاجانی را در کجا می توان پیدا کرد؟

مهدیار آقاجانی اینستا فعال و پر شوری دارد. اکثر طرفداران او را در اینستاگرام دنبال می کنند می توانید وارد صفحه اینستاگرام او شوید و ساعت ها است تدریس او در حوزه آهنگسازی لذت ببرید. از آنجایی که آقاجانی در حوزه‌های مختلف موسیقی فعالیت می‌کند و همچنین فعالیت های مهم در حوزه مستندسازی های خارجی باعث شده است که علاوه بر مخاطبان زیاد داخلی مخاطبان فراوان خارجی نیز به سمت پیج اینستاگرام او جذب شوند. آدرس پیج مهدیار آقاجانی mhdyr است. او فن پیج های بسیاری را دارد و از همه مهم تر توانسته برای پیج خود تیک آبی بگیرد.

کلاب هاوس مهدیار آقاجانی فعال است؟

چندین ماه است که کلاب هاوس یکی از ترند ترین اپلیکیشن های فضای مجازی شده است و بسیاری از افراد می‌توانند در این اپلیکیشن به صورت رو در رو با افراد مشهور و محبوب خود صحبت کنند. آقاجانی یکی از فعالان در زمینه کلاب هاوس است او روم های متعددی در زمینه های مختلف فرهنگی از جمله موسیقی رپ برگزار می‌کند و علاقمندان و طرفداران زیادی در این روم ها حضور دارند روم های او معمولاً بین ۱۰۰۰ تا چندین هزار نفر شنونده دارد و از این تعداد می‌توان حدس زد که او تا چه حد تاثیرگذار است. بی حاشیه بودن آقاجانی یکی از دلایل پرطرفدار بودن او است و با مخاطبان خود رفتار بسیار به جا و درستی دارد.

یوتیوب مهدیار آقاجانی چند سابسکرایب دارد؟

یوتیوب مهدیار آقاجانی چند سابسکرایب دارد؟

یوتیوب مهدیار آقاجانی یکی از منابع درآمد او است تاثیر فراوانی در دنیای یوتیوب داشته و توانسته از این راه درآمد بسیار بالایی کسب کند زیرا در چنل یوتیوب خود آموزش های در رابطه با ساز ها، موسیقی رپ، موسیقی راک، موسیقی هیپ هاپ و… را آپلود می نمایید. همانطور که همه ما می دانیم درآمد یوتیوب از طریق تعداد بازدیدهای یک ویدیو است. هر چقدر افراد بیشتری ویدیو را تماشا کنند درآمد بیشتری را فرد کسب می نماید دلیل این امر تبلیغاتی است که یوتیوب در بین ویدیو قرار می دهد. آقاجانی هنرمند دغدغه مندی است و بیشتر از اینکه به فکر جذب درآمد و یا تعداد فالوور باشد به فکر کیفیت اصلی و دقیق کار خود است.

مهدیار آقاجانی برای چه خوانندگانی بیت ساخت است؟

مهدیار آقاجانی یکی از پرکارترین آهنگسازهای ایران است به گونه ای که اگر قرار باشد تمامی موزیک هایی که آهنگسازی کرده است را در یک لیست قرار داد دو روز تمام طول می کشد اما از جمله برترین همکاری‌های آقاجانی با خوانندگان می‌توان به همکاری مهدیار آقاجانی با هیچکس همکاری مهدیار آقاجانی با فدایی، همکاری مهدیار آقاجانی با علی قاف، همکاری مهدیار آقاجانی با بهرام نورایی، همکاری مهدیار آقاجانی با اشکان فدایی، همکاری مهدیار آقاجانی با ریویل، همکاری مهدیار آقاجانی با امین فولادی، همکاری مهدیار آقاجانی با داریوش و از همه مهم تر همکاری مهدیار آقاجانی با رضا پیشرو اشاره کنیم.

این رپر در چه گروهی فعالیت دارد؟

آهنگسازی گروه صامت و آهنگسازی گروه ملتفت هر دو به عهده مهدیار آقاجانی است. او در هر دوی این گروه ها فعالیت های درخشانی را انجام داده است و تاثیرات فراوانی را از خود به جای گذاشته است. ملتفت نیز یکی از بهترین گروه های رپ فارسی است اعضا این گروه هیچکس، قاف و فدایی هستند یکی از بهترین آلبوم های این گروه آلبوم عدل از فدایی است آهنگساز این گروه مهدیار آقاجانی می باشد که توجه رسانه‌های زیادی را به خود جلب کرده است.

حاشیه های مهدیار آقاجانی چه می باشد؟

از مهم ترین حاشیه های مهدیار آقاجانی می توانیم‌ به ماجرای دستگیری او توسط پلیس ایران اشاره کنیم. این اتفاق پس از این مصاحبه جنجالی مهدیار آقاجانی در رابطه با موسیقی ایران صورت گرفت. از دیگر حاشیه های موجود در رابطه با آقاجانی می‌توانیم به ماجرای درگیری او با رضا پیشرو اشاره کنیم ماجرای درگیری دعوا و زد و خورد این دو آنقدر بالا گرفت که رضا پیشرو با وجود علاقه فراوانی که به آقاجانی داشت یک موزیک دیس علیه او خواند.

مهدیار آقاجانی و اسنوپ داگ همکاری داشته اند؟

مهدیار آقاجانی و اسنوپ داگ همکاری داشته اند؟

آقاجانی پس از دستگیری سروش‌ هیچکس توسط وزارت ارشاد در حالی که فقط ۲۰ سال داشت به برلین مهاجرت کرد. او در ابتدای فعالیت خود آلبوم pace won را ساخت. از آنجایی که اسنوپ داگ یکی از برترین رپر های آمریکایی با خواننده صاحب این آلبوم یعنی mr green در سه تا از موزیک های این آلبوم فیت داده است گفته می‌شود که مهدیار آقاجانی با اسنوپ داگ همکاری داشته است.

مهدیار آقاجانی و هیچکس چه موزیک هایی را با همکاری یکدیگر تولید کردند؟

مهدیار آقاجانی اهنگ های زیادی را برای هیچکس ساخته است. می توان گفت یکی از گسترده ترین فعالیت های دونفره مهدیار آقاجانی فعالیت او با هیچکس بوده است. رسوا موسیقی هیچ‌کس و ترانه سازی آقاجانی یکی از برترین آهنگ های او است و همچنین تو کجا بودی هیچ‌کس، سخته مسلمون بودن هیچ‌کس، قاضی منو دوست داشت هیچ‌کس، من کی‌ام هیچ‌کس و فدائی، چرا نمی‌میری هیچ‌کس حکمت، از آشناییتون خوشحالم هیچ‌کس خلافکارای اصلی هیچ‌کس حکمت، شبی گرگا هیچ‌کس و قاف، ترورشون کن هیچ‌کس، جدول و رؤیا هیچ‌کس، شیطونه می گه هیچ‌کس و حسن، یه مکث هیچ‌کس و حسن، کی میگه هیچ‌کس و ریویل، محض مخالفت هیچ‌کس، و وَزیرهیچ‌کس ترانه های مشترک هیچکس و آقاجانی است.

مصاحبه با مهدیار آقاجانی در چه سالی اتفاق افتاد؟

مهدیار آقاجانی مصاحبه های زیادی داشته است اما یکی از معروف ترین مصاحبه های او در سال ۲۰۰۹ اتفاق افتاد. این مصاحبه برای اولین بار سایت Persianesque Magazine منتشر شد. مهدیار آقاجانی اولین بار در سن ۱۷ سالگی با وجود سن کم خود یکی از مهم ترین آلبوم های موسیقی ایران یعنی آلبوم آسفالت جنگل هیچکس شد. او با همکاری هیچکس این آلبوم را به بهترین شکل ممکن انجام داد مهدیار و هیچکس توانستند با تلفیق موسیقی ایرانی با رپ آمریکایی جدید نوینی را در رپ فارسی به وجود آورند و رنگ و بویی تازه به آن بدهند اما به علت ممنوع بودن هیپ هاپ در ایران خیلی زود به وزارت ارشاد به سراغ آن ها آمد هیچ کس در کشور ماند اما آقاجانی در سن ۲۰ سالگی ایران را ترک کرد و به اروپا مهاجرت نمود. در ابتدای این مصاحبه خبرنگار از او می پرسد این روزها چکار می کنی؟ آقاجانی پاسخ می‌دهد شش آلبوم و یک فیلم در دست دارم آلبوم هایی برای ریویل، قاف، بهمن قبادی، یک گروه آلترناتیو در لندن، آلبوم جدید هیچکس و از همه مهم تر آلبوم بیکلام خودم کاور فیلم مربوط به فیلم ۶۰ ثانیه در مورد ما از بهمن قبادی است.

خبرنگار می گوید علاوه بر همه کارهایی که برایم گفتی شنیده ام که دو موسیقی برای فیلم گربه ایرانی ساخته ای و این دو موسیقی توجه داوران جشنواره کن را به خود جذب نموده و برنده جایزه شده است این فیلم در رابطه با موسیقی زیرزمینی ایران است تو دلت برای تهران تنگ نشده است؟ آقاجانی پاسخ می دهد که چرا بعضی وقتا دلم برای بعضی از دوستام تنگ میشه اما در حال حاضر مهمترین مسئله زندگیم، زندگی حال حاضر خودم است. خبرنگار از آقاجانی می‌پرسد که از زمانی که به اروپا مهاجرت کرده است دچار شک فرهنگی نشده است مثلاً در رابطه با حجاب لباس های زنان و یا چیزهای دیگر آقاجانی پاسخ می‌دهد: نه اصلاً زمانی که اولین بار به برلین آمده بودند دوستانم خیلی صحبت های زیادی می کردند که مثلاً این ساختمان را ببین، آن دختر را ببین چگونه لباس پوشیده و چیزهای دیگر اما برای من همه اینها عادی بود شاید یکی از دلایل عادی بودن همه این ها این بوده است که در بچگی زیاد به خارج از کشور سفر کرده ام. خبرنگار با کنجکاوی و اشتیاق می پرسد وقتی بچه بودی به کجا سفر کرده ای؟ مهدیار می‌گوید سنگاپور، مالزی، امارات و ترکیه سفر کردم اما هنوز هم به نظرم علت بی تفاوتی من این نبوده است. در ادامه خبرنگار می‌پرسد تونستی خودتو با زندگی اروپایی‌ مطابقت بدی؟ آقاجانی از او می‌خواهد که توضیح دهد منظورش تفاوت های فرهنگی است و از صفر شروع کردن. خبرنگار می‌گوید منظورم تفاوت های فرهنگی است من می‌دانم که از صفر شروع کردن در هر جایی سخت است. آقاجانی پاسخ می‌دهد که تفاوت فرهنگی برای من وجود ندارد ما در تهران هم همین گونه زندگی می کردیم با این تفاوت که در آنجا زیر زمینی بوده ایم. اگه بخوام یک تفاوت رو بهتون بگم مهم ترین و اصلی ترین تفاوت اینجا با ایران این است که موسیقی در اینجا آزاد است و می‌توانیم راحت به فعالیت‌های خود ادامه بدهیم و نگران دستگیر شدن نباشیم. خبرنگار این بار سوالی عجیب می پرسد و می‌گوید این که آزادی بیان داشته باشی چه حسی دارد؟

آقاجانی متواضعانه پاسخ می دهد من همیشه آزادی بیان داشتم وقتی برایت دستگیر شدن و یا حتی مرگ مهم نباشد در هر جای این دنیا احساس آزادی بیان داری. خبرنگار از آقاجانی پرسید شنیده هیچکس را دستگیر کردند آیا به دنبال تو هم بوده اند؟ مهدیار می گوید من همیشه در لیست دستگیری ها بوده ام زیرا هیچکس در تک تک آلبوم هایش نام مرا برده است. تمام آهنگ های هیچکس را من آهنگسازی کرده‌ام اما هدف دستگیر کردن من‌ نبودم هدف اصلی دستگیر کردن هیچکس بوده است زیرا او بیشترین تاثیر را بر روی مردم دارد. کدام یک از آهنگ هایی که توسط آقاجانی ساخته شده اند مضمون سیاسی داشتند و دولت با آن ها مخالف بوده است؟ دولت ایران با موزیک های قانون و اختلاف مخالف بوده است البته هدف اصلی دولت شعر های موجود در متن ترانه این موزیک نبوده است بلکه مخالفت اصلی دولت ایران با شخص هیچکس رپر این دو موزیک بوده است دولت ایران هیچ‌کس را فردی می داند که فرهنگ را آلوده می کند در زمینه موسیقی رپ فارسی و هیپ هاپ در ایران هیچکس از همه شناخته شده تر است و اینکه او مورد هدف دستگیری قرار بگیرد جای تعجب ندارد.

مهدیار آقاجانی بنگ را با همکاری چه کسی منتشر کرد؟

مهدیار آقاجانی بنگ را با همکاری چه کسی منتشر کرد؟

مهدیار آقاجانی آهنگ های فراوانی را آهنگسازی کرده است اما بیشترین همکاری را با هیچکس داشته است موزیک بنگ نیز یکی از همکاری های مشترک هیچکس و مهدیار آقاجانی است. مهدیار آقاجانی خودت باش را هم تولید کرده است خودت باشی یکی از برترین موزیک های او است.

مهدیار آقاجانی توییتر دارد؟

مهدیار آقاجانی صفحه توییتر فعالی دارد او در توییتر خود فعالیت های زیادی می کند و اخبار زیادی را از خود و سایر خوانندگان رپ منتشر می کند و همچنین در رابطه با اتفاقات داخل موسیقی فارسی اظهار نظر کرده و نقدهایی به آن وارد می‌کند.

چگونگی دانلود آثار آفاجانی

دانلود آهنگ جدید سروش هیچکس و مهدیار آقاجانی بنگ از طریق سایت رادیو جوان ممکن است و همچنین دانلود تمام بیت های مهدیار آقاجانی به صورت یکجا در تمامی سایت های موجود در گوگل یافت می شود شما می توانید آهنگ مهدیار آقاجانی را گوش کنید و از خلاقیت او در زمینه موسیقی لذت ببرید همچنین می توانید آهنگ های بی کلام مهدیار آقاجانی را قبل از خواب گوش کرده و با آرامش به خواب عمیق بروید.

دوست دختر مهدیار آقاجانی کیست؟

یکی از جنجالی ترین اخبار در رابطه با افراد مشهور معمولاً اخبار مربوط به رابطه آن ها می باشد و عموما برای اکثریت مردم جذاب است. شاید عجیب باشد اما مهدیار آقاجانی تاکنون با هیچ کس وارد رابطه نشده است. تا به امروز هیچ عکسی از او در کنار یک زن منتشر نشده و در یکی از مصاحبه‌هایش گفته است که تمایلی به وارد رابطه شدن ندارد و تک تک مصرع ها و بیت هایی هم که سروده است محتوای غمگینی دارند ولی هیچ ارتباطی با مسائل عاطفی او ندارد.

جایگاه این آهنگساز در سطح جهانی چگونه است؟

مهدیار آقاجانی به سبب کارهای بین المللی که انجام داده است در جایگاه ممتازی در سطح جهان می باشد. او بارها با مطرح ترین خوانندگان جهان همکاری نموده است همچنین وظیفه ساخت و تولید موزیک های فیلم های بلند بسیار عالی را داشته و در این کار سربلند بیرون آمده است. مهدیار آقاجانی به واسطه فیلم های کوتاه و بلند تئاتر و مستند هایی که ساخته است در موسیقی جهانی شناخته شده است همچنین به دلیل تلفیق موزیک های سنتی ایرانی با هیپ هاپ و راک توانسته طرفداران بسیاری را در سراسر جهان به خود جذب نماید.

فعالیت های مهدیا آقاجانی در حوزه فیلم و تئاتر چگونه است؟

از جمله فیلم بلندی که مهدیار آقاجانی عهده دار موسیقی متن آن ها بوده است می‌توانیم به گلاب که جان استوارت آن را ساخته است و یا رقاص صحرا اثر ریچارد ریموند و مهمترین آن ها قطعه اختلاف در کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره، به کارگردانی بهمن قبادی اشاره کنیم.

فیلم های کوتاه آقاجانی

در حوزه فیلم های کوتاه مهدیار آقاجانی فعالیت های انجام داده است از جمله فیلم‌های کوتاه می‌توانیم به فیلم کوتاه Demandez au Vent ساخته شده در سال ۲۰۱۰، از باد بپرس، به کارگردانی بهمن قبادی و در سال ۲۰۰۸ فیلم کوتاه شاهزاده ایرانی اشاره کنیم. مهدیار آقاجانی در حوزه مستندسازی نیز موسیقی های متن را ساخته است از جمله معروف ترین آنها می توانیم به Burkinabè Rising ,Cast from the Storm, K2 and the Invisible Footmen, Chroniques d’un Iran Interdit و مستند فرهنگ‌های مقاومت، به کارگردانی آیارا لی اشاره کنیم. اولین تجربه تئاتر او در سال ۲۰۱۰ تئاتر لو پلونژون، به تهیه‌کنندگی مرکز هنر و فرهنگ پمپیدو پذیرفت و یکی از بی نظیرترین موسیقی های متن را برای او ساخت.

موزیک های مهدیار آقاجانی درونمایه عاشقانه دارند؟

موزیک های مهدیار آقاجانی درونمایه عاشقانه دارند؟

هیچکدام از موزیک های مهدیار آقاجانی درونمایه عاشقانه ندارند و هیچ گاه در رابطه با دختران و روابط عاشقانه متن موزیکی ننوشته و آهنگسازی نکرده است. البته این نکته وجود دارد که موزیک ها اغلب غمگین هستند و درونمایه غم دارند اما به این دلیل است که او خود علاقه مند به غم است و بیشتر اوقات احساس غمگینی را در خود حس می کند اما هیچ کدام این ها ارتباطی با زندگی عاشقانه او ندارد.

آهنگسازی آلبوم مجاز را مهدیار آقاجانی انجام داده است؟

آهنگسازی آلبوم مجاز را آقاجانی انجام داده است در اوایل فروردین ماه سال ۱۳۹۲ هیچکس خواننده رپ قطعه صوتی با عنوان تهران مال کی شد را از خود منتشر می‌کند و در آن در رابطه با کارهایی که در ادامه از خود منتشر می کند سخن می گوید همچنین سال نو را به هموطنان خود تبریک می گوید. هیچکس در رابطه با کار بر روی آلبوم جدید خود سخن می گوید. به گفته او پس از این که آهنگ بنگ و آهنگ اه بیرون بیایند آلبوم جدید خود را منتشر می کند او می‌گوید تک تک موزیک هایم را مهدیار عزیزم آهنگسازی کرده است البته قرار است علاوه‌ برآقاجانی آهنگسازان جدیدی با نام های حسن و حکمت به گروه من اضافه شوند. آقاجانی، حسن، حکمت و سعید دهقان آهنگسازهای آلبوم مجاز هیچکس هستند. بر اساس گفته مهدیار آقاجانی و توییتی که هیچکس در صفحه رسمی خود منتشر کرد این آلبوم از حالت آلبوم کوتاه به آلبوم بلند تغییر پیدا می‌کند.

کدام یک از آهنگ های بهرام نورایی را مهدیار آقاجانی آهنگسازی کرده است؟

مهدیار آقاجانی و بهرام نورایی فعالیت‌های مشترک زیادی داشته‌اند. از جمله این فعالیت ها می توان به آهنگ های خوب، ساز، لمس، نقش، نگاه، جنگ، تکرار، نیاز، زخم، ریشه، ممکن، مرداب، سوز، برش، صلح و اشتباه اشاره کرد. بهرام نورایی یکی از برترین خوانندگان رپ فارسی است.

همکاری مهدیار آقاجانی با هیچکس چه تاثیری بر رپ فارسی داشته است؟

آقاجانی آهنگ های بی کلام زیادی از خود منتشر کرده است آهنگ های بی کلام آقاجانی همراه با آهنگ هایی که او با خواننده های مختلف از جمله یاس، هیچکس، اشکان فدایی، قاف، ریویل و دیگر خوانندگان منتشر کرده و یا تولید کرده است باعث شده است تا آقاجانی تجربه‌های فراوانی را به دست بیاورد. سروش هیچکس که پدر رپ فارسی نام دارد کمک های فراوانی به آقاجانی کرده است. آقاجانی که از بهترین آهنگسازان و هیچ کسی که بهترین خوانندگان رپ فارسی است و تلفیق این دو شاهکارهای فراوانی نظیر آلبوم های مجاز، انجام وظیفه و جنگل آسفالت را به وجود آورده است. با اینکه در میان راه هیچکس را دستگیر کردند اما هیچ گاه مهدیار آقاجانی و هیچکس از هدف خود دست نکشیدند.

سوالات متداول

  1. اولین رویداد هنری زندگی آقاجانی کدام اثر بوده است؟

    اولین رویداد هنری زندگی آقاجانی تمام کردن آلبوم آسفالت جنگل هیچکس در سن ۱۸ سالگی بوده است.

  2. نام آهنگی که آقاجانی به مناسبت تولد علی قاف آهنگسازی کرده است چیست؟

    آقاجانی موزیک فتوا را به مناسبت تولد علی قاف تولید کرده است.

  3. موضوع مصاحبه آقاجانی با نسیم هراز چه بوده است؟

    او در این مصاحبه در مورد وضعیت موسیقی زیرزمینی ایران سخن گفته است.

  4. پس از مصاحبه و نسیم هراز چه اتفاقی برای مهدیار آقاجانی افتاده است؟

    پس از مصاحبه با نسیم هراز و صحبت کردن در رابطه با موسیقی های زیرزمینی در ایران فشارهای متعددی از سوی وزارت ارشاد به مهدیار آقاجانی وارد شد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *