10 رپر امریکایی معروف که در بیلبورد آمریکا رتبه اول را داشته اند

در مقاله امروز به رپ آمریکا و هنرمندان رپر امریکایی معروف می پردازیم. همانطور که می دانید مهد پیدایش و تکامل این سبک موسیقی امریکا بوده و همچنان نیز این کشور پرچمدار رپ دنیا محسوب می شود. این موسیقی در امریکا با چالش های خود همراه بوده که بررسی و تحلیل آن ها می تواند برای عموم مردم نیز جذاب باشد. در ادامه این مقاله جذاب برای شناخت بیشتر معروف ترین رپرهای آمریکایی با ما همراه باشید.

10 رپر امریکایی برتر حهان

۱۰ رپر امریکایی برتر جهان

در این مقاله کسانی که باعث شکل گرفتن، رشد و جهانی شدن این سبک شدند و اطلاعاتی در مورد این رپر های موفق را خدمت شما دوستداران این سبک تقدیم می کنیم.

رپر آمریکایی Dmx

رپر که در جوانی در میتینگ های رپ قسمت های فقیر نشین شهر مانند یانکنرز در نقش بیت باکس جزو بهترین ها بود و رقیب نداشت، بعد از گذشت زمانی تصمیم به ضبط و پخش آهنگ رپ می گیرد و تمام تلاش خود را برای حرفه ای کار کردن می گذارد به طوری که در سال های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۱ کاندید جایزه گرمی آواردز شد و در سال ۲۰۰۰ به عنوان بهترین رپر انتخاب می شود. متاسفانه این رپر در اوایل سال ۲۰۲۱ در سن ۵۰ سالگی از دنیا می رود.

رپر آمریکایی درک

درک در سال ۲۰۰۱ درک شروع به کار می کند، یکی از افتخارات این هنرمند می توان به آلبوم بعداً ازم تشکر کن که در سال ۲۰۱۰ اشاره کرد. در این آلبوم لیل وین درک را همراهی می کند و این همکاری باعث می شود مقام اول بیلبورد ۲۰۰ را به دست بیاورد، درک که از سال ۲۰۰۱ تا کنون همچنان مشغول به کار است. جالبست بدانید که از او به عنوان پولدارترین رپر یاد می شود.

رپ آمریکایی ناس

ناس جزو قدیمی های این سبک هم به حساب می آید، اولین آلبوم او با نام ایلماتیک در سال ۱۹۹۴ با کمپانی کلمبیا رکوردز انتشار گردید و یکی از حواشی وی درگیری با جی زی دیگر رپر معروف امریکایی است که ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ طول کشید و این دو رپر سال ها بر ضد هم رپ ساختند و منتشر کردند. یکی از افتخارات ناس اول شدن شش آلبوم وی در بیلبورد ۲۰۰ است.

رپر آمریکایی امینم

امینم نامی که به جرات می توان گفت پادشاه رپ این سال های جهان است، بله مارشال مترز ۴۸ ساله که همچنان مانند روزهای اول خود پر انرژی، با سبک موسیقی خاص خودش توانسته همچنان در اوج باشد، امینم شناسنامه رپ آمریکا است اگر چه اسم های بزرگی در لیست رپ آمریکا وجود دارد اما امینم همچنان برند رپ آمریکاست. در مورد امینم باید بدانید که او یکی از بیشترین درآمد ها را دارد. برای درک بهتر به مقاله درآمد رپر ها توجه داشته باشید.

رپر آمریکایی بیگی

بیگی کسی که ام تی وی او را سومین رپر در کل دوران رپ می داند، رپری که در سال ۱۹۹۷ در لس انجلس به ضرب گلوله کشته می شود، او معروف به این موضوع است که رپ را در نیویورک زنده کرد. خیلی ها این اتهام را به بیگی زدند که قاتل توپاک بوده است، البته این موضوع کاملاً از طرف وی تکذیب شده و بارها بیگی اعلام کرد که توپاک بهترین دوست او بوده است و حال ماجرای پرونده قتل بیگی هم مانند توپاک همچنان بعد از گذشت سال ها باز مانده است. دانلود آهنگ بیگی رپر آمریکایی را می توانید به صورت قانونی در ساند کلاد انجام دهید.

رپر امریکایی توپاک

همه طرفداران رپ‌ توپاک را پدر رپ آمریکا می دانند. رپری که هنوز هم ترک‌های آن شنیدنی است، مضمون کارهای توپاک زندگی در سختی، نابرابری و فقر در کل مشکلات اجتماعی بوده است، توپاک همیشه دشمن های زیادی داشت و با همه محبوبیت در سال ۱۹۹۶ به ضرب گلوله کشته می شود. موسیقی توپاک بعد از ترور چندین جایزه و جایگاه و مقام می گیرد و توپاک همچنان جاودانه می ماند.

رپر امریکایی لاجیک

لاجیک جزو رپرهای جوان و موفق آمریکا محسوب می شود. لاجیک در لس انجلس زندگی میکند او دوران بلوغ خوبی نداشته است پدر و مادر او کوکائین مصرف می کردند و برادران او فروشنده مواد بودند او در تمام این دوران تلاش کرد که بتواند به آرزویش که رپ بود برسد. لاجیک بالاخره در سوال ۲۰۱۲ توانست اولین قرار داد خود را ببندد و از استعداد خود استفاده کند و تا امروز جزو رپر های معروف آمریکا بماند.

رپر امریکایی اسنوپ داگ

اسنوپ داگ هم جایگاهی مانند توپاک و بیگی در رپر آمریکا دارد و جزوی از هم نسل ها و شاید دوستان جمعی بودند که با میتینگ ها و اجرای رپ سعی می‌ کرد موسیقی رپ جایگاه به دست بیاورد. اسنوپ داگ هم سرد و گرم کشیده این سبک است و همه طور ترک از او شنیده شده است که البته خیلی از این ترک ها جزو کارهای موفق اسنوپ داگ ثبت شد.

رپر امریکایی لیل وین

رپر آمریکایی که ساخته شده برای سبک گنگ، برای لیل وین گنگ فقط به موسیقی محدود نمی شود و نشان داده در زندگی هم رفتار او گنگ است. یکی از نکات مثبت لیل وین این است که با رپرهای درجه یک آمریکا کارهای مشترک زیادی پخش کرده است.

رپر امریکایی جی زی

این رپر آمریکایی تهیه کننده موسیقی حرفه ایی است و جزو موفق ترین ها است، او استعداد های موفقی را به موسیقی رپ معرفی کرده است، جی زی از سال ۱۹۸۸ تا کنون در حال اجرای رپ حرفه ای است و جزو پر درآمدترین رپرهای جهان محسوب می شود، او در سال ۲۰۰۸ با بیانسه ازدواج می کند و زندگی کاملاً خوبی دارد.

رپر امریکایی که کشته شد!

رپر امریکایی که کشته شد

در رپ‌ آمریکا مخالفت ها و مشکلات شخصی گاهی باعث می شد کار به زد و خورد و شلیک گلوله هم کشیده شود، یکی از کسانی که در چنین درگیری هایی کشته شد و معروف ترین آن ها توپاک بود که بخاطر مسائل شخصی و گنگ در سال ۱۹۹۶ کشته می شود، پرونده عجیبی که تا کنون باز است و هنوز کاملاً مشخص نیست که قاتل پدر رپ کیست. رپر دیگری که در این عرصه کشته شد بیگی بود که خود به کشتن توپاک متهم شده بود. در این سبک موسیقی خصوصا افرادی که در زیرشاخه گنگ آن فعال هستند گزارشات درگیری، گلوله خوردن و کشته های زیادی ثبت شده است و یکی از رپرهایی که در کمال خوش شانسی و پس از اصابت ۱۰ گلوله از نزدیک به وی زنده ماند فیفتی سنت بود.

رپر آمریکایی رکورد لایو

رپر آمریکایی رکورد لایو

دنیل هرناندز با نام مستعار سیکس ناین یک رپر آمریکایی که او را بیشتر با سبک گنگ می شناسند بعد از آزاد شدن از زندان یک لایو گذاشت و با دو میلیون بازدید آنلاین توانست رکورد لایو را که تا چند ماه پیش با ۶۰۰ هزار بازدید به نام امیر تتلو خورده بود را به نام خود بزند.

اهنگ های برتر رپر امریکایی

در این قسمت به سراغ امینم‌ رفتیم چون سبک رپ او را همه مخاطبین موسیقی دوست دارند، رپر آمریکایی آهنگ the real slim shady را منتشر کرد و در این ترک خواست به زبان رپ، خود واقعی امینم را نشان بدهد که یکی از آهنگ های مانگار امینم است، اهنگ های جذاب زیادی از این رپر امریکایی به انتشار درآمده است که به طور مثال می توان به آهنگ های زیر می توان اشاره نمود.

The way i am
Not afraid
Mail
Role model
Fast line

پیشنهاد می شود این آهنگ های امینم را در گوگل جستجو و دانلود کرده و به دقت گوش فرا دهید.

کدام رپر امریکایی برای امام حسین اهنگ خوانده است؟

آهنگ رپر آمریکایی با نام مستعار Deen به صورت فری استایل اجرا شد و عجیب ترین نکته خواندن تمام واقعه کربلا آن هم به صورت رپ کاملاً حرفه ای بود، او که در اول آهنگ خود اعلام کرد سنی هم هست اما با زیبایی تمام آهنگی را به امام حسین و شیعیان تقدیم کرد که در نوع خود بسیار جالب بود. آهنگ رپر آمریکایی را می توانید در سایت های مختلف گوش کنید.

دلایل مرگ رپر های امریکایی

دلایل مرگ رپر های امریکایی

متاسفانه رپ آمریکا کاملاً جدا از کل موسیقی رپ در جهان است و نمونه های زیادی از مرگ های دلخراش به دلایل مختلف اتفاق افتاده است مانند توپاک که به خاطر درگیری های شخصی کشته شد یا رپر های دیگری در اثر مصرف مواد اوردوز کرده اند، یا مسائلی مانند افسردگی و سیر شدن از دنیا و لذت های آن دست به خودکشی زده اند.

اهنگ ارش با رپر امریکایی

آرش این بار به سراغ رپر کهنه کار اسنوپ داگ رفته است و موزیک مشترکی به نام آه خدای من منتشر کرده است، گر چه تم موسیقی ربط زیادی به اسم ترک ندارد اما اینکه یک آرتیست ایرانی توانسته با رپری مانند اسنوپ داگ آهنگ مشترک منتشر کند به اندازه کافی جای تعریف دارد.

پولدار ترین خواننده رپر امریکایی کیست؟

پولدار ترین خواننده رپر امریکایی کیست؟

می توان جی زی را یکی از پولدار ترین رپرهای آمریکا دانست، او جدا از منتشر کردن کارهای خود، کمپانی پخش بسیار قوی برای رپرها به وجود آورده است و سالانه آلبوم های زیادی از طریق این کمپانی پخش می شود، جی زی به علاوه کمپانی های مد، ساخت جواهر و و تجارت را هم به صورت حرفه ایی انجام می دهد وار این بابت باید گفت او پولدارترین رپر آمریکا است. عکس های بهترین رپر آمریکایی را می توانید در گوگل تماشا کنید.

فری استایل های رپر امریکایی

فری استایل کار کردن جزوی از کار رپرها است و رپرهای زیادی در سرتاسر آمریکا در میتینگ ها با هم کل کل می کنند و گروه تشکیل می دهند و برای هم رپ می خوانند تا روی همدیگر را کم کنند، حتی در فضای مجازی هم فری استایل های زیادی روزانه پخش می شود و فری استایل یا همان اجرای زنده جزوی از زندگی رپرها است.

عجیب ترین رپر امریکایی چه کسی است؟

عجیب ترین رپر امریکایی چه کسی است؟

این عنوان را می توان به سیکس ناین داد، او که سنی تقریباً کم دارد و طعم خلاف و زندان را چشیده است، سیکس ناین‌ با تتو های عجیب رنگی و ظاهر خاص خود فالوور های بسیاری دارد کسی که توانست رکورد لایو اینستاگرام را با دو میلیون بازدید کننده بزند و اما در پایان دانلود آهنگ خارجی بیگی رپر آمریکایی را پیشنهاد می کنیم برای کسانی که علاقه به رپر های قدیمی دارند.

سوالات متداول

آیا امینم افسردگی دارد و خودکشی کرده است؟

در جواب باید گفت او قبلاً اعلام کرده بود که دچار افسردگی شده، اما برخی روزنامه نگاران برای پر کردن صفحه های خود و به شهرت رسیدن، داستان خود کشی امینم را پیش کشیده اند.

رپ آمریکا در جهان چه جایگاهی دارد؟

می توان به جرات گفت رپ آمریکا از زمانی که رپ به وجود آمد در جایگاه اول را داشته و دارد و هیچکس نمی تواند منکر این موضوع بشود.

آیا در تاریخ رپر ایرانی توانسته با رپر آمریکایی ترک مشترک منتشر کند؟

با افتخار می توان گفت بله. یاس که در دوره ای به عنوات سفیر رپ ایران به آمریکا سفر کرد توانست کار مشترکی با تک ناین کاری بسیار موفق منتشر کند، این نکته را باید گفت تک ناین جزو رپر های قدیمی آمریکا محسوب می شود.

آیا فیلمی در مورد رپ آمریکا ساخته شده است؟

بله شاید فیلم های زیادی در مورد رپ آمریکا ساخته شده باشد اما می توان گفت فیلم ۸ مایل با بازی امینم بسیار زیبا و دیدنی است، این فیلم بر اساس زندگی شخصی امینم ساخته شده است.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *