فیلترشکن wolf vpn یا همان فیلترشکن گرگ با سرورهای رایگان

امروزه با توجه به نیاز ما به اینترنت برای برقراری ارتباط و به دست آوردن اطلاعات از مسائل پیرامون و مهم و سرعت کم اینترنت، داشتن فیلتر شکن قوی برای ارتباط با دنیای مجازی در زندگی ما بسیار مورد توجه قرار می گیرد که در ادامه مطلب در مورد، بهترین فیلترشکن رایگان در دسترس یعنی فیلترشکن wolf vpn خواهیم پرداخت.

wolfvpn برای اندروید، نحوه دانلود Wolf VPN با لینک مستقیم، فیلتر شکن گرگ قرمز، فیلتر شکن گرگ برای گوشی سامسونگ، فیلتر شکن گرگ سفید، دانلود فیلتر شکن گرگ از بازار، فیلتر شکن گرگ قرمز برای گوشی، دانلود Wolf VPN نسخه قدیمی، در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. بهترین فیلتر شکن ها برای گوشی، دارای هزینه های زیادی است که در این مقاله شما را با پر سرعت ترین فیلتر شکن دنیا آشنا می کنیم.

  • درباره فیلترشکن fish vpn که از برترین فیلترشکن های مجانی PlayStore می باشد چه می دانید
معرفی فیلترشکن wolf vpn

معرفی فیلترشکن wolf vpn

اولین و معروف ترین وی پی ان جهان که توانسته است با وجود همه محدودیت های اینترنتی، رتبه نرم افزار برای اندروید را در جهان به ۴ برساند و همچنین به خاطر امکانات و ویژگی های منحصر به فرد خود، توانسته است نام خود را در گوگل پلی ثبت کند، فیلترشکن wolf vpn که به گرگ قرمز یا نارنجی ، سفید وی پی ان نیز مشهور است، نام دارد. سرعت بالای این فیلترشکن به صورت توربو می باشد که شما را با توجه به داشتن صد ها پروکسی به تمامی سرور های جهان وصل می کند و برای اندروید ۴/۴ بسیار عالی است. همچنین wolfVpn به عنوان فیلترشکن برای شرط بندی نیز مورد استفاده کاربران زیادی قرار می گیرد.

برای نصب فیلترشکن wolf vpn نیاز به هدر دادن انرژی و اتلاف زمان نیست و بعد از دانلود کردن و نصب آن، تنها با یک کلیک کردن به دنیای مجازی و سایر اطلاعات و برنامه ها و بازی های آنلاین متصل شوید و از داشتن این وی پی ان نهایت لذت را ببرید. اگر به دنبال فیلترشکن امن، سریع، پهنای باند فوق العاده زیاد، سرعت نامحدود، دارای سوئیچ برای تنظیم قطع و وصل شدن داده های اینترنت، نصب آسان هستید، حتما این فیلترشکن را نصب کنید زیرا به تنهایی تمام این ویژگی ها و قابلیت ها را دارد. هم چنین به راحتی می تواند اتصال ۱۲ دستگاه را به صورت هم زمان، فراهم کند.

سایت های محدود شده و بازی های مسدود شده از جمله برنامه هایی است که این نرم افزار به راحتی برای شما باز میکند. فاش نشدن اطلاعات هویتی شما از جمله: موقعیت مکانی شما، آدرس آی پی، اطلاعات شخصی، از سری ویژگی های برتر این فیلترشکن است. در گوگل پلی، آخرین به روز رسانی این نرم افزار ۲۰۲۲/۱۰/۱۲می باشد. سرویس vpn wolf رایگان و نامحدود می باشد و هر زمان که بخواهید از سرورهای پروکسی رایگان این فیلترشکن نامحدود، می توانید لذت ببرید. کاربر اصل و حرفه ای، انتخاب هوشمند برای گوشی اندروید شما، پشتیبانی ۲۴ ساعت داده ها و سرور ها، سازگار با تمام حامل های داده تلفن همراه می باشد.

با سرور های پراکسی جهانی فیلترشکن wolf vpn ، شما می توانید محدودیت های جغرافیایی یا فایروال ها را برای دسترسی به ویدیو های مسدود شده، محتوای جریان، بازی ها، شبکه های اجتماعی، وب سایت های مسدود شده دور بزنید. شما می توانید توییتر، فیس بوک، اینستاگرام و محتوا، فیلم، برنامه های ورزشی، تصویری، بازی ها و تمام برنامه های مورد علاقه خود را بدون توجه به جایی که هستید از حالت انسداد خارج کنید و تمام مسیر ها را دور بزنید و با ایمن ترین محافظت می توانید از یک تجربه آنلاین خصوصی و امن، حتی در نقطه اتصال وای فای، لذت ببرید. Fast vpn مورد اعتماد ۲۰۰۰۰۰ کاربر در سراسر جهان است و برای سامسونگ بهترین گزینه می باشد. انتخاب هوشمند برای سرور موفق، کاربر پسند و حرفه ای، اجازه شناسه تبلیغاتی، اجرای سرویس پیش زمینه، دسترسی کامل به شبکه، درخواست نادیده گرفتن بهینه سازی باتری، ممانعت از به خواب رفتن تلفنو اجرا شدن در هنگام راه اندازی در این وی پ ان وجود دارد.

فیلترشکن wolf vpn دارای سرور کدام کشور ها می باشد؟

فیلترشکن wolf vpn که اخیرا دارای معروفیت و محبوبیت خاصی بین کاربران سراسر جهان قرارگرفته است، دارای ده‌ ها سرور از کشورهای مختلف می باشد. از جمله: آلمان، سوئیس، هند ، فرانسه، ایالات متحده، گرجستان، لندن، ترکیه، ژاپن، کره، اسپانیا و سایر کشورهای جهان که هر کدام دارای اتصال سریع یا ضعیف می باشند و قابلیت تونل کردن و پشتیبانی از پروتکل های مختلف را دارند.

آیا فیلترشکن wolf vpn معتبر و مطمئن است؟

آیا فیلترشکن wolf vpn معتبر و مطمئن است؟

فیلترشکن wolf vpn، بسیار امن و معتبر و مطمعن می باشد که تمامی داده ها و اطلاعات شما از جمله: مکان، هویت را به هیچ عنوان به کشور دیگری نمی فروشد، به شما توصیه می کنیم این فیلترشکن رایگان با سرعت نا محدود را حتما دانلود و نصب و استفاده کنید. همچنین اگر اینترنت شما تصادفا قطع شود آی پی شما محفوظ باقی خواهد ماند زیرا این فیلترشکن سوئیچ قطع اینترنت در صورت قطع وی پی ان دارد. فیلترشکن wolf vpn به طور کامل روی دیسک رمز گذاری شده است و سرورهای شما کاملاً رمز گذاری می شوند تا از داده های شما همیشه محافظت کنند.

هویت مخفی شما به طوری است که برای استفاده از گرگ وی پی ان، نیازی نخواهید داشت که اطلاعات خود را به برنامه بدهید. هم چنین اگر به دنبال فیلتر شکن کاملا امن هستید که اطلاعات شما را به دولت های دیگر نفروشد و سرعت بسیار بالایی داشته باشد و همچنین کلیه ترافیک مصرفی شما را رمز گذاری سرتاسری کند و آدرس آی پی را نیز کاملا مخفی نگه دارد، به شما توصیه می کنیم این فیلتر شکن را حتماً نصب کنید و از سرعت و ویژگی های آن شگفت زده شوید.

این وی پی ان را چگونه می توان دانلود کرد؟

شما می توانید با سرچ کردن در گوگل، فایر فاکس، اج، اپرا و همچنین نرم افزار محبوب بازار و یا از گوگل پلی، این فیلتر شکن محبوب را با لینک مستقیم دانلود کنید و از مزایای زیاد آن بهره ببرید.

آیا برای استفاده از این وی پی ان نیاز به ساخت اکانت است؟

همان طور که در مطالب قبل گفته شد: این وی پی ان به تنهایی قادر نمی باشد که به اینترنت متصل شود و شما باید یک سرور از کشورهای مختلف انتخاب و به آن اضافه کنید، با استفاده از این سرور ها شما به اینترنت متصل می شوید و از امکانات این فیلترشکن عالی و به صرفه بهره ببرید.

سرعت فیلترشکن wolf vpn چگونه است؟

سرعت فیلترشکن wolf vpn چگونه است؟

طبق آمار به دست آمده و گزارشات ارسال شده توسط کاربران ، در سراسر دنیا، این فیلترشکن سرعت بسیار زیادی دارد و اگر بتوانید به سرور خوبی دست پیدا کنید، سرعت اینترنت شما به چند برابر افزایش پیدا می کند.

آیا برای استفاده از فیلترشکن wolf vpn نیاز به وارد کردن سرور است؟

برای استفاده از فیلترشکن wolf vpn نیاز به وارد کردن سرور نمی باشد زیرا این وی پی ان دارای سرورهای خودکار و خود به خود به روز رسانی می شود.

استفاده از این vpn رایگان است؟

استفاده از این vpn رایگان است؟

استفاده از فیلترشکن wolf vpn به طور کامل رایگان می باشد و در صورت نیاز می توانید نسخه پریموم یا همان نسخه پولی آن را دانلود کنید.

سیستم عامل مورد نیاز برای نصب فیلترشکن wolf vpn چیست؟

سیستم عامل مورد نیاز برای نصب فیلتر شکن wolf vpn، اندروید، اپل، روتر، ویندوز‏ ‏ios، مک ، رایانه شخصی، ویندوز، سامسونگ، لینوکس موجود و آیپد می باشد.

آیا فیلترشکن wolf vpn دارای اشتراک پریمیوم هم می باشد؟

آیا فیلترشکن wolf vpn دارای اشتراک پریمیوم هم می باشد؟

این فیلتر شکن دارای اشتراک پریمیوم می باشد و صد ها سرور از کشورهای مختلف دارد که با خرید فیلترشکن می توانید سرعت اینترنت خود را بالاتر ببرید.

نصب و راه اندازی فیلترشکن wolf vpn چگونه است؟

فیلتر شکن wolf vpn را می توان از نرم افزار بازار و یا از گوگل پلی و یا مایکت دانلود کنید و بعد از دانلود کردن این فیلتر شکن محبوب، شما می توانید به راحتی آن را نصب کنید و با فشار دادن یک کلیک بر روی ‏این وی پی ان از سرعت بالای آن بهره ببرید.

این فیلترشکن امکان آپدیت دارد؟

بیشترین فیلتر شکن های موجود در گوگل و بازار، دارای آپدیت های مختلف به صورت قدیم و یا جدید است. با عضویت در کانال تلگرام wolf server و یا کانال تلگرام فیلترشکن آنلاین گوگل، می توانید از آپدیت های جدید این وی پی ان بهره ببرید. امکانات هر آپدیت بسیار متفاوت است و دارای اتصال سریع و آسان بدون محدودیت حجمی، تست شده روی نت اندروید، رایتل پیش نیاز پنج و بالاتر، دارای قابلیت تونل آپ، قابل استفاده با همه نت ها، حذف تبلیغات، مناسب اینستا، وب گردی، بازی های آنلاین، دارای ده ‌ها سرور از کشورهای مختلف می باشد.

سوالات متداول

  1. اسامی و عنوان های فیلترشکن wolf vpn چه نام دارد؟

    فیلترشکن wolf vpn که به گرگ قرمز یا نارنجی ، سفید وی پی ان نیز مشهور است، نام دارد.

  2. آیا فیلترشکن wolf vpn توانسته است، نام خود را در گوگل ثبت کند؟

    اولین و معروف ترین وی پی ان جهان که توانسته است با وجود همه محدودیت های اینترنتی، رتبه نرم افزار برای اندروید را در جهان به ۴ برساند و همچنین به خاطر امکانات و ویژگی های منحصر به فرد خود، توانسته است نام خود را در گوگل پلی ثبت کند.

  3. آیا نصب فیلترشکن wolf vpn آسان است؟

    برای نصب فیلترشکن wolf vpn نیاز به هدر دادن انرژی و اتلاف زمان نیست و بعد از دانلود کردن و نصب آن، تنها با یک کلیک کردن به دنیای مجازی و سایر اطلاعات و برنامه ها و بازی های آنلاین متصل شوید و از داشتن این وی پی ان نهایت لذت را ببرید.

به این مقاله امتیاز دهید :

The post فیلترشکن wolf vpn یا همان فیلترشکن گرگ با سرورهای رایگان appeared first on تاینی بت.

منبع: localadmins.com

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *