وی پی ان اتریش رایگان (vpn اتریش) با سرورهای پرسرعت

آنچه بیشترین اهمیت را برای کاربران ایرانی دارد، رد شدن از فیلترینگ شدیدی است که برای برخی سایت ها و شبکه های اجتماعی در ایران توسط حکومت اعمال شده است. همچنین برای برخی گیمرهای حرفه ای و تریدرها اینکه چگونه وی پی ان اتریش را داشته باشند، ممکن است اهمیت داشته باشد این آی پی ها به عنوان فیلترشکن برای شرط بندی نیز استفاده می شود و کاربران زیادی از آن استفاده می کنند. در ادامه این مقله به بررسی کامل این وی پی ان می پردازیم.

وی پی ان اتریش چیست؟

وی پی ان اتریش چیست؟

برخی از ارائه دهندگان VPN سطوح بالایی از امنیت را فراهم می کنند و سعی می کنند انتخاب های گسترده ای را برای مکان سرور در اختیار کاربران خود قرار دهند. این VPN ها هم برای کاربران اتریشی داخل کشور اتریش و هم در زمانی که در تعطیلات و یا سفر کاری خارج از کشور هستند، ضروری است.

در واقع این به معنی استفاده از یک آی پی اتریش برای کاربران اینترنت است که مشخص کننده مکان کاربر در اتریش است. حال این کاربر می تواند در آمریکا از طریق این VPN وارد یک سایت شود و یا در ایران از آن استفاده کند، در هر دو حالت آی پی مکان کاربر را اتریش نشان می دهد و او را ناشناس می کند. از عقیده کاربران دسته ای از بهترین فیلترشکن ها با آی پی های اتریش در حال کار هستند و کاربران زیادی را به خود جذب کرده اند.

بهترین وی پی ان های اتریش کدامند؟

بسیاری از وی پی ان های معروف و شناخته شده در دنیا سعی بر این دارند که سرورهایی در اکثر کشورهای دنیا داشته باشند تا به این طریق کاربران خود را افزایش دهند. اتریش یکی از کشورهایی است که دارای اینترنتی آزاد است، این کشور امنیت و حفظ حریم خصوصی را برای کاربران خود فراهم کرده است، این کشور همچنین محل استقرار یکی از سرورهای اکثر وی پی ان ها است که بهترین آن ها به ترتیب زیر هستند:

شیر بت

فیلترشکن شیر بت با توجه به دسترسی هایی که ارائه داده است به عنوان برترین و بهترین فیلترشکن معرفی می شود. از این رو به عنوان بهترین وی پی ان با سرور اتریش، می توانیم شیر بت را خدمت تان معرف کنیم. چرا که در این سرور علاوه بر سرعت بالا امنیت بسیار زیادی را نیز برای کاربر هایش ایجاد نموده است که این دسترسی در هر وی پی انی وجود ندارد.

NordVPN 

اولین انتخاب برای VPN اتریش قطعا فیلترشکن نور vpn است. این وی پی ان دارای استانداردهای بسیار بالا برای حفاظت از حریم خصوصی و همچنین سرعت بسیار بالایی است. این VPN چیزی بیشتر از ۵۴۰۰ سرور دارد که به راحتی می توانید از طریق تغییر سریع سرور، آی پی خود را روی هر منطقه ای که بخواهید قرار دهید. پس از خرید این وی پی ان در صورت عدم رضایت تا یک ماه فرصت دارید پولی که برای خرید آن پرداخت کرده اید، را پس بگیرید.

Surfshark

Surfshark هم به عنوان یکی از بهترین گزینه ها با داشتن سرورهایی با سرعت بالا و امن در اتریش شناخته می شود که علاوه بر اتریش در بیش از ۱۰۰ کشور دیگر هم سرور دارد. این وی پی ان از سال ۲۰۱۸ وارد بازار شده است و در مدت زمان کوتاهی توانست تعداد بسیار زیادی از کاربران را به خود جذب کند. این vpn به سرعت، بسیار محبوب شد و همچنان یکی از محبوب ترین و بهترین vpn ها است.

بهترین وی پی ان های اتریش کدامند؟

ExpressVPN

ExpressVPN شبکه بزرگی از سرورهای سریع است و برای رفع فیلتر و ورود به سایت هایی در بیشتر کشورها و تقریبا می توان گفت در تمام نقاط جغرافیایی دنیا مناسب است. این وی پی ان در کشور اتریش هم سرور دارد، سرعت بالا و اتصال ایمن و رمزگذاری شده از مزایای آن است. این vpn همچنین هیچ کدام از اطلاعات هویت شخصی و رفتارهای کاربران در اینترنت را ثبت و نگهداری نمی کند. در نتیجه با این وی پی ان کاملا امن و ناشناس می توانید وبگردی کنید.

فیلترشکن اتریش تنها به صورت ssh ارائه می شود؟

در صورتی که امروزه بیشتر فیلترشکن های موجود تنها به صورت ssh طراحی شده اند اما فیلترشکن اتریش این گونه نمی باشد. این فیلترشکن به صورت vless و vmess طراحی و منتشر شده است تا استفاده از آن برای تمامی کاربران آسان شود. این گونه کاربران می توانند بدون هیچ محدودیتی فیلترشکن اتریشی را برای خود نصب کنند.

این گونه حتی امکان شخصی سازی وی پی ان نیز وجود دارد تا اتصالی بهتر داشته باشید. البته این قابلیت برای راحتی بیشتر شما در نسخه های مختلفی طراحی شده است. کاربران می توانند با توجه به نیاز خود نسخه های موجود وی پی ان اتریشی استفاده کنند.

از vpn آی پی ثابت اتریش برای چه بازی هایی می توان استفاده کرد؟

آی پی ثابت ترید اتریش این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به راحتی به گیمر حرفه ای تبدیل شوید. آی پی ثابت اتریش ابتدا تنها برای کاربران مبتدی و برای کار های روزمره مورد توجه قرار گرفت. سپس با وجود کیفیت بالا در سرعت و امنیت گیمر ها نیز به استفاده از وی پی ان اتریش روی آوردند.

شما می توانید با استفاده از این آی پی به راحتی از تمامی بازی های موجود لذت ببرید و بدون هیچ محدودیتی بازی کنید؛ به این دلیل که با سرعت بالا آی پی اتریش هیچ قطعی در هنگام بازی رخ نخواهد داد.

همچنان بیشتر بازی های موجود که نیاز به آی پی شخصی دارند نیز امکان بازی با آی پی اتریش برای آن ها سازگار شده است، پس اگر از گیمر های حرفه ای هستید وی پی ان اتریش را از دست ندهید. این آی پی می تواند با کیفیت بالا خود امکان بازی شما در هر زمینه از بازی های موجود راحت بسازد و شما را به گیمر حرفه ای تبدیل کند.

بررسی ویژگی های وی پی ان اتریش

بررسی ویژگی های وی پی ان اتریش

در هنگام انتخاب و خرید وی پی ان خوب باید به چند نکته به خوبی توجه کنید تا بتوانید به خوبی انتخاب کنید. در مورد وی پی ان اتریش نکات قابل توجهی قرار دارد که باعث شده است تا کاربران در بین دیگر فیلترشکن های موجود به سراغ فیلترشکن اتریش بروند.

به صورتی که وی پی ان اتریش می تواند بهترین گزینه برای تمامی کاربران مبتدی تا حرفه ای باشد. در ادامه به ویژگی های مهم این وی می پردازیم تا شما نیز بتوانید با توجه به این ویژگی ها انتخابی مناسب برای خود داشته باشید.

سرعت بالا

فیلترشکن پرسرعت قوی اتریش با سرعت بالا و یکسانی که دارد این قابلیت را به شما می دهد تا به راحتی در تمامی شبانه روز بدون هیچ قطعی از اینترنت استفاده کنید. همچنان بر خلاف بسیاری از فیلترشکن های موجود که با کم و زیاد شدن سرعت اینترنت قطع می شوند، فیلترشکن اتریش سرعتی یکسان و بدون قطعی را به ارمغان آورده است.

آی پی ثابت

وی پی ان اتریش با آی پی ثابت می تواند بهترین انتخاب برای تمامی افراد از جمله گیمر ها باشد. آی پی اتریش به صورتی طراحی شده است که در بالا ترین میزان ایمن و امنیت قرار دارد. این گونه تمامی گیمر ها و کاربران حرفه ای می توانند در تمامی شرایط از این فیلترشکن استفاده کنند. البته اگر از کاربران مبتدی هستید نیز وی پی ان اتریش گزینه مناسبی است.

امنیت بالا

از نکات مهم در هنگام انتخاب فیلترشکن مناسب ایمنی و امنیت بالا آن می باشد، تا کاربران نگران دزیده شدن اطلاعات خود نباشند. فیلترشکن سرور اتریش با امنیت بالا می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این گونه گیمر ها و حتی افراد حرفه ای می توانند بدون هیچ نگرانی در مورد دزیده شدن اطلاعات و داده های خود از وی پی ان اتریش بهره مند شوند.

رایگان

وی پی ان اتریش رایگان طراحی و منتشر شده است به صورتی که شما در هنگام خرید vpn سرور اتریش نیازی به پرداخت هزینه ندارید. این فیلترشکن در تمامی نسخه های موجود به صورت رایگان منتشر شده است. با این وجود تمامی کاربران می توانند به راحتی این فیلترشکن را برای خود داشته باشند و از آن استفاده کنند.

قیمت خرید vpn اتریش چقدر است؟

وی پی ان های معرفی شده در این مطلب به عنوان بهترین vpn های اتریش دارای طرح های ماهانه و سالانه با قیمت های متفاوتی هستند. در صورت تمایل برای خرید فیلترشکن پرسرعت اتریش می توانید به سایت های رسمی این VPN ها مراجعه کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که برای خرید آن ها باید پرداخت ارزی از طریق کارت های بین المللی مانند ویزا کارت یا مستر کارت انجام دهید. شما می توانید با پرداخت ماهانه ۴.۱۹ دلار اشتراک NordVPN را خریداری کنید و برای اشتراک ماهانه Surfshark ماهانه ۲.۳ دلار پرداخت کنید.

آی پی ثابت اتریش برای بازار فارکس مناسب می باشد؟

آی پی ترید اتریش از شدی نسخه های خاصی است که از این فیلترشکن در بازار موجود شده است. کاربرانی که قصد وارد شدن به بازار فارکس و ترید در آن را دارند در جست و جو فیلترشکن امن و مطمئنی می باشند که امینت آن ها را تضمین کند.

در این مورد آی پی ترید اتریش از جمله انتخاب های هوشمندانه می باشد که می توانند داشته باشند. این آی پی با پشتیبانی همیشگی توسط سایت سازنده و امنیت بالا این امکان را به شما می دهد تا بدون نگرانی در بازار فارکس ترید کنید. همچنان می توانید با این آی پی در دیگر بازار های ترید نیز فعالیت داشته باشید و نگران دزدیده شدن داده های خود نباشید.

آی پی ترید اتریش هم اکنون توسط کاربران حرفه ای و سرمایه گذاران برتر در بازار فارکس مورد توجه قرار گرفته و استفاده می شود.

وی پی ان اتریش شامل چه شهر هایی می باشد؟

وی پی ان اتریش شامل چه شهر هایی می باشد؟

vpn های هر کشور باید سرورهای خود را در یک یا چند شهر از آن کشور مستقر کنند. به عنوان مثال وی پی ان اتریش به طور معمول دارای یک یا چند سرور در شهرهای زیر است:

وین

وین یکی از شهرهایی است که سرور بیشتر VPN های اتریش در آن واقع شده است، این وی پی ان ها دارای سرعتی بالا و امنیت بیشتری هستند. شما می توانید به راحتی سرور مورد نظر خود را بر روی کشور اتریش و شهر وین قرار دهید.

گراتس

شهر دیگری در وین که دارای تعداد زیادی سرور وی پی ان از بین شهرهای کشور اتریش است، شهر گراتس است. سرورهای وی پی ان اتریش در شهر گراتس هم سرعت بالا و امنیت زیادی را برای کاربران خود فراهم می کنند.

داشتن پینگ بالا برای وی پی ان اتریش به چه عواملی بستگی دارد؟

داشتن پینگ بالا در وی پی ان اتریشی به چند نکته قابل توجه بستگی دارد که اگر پینگ بالایی را برای خود مد نظر دارید باید به این نکات توجه کنید. اول از هر چیزی توجه کنید سرعت اینترنت شما باید بالا باشد تا پینگ دریافتی نیز به بالا ترین حد برود. البته در وی پی ان اتریش در سرعت هدی مختلف شما می توانید پینگ یکسان و تا حد امکان بالایی را دریافت کنید.

سپس در نکته بعدی توجه کنید اوپراتوری که به آن متصل شده اید دارای آنتن دهی خوبی باشد و قطعی ارتباط بین شما و شبکه وجود نداشته باشد. این گونه شما می توانید به راحتی پینگ بالا و مناسبی را در وی پی ان اتریش برای خود داشته باشید.

همچنان دقت کنید با بروزرسانی برنامه کیفیت پینگ های موجود نیز افزایش می باشد. پس حتما بروزرسانی برنامه و آی پی آن را فراموش نکنید تا بتوانید هر چند مدت یک بار بعد از بروزرسانی به کیفیت بالا تری در پینگ های موجود دست پیدا کنید.

معایب استفاده از آی پی اتریش چیست؟

معایب استفاده از آی پی اتریش چیست؟

اگر به دنبال معایب استفاده از آی پی اتریش هستید باید بدانید این وی پی ان بدون هیچ عیب و مشکلی توانسته است در رتبه های اول قرار بگیرد. حتی بهتر است توجه کنید وی پی ان اتریش هر چند مدت یک بار نیز به صورت کامل به روزسانی می شود. نسخه های به روز تر، همیشه دارای طراحی و کیفیت بالا تری می باشند و استفاده از آن ها نیز راحت تر است.

در نسخه های قدیمی آی پی اتریش مشکلاتی از جمله قطعی اتصال وجود داشت که پس از بروزرسانی های مختلف این مشکل حل شد. اکنون شما می توانید بدون هیچ مشکل و عیبی وی پی ان اتریش را برای خود داشته باشید و از کیفیت بالا آن لذت ببرید.

آیا vpn اتریش به صورت رایگان هم وجود دارد؟

یکی از بهترین وی پی ان های رایگان اتریش، Urban VPN نام دارد، این VPN کاملا رایگان، امن و ناشناس است. به راحتی می توانید از بین آی پی های موجود در این VPN، آی پی مورد نظر خود را انتخاب کنید یا تغییر دهید و از چند دستگاه متفاوت با آن متصل شوید. Urban VPN دارای سرورهایی در سرتاسر جهان است که اتصال سریع و هزاران IP را برای شما تضمین می کند تا بتوانید به راحتی به طور ناشناس و ایمن به انجام کارهای خود در اینترنت بپردازید.

در صورت تمایل برای استفاده از بهترین وی پی ان اتریش در مدت زمان محدود، برخی از وی پی ان های پولی هم دارای نسخه های رایگان با پهنای باند محدود و یا مدت زمان محدود هستند.

وی پی ان اتریش را چگونه دانلود کنیم؟

برای دانلود وی پی ان سرور اتریش به صورت رایگان باید به سایت های رسمی VPN های اتریش مراجعه کنید و به صورت مستقیم آن ها را دانلود و نصب کنید. شما همچنین امکان خرید vpn اتریش و دانلود آن ها را از طریق سایت های ایرانی فروش سرور و آی پی دارید.

وی پی ان اتریش را چگونه دانلود کنیم؟

آیا خرید ip اختصاصی اتریش ممکن است؟

برای خرید وی پی ان اتریش آی پی ثابت و صد در صد اختصاصی می توانید به چند سایت معتبر در ایران که در کار فروش آی پی و سرور به کاربران داخل ایران هستند، مراجعه کنید. در این قبیل سایت ها شما با هر یک از کارت های بانکی خود می توانید اقدام به خرید ماهانه یا سالانه کنید و هزینه آن را به صورت ریالی حساب کنید. وی پی ان آمریکا نیز می تواند گزینه بسیار مناسبی برای خرید فیلترشکن به دلیل دسترسی بالایی که به شبکه های جهانی دارد باشد.

آیا سرور های این کشور برای استفاده در ایران مناسب هستند؟

وی پی ان هایی دارای سرور در کشور اتریش به طور معمول از سرعت و امنیت بالایی برخوردار هستند و برای استفاده کاربران ایرانی مناسب هستند. گرچه در شرایط کنونی ممکن است تعدادی از این وی پی ان ها با قطعی موقت و یا کامل مواجه شده باشند اما حتما کمپانی های مربوطه سعی در وصل مجدد آن برای کاربران داخل ایران خواهند کرد.

استفاده از وی پی ان اتریش بر روی موبایل هم ممکن است؟

استفاده از وی پی ان اتریش بر روی موبایل هم ممکن است؟

امروز بیشتر فیلترشکن های موجود در بازار تنها برای سیستم عامل های محدودی موجود می باشند، و دسترسی دیگر کاربران به آن ها ممکن نمی باشد. اما وی پی ان اتریش این گونه نمی باشد و شما می توانید در ساده ترین روش های موجود دانلود فیلترشکن اتریش با لینک مستقیم را برای هر سیستم عاملی انجام دهید.

وی پی ان اتریش به صورتی طراحی شده است که این امکان را به شما بدهد بدون هیج محدودیتی در هر نوع سیستم عامل از آن بتوانید استفاده کنید. در ادامه به فیلترشکن اتریش در سیستم عامل مختلف می پردازیم تا شما نیز متوجه شوید که علاوه بر دسترسی این فیلترشکن برای ویندوز، دیگر به چه سیستم عامل هایی از طریق این فیلترشکن می توانید دسترسی داشته باشید.

وی پی ان اتریش برای اندروید

اگر از کاربرانی هستید که به دنبال دانلود فیلترشکن برای اندروید هستید، وی پی ان اتریش بهترین انتخاب برای شما می باشد. شما برای دانلود وی پی ان اتریش برای اندروید تنها کافی است به سراغ فروشگاه های اینترنتی و یا سایت های دانلود بروید.سپس با توجه به نسخه اندروید خود گزینه مناسب این فیلترشکن را به راحتی دانلود و نصب کنید. با وجود استفاده بیشتر افراد از سیستم عامل اندروید نسخه های فراوانی برای این سیستم عامل در دسترس می باشد.

وی پی ان اتریش برای آیفون

اگر از کاربران سیستم عامل آیفون هستید و به دنبال فیلترشکن مطمئن و امن برای خود می باشید، فیلترشکن اتریش بهترین گزینه برای شما می باشد. طراحان این فیلترشکن برای دسترسی تمامی کاربران به این وی پی ان، نسخه ها فراوانی از آن را طراحی کرده اند که با سیستم عامل های مختلف سازگاری داشته باشد.

آیا وی پی ان های اتریش قانونی هستند؟

در اتریش، استفاده از سرویس VPN کاملا قانونی است، همچنین منع قانونی در استفاده از وی پی ان اتریش برای کاربران سایر کشورها نیز وجود ندارد. در حال حاضر طیف گسترده ای از ارائه دهندگان خدمات VPN قابل اعتماد در این کشور وجود دارد. این ارائه دهندگان VPN را با هدف کمک به ساکنین خود برای داشتن اتصالی ایمن و سریع فراهم کرده اند. اگرچه استفاده از VPN از هویت شما در اینترنت و ورود به سایت ها محافظت می کند، اما باید به یاد داشته باشید که VPN هرگز نباید برای آسیب رساندن یا پنهان کردن جنایات استفاده شود، زیرا در این صورت دیگر قانونی نخواهد بود.

در مورد استفاده از وی پی ان و فیلترشکن در ایران هم هنوزجرم انگاری نشده است و استفاده از آن ها مغایرتی با قانون ندارد. با وجود تلاش برخی از مقامات ایرانی اما در حال حاضر مجازاتی برای آن در نظر گرفته نشده است.

سوالات متداول

  1. وی پی ان اتریش بیشتر در کدام شهرهای این کشور سرور دارد؟

    وی پی ان اتریش دارای بیشترین سرور در شهرهای وین و گراتس است.

  2. بهترین وی پی ان اتریش چیست؟

    فیلترشکن شیر بت بهترین VPN رایگان اتریش و وی پی ان های NordVPN، Surfshark و ExpressVPN بهترین وی پی ان های پولی با سرور در این کشور هستند.

  3. امکان خرید وی پی ان اتریش با آی پی ثابت و اختصاصی در ایران وجود دارد؟

    بله. شما از طریق مراجعه به سایت های فروش آی پی و سرور اختصاصی می توانید از داخل ایران به خرید سرور صد در صد اختصاصی اتریش اقدام کنید.

به این مقاله امتیاز دهید :

منبع: localadmins.com

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *