بیوگرافی هلیا گلبین راد دوست دختر کوروش وانتونز + عکس های او

در این مقاله می خواهیم شما را با هلیا گلبین راد که یکی از مدلینگ های معروف می باشد آشنا کنیم او توانسته یکی از مارک های لباس را به نام خود ثبت کند. در رابطه با رابطه او و کوروش وانتونز اینکه و متولد چه سالی است نیز بحث کرده ایم. قصد داریم با بسیاری از خصوصیات اخلاقی او شما را آشنا کنیم؛ اگر می‌ خواهید با این مدل معروف بیشتر آشنا شوید در این مقاله همراه ما باشید.

بیوگرافی هلیا گلبین راد

بیوگرافی هلیا گلبین راد

در این بخش از مقاله می ‌خواهیم بیوگرافی این فرد معروف را به شما بگوییم او متولد ۳۱ شهریور سال ۱۳۷۴ می باشد که هم اکنون ۲۶ سال سن دارد این فرد توانسته یکی از مارک های لباس را به نام خود ثبت کند. مارک لباسی که این فرد به نام خود ثبت کرده است لیارج می ‌باشد که وی توانسته با زدن این مارک به نام خود به معروفیت برسد.

شما می ‌توانید عکس ‌های زیادی از او را در اینستاگرام ببینید البته این فرد معروف هم اکنون با یکی از خوانندگان معروف ایرانی به نام کوروش رابطه عاشقانه دارد این مدل معروف هم اکنون ساکن استانبول است. هلیا گلبین راد و کوروش رابطه عاشقانه با هم دارند شما می توانید عکس های زیادی از این دو فرد معروف را در گوگل ببینید.

عکس های هلیا

از آنجایی که می ‌دانید این فرد یکی از مدل های معروف می باشد برای همین عکس های زیادی از او در گوگل و اینستاگرام و بسیاری از برنامه ‌های دیگر منتشر شده است. وی در اینستاگرام فالوورهای زیادی دارد البته وی عکس ‌های زیادی از خود را در پیج اصلی اینستاگرامش منتشر کرده است. شما می‌ توانید عکس ‌های زیادی از این مدل را در گوگل مشاهده کنید برای مثال شما می توانید با وارد کردن نام او در قسمت جست و جوی گوگل تمام عکس های او را ببینید.

اینستاگرام هلیا گلبین راد

اینستاگرام هلیا گلبین راد

اینستاگرام یکی از برنامه ‌هایی است که امروزه طرفداران زیادی دارد و افراد زیادی هستند که در آن فعالیت می ‌کنند. در این راستا می ‌توانیم به این مدل معروف که توانسته با فعالیت در اینستاگرام توجه افراد زیادی را به خود جلب کند اشاره کنیم. او عکس ‌های زیادی از خود را در اینستاگرام منتشر کرده است. وی لباس هایی که می پوشد را در پیج اصلی اینستاگرامش تبلیغ می‌ کند. شما می‌ توانید ویدیو و عکس های زیادی از این مدل را در اینستاگرام ببینید البته او در کنار کوروش هم عکس های زیادی منتشر کرده است.

یوتیوب هلیا گلبین راد را چگونه پیدا کنیم؟

یوتیوب یکی از برنامه ‌های جهانی می باشد که سلبریتی های معروف در آن فعالیت می کنند. البته بسیاری از افراد هستند که توانسته اند با فعالیت در یوتیوب به معروفیت برسند. یکی از افرادی که در یوتیوب فعالیت می‌ کند هلیا گلبین راد می باشد. او از طریق فعالیت در یوتیوب توانسته به معروفیت برسد و درآمد زیادی هم از طریق یوتیوب به دست بیاورد. او ویدیو و لایوهای زیادی در یوتیوب می‌ گذارد البته او تبلیغات بسیاری هم منتشر می کند شما می توانید با سابسکرایب کردن چنل یوتیوب او جزو سابسکرایبرهای او شوید.

هلیا گلبین راد مدل است؟

این مدل معروف در سال ۱۳۷۴ در کشور ایران در شهر تهران متولد شد. وی بعد از چند سال به ترکیه مهاجرت کرد. او اکنون ساکن ترکیه است که بعد از مهاجرت به ترکیه به معروفیت زیادی رسید. البته او در ترکیه با یکی از خوانندگان معروف ایرانی به نام کوروش آشنا شد. این مدل اینستاگرامی عکس های زیادی در ترکیه منتشر کرده است که شما می ‌توانید عکس‌ هایی از او را در اینستاگرام ببینید.

درآمد هلیا از کجاست

درآمد هلیا از کجاست؟

این مدل معروف از طریق های مختلفی به درآمد می ‌رسد ولی اصلی ‌ترین درآمدش از طریق مدلینگی می باشد. البته وی در یوتیوب و توییتر و فیس بوک و اینستاگرام و برنامه‌ های دیگری هم فعالیت می‌ کند. او توانسته از طریق فعالیت در این برنامه ها هم درآمد مختصری به دست بیاورد. ولی درآمد بیشتر او از طریق مدلینگی می باشد وی درباره اینکه ثروتش هم اکنون چقدر است صحبت نکرده است. کسی نمی ‌داند که ثروت او چقدر است ولی او گفته است من از طریق تبلیغاتی که در اینستاگرام و برنامه های دیگر می گذارم پول هنگفتی می گیرم.

البته او بخشی از درآمد سایت کوروش وانتونز را هم دارد چرا که با کوروش به صورت مشترک این سایت را مدیریت می کنند!

هلیا گلبین راد کجا زندگی می کند؟

این مدل معروف زمانی که به دنیا آمد در تهران زندگی می ‌کرد ولی بعد از اینکه فعالیت خود را در عرصه مدلینگی آغاز کرد به ترکیه مهاجرت کرد. او هم اکنون در استانبول زندگی می‌ کند. او گفته است از زمانی که من به ترکیه مهاجرت کردم به معروفیت رسیدم. البته زمانی که او در ایران بود هم معروفیت زیادی داشت ولی از وقتی که به ترکیه مهاجرت کرده است توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. قد این مدل معروف ۱۷۵ سانتی متر می باشد همچنین وی هم اکنون ۲۶ سال سن دارد.

هلیا گلبین راد قبل از عمل

این مدل معروف قبل از عمل چهره زیبایی نداشت. ولی از زمانی که عمل کرده است چهره اش بسیار زیبا شده است. وی عکس ‌های زیادی از قبل عملش منتشر کرده است. این عکس ها مورد توجه فالوورهایش قرار گرفته است برخی از افراد می‌ گویند که او قبل از عمل زیبا نبود. ولی الان بسیار زیبا شده است که بسیاری از افراد با این حرف موافق بودند. شما می توانید عکس هایی از قبل عمل این مدل معروف را در گوگل ببینید.

پیج هلیا گلبین راد را می توانید با وارد کردن نامش در قسمت جست و جوی اینستاگرام پیدا کنید. اینستا هلیا گلبین راد به این منظور است که این مدل معروف عکس های زیادی در اینستاگرام منتشر کرده و توانسته با منتشر کردن این عکس ‌ها توجه افراد زیادی را به خود جلب کند.

رابطه هلیا گلبین راد و کوروش به چه صورت است؟

رابطه هلیا گلبین راد و کوروش به چه صورت است؟

اگر به سبک رپ علاقه‌ مند هستید، به احتمال زیاد کوروش وانتونز را می‌ شناسید و یا این که آهنگ‌ های او را شنیده‌ اید. او یکی از رپران معروف و سرشناس اهل ایران است که عضو گروه وانتونز نیز می‌ باشد. حال بهتر است که بدانید کوروش مدتی است که روابط شخصی خود را در فضای مجازی علنی کرده است و با علنی کردن روابط شخصی خود توانسته توجهات بیشتری را به سمت خود جلب کند. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید این رپر معروف مدت زمان نسبتاً طولانی است که با هلیا گلبین راد که یکی از مدل‌ های سرشناس اهل ایران می‌ باشد و در زمینه پوشاک و طراحی لباس فعالیت می‌ کند و برند شخصی خود را دارد، در رابطه می‌ باشد. حال ناگفته نماند از زمانی که هلیا گلبین راد با کوروش وانتونز وارد رابطه شده و رابطه خود را علنی کرده است، به میزان شهرت و محبوبیت او افزوده شده و توانسته طرفداران و مخاطبان بیشتری را به دست آورد.

این موضوع را هم باید افزود که هلیا و کوروش رابطه بسیار عاشقانه‌ ای با یکدیگر دارند و در حال حاضر در کنار یکدیگر زندگی می‌ کنند. هم چنین ناگفته نماند که خیلی از نزدیکان و دوستان این زوج بیان کرده اند که آن ها عاشق همدیگر هستند و از این که در کنار هم زندگی می‌ کنند، بسیار شاد و خوشحال هستند. هلیا و کوروش تا به اکنون ویدیوهای بسیار جذاب و خنده‌ داری با موضوعات مختلف را در کنار یکدیگر ساخته و در فضای مجازی همچون یوتیوب و یا اینستاگرام منتشر کرده اند که با انتشار این ویدیوها توانسته اند در میان جوانان و نوجوانان طرفداران بسیار زیادی را به دست آورند. حتی این کاپل فن های بسیار زیادی هم دارkد تا جایی که این روزها فن های این زوج در فضای مجازی مانند اینستاگرام برای هلیا و کوروش پیج هایی را راه اندازی کرده اند. در این پیج‌ ها به طور معمول کلیپ‌ ها و تصاویر دو نفره ای از این زوج دوست داشتنی را پست می‌ کنند که تمام این پست‌ ها تا به اکنون با استقبال بسیار خوب طرفداران هلیا و کوروش رو به رو شده اند.

[مقاله پیشنهادی از تاینی بت برای بازی در بهترین سایت شرط بندی : ورود به سایت بازی انفجار تاینی بت با ۵۰ درصد بونوس بی قید و شرط]

خانواده این مدل کجا هستند؟

خانواده این مدل معروف هم اکنون در تهران زندگی می ‌کنند این مدل معروف زمانی که متولد شد در تهران سکونت می ‌کرد ولی از زمانی که فعالیت خود را در عرصه مدلینگی آغاز کرده است به کشور ترکیه مهاجرت کرد. گفته می شد که خانواده او با مهاجرت وی مخالف هستند که خودش هم این حرف را تایید کرده است. البته چند وقتی بود گفته می‌ شد که خانواده این مدل معروف هم به ترکیه مهاجرت کردند که این خبر کاملا دروغ بود خانواده او هم اکنون در کشور ایران و در شهر تهران سکونت می ‌کنند.

هلیا گلبین راد خواننده است؟

هلیا گلبین راد خواننده است؟

گفته می ‌شد که این مدل معروف خواننده است که این حرف کاملا دروغ بود. او گفته است من در عرصه خوانندگی فعالیت نمی کنم و هیچ آهنگی نخوانده‌ ام ولی او در یکی از موزیک ویدیوهای کوروش حضور داشته بود. این موضوع باعث شد تا طرفداران این مدل فکر کنند که او خواننده است. البته خود این مدل معروف گفته است من به خوانندگی علاقه زیادی دارم و شاید در آینده در عرصه خوانتدگی فعالیت کنم ولی الان فعلا در عرصه مدلینگی فعالیت می‌ کنم‌.

استوری های هلیا بیشتر در مورد چیست؟

این مدل معروف استوری های زیادی می ‌گذارد. بیشتر استوری هایی که او می گذارد در کنار دوست پسرش یعنی کوروش است. او با استوری هایی که می گذارد توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. البته او تبلیغات زیادی هم در اینستاگرام می گذارد. شما می توانید با فالوو کردن پیج اینستاگرام او تمام استوری و پست هایی که در اینستاگرامش منتشر کرده است را ببینید تا متوجه شوید که موضوع استوری های او در چه مواردی می باشد.

آهنگ هلیا گلبین راد

آهنگ هلیا گلبین راد

هلیا گلبین راد مدل معروف اهل ایران و هم چنین دوست دختر کوروش وانتونز در تاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۷۴ در تهران به دنیا آمده است و در حال حاضر در زمینه پوشاک و طراحی لباس در ترکیه فعالیت می‌ کند. هلیا با توجه به این که با کوروش وانتونز در رابطه است، به همین دلیل در میان مردم به ویژه جوانان و نوجوانان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شده و توانسته طرفداران بسیار زیادی را هم به دست آورد. حال با توجه به این که هلیا دوست دختر کوروش وانتونز است، به همین دلیل خیلی از افراد توقع دارند که او هم در زمینه موسیقی و خوانندگی فعالیت کند. اما با این حال هلیا تا به اکنون در خیلی از ویدیوهای خود در فضای مجازی بیان کرده است که هیچ وقت به سمت خوانندگی نمی‌ رود و تمایل ندارد تا در این زمینه فعالیت کند. چرا که از صدای خوبی برخوردار نیست و اعتماد به نفس خوانندگی را هم ندارد، به همین دلیل تمایل دارد تا تمرکز خود را بر روی حرفه مدلینگ و طراحی لباس قرار دهد.

با این حال مدتی قبل در یک اتفاق ناباورانه هلیا در یکی از آهنگ‌ های کوروش وانتونز به نام رولت حضور پیدا کرد و قسمتی از این آهنگ توسط هلیا خوانده شده است. این موضوع با جنجال زیادی رو به رو شد و حتی خیلی از شنوندگان این آهنگ به ویژه فن‌ های هلیا بیان کردند که او از صدای خوبی برخوردار است. او توانسته این قسمت از آهنگ را به خوبی اجرا کند و باید به صورت حرفه‌ ای‌ تری در خوانندگی فعالیت خود را ادامه دهد.

البته ناگفته نماند که انتشار آهنگ رولت از کوروش وانتونز با همکاری هلیا جنجال‌ های دیگری را هم به وجود آورده است. در این باره بهتر است که بدانید مدتی قبل گروه وانتونز کنسرتی را در دبی برای طرفدارانشان برگزار کردند و کوروش وانتونز آهنگ رولت را در این کنسرت اجرا کرد و پس از پایان اجرای این آهنگ خطاب به طرفداران خود بیان کرد که ورس دوست دخترش هلیا در این آهنگ از بازدید بیشتری نسبت به ورس خیلی از رپران دیگر برخوردار شده است. این موضوع جنجال زیادی را به وجود آورد و حتی کلیپ این قسمت از صحبت های کوروش در فضای مجازی به شدت وایرال شد. در نهایت ناگفته نماند که اگر تمایل دارید تا به دانلود آهنگ رولت از کوروش وانتونز با همکاری هلیا بپردازید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به سایت‌ های موسیقی که در اینترنت موجود هستند مراجعه نمایید.

یوتیوب هلیا گلبین راد

یوتیوب هلیا گلبین راد

در حال حاضر مشاهده می شود که اکثر افرادی که در اینستاگرام به شهرت و معروفیت زیادی رسیده اند و توانسته‌ اند مخاطبان و طرفداران زیادی را به دست آورند در شبکه یوتیوب هم فعالیت می‌ کنند. یوتیوب یکی از شبکه‌ های اجتماعی است که به ازای بازدید ویدیوهای کاربرانش به آن ها مبلغی را پرداخت می‌ کند که این موضوع باعث شده است تا اکثر سلبریتی‌ های اینستاگرام در این شبکه اجتماعی هم فعالیت کنند. حال بهتر است بدانید با توجه به این که هلیا یکی از مدل‌ های معروف اینستاگرام به شمار می‌ رود که مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی هم دارد، به همین دلیل مدتی است که فعالیت خود را در یوتیوب هم آغاز کرده است و توانسته از طریق شهرتش در یوتیوب هم دنبال کنندگان و مخاطبان بسیار زیادی را به دست آورد.

در حال حاضر هلیا در چنل یوتیوب خود تمام ویدیو هایش را به ویژه چالش‌ ها و ولاگ‌ های خود را با کیفیت بسیار بالا منتشر می‌ کند که تمام ویدیوهای او تا به اکنون از بازدید بسیار بالایی هم برخوردار شده اند. حال اگر شما چنل یوتیوب هلیا گلبین راد را سابسکرایب و زنگوله را فعال کنید، هر زمانی که هلیا ویدیویی را در چنل یوتیوب خود منتشر کرد می‌ توانید آن را با کیفیت بسیار بالا مشاهده نمایید.

صمیمی ترین دوست های وی چه کسانی هستند؟

قطعاً هر فردی در زندگی دوست صمیمی دارد و این موضوع شامل افراد معروف هم می‌ باشد. حال در رابطه با هلیا بهتر است بدانید زمانی که او ساکن ایران بود دوستان صمیمی زیادی داشته است. اما از زمانی که به خارج از کشور مهاجرت کرده و ساکن ترکیه شده است دوستان او بسیار محدود شده اند و با توجه به تصاویر و کلیپ‌ هایی که هلیا در فضای مجازی منتشر می‌ کند، به نظر می‌ رسد که در حال حاضر دوست صمیمی او رها وانتونز یکی از اعضای گروه وانتونز می‌ باشد. البته ناگفته نماند که مدتی قبل دوستان صمیمی او ربکا قادری و رها بودند. ربکا دوست دختر آرتا وانتونز یکی از اعضای گروه وانتونز بوده است که پس از جدایی ربکا و آرتا از یکدیگر، دوستی ربکا و هلیا نیز با حاشیه‌ هایی رو به رو شد تا جایی که آن ها در حال حاضر رابطه ای با یکدیگر ندارند و حتی مدتی است که همدیگر را از صفحات مجازی مانند اینستاگرام هم آنفالو کرده‌ اند.

پس از این که ربکا از آرتا وانتونز جدا شد، رها و هلیا هم با توجه به موقعیتی که در آن قرار داشتند مجبور شدند تا دوستی‌ شان را با ربکا تمام کنند که این موضوع باعث شد تا هیت‌ های زیادی را دریافت کنند. چرا که فن‌ های ربکا بر این باور بودند که هلیا و رها نباید پشت دوست صمیمی شان ربکا را خالی می‌ کردند و از آرتا که به ربکا خیانت کرده حمایت می‌ کردند. با این حال به طور کلی می‌ توان این گونه بیان کرد که در حال حاضر دوست صمیمی هلیا، رها وانتونز می‌ باشد که در اکثر مواقع با هم دیده می‌ شوند.

برند لیاراج

برند لیاراج

هلیا گلبین راد مدل معروف اینستاگرام تا به اکنون بار ها در صفحات مجازی خود بیان کرده است که به طراحی لباس و فعالیت در حرفه مدلینگ علاقه بسیار زیادی دارد و از دوران نوجوانی تمایل داشته که در این حرفه فعالیت کند. حال این موضوع را هم باید افزود که این مدل معروف مدتی است که برند شخصی خود را به نام لیاراج تاسیس کرده است و در حال حاضر به صورت متداول در صفحه اینستاگرام خود به تبلیغ برندش می‌ پردازد. این برند با توجه به این که از کیفیت بالایی برخوردار است به یکی از برندهای موفق و پرطرفدار تبدیل شده است.

اینستاگرام برند لیاراج هلیا گلبین

اینستاگرام برند لیاراج هلیا گلبین

همان طور که بیان کردیم مدتی است که هلیا گلبین راد مدل معروف اهل ایران برند شخصی خود را به نام لیاراج تاسیس کرده است که این برند از کیفیت بالایی هم برخوردار است. حال خیلی از افراد به ویژه طرفداران و مخاطبان هلیا تمایل دارند تا صفحه اینستاگرام برند او را پیدا کنند و با مراجعه به صفحه اینستاگرام برند لیاراج بیشتر با این برند و محصولات آن آشنا شوند. اگر به صفحه شخصی هلیا مراجعه نمایید، می توانید به راحتی صفحه اینستاگرام برند لیاراج را پیدا کنید و در صورت تمایل این صفحه را دنبال نمایید.

سوالات متداول

  1. هلیا گلبین راد چند سال سن دارد؟

    این مدل معروف هم اکنون ۲۶ سال سن دارد.

  2. هلیا گلبین راد و کوروش چه رابطه ای با هم دارد؟

    کوروش و این مدل معروف رابطه بسیار خوبی با هم دارند چند وقتی بود که گفته می‌ شد آن ها با هم ازدواج کرده اند ولی این خبر دروغ بود.

  3. پیج هلیا گلبین راد را چگونه می توان پیدا کرد؟

    پیج این مدل معروف را می توان با وارد کردن نامش در قسمت جست و جوی اینستاگرامتان پیدا کنید.

  4. اینستا هلیا گلبین راد چه تعداد فالوور دارد؟

    این مدل معروف در اینستاگرام بیش از ۲۰۰ هزار فالوور دارد.

۵/۵ – (۲ امتیاز)

منبع: localadmins.com

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *