قوی ترین فیلترشکن برای اندروید📱+ لینک دانلود

در حالی که دستگاه های Android به طور کلی ایمن هستند، برنامه های فیلترشکن برای اندروید یک راه حل ایده آل برای کسانی است که به حفظ حریم خصوصی داده ها و امنیت شان اهمیت می دهند. وی پی ان فعالیت ‌های مرور و مکان شما را از ارائه ‌دهنده خدمات اینترنت (ISP، Google ) و سایر ردیاب‌ها پنهان می ‌کند.

علاوه بر این، وی پی ان هنگام اتصال به وای فای، شما را ایمن نگه می دارد. به این ترتیب هیچ هکری نمی تواند شما را با یک نرم‌ افراز مخرب غافل گیر کند. و اگر اینترنت ایمن چیزی است که به دنبال آن هستید، یک وی پی ان برتر اندروید می ‌تواند به شما کمک کند تا بدون مشکل به سایت ‌های فیلتر شده دسترسی داشته باشد. از دیگر مزایا امکان استفاده از فیلترشکن برای شرط بندی می باشد که بهترین آن ها را در این مقاله برای شما معرفی کرده ایم.

  • فیلترشکن سایفون رایگان برای اندروید و آیفون در دسترس است که به راحتی می توانید اطلاعات خود را نسبت به آن کامل کنید.
بهترین فیلترشکن های برای اندروید

بهترین فیلترشکن های برای اندروید کدامند؟

بهترین وی پی ان ها از مناظر مختلف بررسی می شوند، ما در ادامه به شما توضیح خواهیم داد که یک وی پی ان خوب، چه ویژگی هایی باید داشته باشد. پس با ما همراه باشید تا هم اطلاعاتی کافی نسبت به ویژگی بهترین فیلترشکن ها برای اندروید داشته باشید و هم با بهترین وی پی ان ها آشنا شوید.

معروف ترین vpn های برای android

فیلترشکن شیر بت

فیلترشکن شیر بت با توجه به تعداد دانلودی که تا به امروز داشته است، به عنوان برترین و بهترین فیلترشکن ایرانی شناخته می شود. از این رو به شما می گوییم که این فیلترشکن با داشتن آی پی ثابت دارای سرعت و امنیت بسیار بالایی می باشد و به عنوان بهترین گزینه در بین دیگر فیلترشکن ها خدمت تان ارائه داده شده است.

NordVPN

اگر شما به دنبال یک وی پی ان کامل، سازگار با اندروید و بسیار ایمن با قابلیت های زیاد هستید، NordVPN و Surshark بهترین گزینه هایی هستند که باید در نظر بگیرید. کانکشن فیلترشکن نورد وی پی ان بهترین برنامه وی پی ان برای اندروید بسیار سرعت بالایی دارد.

اکسپرس وی پی ان

اکسپرس وی پی ان تا به اکنون بار ها توسط کاربرانی که از اندروید استفاده می کنند، دانلود شده است و امتیاز بالایی را از طرف کاربران دریافت کرده است. اکسپرس وی پی ان یک فیلترشکن کاربردی و پرطرفدار می باشد که به صورت ناشناس و با امنیت کامل در اختیار کاربران قرار گرفته است. این فیلترشکن برای اندروید ۴ هم مناسب است.

نپسترنت وی

نپسترنت وی نیز در لیست معروف ترین و برترین فیلترشکن های اندروید قرار گرفته است و به یکی از بهترین انتخاب های کاربران تبدیل شده است. کاربران می‌ توانند با استفاده از نپسترنت وی به صورت محرمانه و بدون محدودیت از اینترنت و تمام برنامه هایی که فیلتر شده اند، استفاده کنند.

بوست وی پی ان

بوست وی پی ان یکی از فیلترشکن های قدیمی اما محبوب است. از مهم‌ ترین ویژگی‌ های بوست وی پی ان می‌ توان به: دسترسی ایمن، سرعت بالا، آزادی اینترنت، حریم خصوصی آنلاین و … اشاره کرد. این فیلترشکن برای اندروید ۱۳ و ۱۴ از عملکرد بسیار خوبی برخوردار است.

پاندا vpn

پاندا vpn هم یکی دیگر از معروف ترین فیلترشکن های اندروید است و به یکی از بهترین انتخاب های کاربران برای برطرف کردن محدودیت ها تبدیل شده است. کاربران می‌ توانند با استفاده از این وی پی ان به صورت محرمانه و با سرعت بالا از تمام برنامه هایی که فیلتر شده اند، استفاده کنند.

هات اسپات

در لیست معروف ترین وی پی ان ها برای اندروید نام هات اسپات هم مشاهده می شود. هات اسپات برنامه ای است که خدمات بی شماری را به کاربران خود ارائه می دهد. اگر تمایل به دانلود فیلترشکن برای اندروید ۵ و فیلترشکن برای اندروید ۶ و یا فیلترشکن برای اندروید پایین بپردازید، هات اسپات یک پیشنهاد مناسب برای شما خواهد بود.

ExpressVPN

فیلترشکن Express وی پی ان مبتنی بر امنیت بالا برای Android و داشتن دسترسی هایی ایده آل، می تواند از دیگر گزینه های برتر برای دانلود و استفاده شما عزیزان باشد.

فیلترشکن برای اندروید چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

فیلترشکن برای اندروید چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

بهتر است بدانید فیلترشکن های اندروید باید از یکسری ویژگی‌ هایی برخوردار باشند که در ادامه قرار است به این موضوع بپردازیم. از این رو پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

سرعت

سرعت بالا یکی از ویژگی‌ هایی است که باعث می‌ شود تا یک فیلترشکن برای اندروید از محبوبیت زیادی برخوردار شود. این روز ها خیلی از کاربران اینترنتی به دنبال فیلترشکن‌ هایی هستند که از سرعت بالایی برخوردار باشند. به همین دلیل فیلترشکن‌ های اندروید که از سرعت و کیفیت بالایی برخوردارند مورد استفاده خیلی از کاربران قرار می گیرند.

امنیت

یک وی پی ان خوب و کاربردی برای اندروید باید از امنیت بالایی برخوردار باشد تا به این گونه کاربران بتوانند بدون نگرانی و با استفاده از آن به تمام سایت‌ ها و برنامه‌ های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند.

خطوط اینترنتی

یک وی پی ان مناسب برای اندروید باید با تمام خطوط اینترنتی عملکرد خوبی داشته باشد. به طور معمول کاربران از خطوطی همچون همراه اول، ایرانسل، مودم و … استفاده می‌ کنند. حال یک فیلترشکن خوب باید عملکرد عالی با هر کدام از این خطوط اینترنتی داشته باشد.

خرید فیلترشکن ارزان قیمت برای اندروید

در حال حاضر اکثر افرادی که از سیستم عامل اندروید استفاده می‌ کنند و می‌ خواهند محدودیت‌ ها را برطرف کنند به برنامه‌ هایی همچون فیلترشکن روی آورده اند. حال خیلی از کاربران تمایل دارند تا به خرید فیلترشکن ارزان قیمت بپردازند.

در این باره بهتر است بدانید که اگر به سایت‌ های معتبر و رسمی که به فروش فیلترشکن می پردازند و در اینترنت موجود هستند مراجعه نمایید. می‌ توانید به راحتی به خرید یک فیلترشکن برای آیفون و اندروید با قیمتی معقول و مناسب بپردازید.

دانلود فیلترشکن برای اندروید از چه سایت هایی ممکن است؟

دانلود فیلترشکن برای اندروید از چه سایت هایی ممکن است؟

در حال حاضر دانلود فیلترشکن برای اندروید رو به افزایش است، چرا که این روز ها اکثر کاربران اینترنتی از سیستم عامل اندروید استفاده می‌ کنند.

حال این موضوع را هم باید افزود که اگر تمایل دارید تا به دانلود وی پی ان برای اندروید بپردازید. پیشنهاد می‌ کنیم تا از سایت‌ های خود وی پی ان مورد نظرتان به دانلود آن اقدام نمایید. به این گونه خیال تان از معتبر بودن وی پی ان آسوده خواهد بود و با مشکلی هم رو به رو نخواهید شد.

توصیه می‌ کنیم به هیچ عنوان از سایت‌ های واسطه برای دانلود وی پی ان‌ ها اقدام نکنید، چرا که اکثر این سایت‌ ها فاقد اعتبار هستند. هم چنین این احتمال وجود دارد که نرم‌ افزار هایی که این سایت‌ ها ارائه می‌ دهند هک شده و یا غیر مجاز باشند.

فیلترشکن های اندروید قانونی و معتبر هستند؟

اکثر فیلترشکن های اندروید قانونی و معتبر می باشند و در همه جای دنیا، داشتن فیلترشکن در دستگاه اندرویدی شما نه تنها بی خطر است، بلکه در واقع بهتر نیز می باشد. البته واضح است که برای ایمن ماندن، باید از یک سرویس وی پی ان معتبر استفاده کنید، یعنی یک وی پی ان بدون ثبت اطلاعات شما، که توسط یک شرکت مستقل برنامه ریزی شده است. در غیر این صورت، ممکن است در واقع خطرات امنیتی آنلاین خود را با استفاده از وی پی ان افزایش دهید.

کدام فیلترشکن های اندروید نا امن و خطرناک هستند؟

هر وی پی انی که تست نشده باشد و تحقیقات لازم بر روی آن صورت نگرفته باشد را ما به شما توصیه نمی کنیم. پس سعی کنید از بهترین و معروف ترین وی پی ان ها استفاده کنید. با توجه به آزمایش هایی که بر روی انواع وی پی ان انجام گرفته است می توان گفت که برای ایمنی صد درصد، معمولا NordVPN را توصیه می کنیم زیرا دو بار به طور مستقل آزمایش شده است.

نصب و راه اندازی فیلترشکن برای اندروید

نصب و راه اندازی فیلترشکن برای اندروید

نصب وی پی ان در دستگاه اندرویدی بسیار ساده است، حتی ساده تر از نصب آن بر روی رایانه شما می باشد، زیرا حتی نیازی به پیروی از دستورالعمل های نصب ندارید. نحوه نصب وی پی ان در اندروید مواردی دارد که به این صورت زیر است: ابتدا به اپلیکیشن گوگل پلی بروید و یک ارائه دهنده وی پی ان را جستجو کنید، توصیه ما فیلترشکن شیر بت است. برای دانلود برنامه وی پی ان روی دکمه سبز Install ضربه بزنید، سپس برنامه را راه اندازی کنید و به حساب خود وارد شوید یا برای یک حساب جدید ثبت نام کنید.

پس از آن منطقه ای را که می خواهید به آن متصل شوید انتخاب کنید، همچنین می ‌توانید به تنظیمات بروید و ویژگی‌ها و گزینه‌ های اتصال را که در دسترس شما هستند، بررسی کنید. و در نهایت این گونه شما می توانید به راحتی از فیلترشکن خود استفاده کنید.

فیلترشکن رایگان برای اندروید

تمام فیلترشکن هایی که در بالا معرفی نموده ایم، در ابتدا برای استفاده کاملا رایگان و بدون پراخت هیچ هزینه ای می باشند. اما توجه داشته باشید که برای این که سرعت و دسترسی های بیشتری داشته باشید، می توانید با پرداخت هزینه به نسخه پریمیوم آن ها دست پیدا کنید.

معروف ترین فیلترشکن برای اندروید

معروف ترین فیلترشکن های اشتراکی برای اندروید کدامند؟

همان طور که پیش تر گفته شد، بهترین راه برای استفاده از وی پی ان، استفاده از وی پی ان های پولی یا خرید اشتراک در وی پی ان ها می باشد که در همین مقاله شرایط خرید فیلترشکن را بیان کردیم. معروف ترین و بهترین وی پی ان های اشتراکی شامل شیر بت و Surfshark و ExpressVPN و ProtonVPN و NordVPN می باشد.

کدام فیلترشکن های اندروید نیاز به سرور اختصاصی دارند؟

وی پی ان هایی مثل فیلترشکن V2ray و Outline وی پی ان هایی هستند که نیاز به سرور اختصاصی دارند. پس با دانلود و نصب این وی پی ان ها می توانید به سرور های اختصاصی نیز دسترسی داشته باشید.

سوالات متداول

  1. دانلود فیلترشکن قوی و بدون قطعی برای اندروید چگونه است؟

    برای دانلود بهترین فیلترشکن شکن برای اندروید می توانید به گوگل پلی بروید و با توجه به تعداد دانلود ها بهترین وی پی ان را انتخاب کنید.

  2. آیا نورد وی پی ان یکی از بهترین فیلترشکن ها برای اندروید است؟

    بله، نورد وی پی ان یکی از بهترین فیلترشکن ها برای اندروید است.

  3. بهترین فیلترشکن برای اندروید چه ویژگی دارد؟

    بهترین فیلترشکن برای اندروید باید دارای سرعت خوب در کنار امنیت مناسب باشد و باید بدون قطعی در یک بازه زمانی مناسب بتواند عملکرد عالی از خود نشان دهد.

۵/۵ – (۲ امتیاز)

منبع: localadmins.com

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *