بیوگرافی طلا گلزار به همراه افشاگری رابطه های پنهانی او

طلا گلزار یکی از مدل های اینستاگرام ایرانی-روسی، از طریق حرفه خود به معروفیت خوبی دست پیدا کرده است. در این مقاله بیوگرافی این مدلینگ را مرور می‌کنیم.

طلا گلزار کیست

طلا گلزار کیست؟

طلا گلزار یکی از زیباترین سلبریتی های اینستاگرام است که ۲۱ بهمن ماه سال ۱۳۶۷ چشم بـه جهان گشود. وی زاده شده تهران و بزرگ شده در محله گوهردشت کرج می باشد. او در دوران تحصیل خود تا ۱۷ سالگی ساکن ایران بود و از جمله دانش آموزان درس خوانی بود که همیشه با معدل بالا دوره تحصیلی خود را پشت سر می گذاشت.

گلزار در تحصیلات خود بسیار موفق عمل کرده و در سن ۱۴ سالگی هنگامی که کلاس دوم راهنمایی بود در المپیاد ریاضی شرکت کرد و جز ۱۰ نفر برتر در ایران شود و رتبه دهم المپیاد ریاضی را به دست آورد.

وی در دبیرستان در رشته علوم تجربی به تحصیل پرداخت و برای تحصیل و زندگی چندین سال قبل یعنی پس از اتمام دوره دبیرستان به همراه خانواده خود به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد‌ و به تحصیلات خود ادامه داد.

رشته تحصیلی طلا بهداشت دهان و دندان و فارغ التحصیل از دانشگاه لس آنجلس کشور آمریکاست و توانست مدرک دکترا در همین رشته کسب نماید. وی در یک خانواده چهار نفره متولد شده و یک برادر به نام فربد دارد.

مادرش نیز سهیلا گلزار نام دارد که مجری شبکه های ماهواره ایرانی خارج از کشور بوده و مجری نام آشنایی برای خیلی از دنبال کنندگان برنامه های ماهواره ای به شمار می رود. وی در شبکه ماهواره ای ITN آقای حمید شب خیز به اجرای برنامه می پرداخت. سهیلا گلزار، مادر طلا اصالتا روسی است ولی محل تولدش ایران می باشد.

در ادامه با حرفه اصلی و شاخه ای که او در حال فعالیت می باشد بیشتر آشنا خواهیم شد. ادامه مطلب را دنبال کنید.

مادر طلا گلزار کیست؟

مادر طلا گلزار کیست؟

مادر طلا گلزار یکی از مجری های معروف در ماهواره است که در یکی از شبکه های فارسی زبان فعالیت می کند. سهیلا گلزار متولد سال ۱۳۶۷ می باشد که در شهر گوهر دشت کرج زندگی می کرده است. او پس از به دنیا آمدن دخترش طلا از ایران مهاجرت کرد و به همراه خانواده اش به آمریکا رفت.

او مدرک لیسانس دارو سازی دارد اما پس از مهاجرت، با همکاری حمید شب خیز در شبکه ITN حضور یافت. این شبکه طرفداران زیادی در لس آنجلس، ایالات متحده آمریکا و کالیفرنیا دارد و افراد بسیاری او را به عنوان یک مجری حرفه ای و با تجربه می شناسند.

طلا گلزار در کدام یک از شاخه های مدلینگ فعالیت دارد؟

این مدلینگ زیبا از کودکی به دلیل چهره زیبایی که داشت همواره رأس توجه عکاسان بود. وی که بدنی خوش فرم و چهره ای جذاب دارد کلاس ها و دوره های حرفه ای مدلینگ را در کشور آمریکا سپری کرد. پس از اینکه از ایران مهاجرت کرد تصمیم گرفت در آمریکا به طور جدی به کار فشن شویی و مدلینگ را ادامه دهد و به رویای کودکی خود تحقق ببخشد.

طلا گلزار کار خود را با ویژه برنامه مجله تهران در شهر لس آنجلس شروع کرد و در اولین تجربه کاری خود توانست محبوبیت فراوانی بدست آورد. مدتی بعد از آن، با آشنایی با خیلی از طراحان خارجی از برندهای ان اس دیزاین و بن زایگر وارد همکاری با آن ها شد و در از این طریق علاوه بر محبوبیت به شهرت زیادی نیز دست پیدا کرد.‌

او تجربه اجرا را نیز در کارنامه خود دارد و در سال ۲۰۱۰ مجری شبکه تلویزیونی ام بی سی بود و در کشور آمریکا در برنامه ای خبرهای مد روز و فشن شو را به بهترین شکل اجرا کرد. طلا گلزار پس از ورود به آمریکا ابتدا در رشته طراحی گرافیک در کالج Saddleback مشغول به تحصیل بود.

این چهره در حال حاضر کنار حرفه اصلی خود یعنی مدلینگ، مشغول طراحی و دیزاین در برند شخصی خود است. این روزها دیدن عکس های افراد معروف و مدل ها کار اراحتی است. دسترسی به تصاویر طلا نیز مشکل نیست.

عکس های طلا گلزار را در کجا مشاهده کنیم؟

همان طور که در فضای مجازی و اینترنت موبایل خود به آسانی هر اطلاعات و عکسی که می خواهید دسترسی پیدا می کنید؛ برای دیدن تصاویر طلا گلزار نیز می توانید از همین طریق وارد عمل شوید. کافی است با وارد شدن به گوگل نام طلا را در قسمت جست و جو وارد کنید.

سایت ها و لینک های زیادی با اطلاعات و عکس های او برای شما نمایش داده می شوند که با کلیک کردن بر روی هر کدام از آن ها می توانید از اطلاعات این سایت ها جهت مشاهده عکس ها و کسب اطلاعات در مورد طلا گلزار استفاده نمایید. در کنار این روش، می توانید از طریق اپلیکیشن اینستاگرام نیز به عکس های این مدلینگ زیبا دست پیدا کنید‌.

طلا گلزار جز آن دسته افراد معروفی است که در اینستاگرام به معروفیت رسید. با فالو کردن پیج او می توانید تمامی عکس هایش را مشاهده کنید. همچنین اگر به دنبال تماشای عکس های طلا قبل از عمل هستید، با وارد کردن همین عبارت و عبارت طلا بدون آرایش در گوگل عکس های او با همین موضوعات را می توانید مشاهده نمایید.

برای هواداران مدلینگ ها دنبال کردن پیج اینستاگرام آن ها در اولویت می باشد. پیدا کردن آدرس پیج اینستاگرام طلا کار سختی نیست.

یوتیوب طلا گلزار چیست؟

یوتیوب طلا گلزار چیست؟

طلا گلزار که فعالیت های خود را از اینستاگرام شروع کرده بود، با به دست آوردن مخاطب، در یوتیوب نیز فعالیت خود را آغاز کرد. یوتیوب یکی از نرم افزارهای اجتماعی است که افراد زیادی در آن حضور دارند و با ایجاد یک کانال، می توانند تصاویر و ویدئوهای خود را در آن ها به اشتراک بگذارند.

طلا فعالیت بالایی در یوتیوب دارد و با منتشر کردن چالش های مختلف و ویدئوهای گوناگون، افراد زیادی را جذب کرده است. افراد مشهور از این طریق می توانند به درآمد خوبی برسند و هر چه ویوی ویدئوهای آن ها بیش تر باشد، پولی که یوتیوب به حساب آن ها واریز می کند بیش تر می شود.

آدرس پیج اینستاگرام طلا گلزار چیست؟

برای دسترسی به پیج رسمی طلا گلزار می توانید از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده کنید. در قسمت سرچ اپلیکیشن اینستاگرام نام طلا را ترجیحاً به لاتین وارد کنید و پیج اصلی طلا را که فالورهای بالایی دارد پیدا کرده و آن را فالو کنید. تشخیص پیج های فیک و فن پیج های وی از پیج رسمی او از روی تعداد بیشتر دنبال کنندگانش به راحتی امکان پذیر است. در مورد حواشی طلا باید گفت که وی دارای حاشیه هایی بوده است که جالب توجه می باشند. می توانید این حواشی را در آدرس اینستاگرام طلا گلزار دنبال کنید.

طلا گلزار در کلاب هاوس هم فعالیت دارد؟

طلا گلزار در برنامه کلاب هاوس فعالیت بسیار زیادی دارد. این برنامه بر پایه صدای کاربران فعالیت می کند و هر کاربر می تواند اتاقی را برای گفت و گو ایجاد کند و افراد مورد نظر خود را به آن دعوت کرده و در مورد مسائل دلخواه صحبت کنند.

طلا با استفاده از اینستاگرام و سایر پلتفرم های اجتماعی خود ساعتی را مشخص می کند و از دنبال کنندگان خود می خواهد که در آن زمان به کلاب هاوس رفته و در صحبت ها و چالش های او حضور داشته باشند. افراد زیادی در این برنامه حاضر می شوند و اتاق هایی که طلا ایجاد می کند همیشه پر طرفدار و شلوغ بوده است. برای به دست آوردن کلاب هاوس او می توانید talagolzar را در این برنامه سرچ کرده و او را دنبال کنید.

این مدل ایرانی حاشیه ای هم داشته است؟

این مدل ایرانی حاشیه ای هم داشته است؟

طلا گلزار از شاخ های اینستاگرام که مدلینگ بسیار خوش چهره و پر آوازه ای می باشد با حاشیه های متعددی که برایش رخ داد به معروفیت رسید. اولین حاشیه او با نام خانوادگی اش برایش رقم خورد. ابتدا برخی افراد بخاطر تشابه نام خانوادگی اش با محمدرضا گلزار، هنرپیشه سینما که اتفاقا او هم دارای استایل و چهره زیبایی می باشد، گمان می کردند این دو نفر با یکدیگر نسبت فامیلی یا خانوادگی دارند و این تشابه اسمی کم کم شایعه ساز شد. 

مدت ها شایعه شده بود که این دو، پسر عمو و دختر عمو می باشند تا اینکه سرانجام با تکذیبیه های متعدد از سوی هر دو نفر مواجه شد.‌ از دیگر حواشی طلا گلزار، به نظرات او درباره مدلینگ بر می گردد. وی معتقد است که برای مدلینگ بودن باید علاوه بر خوش استایلی و زیبایی، داشتن استعداد نیز الزامی می باشد که از بدو تولد این نعمت به صورت ژنتیکی همراه فرد است.

یکی دیگر از حاشیه های مربوط به طلا زمانی رخ داد که وی بعد از ۱۵ سال دوری از ایران، به وطن خود سفر کرد و برای مدتی در ایران به تفریح پرداخت؛ اما این سفر خیلی طول نکشید و پس از مدتی به آمریکا برگشت. مهم ترین و پر رنگ ترین حاشیه ای که در مورد طلا وجود دارد، حاشیه مربوط به خودکشی اوست که از نگاه خیلی ها ساختگی به نظر می رسید.

در این بخش به طور دقیق تر به زندگی شخصی طلا گلزار و به ویژه وضعیت تاهل او خواهیم پرداخت.

دوست پسر طلا گلزار کیست؟

دوست پسر طلا گلزار کیست؟

طلا گلزار مانند بسیاری از مدل ها و شاخ های مجازی با افراد مختلفی در ارتباط بوده است اما تا کنون اطلاعات خاصی از آن ها به دست نرسیده است. او بارها با فردی در چند مهمانی دیده شد و تصاویری به اشتراک گذاشته شد که طلا و این فرد در کنار یک دیگر هستند و ویدئوهایی هم ازآن ها منتشر شد.

بسیاری از افراد حدس زدند که آن ها نامزد کرده اند و یا قصد ازدواج دارند اما طلا در ویدئویی بیان کرد که این فرد یکی از دوستان او بوده است و قصد ازدواج با او را ندارد. پس ازاین ماجرا نیز طلا تصویری که در آن ها، در کنار پسری باشد را منتشر نکرد.

این مدل معروف ایرانی ازدواج کرده است؟

اخباری که در مورد رابطه جنجالی‌ و پر حاشیه طلا گلزار و ساسی مانکن منتشر شد باعث معروف تر شدن طلا شد. دنیا جهانبخت که در گذشته با ساسی مانکن ارتباط عاشقانه ای داشت از رابطه این دو نفر با یکدیگر، پرده برداشت که البته طلا این حرف و حدیث ها را انکار و تکذیب نمود و دنیا نیز مدتی بعد از او عذر خواهی کرد.

طلا گلزار در حال حاضر مجرد می باشد و خبری مبنی بر ازدواج خود منتشر نکرده است. در ابتدای مقاله راجع به محل تولد و زندگی طلا صحبت کردیم. شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که وی اکنون ساکن کدام کشور است.

آیا طلا گلزار با ساسی رابطه داشته است؟

حواشی زیادی در مورد رابطه داشتن طلا و ساسی مانکن به وجود آمده بود. اما این موضوع فقط شایعاتی بود که دنیا جهانبخت به وجود آورده بود. جهانبخت با ساسی در ارتباط بود و مانند تمام رابطه های خود، پس از مدتی به آن خاتمه داد. پس از جدایی این دو نفر، دنیا جهانبخت شروع به منتشر کردن تصاویری از ساسی مانکن وطلا گلزار کرد. او به آن ها تهمت زد و اعلام کرد که آن ها در زمان دوستی با دنیا، با هم در ارتباط بوده اند.

پس از این موضوع سیل عظیمی ازتوهین ها و اهانت ها از طرف مردم به طلا روانه شد و او ناچار شد در تمامی پلتفرم های خود شفاف سازی کند. او گفت که ساسی مانکن و او رابطه خانوادگی دارند و هیچ رابطه عاشقانه ای در میان نیست. این موضوع فقط برای دیده شدن، توسط دنیا جهانبخت راه افتاده بود و هیچ رابطه ای میان این دو نفر وجود نداشت. پس از مدتی هم ساسی همسر خود را به همه معرفی کرد و عروسی بسیار مجللی را ترتیب داد.

طلا گلزار کجا زندگی می کند؟

طلا گلزار کجا زندگی می کند؟

طلا گلزار از سن ۱۸ سالگی به همراه خانواده به آمریکا مهاجرت کرد و در حال حاضر نیز در این کشور اقامت دارد. حرفه و فعالیت او نیز در همانجا صورت می گیرد. اطلاع از وضع و منبع درآمد مدلینگ ها، از مسائل و موضوعات مورد پرسش طرفداران آن هاست.

درآمد این مدل ایرانی چقدر است؟

این مدلینگ و طراح معروف در هیچ مصاحبه ای تا کنون صحبتی از درآمد خود نکرده است. اما اطلاعاتی که از پدر او دردست ما می باشد حاکی از این است که پدر طلا گلزار از ثروتمندان شهر کرج بود برای طلا هزینه زیادی صرف کرد و برای رسیدن هدف های او و تخصیلاتش حامی او بوده است.

مدلینگ ها معمولا جراحی های زیادی بر روی چهره خود انجام می دهند. ظاهراً طلا نیز از این قضیه مستثنی نبوده است.

طلا گلزار عمل زیبایی هم داشته است؟

علی رغم زیبایی که از کودکی همراه طلا بوده است اما این مدلینگ زیبا برای زیباتر شدن خود، عمل های زیبایی را در صورت خود داشته است و عکس های قبل از عمل و همچنین عکس های بی آرایش او توسط خود او منتشر شده است. سوالات متداول مربوط به این مدلینگ را به همراه پاسخ آن ها در پایان این مقاله بررسی می کنیم.

مرجانه گلچین و طلا گلزار

مرجانه گلچین یکی از بازیگران ایرانی است که برای ۵۳ ساله شدن خود تولدی را برگزار کرد. او در این مهمانی دوستان خود مانند رابعه اسکویی و نعیمه نظام دوست و تعداد دیگری از بازیگران و هنرمندان را دعوت کرد. پس از منتشر شدن تصاویر این مهمانی حضور طلا گلزار و مادرش سهیلا گلزار سر و صدای زیادی به راه انداخت. بسیاری از حضور این مدل ایرانی که در خارج زندگی می کند، در تولد مرجانه گلچین بسیار تعجب کردند؛ اما این مسئله گویای رابطه خوب و دوستانه مرجانه و سهیلا می باشد.

دعوای جنجالی طلا و دنیا جهانبخت بر سر چه بود؟

دعوای طلا گلزار و دنیا جهانبخت برای تهمتی بود که دنیا به طلا زده بود. دنیا که همیشه برای جذب فالوور و دیده شدن، به دنبال ساختن حواشی است، یک مثلث عشقی از خودش و طلا و ساسی مانکن ساخت. او به طلا تهمت زد که به او خیانت کرده است و با دوست پسر او دوست شده است؛ اما طلا از این ماجرا کاملا بی خبر بود و رابطه میان او و ساسی یک رابطه خانوادگی بود.

اما دنیا برای مدتی توانست به هدف خود برسد و با نشان دادن خود به عنوان یک فرد خیانت دیده توانست ترحم افراد زیادی را برانگیزد و آن ها را به صفحه خود بکشاند.

پشت پرده شیخ فتحی و طلا گلزار

پشت پرده شیخ فتحی و طلا گلزار

شیخ فرهاد فتحی یکی از فعالان در شبکه های اجتماعی است که به گفته خودش قصد دارد به تولید محتوا های انقلابی بپردازد. او در بسیاری از لایو ها و اتاق های طلا در کلاب هاوس حضور دارد. هنگامی که طلا در حال تبلیغ یک پروژه کلاهبرداری بود، از طلا حمایت کرد و به افرادی که از کلاهبردار بدون این پروژه اطلاع داشتند، توهین و فحاشی می کرد.

طلا اعلام کرده بود که برای حضور در اتاق های کلاب هاوس هزینه ای را دریافت می کند. این شیخ برای رسیدن به اهداف خود، هزینه را پرداخت کرد و با طلا در مورد مسائل مختلف صحبت می کرد. او هر روزه با صحبت هایش ضربه های بسیاری را به اسلام می زند و مشخص نیست که برای چه سازمانی کار می کند.

سوالات متداول

  1. نسبت طلا گلزار با محمدرضا گلزار گلزار چیست؟

    این دو نفر هیچ نسبتی با هم ندارند و تنها در نام خانوادگی آن ها تشابه دیده می شود.

  2. همسر طلا گلزار کیست؟

    این مدلینگ مجرد می باشد و هنوز به جرگه متاهلین نپیوسته است.

  3. طلا گلزار چند سال دارد؟

    وی متولد ۱۳۶۷ می باشد و در حال حاضر ۳۵ سال سن دارد.

۵/۵ – (۱ امتیاز)


منبع: localadmins.com

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *