فیلترشکن اسپید وی پی ان رایگان (speedvpn) به همراه لینک دانلود

در این مقاله قصد معرفی بهترین فیلترشکن رایگان برای تلفن همراه را داریم. فیلترشکن اسپید وی پی ان از جمله بهترین فیلترشکن های موجود در بازار می باشد که بسیاری از افراد آن را بر روی سیستم عامل خود از جمله اندروید و آیفون و ویندوز و… نصب می کنند. فیلترشکن اسپید وی پی ان یکی از بهترین فیلترشکن هایی است که دسترسی شما را به تمام سایت های فیلترشده آسان کرده است.

  • فیلترشکن v2ray در حال حاضر یکی از برترین فیلترشکن ها می باشد؛ در صورت تمایل به کسب اطلاعات راجب آن همراه ما باشید.
معرفی فیلترشکن اسپید وی پی ان

معرفی فیلترشکن اسپید وی پی ان

در این روزها فیلترشکن اسپید وی پی ان یکی پر کاربرد ترین وی پی ان های بازار برای دور زدن تحریم های ایجاد شده بر روی برخی از سایت ها و شبکه های جهانی است. فیلترشکن اسپید وی پی ان از‌ امن ترین و بهترین فیلترشکن های موجود می باشد. این فیلترشکن بعد از این که برخی از شبکه های اجتماعی در ایران فیلتر شد، به یکی از بهترین و محبوب ترین وی‌ پی ان های موجود در بازار تبدیل شد. این وی پی ان به عنوان فیلترشکن برای شرط بندی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر به دنبال اتصالی راحت و بدون اختلال هستید و می خواهید اتصال شما بدون قطعی و از لحاظ امنیتی امن باشد، به شما پیشنهاد می شود این وی پی ان را نصب کنید. این وی پی ان به طور اختصاصی برای سایت نتفلیکس ساخته شده است تا کاربران فضای مجازی به راحتی و بدون نیاز به کانفیگ به این سایت وصل بشوند. با دانلود کانکشن speed VPN شما به راحتی به تمام سایت ها و اپلیکیشن های فیلتر شده وصل خواهید شد.

بهترین vpn های جایگزین برای speed vpn چه مواردی هستند؟

با توجه به این که تا کنون وی پی ان‌ های بی شماری ارائه شده اند. به همین دلیل می‌ توانید وی پی ان‌ های دیگری را جایگزین وی پی ان speed vpn کنید. حال در ادامه می خواهیم به معرفی این وی پی ان ها بپردازیم. از این رو پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

فیلترشکن شیر بت

فیلترشکن شیر بت به عنوان یکی از بهترین وی پی ان ها در ایران در حال فعالیت است و تعداد کاربر های آن با توجه به شرایط ایده آلی که دارد روز به روز در حال افزایش می باشد. از این جهت به شما می گوییم که با وجود آی پی های ثابت و سرعت بالا در این وی پی ان، بهترین جایگزین برای اسپید وی پی ان معرفی می شود.

secvpn

secvpn یکی از وی پی ان های قوی می باشد که در حال حاضر طرفداران زیادی دارد و علاوه بر ایران خیلی از مردم در سراسر جهان نیز به استفاده از آن می پردازند. در ایران به دلیل محدودیت برخی از برنامه ها و سرعت پایین اینترنت خیلی از افراد از secvpn استفاده می کنند.

Turbo VPN

وی پی ان Turbo VPN یکی از وی پی ان‌ های محبوب و پرطرفدار است که دارای ویژگی هایی همچون سرور از بیش از ۲۷ کشور مختلف، کانکشن هوشمند آسان و … می باشد. در حال حاضر این وی پی ان در لیست بهترین وی پی ان ها قرار گرفته است.

Psiphon

یکی از معروف‌ ترین وی‌ پی‌ ان‌ هایی که در میان مردم ایران به شدت محبوب و پرطرفدار است، وی پی ان Psiphon می‌ باشد. این وی پی ان از کیفیت و سرعت بالایی برخوردار است و استفاده از آن بسیار آسان و راحت می باشد.

خرید فیلترشکن اسپید وی پی ان چگونه ممکن می شود؟

خرید فیلترشکن اسپید وی پی ان چگونه ممکن می شود؟

یکی از سوالاتی که برای خیلی از کاربران به وجود می آید، این است که چگونه می‌ توانند به خرید این وی پی ان بپردازند؟ در این مورد بهتر است بدانید که بهترین و مطمئن‌ ترین روش برای خرید این وی پی ان مراجعه به سایت رسمی speed vpn می‌ باشد.

به یاد داشته باشید که به هیچ عنوان از سایت‌ های واسطه برای خرید این وی پی ان اقدام نکنید تا به این گونه با مشکلی رو به رو نشوید. هم چنین در حال حاضر برخی از پیج‌ های معتبر در اینستاگرام نیز به فروش این وی پی ان می‌ پردازند. به همین دلیل می‌ توانید از طریق این پیج‌ ها هم به خرید speed vpn اقدام نمایید.

فیلترشکن اسپید وی پی ان دارای سرور کدام کشور ها می باشد؟

با نصب این فیلترشکن پر کاربرد شما به سرورهای پر سرعت زیادی دسترسی خواهید داشت. از جمله سرورهایی که در این اپلیکیشن وجود دارد می توان به سرورهای ایالات متحده، آمریکا، فرانسه، آلمان، سنگاپور، ژاپن، انگلستان، ایتالیا و ژاپن اشاره نماییم که هر کدام از این سرورها به راحتی با یک کلیک به سرعت برای شما خدمات زیادی را ارائه خواهند کرد. این اپلیکیشن پایدار و بسیار سریع بوده و همواره برایتان رایگان خدماتی را ارائه می‌ کنند.

آیا فیلترشکن اسپید وی پی ان معتبر و مطمئن است؟

آیا فیلترشکن اسپید وی پی ان معتبر و مطمئن است؟

فیلترشکن speed VPN یکی از بهترین ابزارها برای وصل شدن به سایت ها و اپلیکیشن های فیلتر شده است. اسپید وی پی ان با طراحی بسیار خوبی که دارد در این روز ها تبدیل به یکی از معتبر ترین وی پی ان های جهان شده است. اگر از هر کس نام وی پی ان مطمئن را بپرسید بدون شک اسپید وی پی ان را به شما معرفی خواهد کرد. با خرید فیلترشکن سرعت اینترنت شما چند برابر می شود. اکانت های ارائه شده در سایت اسپید وی پی ان به صورت چند ماه است و تمدید اسپید vpn در سایت معتبر اسپید وی پی ان انجام می شود.

این وی پی ان را چگونه می توان دانلود کرد؟

برای دانلود این وی پی ان شما باید به سایت اصلی اسپید وی پی ان مراجعه کنید. فروشگاه اسپید vpn یکی از بهترین روش ها برای دانلود این فیلترشکن است. از کانال های تلگرامی مطمئن این وی پی ان را خریداری و دانلود کنید. در سایت اصلی اسپید وی پی ان لینک های متفاوتی برای دانلود وجود دارد.

استفاده از فیلترشکن اسپید وی پی ان بر روی ویندوز چگونه ممکن می شود؟

بهتر است که بدانید در ابتدا فیلترشکن اسپید وی پی ان تنها برای دستگاه موبایل ساخته و ارائه شده بود. اما با توجه به این که این وی پی ان از کیفیت بالایی برخوردار بود و مورد استقبال خیلی از کاربران قرار گرفت و تقاضای استفاده از آن افزایش یافت. به همین دلیل سازندگان آن تصمیم گرفتند تا این وی پی ان برای ویندوز را هم ارائه دهند. به همین دلیل مدتی است که اسپید وی پی ان برای ویندوز هم ارائه شده است.

حال در رابطه با استفاده و نصب این نرم‌ افزار بر روی ویندوز بهتر است بدانید که بسیار راحت و آسان می‌ باشد. زمانی که می خواهید به دانلود این وی پی ان برای ویندوز بپردازید و به سایت‌ های مربوطه که در اینترنت موجود هستند مراجعه می کنید. معمولا در کنار لینک دانلود راهنما و آموزش نصب این وی پی ان نیز ارائه شده است. از این رو با مشاهده این راهنما می‌ توانید به راحتی و در کوتاه‌ ترین زمان به نصب این وی پی ان بر روی ویندوز بپردازید و با استفاده از آن فیلترینگ را دور بزنید.

ویژگی های فیلترشکن اسپید وی پی ان

ویژگی های فیلترشکن اسپید وی پی ان

کیفیت، امکانات و آپشن های خوب این وی پی ان باعث شده است تا در حال حاضر در میان کاربران اینترنتی بسیار محبوب شود. حال در ادامه می خواهیم به بررسی ویژگی‌ های این وی پی ان بپردازیم. از این رو پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

امنیت

یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت این وی پی ان امنیت آن می باشد. اسپید وی پی ان از امنیت بالایی برخوردار می باشد. حال امنیت آن باعث شده است تا کاربران بتوانند بدون نگرانی به استفاده از تمام برنامه ها و سایت های مورد نظر خود بپردازند. اگر می خواهید یک تجربه آنلاین خصوصی امن داشته باشید، این وی پی ان به شما پیشنهاد می شود.

سرعت

از دیگر ویژگی‌ های مهم این فیلترشکن برای اندروید و دیگر سیستم عامل ها سرعت بالای آن می باشد که به کاربران اجازه می‌ دهد تا با سرعت و کیفیت بالا به اینترنت و تمام برنامه ها و سایت های مسدود شده دسترسی داشته باشند. این موضوع باعث شده است تا این وی پی ان از تعداد دانلود بالایی برخوردار شود.

خطوط اینترنتی

اسپید وی پی ان به گونه‌ ای طراحی و ارائه شده است که مناسب برای تمام خطوط اینترنتی می‌ باشد. به همین دلیل کاربران می‌ توانند با استفاده از این وی پی ان با هر خطوط اینترنتی محدودیت ها را برطرف کنند.

آیا برای استفاده از این وی پی ان نیاز به ساخت اکانت است؟

برای استفاده از اسپید وی پی ان شما می توانید بدون نیاز به ساخت اکانت به سرور های رایگان آن در حد یک روز متصل شده و تست سرعت آن را انجام دهید و اگر راضی بودید بعد اقدام به ساخت اکانت کنید که در این صورت شما می توانید توسط پشتیبان های سایت اصلی اسپید وی پی ان اکانت خود را به ویژه تبدیل کنید و بعد از آن پشتیبانی همه جانبه داشته باشید. دانلود کانکشن speed VPN برای اندروید یکی از قابلیت های مهم سایت بزرگ اسپید وی پی ان می باشد.

سرعت فیلترشکن اسپید وی پی ان چگونه است؟

سرعت فیلترشکن اسپید وی پی ان چگونه است؟

سرعت فیلترشکن اسپید وی پی ان یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که با نصب آن بر روی سیستم عامل های خود از آن بهره مند خواهید شد. این فیلترشکن یکی از پرسرعت ترین فیلترشکن های موجود است. با نصب فیلترشکن اسپید وی پی ان یک روز به طور رایگان شما می توانید سرعت این فیلترشکن را امتحان و اقدام به خرید اشتراک کنید. سرعت فیلترشکن اسپید وی پی ان را می توانید با مراجعه به سایت های بزرگ که در این روزها دچار محدودیت های اینترنتی مشاهده کنید.

آیا برای استفاده از فیلترشکن اسپید وی پی ان نیاز به وارد کردن سرور است؟

 وارد کردن سرور برای استفاده شما از این فیلترشکن بستگی به اشتراک شما دارد. اگر شما اشتراک عادی داشته باشید با شخصی که اشتراک وی آی پی دارد در تعداد سرورها باهم تفاوت دارید. در اشتراک وی آی پی بیش از ۲۴ کشور با سرور های قوی و پر سرعت تعداد زیاد برای شما ارائه می شود که پشتیبانی بسیار سریع هم دارند.

 اما در اشتراک معمولی این گونه نیست و تعداد کشورها و سرورها بسیار کم است. تنها وجه اشتراک بین این دو اکانت در تعداد کاربران آن است. در هر اکانت دو کاربر متصل می شوند که پیشنهاد می شود، اگر می خواهید اکانت خریداری کنید، بهتر است با یک دوست و یا یکی از اعضای خانواده اقدام به خرید اکانت این فیلترشکن کنید.

آموزش نصب فیلتر شکن اسپید وی پی ان

آموزش نصب فیلترشکن اسپید وی پی ان

خیلی از افراد تمایل دارند تا در مورد چگونگی نصب این وی پی ان اطلاعات بیشتری را به دست آورند. در این باره بهتر است بدانید که این وی پی ان از نصب بسیار راحت و آسانی برخوردار است.

بهتر است بدانید اگر به دانلود فیلترشکن speed وی پی ان با لینک مستقیم و یا دانلود فیلترشکن اسپید وی پی ان برای اندروید بپردازید، سایت‌ های مربوطه که برای شما نمایش می‌ یابد در کنار لینک دانلود راهنمای نصب فیلترشکن را نیز در صفحات خود قرار داده اند. حال با کلیک بر روی راهنمای نصب این فیلترشکن می‌ توانید به راحتی آموزش نصب آن را فراگیرید.

استفاده از فیلترشکن اسپید وی پی ان برای IOS ممکن است؟

این روز ها خیلی از کاربران اینترنتی از سیستم عامل ای او اس استفاده می‌ کنند. این موضوع باعث شده است تا این فیلترشکن برای آیفون هم ارائه شود. حال اگر شما هم از سیستم عامل ios استفاده می‌ کنید و دستگاه موبایل تان آیفون است، می‌ توانید به راحتی به دانلود و استفاده از این فیلترشکن برای آیفون بپردازید. برای این کار کافی است به اینترنت و یا اپ استور مراجعه نمایید.

این وی پی ان رایگان است؟

این وی پی ان رایگان است؟

این یک اپلیکیشن و وی پی ان نامحدود رایگان سریع و امن می باشد که برای هر کسی که مایل است فیلترینگ را از بین ببرد و همانند دیگر ساکنین کشورهای مختلف بدون فیلترینگ از امکانات موجود در دسترس استفاده کند، ضروری و کاربردی شناخته شده است. این وی پی ان اتصال شما را رمز گذاری می کند تا دیگران نتوانند فعالیت آنلاین شما را مورد ردیابی قرار دهند و حتی از یک پروکسی معمولی نیز کمتر و کاربردی تر می باشد. به همین خاطر است که تا این اندازه مورد توجه کاربرانش قرار گرفته است و امروز میان تمام کاربران به اشتراک گذاشته می شود.

آیا فیلترشکن اسپید وی پی ان دارای اشتراک پریمیوم هم می باشد؟

آیا فیلترشکن اسپید وی پی ان دارای اشتراک پریمیوم هم می باشد؟

تمام افرادی که فیلترشکن اسپید وی پی ان را بر روی سیستم خود نصب کرده اند احتمالا به دنبال اشتراک پریمیوم فیلترشکن اسپید وی پی ان بوده اند، اما نتوانسته اند اشتراک آن را با موفقیت خریداری کنید. لازم است بگوییم که این اپلیکیشن بدون هیچ گونه پرداخت هزینه‌ ای به سرعت و با امکانات بالا برای تان خدماتی را ارائه می‌ کند.

اما نیاز نیست که به این موضوع اکتفا کنید و در صورت نیاز می توانید با پرداخت میزان مشخصی دلار اشتراک پریمیوم این اپلیکیشن را برای خود خریداری کنید، تا نگرانی بابت از دست رفتن سرعت این اپلیکیشن و داشتن یک اکانت با سرعت بالا در این اپلیکیشن نداشته باشید.

امکان آپدیت این وی پی ان وجود دارد؟

با وارد کردن آدرس جدید اسپید vpn می توانید به سایت جدید و بروز رسانی شده اسپید وی پی ان مراجعه کنید و از تمام آپدیت های به اشتراک گذاشته بهره مند شوید. به طور منظم در هر ماه آپدیت جدید این فیلترشکن توسط سایت اسپید وی پی ان انجام می شود و هر بار قابلیت های جدید به این وی پی ان اضافه می شود.

سوالات متداول

  1. آموزش نصب speedvpn را در کجا مشاهده کنیم؟

    آموزش نصب این فیلترشکن را در سایت خود این وی پی ان می توانید مشاهده کنید.

  2. برای دانلود Speed VPN با لینک مستقیم به چه سایتی باید مراجعه کرد؟

    می توانید به سایت اختصاصی اسپید وی پی ان مراجعه کنید.

  3. قیمت های خرید اشتراک این فیلترشکن چقدر است؟

    با توجه به مدت زمان تعیین شده خرید اشتراک قیمت گذاری می شود.

۵/۵ – (۲ امتیاز)

منبع: localadmins.com

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *