امین رضا چلبیانلو را چقدر می شناسید؟ معرفی همسر جدید آناشید حسینی

در این مقاله قصد داریم شما را با امین رضا چلبیانلو از سلبریتی های اینستاگرام آشنا کنیم. او یک دندانپزشک بسیار معروف است که بیش تر سلبریتی ها برای کارهای زیبایی خود به این دندانپزشک مراجعه می کنند. امین رضا چلبیانلو هم چنین تهیه‌ کننده و اسپانسر سینما نیز می باشد که در ادامه این مقاله بیش تر راجع به او صحبت خواهیم کرد.

بیوگرافی امین رضا چلبیانلو

بیوگرافی امین رضا چلبیانلو

امین رضا چلبیانلو متولد بیستم مرداد ماه سال هزار و سیصد و شصت و دو می باشد. او در تبریز به دنیا آمده است و اصالتا ترک است. او قصد دارد جدیدا به عنوان یکی از شاخ های اینستاگرام خود را به ایرانیان معرفی کند. رضا چلبیانلو جراح و دندانپزشک معروف زیبایی و تهیه کننده سینما است. امین رضا دارای مدارک تحصیلی از قبیل مسترشیب و فلوشیب پیشرفته ایمپلنت است، او عضو انجمن ایمپلنتولوژی آمریکا می باشد و کارشناس پزشکی، دندانپزشک زیبایی و جراح دندان و تهیه کننده سینما است.

جالب است بدانید او کارشناس برنامه های پزشکی در تلویزیون نیز می باشد. همان طور که گفته شد، این دکتر معروف و محبوب در تبریز متولد شد و پس از این که دوران تحصیلی خود را در این شهر گذراند، سپس در رشته دندانپزشکی دانشگاه تهران شروع به تحصیلی کرد.

دکتر چلبیانلو پس از این که مدرک لیسانس خود را گرفت به طور موقت و برای کسب دانش بیش تر به انگلستان و کانادا رفت و در آن جا توانست دوره های مختلفی از مقدماتی به تخصصی شرکت کند. این دکتر موفق پس از شرکت در دانشگاه های معتبر انگلستان و کانادا توانست مدرک فلوشیپ را بگیرد و مسترشیپ جراحی پیشرفته ایمپلنت از آمریکا شود. موفقیت و مهارت این دکتر دندان پزشک باعث شده است که سال های زیادی تمام اهالی سینما و تلویزیون ایران برای کارهای دندان پزشکی و زیبایی دندان خود به این پزشک مراجعه می کنند.

پیج اینستاگرام امین رضا چلبیانلو چیست؟

دکتر امین رضا چلبیانلو هم مانند اکثریت قریب به اتفاق جامعه در فضای مجازی فعالیت می کند که بسیاری از فعالیت او به پیج اینستاگرام او اختصاص دارد. دکتر چلبیانلو در اینستاگرام بیش از یک میلیون و هشتصد هزار نفر دنبال کننده دارد و حدود چهارصد و پنجاه پست منتشر کرده است.

پست های پیج او عموما شامل مطالب آموزشی و یا عکس هایی است که به همراه افراد معروف یا به قولی سلبریتی ها و بازیگران می باشد. این افراد معمولا به دکتر چربیانلو برای مسائل مربوط به دندانپزشکی مراجعه کرده اند. در صورت علاقه شما می توانید پیج اینستاگرام امیر رضا چلبیانلو را در فضای اینستاگرام با نام dr.chalabianlu.aminreza پیدا کنید و او را دنبال کنید.

آیا این شخص کلاب هاوس هم دارد؟

همان طور که انتظار می رود، دکتر چلبیانلو در کلاب هاوس نیز اکانتی دارد و در آن فعالیت می کند. البته‌ قابل ذکر است که فعالیت او بیش تر در پیج اینستاگرامی اش می باشد و نسبت به فعالیتی که در اینستاگرام دارد، کلاب هاوس او فعال نیست. در صورتی که علاقه دارید می توانید او را در کلاب هاوس دنبال کنبد.

رابطه امین رضا چلبیانلو و آناشید حسینی

آناشید حسینی همسر امین رضا چلبیانلو می باشد. آناشید در گذشته همسر امیر حسین مرادیان بوده است که او پسر سفیر سابق دانمارک بود. آناشید حسینی یک طراح لباس است که لباس های خاص و منحصر به فردی را طراحی می کند و اکثر لباس های طراحی شده او، با پوشش اسلامی می باشد.

امین رضا چلبیانلو و صدف طاهریان با هم دوست هستند؟

یکی از حواشی که راجع به این فرد وجود دارد این است که او رابطه دوستی با صدف طاهریان داشته است. در واقع هیچ گونه دوستی بین این دو فرد نیست. صدف طاهریان یکی از بازیگران قدیم سینما و تلویزیون ایران می باشد که سال ها پیش از ایران مهاجرت کرد و پس از اقامت در ترکیه، عکس های بدون حجابی از خود منتشر کرد که در آن زمان بسیار سروصدا کرد.

شغل اصلی این شخص چیست؟

شغل اصلی این شخص چیست؟

شغل اصلی رضا چلبیانلو دندانپزشکی می باشد. او یک دندان پزشک بزرگ و کار بلد است که افتخارات بسیاری از دانشگاه های معتبر جهان کسب کرده است. او استعداد بسیاری در حرفه دندانپزشکی دارد و کار زیبایی دندان را انجام می دهد. اما لازم به ذکر است که او به تازگی وارد عرصه سینما شده است و کارهای تهیه کنندگی انجام می دهد. او هم چنین کارهای سرمایه گذاری و اسپانسری را در حوزه سینما انجام می دهد.

حواشی مربوط به این شخص در مورد چه موضوعاتی است؟

یکی از حواشی که در مورد امین رضا چلبیانلو دو سال پیش اتفاق افتاد این بود که فیلم خاستگاری او از آناشید حسینی در فضای مجازی پخش شد و باعث شد که حواشی بسیاری برای آن ها شکل بگیرد و تا زمانی که آن ها با یک دیگر به صورت رسمی ازدواج کردند، این حواشی ادامه داشت.

امین رضا چلبیانلو و همسرش

یکی از پر تکرار ترین سوال ها در مورد این دندانپزشک معروف این است که همسر او چه کسی می باشد، همسر امین رضا چلبیانلو خانم آناشید حسینی می باشد که آن ها در سال هزار و چهارصد و یک در بیست و هفتم تیر ماه، ازدواج کردند که البته خبر نامزدی آن ها در ماه بهمن سال ۱۴۰۰ به طور ناگهانی با انتشار یک کلیپ از خاستگاری امین رضا چلبیانلو پخش شد.

عکس های چلبیانلو را در کجا ببینیم؟

عکس های چلبیانلو را در کجا ببینیم؟

برای دیدن عکس های امین رضا چلبیانلو راه های مختلفی وجود دارد که در ادامه به تمام آن ها اشاره خواهد شد. یکی از راحت ترین و در دسترس ترین راه های دیدن عکس های امین رضا چلبیانلو این است که به مرورگر خود مراجعه کنید و نام او را جست و جو کنید. پس از آن به آسانی می توانید عکس های فراوانی از او را ببنید.

در صورتی می خواهید عکس های جدید تر و بروز تری از امین رضا چلبیانلو را مشاهده کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که به پیج امین رضا چلبیانلو در اینستاگرام مراجعه کنید و در این صورت شما به راحتی می توانید جدید ترین عکس های او را ببینید. آدرس پیج او در ابتدای همین مقاله ذکر شده است.

به این مقاله امتیاز دهید :


منبع: localadmins.com

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *