فیلترشکن fast vpn (فست vpn) با سرورهای رایگان و سرعت بالا

فیلترشکن و یا همان وی پی ان، از جمله ابزاری است که امروزه بسیار مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.‌ چون توانسته مشکل فیلتر را تا حد زیادی حل کند و دسترسی به اینترنت نامحدود را برای همه فراهم کند. یکی از این وی پی ان ها، فیلترشکن fast vpn است که علاقه مندان بسیاری دارد. از این فیلترشکن برای خرید و فروش ارز و به عنوان فیلترشکن برای شرط بندی آنلاین نیز بهره می برند. در ادامه به معرفی این فیلترشکن می پردازیم. لطفا همراه ما باشید.

معرفی فیلترشکن fast vpn

معرفی فیلترشکن fast vpn

یکی از بهترین فیلترشکن های موجود، fast vpn است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. به این فیلترشکن، فیلترشکن کلید نیز گفته می شود. فیلترشکن کلید توسط گروه انانیموس ارائه شده است و در مدت زمان کوتاهی بیشترین دانلود را به خود اختصاص داده است. اگر می خواهید با ارائه کننده فیلترشکن fast vpn بیشتر آشنا شوید نام انانیموس را در ویکی پدیا دنبال کنید. علامت fast vpn در گوگل یک کلید است که در وسط یک مربع سبز رنگ قرار گرفته است.

ناگفته نماند که بعضی از نسخه های دیگر fast vpn با علامت های دیگر به بازار عرضه شده است. وی پی ان fast vpn از قدرتمند ترین وی پی ان ها به حساب می آید، چون امنیت و سرعت اتصال بالایی دارد. داشتن امنیت بالا یکی از ویژگی های یک فیلترشکن عالی است که از اطلاعات کاربر در برابر سایت ها و هکرهایی که به دنبال سوء استفاده از اطلاعات کاربران هستند محافظت می کند.

آیا فیلترشکن شیر بت به اندازه فیلترشکن fast vpn سرعت دارد؟

فیلترشکن شیر بت به عنوان بهترین و برترین وی پی ان ایرانی معرفی می شود و به همین دلیل ممکن است شما عزیزان تمایل داشته باشید تا نسبت به سرعت این وی پی ان نسبت به فست وی پی ان آگاهی کسب کنید. از این جهت به شما می گوییم که این دو وی پی ان دارای بالا ترین سرعت می باشند و با توجه به آی پی های ثابت در شیر بت امنیت بالاتری در این وی پی ان بر قرار می باشد.

ویژگی های استفاده از فیلترشکن fast vpn در ایران چیست؟

وی پی ان fast vpn با توجه به ویژگی ها و آپشن هایی که دارد تا به اکنون بار ها توسط کاربران دانلود شده است. حال قرار است به بررسی ویژگی‌ های این فیلترشکن بپردازیم. به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

سرعت

یکی از ویژگی‌ های مهم این وی پی ان سرعت آن می باشد که باعث شده است تا کاربران زیادی به استفاده از آن بپردازند. fast vpn از سرور های قدرتمندی برخوردار است که به واسطه این سرور ها از سرعت بسیار بالایی برخوردار است. از این رو کاربران می‌ توانند با سرعت بالا فیلترینگ را دور بزنند و به تمام سایت‌ ها و برنامه های مسدود شده دسترسی داشته باشند.

خطوط اینترنتی

بهتر است بدانید که این وی پی ان به گونه ای طراحی و ارائه شده است که مناسب برای استفاده از تمام خطوط اینترنتی می‌ باشد. از این رو کاربران با هر خط اینترنتی از جمله: ایرانسل، رایتل، همراه اول و … می‌ توانند به استفاده از این وی پی ان بپردازند.

امنیت

fast vpn از امنیت عالی برخوردار می باشد. امنیت fast vpn باعث شده است تا کاربران بتوانند با خیالی آسوده از تمام برنامه ها و سایت های فیلتر شده استفاده کنند. با استفاده از این وی پی ان برای اندروید، کاربران می توانند تجربه یک امنیت بالا را بدست آورند.

استفاده از فیلترشکن fast vpn بر روی سیستم عامل های متفاوت

استفاده از فیلترشکن fast vpn بر روی سیستم عامل های متفاوت

بهتر است بدانید اوایلی که fast vpn ارائه شده بود، مناسب برای استفاده از یک سیستم عامل‌ بوده است. اما با توجه به این که مورد استقبال خیلی از کاربران قرار گرفت. از این رو تقاضای استفاده از آن افزایش یافت. به همین دلیل در حال حاضر این وی پی ان برای خیلی از سیستم عامل‌ ها ارائه شده است.

حال در ادامه قرار است به بررسی استفاده از وی پی ان fast vpn بر روی سیستم عامل های مختلف بپردازیم. از این رو پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما تا انتهای مطالب باشید.

استفاده بر روی ویندوز

مدتی است که فیلترشکن fast vpn برای کامپیوتر هم ارائه شده است. حال این روز ها خیلی از افرادی که کامپیوتر و لپ تاپ دارند هم به استفاده از این وی پی ان برای ویندوز می پردازند و از عملکرد آن بسیار راضی هستند.

استفاده بر روی اندروید

مدت هاست که نرم‌ افزار این وی پی ان برای اندروید ساخته و ارائه شده است. حال کاربرانی که از این وی پی ان برای سیستم عامل اندروید استفاده می‌ کنند امتیاز بالایی را به آن داده اند، چرا که از آن بسیار راضی هستند.

استفاده بر روی مک و IOS

اگر از مک و IOS استفاده می‌ کنید، بهتر است بدانید نرم‌ افزار این فیلترشکن برای آیفون و برای مک هم ساخته شده است و از کیفیت بسیار بالایی هم برخوردار است.

استفاده بر روی لینوکس

در حال حاضر این وی پی ان برای لینوکس هم در دسترس می باشد. فیلترشکن fast vpn برای لینوکس هم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و این موضوع باعث محبوبیت آن در میان کاربران لینوکس شده است.

فیلترشکن fast vpn دارای سرور کدام کشور ها می باشد؟

در فیلترشکن fast vpn سرورهای زیادی برای راحتی و دسترسی به اینترنت نامحدود لحاظ شده است. فیلترشکن کلید سرور کشورهای زیادی می باشد که در صورت کندی اتصال می توان به سرور کشور دیگری متصل شد. وصل شدن به این سرورها هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشت و به صورت free یا رایگان در دسترس است. فیلترشکن مورد نظر تقریبا سرور ۱۲۰ کشور را دارا می باشد که در صورت لزوم می توان آن را تغییر داد.

آیا برای استفاده از این وی پی ان نیاز به ساخت اکانت است؟

شما برای استفاده از fast vpn اصلا نیازی به ساخت اکانت نخواهید داشت. در صورتی که برای نصب از شما اطلاعات شخصی خواسته شد به هیچ عنوان اعتماد نکنید، چون ممکن است دچار مشکل شوید و اطلاعات شخصی شما به دست هکرها یا بدافزارها بیفتد. در صورتی که مایل هستید که برای خود اکانتی داشته باشید حتما به مراکزی که مخصوص انجام این کار هستند بروید و با پرداخت مبلغی اکانت مخصوص خود را بسازید.

البته این موضوع را به یاد داشته باشید که حتما اطلاعات شخصی را خودتان وارد کنید که بعدها دچار مشکل و یا سوء استفاده از سوی دیگران نشوید. فیلترشکن fast vpn دارای سرورهای اختصاصی نیز هست، اگر قصد دارید از سرورهای اختصاصی این وی پی ان بهره ببرید باید هزینه ای پرداخت کنید و به این سرورها متصل شوید. اگر به دنبال فیلترشکن fast vpn نامحدود و رایگان هستید حتما از طریق گوگل اقدام کنید که مطمئن ترین راه است.

آیا فیلترشکن fast vpn معتبر و مطمئن است؟

آیا فیلترشکن fast vpn معتبر و مطمئن است؟

یکی از معتبرترین و محبوب ترین وی پی ان ها، فیلترشکن کلید یا fast vpn است که از مجموع ۵ ستاره ۴.۴ را از کاربران دریافت کرده است و حدود یازده میلیون نفر آن را دانلود کرده اند و این موضوع باعث شده است تا در گوگل پلی جزو بهترین فیلترشکن ها باشد و از آن استقبال خوبی صورت بگیرد. پس می توان گفت که فیلترشکن fast vpn معتبر و مطمئن است. برای دانلود fast vpn با لینک مستقیم از گوگل یا سایت های معتبر اقدام کنید.

این وی پی ان را چگونه می توان دانلود کرد؟

دانلود این وی پی ان برای لینوکس و هر سیستم عامل دیگری مانند دیگر فیلترشکن ها کار راحتی است. فقط کافی است به گوگل یا سایت های معتبر بروید و دانلود fast vpn از گوگل را سرچ کنید. البته نسخه vpn fast نیز موجود است که نسبت به وی پی ان کلید از محبوبیت بسیار کمتری برخوردار است. اگر می خواهید بهترین نسخه این فیلترشکن را داشته باشید، دانلود fast vpn pro با لینک مستقیم را جست و جو کنید.

سرعت فیلترشکن fast vpn چگونه است؟

سرعت فیلترشکن fast vpn چگونه است؟

یکی از سریعترین فیلترشکن ها، فیلترشکن کلید است که امتیاز دانلود بالایی را از آن خود کرده است. اگر نظرات کاربرانی که وی پی ان fast vpn را نصب کرده اند را مطالعه کنید، خواهید دید میزان رضایت آن ها از این وی پی ان چه قدر زیاد است.

آیا برای استفاده از فیلترشکن fast vpn نیاز به وارد کردن سرور است؟

در فیلترشکن fast vpn سرورهای زیادی از کشورهای مختلف در نظر گرفته شده است که در صورت بروز مشکل و یا کندی اتصال می توانید به سرور دیگری وصل شوید. بنابراین نیازی به وارد کردن سرور در فیلترشکن کلید نیست. دانلود fast vpn از مایکت نیز امکان پذیر است.

استفاده از این vpn رایگان است؟

اگر به گوگل سر زده باشید قطعا مشاهده کرده اید که همه فیلترشکن های موجود در آن نسخه رایگان نیز دارند که به آسانی و بدون پرداخت کوچکترین هزینه ای می توان آن ها را دانلود و نصب کرد. فیلترشکن fast vpn را نیز می توان به صورت رایگان دانلود و نصب کرد.

خرید فیلترشکن fast vpn چگونه ممکن می شود؟

خرید فیلترشکن fast vpn چگونه ممکن می شود؟

این روز ها خیلی از افراد می خواهند تا به خرید و یا اطلاع از قیمت فیلترشکن fast vpn بپردازند. در این باره بهتر است بدانید بهترین و آسان ترین روش برای خرید این وی پی ان مراجعه به سایت رسمی آن که در اینترنت موجود می‌ باشد است.

هم چنین مدتی است که برخی از پیج‌ های معتبر در اینستاگرام نیز به فروش فیلترشکن fast vpn می‌ پردازند که با مراجعه به این پیج‌ ها هم می‌ توانید به راحتی به خرید این فیلترشکن بپردازید.

البته همواره در صورت تمایل می توانید اقدام به خرید فیلترشکن های سرعت بالا و بدون قطعی کنید.

ساخت سرور های فیلترشکن fast vpn چگونه ممکن می شود؟

یکی از دلایلی که این روز ها نصب fast vpn افزایش یافته است، استفاده آسان از آن می باشد. حال بهتر است بدانید در این فیلترشکن سرور هایی به صورت پیش فرض تعبیه شده است. به همین دلیل برای استفاده از آن نیازی به ساخت سرور نمی‌ باشد.

آیا فیلترشکن fast vpn دارای اشتراک پریمیوم هم می باشد؟

آیا فیلترشکن fast vpn دارای اشتراک پریمیوم هم می باشد؟

همان طور که می دانید همه فیلترشکن ها هم دانلود رایگان و هم اشتراک پریمیوم دارند. اشتراک پریمیوم قابلیت های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد. فیلترشکن fast vpn نیز دارای اشتراک پریمیوم است. برای این که اشتراک پریمیوم فیلترشکن کلید را داشته باشید باید هزینه ای بپردازید تا بتوانید از آن استفاده کنید. گفته شده است که دانلود رایگان این فیلترشکن با دیگر وی پی ان ها که پولی هستند برابری می کند و حتی بهتر عمل می کند.

فیلترشکن fast vpn pro با ورژن قبلی اش چه تفاوتی دارد؟

فیلترشکن fast vpn pro از سرعت و سرور های بیشتری نسبت به ورژن قبلی خود برخوردار است. این وی پی ان هرگز در اتصال برای شما اختلال ایجاد نمی کند و به همین دلیل بیشتر از ورژن قبلی مورد توجه کاربر های قرار گرفته است.

نصب و راه اندازی فیلترشکن fast vpn چگونه است؟

نصب و راه اندازی فیلترشکن fast vpn چگونه است؟

برای شروع کار ، ابتدا فیلترشکن fast vpn را دانلود کنید. برای این کار می توانید دانلود fast vpn از بازار را انجام دهید. بعد از دانلود آن را نصب می کنید. برای استفاده از این وی پی ان نیاز به کار یا اطلاعات خاصی نیست. تنها با زدن یک دکمه فیلترشکن شروع به کار می کند.

این فیلترشکن امکان آپدیت دارد؟

اگر دقت کرده باشید تمام برنامه هایی که در زمینه اینترنت فعال هستند بعد از مدتی آپدیت می شوند و ایرادهایی که در نسخه قبل داشته اند را جبران می کنند. fast vpn نیز به تازگی به روز رسانی شده است. برای دانلود آخرین نسخه fast vpn به پلی استور و یا گوگل مراجعه کنید. اگر این فیلترشکن را نصب کنید مطمئن باشید از انتخاب خود راضی خواهید بود و آن را به دوستان خود نیز معرفی خواهید کرد.

سوالات متداول

  1. فیلترشکن fast vpn چیست؟

    فیلترشکن fast vpn که فیلترشکن کلید نیز نامیده می شود، از پر سرعت ترین فیلترشکن های موجود در بازار است که توسط گروه انانیموس ارائه شده است.

  2. فیلترشکن fast vpn را از کجا می توان دانلود کرد؟

    فیلترشکن fast vpn را از بازار، مایکت، گوگل، فارسروید و تمام سایت های معتبر می توان دانلود کرد.

  3. برای دریافت و دانلود آخرین نسخه fast vpn به کجا مراجعه کنیم؟

    آخرین نسخه این فیلترشکن در پلی استور و یا گوگل موجود است.

۵/۵ – (۲ امتیاز)

منبع: localadmins.com

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *