بهترین دنسر ایرانی کیست؟ بررسی دقیق ار رقاص های ایرانی در اینستاگرام

در این قسمت می خواهیم درباره یکی از موضوعات جذاب یعنی دنسر ایرانی صحبت کنیم، برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید. در واقع این را باید بدانید که تمامی این افرا به عنوان سلبریتی های اینستاگرام هم شناخته می شوند که خب در این مورد اطلاعات تکمیلی را می توانید از لینکی که در دسترس قرار گرفت دریافت کنید.

دنسر های ایرانی اینستاگرام

دنسر های ایرانی اینستاگرام چه افرادی هستند؟

رقص یکی از کار های مرسوم و مورد علاقه مردم ایران به ویژه دختران است. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن شبکه های مجازی مانند اینستاگرام خیلی از افرادی که در این زمینه مهارت دارند، رقص و استعداد خود را برای مخاطبان خود و هم چنین یادگیری آن ها در اینستاگرام به اشتراک می گذارند. ما در این قسمت به معرفی برخی از این دنسر های با استعداد ایرانی که در اینستاگرام فعالیت می کنند، می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

دنسر ایرانی الناز قاسمی

از دنسر ایران که بسیار معروف و هم چنین محبوب است می توان به الناز قاسمی اشاره کرد. درباره او باید بگوییم که الناز دهه شصتی و متولد تهران است. او در یکی از صحبت های خود بیان کرده بود که من از بچگی عاشق رقص بودم و از همان زمان به یاد گرفتن رقص های مختلف می پرداختم و زمانی که مادرم متوجه استعداد من در رقص شد، من را در کلاس های رقص ثبت نام کرد.

الناز در رقص توانست پیشرفت بسیار زیادی کند ولی از آن جایی که در ایران محدودیت های زیادی برای او و حرفه اش وجود داشت، تصمیم به مهاجرت گرفت. او به همراه خانواده اش مدت ها قبل از ایران مهاجرت کردند. او هم اکنون توانسته است که در خارج از ایران به فعالیت خود به صورت حرفه ای ادامه دهد و هم چنین کلیپ های رقص خود را در اینستاگرام و برای مخاطبان خود به اشتراک بگذارد. به دلیل فعالیت های زیادی که انجام می دهد و هم چنین به دلیل این که اینستاگرام را مرکز فعالیت های خود قرار داده است، توانسته که تقریبا 2 میلیون فالوور را بدست آورد.

الناز در یکی از صحبت های خود بیان کرده بود که من ایران را دوست دارم و به دلیل این که بتوانم در کارم پیشرفت کنم، مجبور به ترک کشورم شدم. هم چنین او در ادامه بیان کرد که امیدوار است تا روزی این محدودیت ها در ایران برداشته شود.

دنسر ایرانی شاداب

دنسر ایرانی شاداب

در مورد شاداب باید بگوییم که او نیز یکی دیگر از دنسر های ایرانی است. در مورد زندگینامه شاداب دنسر ایرانی باید گفت که شاداب نیز از زمانی که نوجوان بوده علاقه بسیار زیادی به دنس داشته است. هم چنین او در یکی از گفتگو های خود بیان کرده بود که من همیشه به مادرم می گفتم که وقتی بزرگ شوم حتما دنسر موفقی خواهم شد. شاداب هم اکنون مربی رقص است و کلیپ های رقص خود را در پیج اینستاگرام برای فالوورانش به اشتراک می گذارد.

البته باید افزود که مدتی قبل پیج او که حدود 500 هزار دنبال کننده داشته است، مسدود می شود و عکس پروفایل او نیز برداشته می شود. گفته شده است که این کار توسط مقام محترم قضایی به علت انتشار محتوای مجرمانه مسدود شده است.

البته برای اطلاعات بیشتر در مورد این دنسر ایرانی می توانید در کانال تلگرام رقص شاداب دنسر ایرانی عضو شوید. او تمام کار های روزمره خود و هم چنین رقص های خود را در این کانال برای مخاطبان خود قرار می دهد. هم چنین در این کانال اطلاعات دیگری مانند قد و وزن شاداب دنسر ایرانی قرار داده شده است.

دنسر ایرانی سلما شکیب

دنسر ایرانی سلما شکیب

در این قسمت می خواهیم به بیوگرافی سلما شکیب دنسر ایرانی بپردازیم، همراه ما باشید. شکیبا ایزد خواه که به سلما شکیب معروف است در سال 1371 ماه فروردین در استان کردستان چشم به جهان گشود. البته باید افزود که او تا 15 سالگی در همدان زندگی می کرده است. او در یکی از گفتگو های خود بیان کرده بود که از آن جایی که علاقه و هم چنین استعداد زیادی در رقص داشته است، مادرش او را در کلاس های رقص ثبت نام می کند و این کلاس ها در رقص او تاثیر بسیار زیادی می گذارد.

از آن جایی که او به یک دنسر موفق تبدیل می شود، به این فکر می افتد که در فضا های مجازی مانند اینستاگرام نیز فعالیت کند. به همین دلیل او فعالیت خود را از سال 2016 در اینستاگرام شروع می کند. او با توجه به این که فعالیت بسیار زیادی در این فضا انجام می دهد و مرکز کار خود را اینستاگرام قرار داده، توانسته است که مخاطبان بسیار زیادی را جذب خود کند و هم اکنون او بیش از 600 هزار فالوور دارد.

باید افزود که سلما در پیج خود انواع فعالیت هایی که انجام می دهد را با فالوورانش به اشتراک می گذارد. هم چنین از آن جایی که او در زمان نوجوانی به بدن سازی نیز علاقه داشته و به باشگاه می رفته و آن را تا به امروز ادامه داده است، به عنوان یک مربی بدن سازی نیز فعالیت می کند.

سلما شکیب توسط اینستاگرام توانسته که منبع درآمد خوبی برای خود ایجاد کند، چرا که انواع حرکات ورزشی را در اختیار مشتری هایش قرار می دهد. او در اینستاگرام به گونه ای فعالیت می کند که زندگی حرفه ای خود را با فالوورانش به اشتراک می گذارد و از این طریق درآمدزایی نیز می کند. شما می توانید رقص دنسر ایرانی سلما شکیب را با مراجعه به پیجش مشاهده کنید.

محبوبه دنسر ایرانی

محبوبه یکی دیگر از دنسر های خوبی ایرانی است، او مهارت خاصی در رقص دارد. این دنسر نیز در اینستاگرام فعالیت می کند و به طور روتین کلیپ های رقص خود را برای فالوورانش در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک می گذارد. او در این باره در یکی از صحبت هایش بیان کرده است که من دوست دارم تا به فالوورانم بدون این که هزینه ای بدهند، رقص یاد بدهم. او یکی از دنسر های با استعداد و معروف ایرانی است.

بهترین دنسر ایرانی

نیلی افشار

تقریبا همه افرادی که در اینستاگرام فعالیت می کنند، نیلی افشار را می شناسند. در مورد بیوگرافی او باید بگوییم که نیلوفر افشار در اینستاگرام به نیلی معروف شده است. نیلی یکی دیگر از دنسر های ایرانی است. او دهه هفتادی است و در تهران به دنیا آمده است. نیلی زمانی که نوجوان بوده به صورت حرفه ای رقص را دنبال می کرده و در کلاس های معروف تهران نیز شرکت می کرده است.

نیلی سال ها قبل از ایران مهاجرت می کند، او هم اکنون ساکن ترکیه است. از آن جایی که او در ترکیه محدودیتی نداشت، به صورت حرفه ای رقص را دنبال می کرده است و کلیپ های زیادی را از رقص خود در اینستاگرام برای مخاطبین به اشتراک می گذاشته است. اما زمانی که با پویان مختاری یکی از چهره ها معروف اینستاگرام دوست می شود و برای این که معروف شوند دست به حاشیه هایی می زنند و فعالیت خود در زمینه رقص را کم تر می کند. امروزه او حدود 3 میلیون فالوور دارد و به یکی از شاخ های اینستاگرام تبدیل شده است که گاهی اوقات کلیپ های کوتاهی از رقص خود را نیز برای مخاطبین به اشتراک می گذارد.

نازنین همدانی رقاص

نازنین همدانی رقاص

نازنین همدانی نیز یکی دیگر از دنسر های اینستاگرام می باشد. جالب است که بدانید او و نیلی از دوستان بسیار قدیمی هم هستند و گفته شده است زمانی که هر دو آن ها در تهران بوده اند، به یک کلاس رقص می رفته اند و به این گونه با هم دوست شده اند.

نازنین همدانی نیز سال ها قبل به ترکیه مهاجرت می کند و بعد از آن به صورت حرفه ای به فعالیت خود ادامه می دهد. زمانی که او به ترکیه آمد رابطه خود را با نیلی ادامه داد و حتی با برادر دوست پسر نیلی یعنی پدرام نیز دوست شد. این دو دوست هر از گاهی با هم کلیپ های رقص می سازند و این کلیپ ها را در اینستاگرام برای مخاطبین به اشتراک می گذارند.

هم چنین نازنین مربی رقص است و گفته شده است که هنرجو هایی نیز دارد که به صورت خصوصی به آن ها رقص یاد می دهد. نازنین تا به حال در کلیپ های برخی از خوانندگان نیز به عنوان دنسر حضور داشته است.

هلیا جلیل نژاد یک دنسر است؟

در مورد هلیا جلیل ‌نژاد باید بگوییم که در سال 1378 در شهر تبریز به دنیا آمده است. هلیا رقص را از زمانی که کودک بوده شروع می کند و هم چنین در 6 سالگی در یک مسابقه رقص در شهر دبی شرکت کرده است. زمانی که فقط 16 سال داشته است با تشویق ‌هاي‌ مادرش به طور حرفه‌ ای فعالیت خود را آغاز می کند. هلیا زمانی که با محدودیت هایی در ایران مواجه می شود بـه کانادا مهاجرت می کند.

هلیا جلیل نژاد علاوه بر رقص، مدل و شاعر نیز می باشد. او از کودکی با رقص و ساز بزرگ شده است و از آن جایی که مادر هلیا علاقه زیادی داشته است که دخترش دنسر موفقی شود او را از همان کودکی به مسابقات داخلی و خارجی برده است. او به دلیل این که چهره خاصی دارد به یک مدل موفق نیز تبدیل شده است. هم چنین هلیا تا کنون 2 کتاب شعر منتشر کرده اسـت.

باید افزود که او به عنوان مدل در ران ‌وی‌ هاي‌ هنرمندانی از لندن، هند، فرانسه، ویتنام، کره و کشور آمریکا حضور یافته اسـت. هلیا لقب دختر هزار چهره را بـه خود اختصاص داده است و با برند‌ هاي‌ مطرح در دنیا مانند eco، So Chic و Things بـه عنوان مدل همکاری داشته اسـت، او یکی از دختران موفق ایرانی است. هم چنین هلیا در اینستاگرام نیز فعالیت می کند و کلیپ های رقص خود را برای فالوورانش به اشتراک می گذارد.

قد هلیا جلیل ‌نژاد 165 سانتی ‌متر است و وزن او 55 کیلو گرم می باشد. گفته شده است که یکی از دغدغه‌ هاي‌ زندگی ‌اش ورزش و رژیم غذایی است و از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی دوری می کند. هم چنین او 5 روز در هفته ورزش می کند و می ‌رقصد تا اندام خود را روی فرم نگهدارد.

دستگیری دنسر ایرانی

بهترین دنسر ایرانی کیست؟

در مورد رقصنده های ایرانی باید بگوییم که ما رقصنده های قدیمی و مطرحی مانند: جمیله، سحر دهقان، محمد خردادیان، نیما کیان و … داریم که برخی از آن ها در قید حیات نیستند. از این افراد به عنوان بهترین دنسر ایرانی یاد می شود. امروزه نیز به دلیل شبکه های مجازی خیلی از دنسر ها معروف و مطرح شده اند. البته هنوز هم برخی از افراد معتقد هستد که بهترین رقصنده ایرانی محمد خردادیان است.

البته از طرف دیگر برخی از افراد سبک های امروزی و جدید را می پسندند و افرادی که در این زمینه می رقصند را بهترین دنسر می دانند. به عنوان مثال بارش یکی از دنسر های ایرانی است که سبک او طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. برای دیدن عکس بارش دنسر ایرانی می توانید در اینترنت جستجو کنید و یا این که به صفحه اینستا او مراجعه کنید.

نمی توان به جرات گفت که چه کسی بهترین دنسر است، چرا که سبک هر دنسر سلیقه ای می باشد و افراد بسته به نوع سلیقه ای که دارند، به نظرشان یک دنسر بهترین دنسر ایرانی است. در مورد بهترین دنسر باید بگوییم که هر چه قدر که بدن رقصنده قوی تر و انعطاف پذیر تر باشد و دامنه وسیع تری از حرکات را بتواند اجرا کند و هم چنین سبک خاص و منحصر به فردی داشته باشد او در لیست بهترین دنسر ها قرار می گیرد.

10 دنسر معروف ایرانی چه کسانی هستند؟

اگر بخواهیم نام معروف ترین و محبوب ترین رقصنده های ایرانی را بگوییم که می توان به افرادی مانند: سحر دهقان، جمیله، مریم زکریا، فرزانه کابلی، مهوش، سارگیس جانبازیان، محمد خردادیان، افشین غفاریان، شاهرخ مشکین ‌قلم، نیما کیان اشاره کنیم. این افراد از پیشکسوت های این حرفه هستند. البته باید افزود که امروزه نیز رقصنده های معروفی داریم که طرفداران زیادی هم پیدا کرده اند. مانند الناز قاسمی، هلیا جلیل نژاد و نازنین همدانی و خیلی از افراد دیگر.

دستگیری دنسر ایرانی چه ماجرایی داشت؟

در این قسمت قصد داریم تا در مورد دستگیری برخی از دنسر های ایرانی و هم چنین علت دستگیری آن ها صحبت کنیم، همراه تا انتهای مطالب باشید.

مدت ها قبل شخصی به نام مائده که یکی از دنسر های خوب و با استعداد ایرانی به شمار می رفت و به صورت روتین رقص های خود را در شبکه های مجازی مانند اینستاگرام برای مخاطبان خود به اشتراک می گذاشت و هم چنین از این طریق توانسته بود که طرفداران و فالووران زیادی را بدست آورد، دستگیر شد. خبر دستگیری او مانند یک بمب در اینستاگرام پخش شد و تمام کاربران در مورد این خبر صحبت می کردند. بعد از مدتی مشخص شد که دلیل دستگیری او کلیپ ها و حرکات نامتعارفی بوده که در پیج خود به اشتراک می گذاشته است. البته او مدتی بعد با وثیقه آزاد شد ولی پیج او مسدود شد و دیگر در فضای مجازی فعالیتی از او دیده نشده است.

از دیگر دنسر هایی که دستیگر شده اند، می توان به شاداب اشاره کرد. در مورد شاداب باید بگوییم که با این که او 500 هزار دنبال کننده داشته است ولی پلیس فتا صفحه او را به دلیل محتوای مجرمانه مسدود می کند، گفته شده است که او نیز دستگیر شده است اما هنوز این خبر تایید و یا تکذیب نشده است.

از دیگر دنسر هایی که اخیرا دستگیر شده اند، می توان به الناز اشاره کرد. البته باید افزود که او هم اکنون در کانادا ساکن است و دلیل دستگیری او هر چه که باشد، ربطی به حرفه اش ندارد. در مورد دستگیری او خیلی از افراد گفته اند که به دلیل این که سایت شرط بندی راه اندازی کرده، دستگیر شده است. اما او در این باره بیان کرده است که دلیل دستگیریش به سایت ربطی ندارد و نمی خواهد در این مورد صحبت کند.

از دیگر دنسر هایی که ماه ها قبل شایعه شده بود، دستگیر شده است، نیلی افشار می باشد. از آن جایی که او نیز ساکن ایران نیست، دلیل دستگیریش رقص نمی باشد. گفته شده است که او زمانی که می خواسته به کشوری وارد شود، دستگیر شده است، حتی مدتی نیز نیلی در صفحه خود فعالیتی نمی کرد. اما بعد از مدتی او برگشت و در این باره گفت که این حرف ها شایعه است و هرگز دستگیر نشده است.

راه های درآمد یک دنسر ایرانی

برای خیلی از افراد سوال به وجود می آید که این دنسر ها چگونه درآمدزایی می کنند؟ در این باره باید بگوییم که آن ها از چند طریق برای خود منبع درآمد درست کرده اند. به عنوان مثال آن ها کلاس های خصوصی برای افرادی که تمایل به یادگیری رقص دارند، برگذار می کنند. هم چنین این افراد در پیج های خود تبلیغات می کنند و گاهی اوقات نیز در کلیپ های خوانندگان به عنوان دنسر شرکت می کنند.

باید افزود که برخی از این دنسر ها نیز مانند شاخ های مجازی سایت های شرط بندی راه اندازه کرده اند و یا این که تبلیغ این سایت ها را در پیج خود می کنند. گفته شده است که مبلغ 20 درصد از هر واریزی کاربر در این سایت ها به این افراد تعلق می گیرد. برای این که بتوانید پیج دنسر ایرانی مورد نظر خود را پیدا کنید، می توانید نام کامل او را در اینترنت جستجو کنید.

راه های درآمد یک دنسر ایرانی

یک دنسر ایرانی چقدر درآمد دارد؟

میزان درآمد دنسر ها متفاوت است، درآمد آن ها به تعداد فالوور و هم چنین میزان فعالیتی که انجام می دهند بستگی دارد. البته اکثر آن ها به تبلیغات در پیج های خود می پردازند و به این گونه درآمدزایی می کنند. هم چنین هر چه قدر که تعداد فالووران آن ها بیشتر باشد، مبلغ بیشتری نیز برای تبلیغات دریافت می کنند. به عنوان مثال رکسانا یکی از معروف ترین دنسر ایرانی که ساکن ترکیه است. در مورد رکسانا گفته شده است که او از طریق تبلیغاتی که انجام می دهد، به طور میانگین روزی حدود 10 الی 15 میلیون درآمد دارد.

بهتر است بدانید که رقص اصولی دارد که برای این که بتوانید در آن بهترین باشید، باید آن را رعایت کنید و هم چنین اصول رقص از یک فرهنگ به فرهنگ دیگر کاملا متفاوت است. برای این که بتوانید عکس دنسر ایرانی و هم چنین کلیپ دنسر ایرانی را مشاهده کنید، بهتر است که در اینترنت جستجو کنید و یا به یوتیوب مراجعه کنید، چرا که اکثر دنسر ها کلیپ های خود را در یوتیوب نیز برای مخاطبان به اشتراک می گذارند.

در نهایت برای این که بتوانید یک رقاص ماهر و خوب شوید، باید به تمرین زیاد بپردازید و هم چنین بهتر است که در کلاس های رقص شرکت کنید و به غیر از آن می توانید از روی کلیپ هایی که این دنسر ها در صفحات خود قرار می دهند استفاده کنید و با آن ها تمرین کنید. به این گونه و بعد از مدتی می توانید به یک رقاص خوب تبدیل شوید.

سوالات متداول

بیوگرافی الناز قاسمی دنسر ایرانی چیست؟

الناز دهه شصتی و متولد تهران می باشد، او هم اکنون توانسته است که در خارج از ایران به فعالیت رقص خود به صورت حرفه ای بپردازد و هم چنین کلیپ های رقص خود را در اینستاگرام و برای فالووران خود به اشتراک بگذارد، او تقریبا 2 میلیون فالوور دارد.

منبع درآمد دنسر ایرانی از کجاست؟

این افراد از چند طریق منبع درآمد دارند، به عنوان مثال آن ها کلاس های خصوصی برگذار می کنند، در پیج های خود تبلیغات می کنند و گاهی اوقات در کلیپ های خوانندگان به عنوان دنسر شرکت می کنند. هم چنین برخی از این دنسر ها سایت های شرط بندی راه اندازه کرده اند.

علت مسدود شدن پیج شاداب دنسر ایرانی چیست؟

مدتی قبل پیج شاداب که حدود 500 هزار دنبال کننده داشته است، مسدود می شود و حتی عکس پروفایل او نیز برداشته می شود. بیان شده است که این کار توسط مقام محترم قضایی به دلیل انتشار محتوای مجرمانه مسدود شده است.

هلیا جلیل نژاد کیست؟

هلیا رقاص، مدل و شاعر است، او از کودکی با رقص و ساز بزرگ شده است و هم چنین به دلیل این که چهره خاصی دارد به یک مدل موفق نیز تبدیل شده است، او هم اکنون خارج از ایران زندگی می کند.

شما در سایت hceap.info همیشه به برترین های دنیای اینترنت دست پیدا خواهید کرد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *